۱۰ هتل لاکچری برتر کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۱۰ هتل لاکچری برتر کوش آداسی

در نوشته‌ای که امروز برای شما تهیه دیده‌ایم، به سراغ برترین هتل‌های لاکچری کوش‌آداسی رفتیه‌ایم که مطمئنا بهترین انتخاب‌ها برای سفر به این شهر خواهند بود. بخش زیادی از این هتل‌ها و ریزورت‌های ۵ ستاره، در نزدیکی ساحل واقع شده‌اند و امکانات فوق‌العاده خوبی را برای شما فراهم خواهند آورد. همراه ما باشید تا نگاهی بندازیم به ۱۰ هتل لاکچری که برای تور کوش آداسی می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید.

 

Korumar Hotel De Luxe

Korumar یک مجموعه بسیار بزرگ و مجلل است که در ۷ کیلومتری کوش آداسی مارینا و چسبیده به ساحل قرار دارد. هتلی فوق‌العاده جذاب که ساحل اختصاصی بزرگ، فضای سبز و زمین گلف، استخرهای متفاوت، مرکز اسپا و سلامتی مجلل و زیبا، پارک آبی اختصاصی، زمین‌های وررزشی و خیلی چیزهای دیگر در خود دارد.

 

هتل و ریزورت ۵ ستاره Le Bleu کوش آداسی

با اقامت در هتل Korumar نه تنها می‌توانید از امکانات گفته شده استفاده کنید، بلکه اقامتگاه‌هایی لاکچری و بسیار زیبا نیز برای شما مهیاست تا روزهای سفر به کوش آداسی را به بهترین شکل بگذرانید. اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل از طراحی داخلی فوق‌العاده زیبا و شکیلی برخوردار بوده، امکانات رفاهی کامل در کنار بالکن اختصاصی، مبلمان، سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیک و ... را نیز در خود دارند.

این هتل هم مناسب زوج‌های جوان است و هم افرادی که به صورت خانوادگی به کوش آداسی می‌روند، زیرا در کنار دارا بودن اتاق‌های دو نفره‌ی زیبا، رستوران‌های مجلل، اسپا با اتاق‌های دو نفره و ...، بخش‌های تفریحی زیادی نیز در این مجموعه گنجانده شده که فعالیت‌هایی برای کوچک و بزرگ در آن در نظر گرفته شده است.

آدرس: Atatürk Mah. No:16 Pamucak Mevkii Selçuk

شماره تماس: 00902328931313

 

Ilayda Avantgarde Hotel

Ilayda Avantgarde  تقریبا در مرکز شهر واقع شده و از این نظر، دسترسی آن‌جا به بسیاری از مراکز خرید و نقاط تفریحی کوش آداسی راحت‌ خواهد بود. این هتل فوق‌‌العاده شیک و زیبا، به همین دلیل که در مرکز شهر است، بسیاری از بخش‌های تفریحی هتل‌های دیگر را نداشته اما از پنجره‌هایش می‌توانید، نمایی زیبا از دریای اژه را به تماشا بنشینید.

هتل Ilayda Avantgarde Hotel دارای طراحی داخلی فوق‌العاده‌ای است که می‌توان آن را در تمامی بخش‌های این اقامتگاه از جمله اتاق‌ها، رستوران‌ها و البته استخر روف‌تاپ آن مشاهده کرد. این هتل از جمله اقامتگاه‌های بسیار لوکس شهر محسوب شده که البته تنها ۵۰ متر از ساحل دریا دور است و به راحتی برای شنا و انجام فعالیت‌های آبی می‌توانید، می‌توانید به ساحل پرومناده (Promenade) که از جمله سواحل معروف کوش آداسی است، مراجعه کنید.

از جمله نکات جذاب دیگر این هتل می‌توان به رستوران و بار روفتاپ آن‌جا نیز اشاره کرد که در طول روز و شب، نمایی بی‌نظیر را برایتان به تصویر می‌کشد.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر کوش آداسی

آدرس: Ataturk Bulvari No:42 Kusadasi Aydin

شماره تماس: 00902566147608

 

Charisma De Luxe Hotel

Charisma از زمان افتتاحش، به عنوان یکی از نمادهای هتل‌های لاکچری در کوش آداسی شناخته می‌شود. هتلی یا ساحل اختصاصی بسیار بزرگ، استخر ۶۰ متری و فضایی آرامش بخشی که تمامی امکانات ممکن در آن تعبیه شده است. از نظر مکانی نیز این هتل در جای خوبی واقع شده و حدودا ۱۵ دقیقه پیاده روی تا مراکز خرید مهم فاصله دارد.

از نظر ظاهری، اتاق‌های هتل Charisma فوق‌العاده شیک و زیبا بوده و طراحی هنری جذابی در آن‌ها به کار رفته شده است. همه‌ی واحد‌های اقامتی در این مکان دارای بالکن هستند اما اندازه این بالکن‌ها در سوییت‌های Charisma بسیار بزرگ‌تر است و همگی نمای دریای اژه را پیش رو دارند. از نظر امکانات نیز همه چیز از اینترنت پر سرعت بسیار خوب تا تلوزیون‌ ماهواره‌ای، گاو صندوق بزرگ و سرویس بهداشتی و حمام خیلی شیک برایتان مهیاست.

همانطور که گفتیم، Charisma دارای یک ساحل اختصاصی بزرگ و استخر بدون لبه روباز است. در کنار آن‌ها، یک استخر سرپوشیده برای روزهای بارانی، اسکله‌ای زیبا، اسپای شیک با حمام ترکی، و چند رستوران عالی نیز برای این هتل در نظر گرفته شده است.

 

هتل اینفنیتی بای یلکین آکواپارک کوش آداسی

آدرس: Akyar Mevkii Turkmen Mah. Gazibegendi Bulvari

شماره تماس: 00902566333838

 

Unique Life Style Hotel

این هتل تازه تاسیس که کار خود را از ژانویه همین امسال آغاز کرده، همانطور که از اسمش پیداست، با دیگر گزینه‌های لیست که تا این جا دیدیم کمی متفاوت بوده و در ظاهر و باطن، یک جای مدرن و عالی برای افراد مختلفی محسوب می‌شود که قصد سفر به کوش آداسی را دارند. هتل Unique Life Style دارای یک ساحل اختصاصی با اسکله چوبی بوده که روی آن تخت‌هایی با آفتاب گیر برای استراحت در نظر گرفته شده و همچنین یک فضای امن برای شنا و آبتنی در مقابل دارد. همچنین به جز این فضای عالی، باغی بزرگ نیز در محوطه هتل است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

از نظر ظاهری هم ساختار کلی بنا که به صورت بخش بخش طراحی شده و هم طراحی داخلی مدرن و شیک بوده و تمامی سوییت‌ها دارای یک استخر اختصاصی هستند. تمامی واحدها دارای فضایی بزرگ در پیش رو هستند، اما خبری از بنای بلند و چند طبقه نیست که از پنجره‌هایش تا دور دست دریا پیدا باشد.

جدا از استخر و فضا و امکانات کافی برای انجام فعالیت‌های آبی در آب، بخش تفریحی خاص دیگری در مجموعه وجود ندارد که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. اما در عوض، پارتی‌های شبانه‌ی هتل Unique Life Style چیزی نیست که به راحتی بتوانید آن را از دست بدهید. در مجموع می‌توانید این هتل را بیشتر به زوج‌های جوان پیشنهاد کنیم تا جمع‌های خانوادگی.

آدرس: Süleyman Demirel Bulvarı Yavansu Mevkii

شماره تماس: 00902566450162

 

Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi

شعبه کوش آداسی هتل Le Bleu، یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره‌ی برتر این شهر است که با یک اسکله بسیار عالی اختصاصی، ساحلی کوچک اما عالی با آبی شفاف به همراه استخر روباز، استخری که در تمام طول سال آب آن گرم نگه داشته می‌شود، زمین تنیس، مرکز اسپا و سلامتی به همراه اتاق بخار و سونا و حمام ترکی و خیلی چیزهای دیگر، همه چیز را برای یک اقامت عالی در تور کوش آداسی در تمام فصول، برایتان مهیا می‌کند.

 

بهترین هتل‌های استخردار کوش آداسی

این مجموعه اتاق‌های شیک و زیبایی دارد که البته آنقدر تجملاتی نیست اما امکانات کاملی از جمله اینترنت بی‌سیم پرسرعت رایگان، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های کابلی و ماهواه‌ای، گاو صندوق و ... را برایتان فراهم کرده است.

Le Bleu همچنین دارای چند رستوران بسیار عالی و لاکچری بوده و شب‌ها نمایش‌های موزیکال فوق‌العاده عالی در کنار پارتی‌های بزرگ در آن‌جا برگزار می‌شود.

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4

شماره تماس: 00902564200702

 

DoubleTree by Hilton Kusadasi

وقتی نام هیلتون را در اسم هتل می‌بینید، کاملا به این واقف خواهید بود که با یک اقامتگاه بسیار لوکس و البته گران‌قیمت مواجه هستید. DoubleTree نیز دقیقا چنین جایی است که در هر گوشه‌اش -از اتاق‌ها گرفته تا محیط‌های عمومی هتل- همگی تجملاتی بوده و بهترین‌ها در آن‌ها به کار رفته است.

محیط این هتل به خاطر نداشتن بخش‌های تفریحی متنوع، بسیار آرامش‌ بخش‌تر از خیلی دیگر از گزینه‌های لیست امروز ماست. با این حال یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده به همراه سالن ورزشی مجهز، به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان هتل گذاشته شده است. همچنین یک رستوران فوق‌العاده جذاب روفتاپ در آن تعبیه شده که در تمام شهر تک است.

DoubleTree ساحل اختصاصی نداشته و تا ساحل بانوان که از جمله سواحل بسیار معروف کوش آداسی است، حدودا ۵ کیلومتر فاصله دارد. با این حال سواحل نزدیک‌تری هستند که برای آبتنی و تفریحات آبی، می‌‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

آدرس:‌ Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı

شماره تماس: 00902566336060

 

Suhan360 Hotel & Spa

در میان هتل‌هایی که معرفی کردیم، گزینه‌های فوق‌العاده‌ای بودند که امکانات خیلی خوبی را برای مسافران خود مهیا کرده‌اند. اما در میان هتل‌های کوش آداسی، کم‌تر جایی را تا این حد مجلل و لاکچری پیدا خواهید کرد که اقامتی به واقع شاهانه را برای شما رقم بزند. البته شاید اتاق‌های معمولی هتل Suhan360 کوش آداسی  تا حد زیادی شما را شگفت‌زده نکند، اما سوییت‌های آن واقعا زیبا و مجلل تهیه دیده‌ شده‌اند تا حدی که روی تراس بزرگ خود جکوزی داشته و شما می‌توانید در پیش رو نمای زیبایی از دریا را ببینید.

در همه‌ی گزینه‌ها Suhan360 جزو بهترین‌ها در کوش آداسی است و این شامل رستوران‌های فوق‌العاده عالی و مرکز اسپا و سلامتی "افسوس" نیز می‌شود. یک استخر روباز بسیار بزرگ و یک استخر سرپوشیده نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند.

البته در Suhan360  نیز خبری از ساحل اختصاصی یا زمین‌های ورزشی نیست چون این هتل در مرکز شهر واقع شده و در عوض به بسیاری از مراکز خرید و مجموعه‌های تفریحی نزدیک است.

آدرس: Tukmen mah. Gazibegendi cad. no :46

شماره تماس: 00902566184360

 

Pine Bay Holiday Resort

برگردیم به هتل‌های بزرگ با ساحل اختصاصی و این بار Pine Bay Holiday Resort را به شما معرفی کنیم که به هیچ وجه شبیه به دیگر ریزورت‌های لیست ما نیست. این مجموعه بزرگ تنها یک ساحل اختصاصی ندارد، بلکه یک خلیج کامل با بخش‌های صخره‌ای، ساحل شنی و پارک ساحلی را در اختیار شما می‌گذرد و در بالای یک صخره سرسبز، یک پارک آبی جمع و جور نیز برای شما تدارک دیده تا بتوانید در آن‌جا به تفریح بپردازید.

 

بوتیک هتل زیبای LaVista در کوش آداسی

Pine Bay Holiday Resort انتخاب‌های زیادی از جمله اتاق‌های نسبتا کوچک تا ویلاهای بزرگ چند خوابه به همراه استخر اختصاصی را پیش پای شما می‌گذارد و برای صرف غذا نیز رستوران‌هایی در کلاس جهانی در خود دارد.

امکانات تفریحی این ریزورت بزرگ واقعا بی‌نظیر بوده و از زمین‌های ورزشی متنوع و پر تعداد تا حتی مسیر پیاده روی در طبیعت، پارک بازی کودکان، تجهیزات عالی برای انجام فعالیت‌های آبی هیجان انگیز، برنامه‌های موزیکال و پارتی‌های شبانه و ... را شامل می‌شود.

آدرس: Camlimani Mevkii

شماره تماس: 00904449650

 

Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa

اما اگر بخواهید در کنار یک پارک آبی بزرگ باشید و از امکانات کامل آن‌جا و همچنین خیلی امکانات تفریحی دیگر استفاده کنید، حتما باید Aqua Fantasy را برای اقامت خود انتخاب کنید. این مجموعه شاید به اندازه برخی دیگر از انتخاب‌های ما، خیلی مجلل نباشد، اما برای سفر خانوادگی به کوش آداسی، یک انتخاب عالی به حساب خواهد آمد.

این مجموعه جدا از پارک آبی بزرگی که در خود دارد، چندین رستوران، یک ساحل اختصاصی بسیار بزرگ، زمین‌های ورزشی متعدد و استخرهای دیگر را نیز در اختیار مهمانانش قرار داده و همیشه در آن بساط پارتی و موسیقی به راه است.

اتاق‌های هتل زیبا و با طراحی شاد ساخته شده‌اند با این حال همانطور که گفیتم، در عین شیک بودن، اما آن حس و حال تجملی بعضی دیگر از انتخاب‌های لیست ما را ندارند.

آدرس: Pamucak Mevkii Selçuk

شماره تماس: 00902328508500

 

Tusan Beach Resort

آخرین گزینه در لیست ما یک ریزورت ساحلی دیگر که بنای بزرگ و اتاق‌های پرتعدادی داشته، یک ساحل اختصاصی نسبتا بزرگ با فضای امن برای شنا و تفریحات آبی و البته یک استخر عالی روباز دارد.

این مجموعه دارای چندین رستوران عالی بوده که بعضی از آن‌ها در محیط باز به صورت مسقف قرار داشته و نمایی عالی از دریای اژه را پیش رو دارند. همچنین در کنار این رستوران‌ها، چندین بار در نقاط مختلف نیز وجود داشته و می‌توانید نوشیدنی مورد نظر خود را در ساحل نیز تحویل بگیرید.

Tusan Beach Resort برنامه‌های تفریحی زیادی از جمله نمایش‌های فوق‌العاده یا پارتی‌های شبانه برگزار می‌کند و یک دیسکو اختصاصی و رنگارنگ دارد. همچنین در کنار گیم نت، زمین‌های ورزشی و امکانات لازم برای ورزش‌های آبی نیز در Tusan Beach Resort تدارک دیده شده است.

آدرس: Otuzbirler Plaj Mevkii

شماره تماس: 00902566181515

۱۸ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران