معرفی هتل ویلای افسوس کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی هتل ویلای افسوس کوش آداسی

یکی از ویژگی‌های تور کوش آداسی، نزدیکی به افسوس یکی از مهم‌ترین شهرهای باستانی در تمام دنیاست. این مجموعه ویلا نیز در حاشیه شهر کوش آداسی، نزدیک به این شهر باستانی واقع شده و با اقامتگاه‌های لوکس و جذاب خود، میزبانی فوق‌العاده برای شما خواهد بود. اقامتگاه‌های بسیار عالی، امکانات خیلی خوب و نزدیکی به مراکز توریستی تاریخی، از جمله ویژگی‌های مجموعه هتل‌های ویلا افسوس است که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم.

 

کوتاه درباره هتل ویلای افسوس کوش آداسی (Villa Ephesus)

هتل ویلا افسوس کوش آداسی، در واقع یک بوتیک هتل خاص و دنج است که از ۱۶ اتاق با طراحی منحصر به فرد درست شده و سازندگان آن، سعی کرده‌اند تا با بهره گیری از شیوه‌ی معماری خانه‌های باستانی در شهر افسوس، مکانی خاص بسازند. اگر چه در باطن، این مکان، یک اقامتگاه شیک و البته مدرن است، اما در ظاهر، بسیار به خانه‌های سنتی ترکیه شباهت داشته و دکوری که در جای جای آن به گرفته شده نیز به این حس و حال کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های هتل ویلای افسوس کوش آداسی، استفاده از دیوارهای سنگ و آجری، کاشی‌کاری‌هایی به سبک باستانی و مبلمان و تخت‌هایی است که برگرفته از تصویر سازی‌ها از داستان‌های اساطیری ساخته شده و همین‌ها در کنار هم، یک اقامت متفاوت و تجربه‌ای جذاب را برای شما به همراه خواهد داشت. البته تمام این‌ها در کنار قرار گیری در نزدیکی ویرانه‌های باستانی افسوس و محله‌ای که خانه‌های سنتی کم ندارد، بیشتر به این فضا کمک می‌کنند.

تقریبا در تمامی اتاق‌ها، ساحل صرف صبحانه و فضای عمومی، نمای دریای اژه و بندر کشتی‌های کروز را مشاهده می‌کنید و از آب و هوای عالی این منطقه نیز لذت می‌برید. هتل تا مرکز شهر دور نیست و جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی را دور و بر خود می‌بیند که در ادامه بیشتر از آن‌ها خواهیم گفت. در مجموع، ویلا افسوس، مکانی آرام و بسیار دلپذیر برای اقامت در تور کوش آداسی بوده، اتاق‌های شیک و امکانات خیلی خوبی دارد و همچنین نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری و دریا، فرصت‌های تفریحی مختلفی را پیش پای گردشگران می‌گذارد.

 

هتل ۴ ستاره پالمین در کوش آداسی

هتل ویلای افسوس کوش آداسی کجاست؟

از نظر موقعیت مکانی، هتل ویلای افسوس کوش آداسی در یکی از بهترین بخش‌های شهر قرار گرفته و به مناطق مختلف و متنوعی دسترسی دارد. این مجموعه ویلا تنها چند قدم تا بندر گاه فاصله داشته و خط ساحلی را در جلوی خود می‌بیند. اگر هم قصد بازدید از قلعه معروف کوش آداسی را دارید، کافی‌ست در تا چند قدمی پیاده روی کنید تا به ورودی مسیر سنگی منتهی به قلعه برسید. چند ساحل معروف از جمله ساحل اصلی کوش آداسی و ساحل جید هم در فاصله‌ی کمی از هتل قرار دارند تا شما به راحتی، پیاده نیز بتوانید به آن‌جا بروید.

به طور کلی برای توریست‌هایی که سفر به کوش آداسی را انتخاب می‌کنند و دوست دارند در محیط شهری و سواحل شلوغ خوش بگذرانند، اقامت در این منطقه بهترین گزینه خواهد بود. اما یکی از جاذبه‌های مهم کوش آداسی، نزدیکی به منطقه باستانی افسوس است که شما خیلی راحت با دقایق کوتاهی ماشین سواری، به ورودی این شهر باستانی می‌رسید. فاصله‌ی مجموعه ویلا افسوس از فرودگاه ازمیر ۸۰ کیلومتر بوده و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اضافی، از شاتل فرودگاهی این مجموعه بهره ببرید.

اقامتگاه‌های ویلا افسوس کوش آداسی

هتل ویلا افسوس ۴ انتخاب برای اقامت در این هتل پیش پای شما می‌گذارد و هر کدام از واحدها دکور و ساختاری متفاوت از هم دارند. به همین دلیل است که برای هر کدام از اتاق‌ها، اسمی جداگانه در نظر گرفته شده است. برای مثال، در میان اتاق‌های استاندارد، اقامتگاه‌هایی به نام هادریان یا شولاستیکا را مشاهده می‌کنید و در میان اتاق‌های پریمیوم، اسامی خدایانی همچون زئوس یا هرا نظر شما را جلب خواهند کرد.

  • اتاق‌های استاندارد (Standart Rooms): اتاق‌های استاندارد هتل ویلا افسوس سه تا هستند که دو تای آن‌ها ۱۵ متر مربعی بوده و یکی ۳۵ متر مربع که طراحی واحد 35 متری با دیوارهای سنگی، جلوه‌ای متفاوت از دو واحد دیگر دارد. همچنین واحد بزرگ‌تر دارای سرویس بهداشتی و حمامی است که از سنگ‌های مرمر در آن استفاده شده و دو واحد دیگر، حمام‌های شیک اما با دیوارهای سرامیکی دارند.‌

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

  • اتاق‌های سوپریور (Superior Rooms): این واحدها نیز سه تا هستند که از ۲۵ تا ۳۵ متر بوده و از نظر امکانات و بزرگی، تقریبا شبیه به هم هستند اما از نظر دکور کاملا متفاوت از هم ساخته شده‌اند. یکی از ویژگی‌هایی که این واحدها را از اتاق‌های استاندارد متمایز می‌کند، استفاده از آثار نقاشی و دکور شکیل‌تر بوده و همچنین مبلمان بهتر و تکمیل‌تری نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

  • اتاق‌های دلوکس (Deluxe Rooms): پنج اتاق دلوکس با اسامی اروس، آفرودیت، کلئوپاترا، آپولو و آرتمیس، از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در این هتل به حساب می‌آیند. واحدهایی بین ۳۰ تا ۴۰ متر مربع که کاملا حس و حال بودن در یک مجموعه ۵ ستاره و شیک را به شما داده و در دکور آن‌ها، تجملی دوست داشتنی به چشم می‌خورد. استفاده از مبلمان کامل، دکور بسیار شیک، امکانات اضافی و فضای بزرگ‌تر، دلیل انتخاب اتاق‌های دلوکس هستند.

 

معرفی هتل لاکچری Korumar در کوش آداسی

  • اتاق‌های پریمیوم (Premium Rooms): و در نهایت، گران‌ترین گزینه شما در هتل، اتاق‌های پریمیوم بوده که بین ۳۵ تا ۴۰ متر مربع وسعت داشته و به اسامی هرا، دَفنه، ولیده، زیئوس و سلطان نام گذاری شده‌اند. اتاق‌ هرا با ظاهری مجلل و مدرن و اتاق سلطان که به شکل کلاسیک و دکور چوبی طراحی شده، از بهترین و گران‌قیمت‌ترین‌ها در ویلا افسوس به شمار می‌آیند و تجربه‌ای عالی را در سفر به تور کوش آداسی برایتان به ارمغان خواهند آورد.

و اما از امکانات عمومی تمامی اتاق‌ها بگوییم که شامل گاو صندوق اختصاصی در اندازه لپتاپ، مینی‌بار، تلوزیون بزرگ و هوشمند به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت پر سرعت بی‌سیم، دستگاه چای و قهوه ساز که در اتاق‌های پریمیوم به بالا دستگاه‌های اسپرسوساز گذاشته شده و چیزهایی از این دست است.

 

دیگر امکانات هتل ویلا افسوس کوش آداسی

هر چه قدر که ویلا افسوس در زمینه‌ی اتاق‌های شکیل و متنوع، عملکردی عالی دارد، به خاطر نداشتن یک رستوران اختصاصی یا بار یا چیزی شبیه به آن، باعث می‌شود تا خیلی‌ها را برای اقامت در این محل منصرف کند. البته ویلا افسوس، خدماتی همچون امکان رزرو از خود هتل برای تمامی رستوران‌های کوش آداسی را داشته و در اطراف آن‌جا، چندین رستوران و بار بسیار خوب وجود دارد، اما با این حال این مشکل برای هتل پا برجاست. همچنین صبحانه کامل و بسیار خوب هتل نیز در خود اتاق‌ها سرو می‌شود.

از دیگر خدمات و امکانات هتل می‌توان به برگزار تورهای مختلف برای مناطق متنوع و همچنین برگزار تورهای اختصاصی قایق سواری به مناطق اطراف اشاره کرد. همان طور که گفتیم، شاتل فرودگاهی نیز جزو خدمات هتل به حساب می‌آید که با مبلغی اضافی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین هتل ویلا افسوس یک استخر کوچک روباز دارد که تنها در روزهای گرم سال در دسترس بوده، تمامی مهمانان هتل می‌توانند از آن‌جا استفاده کنند و داخل آن با موزاییک کاری به سبک دوره‌های باستانی، جلوه‌ای جذاب به وجود آورده شده است. همچنین در انتخاب اتاق، می‌توانید آن‌هایی که پنجره‌هایی رو به استخر دارند را انتخاب کنید.

همچنین در روزهای شلوغ سال، یک سری برنامه‌های خاص نیز برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده یا آن‌ها را برای شرکت در برنامه‌های متفاوت به مراکز تفریحی می‌برند. برای مثال، برنامه‌های موسیقی زنده، برگزاری جشن‌های شبانه و چیزهایی از این دست، جزو برنامه‌های هتل است. همچنین شما می‌توانید برای برپایی جشن‌های کوچک نیز از امکانات هتل استفاده کنید و از خدمات کیترینگ و گل‌آرایی آن‌جا استفاده نمایید.

 

هتل چهار ستاره آرورا (Arora) کوش آداسی

آیا هتل ویلا افسوس برای کودکان و نوجوانان نیز مناسب است؟

البته که اتاق‌های بزرگ با توجه به ظرفیتشان، می‌توانند میزبان کودکان و نوجوانان در سنین مختلف باشند و همچنین فضای عمومی همچون استخر، باغ و چیزهایی از این دست نیز در هتل وجود دارند. اما با توجه به این که هتل‌های بزرگ با امکانات تفریحی متنوع در کوش آداسی زیادند، این هتل را بیشتر می‌توان به زوج‌هایی معرفی کرد که به دنبال یک اقامتگاه خاص برای تور کوش آداسی هستند و می‌خواهند در اتاق‌های زیبا در مرکز شهر، تعطیلات خود را سپری کنند.

آیا هتل ویلا افسوس برای افراد با معلولیت جسمی مناسب است؟

متاسفانه ساختار این این هتل، مناسب افراد با معلولیت جسمی نیست و اتاق‌های طبقات بالا، تنها به وسیله‌ی راه‌پله در دسترس هستند. همچنین امکانات اضافی که مناسب این گونه افراد باشند نیز در مجموعه در نظر گرفته نشد که یکی از ضعف‌های ویلا افسوس برشمرده می‌شود.

 

هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی

نکات پایانی درباره هتل ویلا افسوس

  • امکان بردن حیوانات خانگی با هماهنگی از قبل به هتل را دارید
  • تنها افراد بالا ۱۲ سال امکان پذیرش در هتل را دارند و به اضای هر تخت اضافه برا نوجوانان باید ۳۵ یورو برای هر شب پرداخت کنید
  • انواع نوشیدنی، میوه و غذا در اتاق‌ها سرو می‌شوند
  • وسایلی مثل حوله، دمپایی و لوازم مصرفی حمام به صورت کامل در اختیار مهمامان گذاشته می‌شود
  • تلوزیون‌های هوشمند اتاق‌ها به جز کانال‌های ماهواره‌ای دارای سرویس‌های استریم مثل نتفلیکس هم هستند
  • اینترنت پر سرعت هتل تنها به صورت بی‌سیم و در تمام فضای هتل با سرعت عالی در دسترس است
  • چند ساحل عمومی و مهم شهر در اطراف هتل هستند و در آن‌جاها می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید

 

شماره تماس: 00902566141020

آدرس: Dağ, Aegean Region, Çetin Sk. No:7, 09400 Kuşadası/Aydın

 

منبع ۱

منبع ۲

۰۳ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران