گشت و گذار شبانه در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
گشت و گذار شبانه در کوالالامپور

تور کوالالامپور به عنوان پایتخت و مقصد اصلی توریستی مالزی پر از کارهای جذاب برای انجام دادن است که نمی‌توان از همه آن‌ها نام برد یا در یک دور سفر به این شهر آن‌ها را انجام داد هر چند که روز و شب بین جاذبه‌ها بگردید. در حالی که روز را بین مراکز خرید و پارک‌ها و جاذبه‌هایی مثل موزه‌ها و گالری‌ها می‌گذارنید می‌توانید برای شب‌ها نیز برنامه ریزی کنید. مجموعه بی‌پایانی از کارهای شگفت انگیز برای انجام شبانه در کوالالامپور وجود دارد که مطمئنا هر بازدید کننده‌ای را به این شهر زیبا شگفت زده می‌کند. می‌توانید در اطراف شهر پرسه بزنید تا شاهد مناظر شبانه شگفت‌انگیز آن باشید یا در یکی از رستوران‌های مرتفع غذا بخورید تا تجربه‌های جذابی را کسب نمایید.

 

در اطراف میدان مردکا قدم بزنید

این همان مکانی است که به عنوان نماد استقلال مالزی از سلطه بریتانیا در ۳۱ آگوست ۱۹۵۷ شناخته می‌شود و پرچم مالزی برای اولین بار به طور رسمی در همین مکان برافراشته شد. در میدان مردکا کوالالامپور قدم بزنید و بناهای تاریخی زیبای کشور را تحسین کنید و فرصتی برای ثبت ادغام زیبای معماری اسلامی با معماری استعماری بریتانیا داشته باشید. یکی از جاذبه‌های مهمی که هنگام گشت و گذار در میدان شما را شگفت زده می کند، ساختمان سلطان عبدالصمد است.

آدرس: Jalan Raja, City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Wilayah

 

از یک لیوان نوشیدنی در اسکای‌بار لذت ببرید

غذا خوردن در این رستوران منحصر به فرد واقع در طبقه ۳۳ هتل تریدرز مطمئنا یکی از بهترین فعالیت‌های کوالالامپور برای انجام در شب است. این مکان کلاسیک نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که برخی از بهترین کوکتل‌ها و غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید، بلکه به شما فرصتی می‌دهد تا برخی از بهترین مناظر شبانه درخشان شهر زیبای کوالالامپور را نیز به تماشا بنشینید و لذت ببرید. دی‌جی با برنامه زنده در بار نیز در تمام شب مهمانی مهمانی و پایکوبی برگزار می‌کند و کمک می‌کند تا اوقاتی خاطره‌انگیز را رقم بزنید.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در کوالالامپور

ساعت کار: ۱۰:۰۰ صبح - ۱۳:۰۰. (یکشنبه-پنجشنبه)، ساعت ۱۰:۰۰ صبح - ۱۵:۰۰. (جمعه شنبه)

آدرس: Jalan Pinang, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

شام را در برج منارا کی ال میل کنید

اگر واقعا می‌خواهید در کوالالامپور یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد و لذت بخش را تجربه کنید، رفتن به سمت Atmosphere 360، واقع در برج Menara KL یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در شب در کوالالامپور انجام دهید. این ساختمان بلندترین سازه در آسیای جنوب شرقی است و به شما امکان می‌دهد برخی از مناظر شبانه مسحورکننده شهر را به همراه مجموعه بی پایان بوفه‌های شام تماشا کنید. بهترین زمان برای بازدید از رستوران در بوفه شام از ساعت ۲۱:۰۰ است. به علاوه در حدود ساعت ۱۱ شب حتی ممکن است در این مکان زیبا با افراد مشهوری برخورد کنید.

ساعت کار: ۹:۳۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

آدرس: No. 2 Jalan Punchak Off, Jalan P. Ramlee, 50250 Kuala Lumpur

 

در Jalan Alor غذا بخورید

یکی از بهترین فعالیت‌های کوالالامپور در شب، که هر غذا دوستی که عاشق مزه کردن طعم‌های جدید است باید انجام دهد، بازدید از این بهشت غذا است. این بدون شک بهترین مکان در شهر برای امتحان غذاهای خیابانی خوش طعم مالزی و لذت بردن از زندگی شبانه آن است. اگر دوست دارید غذاهای دریایی عجیب و غریب را امتحان کنید، این مکانی است که باید از آن دیدن کنید. برخی از منحصر به فردترین اقلام غذایی که می‌توانید از فروشندگان غذاهای خیابانی در این بازار امتحان کنید عبارتند از بال مرغ ترشی شده، املت صدف و ساتای. همچنین، می‌توانید از فروشندگان درخوست توصیه و راهنمایی کنید تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

 

۱۲ فعالیت توریستی جذاب در پنانگ

آدرس: Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

در بوکیت بینتانگ خوش بگذرانید

اگر می‌خواهید صحنه مهمانی شگفت‌انگیز مالزی و مجموعه بی‌پایان غذاهای خیابانی آن کشف کنید، بازدید از بوکیت بینتانگ یکی از بهترین چیزهایی است که می‌توانید در شب‌های کوالالامپور انجام دهید. بعد از غروب آفتاب همه رستوران‌های این مکان به کلوپ‌های شبانه شگفت‌انگیز با آهنگ‌های تند تبدیل می‌شوند تا شب شما را به جشن و شادی تبدیل کند. اگر می‌خواهید با دوستان خود مهمانی بگیرید یا با مسافرانی از سراسر جهان ملاقات کنید، به سمت بوکیت بینتانگ بروید و یک شب را در یکی از کلوپ‌های شبانه بگذرانید.

آدرس: Bukit Bintang, Kuala Lumpur

 

نمایشی را در Dewan Filharmonik Petronas تماشا کنید

همچنین اگر عاشق موسیقی هستید و می‌خواهید فرهنگ غنی مالزی را کشف کنید، تماشای یک نمایش در Dewan Filharmonik Petronas یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در شب‌های کوالالامپور انجام دهید. این مکان میزبان اجراهایی از ارکسترهای محلی و همچنین بین‌المللی است. آکوستیک باکیفیت این سالن و ترکیب بهترین ارکسترها از سراسر جهان به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای کاملا متفاوت را کسب کنید. جدا از نمایش‌های شگفت انگیز، فضای داخلی در سطح جهانی و همچنین معماری این مکان زیبا، شما را عاشق آن می‌کند.

 

میوه‌های استوایی عجیب در مالزی

ساعت کار: از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

خرید شبانه در خیابان پتالینگ

در قلب محله چینی‌ها در کوالالامپور، بازدید از بازار شگفت انگیز آن یکی از بهترین فعالیت‌های کوالالامپور برای انجام در شب است. علاوه بر این، اگر عاشق خرید کیف، لباس و لوازم جانبی هستید، مطمئنا این مکان برای شما بهشتی است. همچنین می‌توانید سوغاتی‌هایی را در این مکان با قیمت‌های مقرون به صرفه خریداری کنید تا برای عزیزانتان به خانه برگردید. نورهای پر زرق و برق و شادابی این بازار زیبا ارزش تحسین را دارد و بهترین لذت را در تاریکی شب می‌برد. به غیر از خرید، می‌توانید غذاهای خیابانی کلاسیک مالزیایی را نیز امتحان کنید.

آدرس: Jalan Petaling, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

از محله چینی کوالالامپور دیدن کنید

بازدید از محله چینی‌ها مطمئنا برای هر بازدید کننده‌ای از مالزی ضروری است، با این حال، اگر می‌خواهید تجربه خود را بیشتر کنید، بازدید از این مکان در ساعات پایانی مطمئنا یکی از بهترین کارهای شبانه در کوالالامپور است. نه تنها می‌توانید برخی از شگفت‌انگیزترین غذاهای چینی اصیل و ترکیبی را امتحان کنید، بلکه تاریخ غنی مهاجران به مالزی را نیز کشف کنید. این منطقه در واقع هرگز خاموشی به خود نمی‌بیند و اگر اهل چانه زدن هستید، جایی بهتر برای خرید وجود ندارد. کفش‌های پیاده روی بپوشید و جواهرات پنهان محله چینی‌ها را در مسیرهای قدیمی آن کشف کنید.

 

بهترین مراکز مدیتیشن در مالزی

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Chinatown, Kuala Lumpur

 

اتاق فرار: اولین بازی فرار از زندگی واقعی در مالزی

یکی از جالب‌ترین و منحصربه‌فردترین کارهایی که در شب کوالالامپور می‌توان انجام داد، بازدید از اولین اتاق فرار و امتحان کردن بازی فرار شگفت‌انگیز آن است. شما در این بازی با هم تیمی‌های خود در داخل اتاقی محبوس خواهید شد، که با حل همه پازل های مختلف از اتاق بیرون می‌آیید. این نه تنها به شما امکان می‌دهد با دوستان یا خانواده خود با هم طوفان فکری کنید، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که با همه آن‌ها ارتباط بسیار منحصر به فردی ایجاد کنید. یک جلسه با همکاران یا خانواده خود رزرو کنید و کلی خاطرات شگفت انگیز را به خانه برگردانید.

 

آدرس: 07-96, 7th Floor, Entertainment Podium Berjaya Times Square, No. 1, Jalan Imbi 55100 Kuala Lumpur

 

ماساژ آرامش بخش بدن و پا

مطمئنا نمی‌توانید تور مالزی را بدون ماساژ پاهای آرامش‌بخش و جوان‌کننده در یکی از اسپاهای شگفت‌انگیز آن ترک کنید. علاوه بر این، مطمئنا نمی‌توانید فعالیت‌های بهتری برای انجام شبانه در کوالالامپور برای پایان دادن به روز خسته‌کننده خود داشته باشید. این به شما امکان می‌دهد تمام استرس روز خود را از بین ببرید و برای روز بعد دوباره شارژ شوید. علاوه بر این، بیشتر اسپاهای مالزی در تمام طول روز باز هستند و می‌توانید قبل از به پایان رساندن روزتان به سمت یکی از بهترین‌ها بروید.

 

حیات وحش مالزی در ۱۱ مکان استثنایی

آدرس: 73, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang 55100 Kuala Lumpur

 

تجربه نبرد لیزری

اگر می‌خواهید چیزی منحصر به فرد و ماجراجویانه را امتحان کنید، جدای از زندگی شبانه پر زرق و برق مالزی، می‌توانید تجربه شگفت انگیز تگ لیزری را در نبرد لیزری در کوالالامپور امتحان کنید. اگر با دوستان یا خانواده خود به مالزی سفر می کنید، این یکی از بهترین فعالیت‌های شبانه در کوالالامپور است. اگر با دوستان یا خانواده خود در حال تفریح ماجراجویانه هستید، تجربه این تگ لیزری بهترین انتخاب برای شماست. علاوه بر این، آن‌ها مکان‌های مختلفی در کوالالامپور دارند که می‌توانید نبرد لیزری را امتحان کنید، با این حال، یکی در میدان تایمز برجایا بهترین است!

ساعت کار: از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Central Zone, Level 7 Berjaya Times Square, No.1, Jalan Imbi, 55100 Kuala Lumpur

 

قایق سواری شب تاب های درخشان

یکی از شگفت‌انگیزترین کارهایی که می‌توان در شب در کوالالامپور انجام داد، قایق‌سواری در پارک فایرفلای کامپونگ کوانتان در تاریکی مطلق با کرم‌های شب‌تابی درخشان است که قایق شما را احاطه کرده‌اند. همچنین می‌توانید یک قایق سواری برای شام انتخاب کنید تا شبی متفاوت و هیجان انگیزتر را تجربه کنید. این نمایش منحصر به فرد طبیعت مادر را دوست داشته باشید و مجموعه‌ای از شادی و خاطرات را به خانه برگردانید. اگر قصد سفر با عزیز یا فرزندانتان را دارید، این سفر یکی از خاص‌ترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود.

 

غذای آسیایی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور

ساعت کار: ۳:۳۰ بعد از ظهر به بعد

آدرس: Jalan Haji Omar, Kampung Bukit Belimbing, Kuala Selangor

 

از موزه هنر سه بعدی توهم (Illusion) دیدن کنید

بازدید از موزه هنر سه بعدی توهم یکی از هیجان انگیزترین کارهای شبانه در کوالالامپور است. این موزه به شما این امکان را می‌دهد که با آثار هنری جالب آن به شیوه‌ای بسیار منحصر به فرد ارتباط برقرار کنید. این موزه ۳۶ نقاشی دستی را به نمایش می‌گذارد که شما را گیج می‌کند. یکی از جذابیت‌های کلیدی این موزه، ویدیوی واقعیت افزوده ایند است که به شما امکان می‌دهد ویدیوی سه بعدی منحصر به فرد خود را ضبط کنید. چه عاشق کاوش در هنر باشید چه نباشید، این مکان مطمئنا برای هر مسافری به کوالالامپور ضروری است.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۸ شب

آدرس: Lot 4.01-4.03, Second Floor Central Market Annexe, Jalan Hang Kasturi, City Centre, 50050 Kuala Lumpur

 

غارهای باتو را کاوش کنید

غارهای باتو از ۳ غار عظیم که در دامان یک تپه آهکی عظیم واقع شده است، یکی از خاص‌ترین مکان‌های دیدنی در مالزی است. این غارها دارای یک معبد ۱۰۰ ساله هستند که زیبایی آن با نورهای درخشان شب به بهترین وجه به نظر می‌رسد. برخی از هیجان انگیزترین فعالیت های شبانه در کوالالامپور شامل بازدید از غار موزه و غار گالری هنر واقع در غارهای آهکی اسرارآمیز باتو است. این ۴۰۰ میلیون غار قدیمی نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که بخشی از تاریخ باستان را شاهد باشید، بلکه شما را با زیبایی شگفت انگیزش به جنبه ای کاملا متفاوت می‌برد.

ساعت کار: ۶ صبح تا ۹ شب

آدرس: Gombak, 68100 Batu Caves, Selangor

 

در کلاس آشپزی مالایی شرکت کنید

لذت بردن از کلاس آشپزی مالایی یکی از عاشقانه‌ترین و هیجان انگیزترین کارهای شبانه در کوالالامپور است. اگر شما و شریک زندگی یا همسفرانتان عاشق آشپزی و امتحان کردن غذاهای منحصر به فرد هستید، مطمئنا نمی‌توانید این فعالیت شگفت انگیز را از دست بدهید. بایان ایندا یکی از بهترین مکان‌ها است که به زیبایی در یکی از دهکده‌های تنبل مالایی قرار گرفته است که به شما امکان می‌دهد فرهنگ غنی مالزی را جدای از یک جلسه آشپزی دل‌گرم و چشیدن غذا کشف کنید. این خانه ییلاقی ۲ طبقه زیبا نه تنها جلسات آشپزی غذای مالایی را سازماندهی می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد از انواع غذاهای بین المللی عجیب و غریب دیگر لذت ببرید.

 

۷ کتاب فروشی مشهور کوالالامپور

ساعت کار: ۹:۳۰ صبح به بعد

آدرس: Kampung Penchala Indah, Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur

۰۵ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران