معرفی هتل لاکچری Korumar در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی هتل لاکچری Korumar در کوش آداسی

کوش آداسی یک مقصد ساحلی فوق‌العاده برای سفرهای تابستانه ترکیه است. این شهر زیبا جان می‌دهد برای سفرهای لوکس و جذاب خانوادگی و برای چنین سفرهایی باید برای اقامت، یک هتل ایده‌آل را در نظر بگیرید. امروز ما یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی را به شما معرفی خواهیم کرد که در لیست هتل‌ها برای تور کوش آداسی مقتدرسیر قابل انتخاب است، پس قبل از این که جایی را برای اقامت در این تور برگزینید، ابتدا مشخصات این هتل را همراه ما مطالعه نمایید.

 

معرفی کوتاهی از Korumar Hotel Deluxe

هتل Korumar تنها مجموعه‌ای از اتاق‌ها و سوییت‌هایی رو به دریا نیست، این هتل یک مجموعه‌ی تفریحی بزرگ است که می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برایتان ثبت کند. جایی ایده‌آل با امکانات تفریحی کامل که می‌تواند برای تمامی اعضای خانواده، مکانی ایده‌آل برای سفر باشد. بزرگ‌ترها از امکانات تفریحی و ورزشی آن بهره می‌برند، کوچک‌ترها در استخر خاص خودشان شنا می‌کنند و در کلاب مخصوصی که برایشان تدارک دیده شده، به بازی با دیگر بچه‌ها پرداخته و با صورت‌های نقاشی شده، روزهایی شاد را سپری خواهند کرد و تمامی اعضای خانواده می‌توانند در ساحل اختصاصی هتل Korumar، تعطیلاتی فراموش نشدنی را در دفتر خاطره‌هایشان ثبت کنند.

 

طبیعت‌گردی در اطراف جزیره کوش‌آداسی

Korumar Hotel Deluxe

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل Korumar

اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل تنوع بالایی دارند. اما انتخاب‌های شما عموما همراه خواهد بود با منظره‌ی زیبای دریا و البته اتاق‌هایی که از تمامی امکانات رفاهی ممکن همچون اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره‌ای و کابلی، گاو صندوق و ... برخوردارند. با این حال شما می‌توانید از اتاق‌های استاندارد انتخاب کنید که اتاق‌هایی شیک و نسبتا کوچک هستند که با کف پوش پارکت، و یک تراس رو به دریا، اقامتی عالی را برایتان همراه خواهند داشت. این اتاق‌ها و همچنین اتاق‌های خانوادگی که کمی بزرگ‌تر هستند، می‌توانند با کم‌ترین هزینه‌ نسبت به دیگر اتاق‌ها، امکانات کامل هتل را همراه داشته باشند.

Korumar Hotel Deluxe

اما در زمینه سوییت‌ها، تنوع بسیار بیشتر است و انتخاب واقعا سخت! برای زوج‌های جوان، سوییت‌های ماه عسل انتخابی عالی به شمار می‌رود که یک اقامت فراموش نشدنی را برایشان به همراه خواهد داشت. بسیاری از سوییت‌ها دارای جکوزی اختصاصی و مساحتی بزرگ هستند و همگی از تراس رو به دریا بهره می‌برند. گران‌ترین سوییت هتل نیز سوییت الماس است که ۷۵ متر مربع مساحت، جکوزی با پنجره‌های رو به دریا، دو سرویس بهداشتی، تمامی مکانات رفاهی، بالکن بزرگ و ... دارد که آن را به سوییتی رویایی بدل کرده است.

 

مراکز مختلف و خدماتی که در Korumar تهیه دیده شده‌اند

اینقدر بخش‌های مختلف این هتل زیاد است که نمی‌توان جزییات همه را در این نوشته آورد، با این حال ما به اختصار آن‌ها را برایتان لیست خواهیم کرد تا به بزرگی هتل Korumar پی ببرید. اولین چیزی که مسافران در هتل‌های این چنینی به دنبالش هستند، ساحل اختصای و استخرهای مختلف است. هتل لاکچری کرومار یک اسکه‌ی بزرگ روی به آب دارد که به عنوان ساحل اختصاصی قلمداد می‌شود. اگر چه شنی نیست، اما امکانات ویژه‌ای برایش تدارک دیده شده و یک منطقه امن و اختصاصی در آن برای شنای مسافران پدید آورده شده است. مضاف بر این که اگر اهل فعالیت‌های آبی باشید، می‌توانید بسیاری از آن‌ها را از همین اسکله به انجام برسانید.

 

زندگی شبانه کوش آداسی و سرگرمی‌هایی برای گردشگران

Korumar Hotel Deluxe

در زمینه‌ی استخر، دو استخر اصلی بزرگ هتل دارد که یکی رو باز و دیگری سرپوشیده است. استخر بیرونی بزرگ بوده و از همان‌جا می‌توانید نمای دریا را مشاهده کنید. استخر سرپوشیده اما برای ماه‌های سرد سال تدارک دیده شده و ابعاد آن به ابعاد یک استخر استاندارد ورزشی نزدیک است. اگر می‌خواهید در طول سفر ورزش کنید نیز، می‌توانید به باشگاه بسیار مجهز هتل مراجعه کرده یا در زمین تنیس یا دیگر زمین‌های ورزشی به مسابقه بپردازید.

این روزها اسپا بخش مهمی از هتل‌های لوکس به شمار می‌رود.‌ اسپای بزرگ و بسیار لوکس Korumar نیز برای این مهم ساخته شده و در آن خدمات بسیار متنوعی ارائه می‌شود تا به هیچ وجه به اسپای دیگری در شهر احتیاج پیدا نکنید. این خدمات از حمام ترکی و ماساژ سنتی تا خاص‌ترین ماساژ‌ها، همچون ماساژ طلا را شامل می‌شود. سنگ درمانی، ماساژ عمیق عضلانی، درمان‌های مبتنی بر سنگ‌های داغ، مراقبت و درمان‌های مختلف پوست، ماساژ پا و ...، تنها بخشی از خدمات این اسپا به شمار می‌روند.

 

۷ تفریح زنانه که در کوش آداسی می‌توانید تجربه کنید

Korumar Hotel Deluxe

 همانطور که گفتیم شما می‌توانید با استفاده از امکانات هتل Korumar، ورزش‌های آبی را نیز تجربه کنید. اما مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند تورهای غواصی باشد که تماما از طرف هتل برگزار شده و شامل قایق‌های لوکس می‌شود، با این حال نباید فراموش کنید که این گونه فعالیت‌ها، همیشه هزینه‌ی اضافی برایتان به همراه خواهد داشت.

 

رستوران‌ها

دو رستوران و سه مرکز نوشیدنی برای این هتل ساخته شده که همه استثنایی و عالی هستند. یکی از رستوران‌ها مختص غذاهای دریایی است و دیگری انواع غذاها را پخت می‌کند. کیفیت غذای هر دو عالی بوده و در جایی رو به دریا واقع شده‌اند. شما هم این امکان را دارید که در فضای باز غذا را میل کنید و هم در محیط سرپوشیده.

 

از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید

Korumar Hotel Deluxe

رفتن به مزرعه Sefabey

یکی از فعالیت‌هایی که دست‌اندرکاران هتل Korumar برایتان در نظر گرفته است، یک گردش چند ساعته به مزرعه پرورش اسب Sefabey است. یک تجربه عالی که دوبار در روز یکی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظره و دیگری از ساعت ۱ ظهر تا ۶ بعد از ظهر برگزار می‌شود. در این سفر شما می‌توانید اسب سواری و بازی با اسب‌های مینیاتوری را تجربه کرده و در یک محیط زیبا و دیدنی، ساعاتی را دور از شلوغی‌های کوش آداسی سر کنید.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران