هتل لابراندا افسوس پرنسس در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل لابراندا افسوس پرنسس در کوش آداسی

تور کوش آداسی مملو از هتل‌های ۵ ستاره بسیار خوبی است که هر کدام ویژگی‌هایی متفاوت و منحصر به خود دارند. اما در میان آن‌ها، چندین هتل محبوب و مفرح وجود دارند که همچون یک مجتمع تفریحی بزرگ و مجلل هستند که هر چیزی که بخواهید را در خودشان دارند. هتل ۵ ستاره لابراندا افسوس پرنسس (Labranda Ephesus Princess) یکی از این هتل‌هاست که قصد معرفی‌اش به شما را داریم.

 

هتل لابراندا افسوس پرنسس چه جور اقامتگاهی است؟

این هتل ساحلی بسیار بزرگ، تنها ۹ کیلومتر از مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و با دارا بودن ساحل اختصاصی بزرگ، مملو از امکانات مختلف، استخر‌های متعدد، بخش‌های مخصوص کودکان و نوجوانان و زمین‌های ورزشی، یک اقامتگاه ایده‌آل برای سفری خانوادگی و لذت‌بخش به کوش آداسی به حساب می‌آید.

چیزی که باعث شده لابراندا افسوس پرنسس با دیگر هتل‌های هم‌رده‌اش متفاوت باشد، مساحت بزرگی است که دارد و همین در نهایت امکان ایجاد فضای سبز بزرگ و درخت کاری شده، چندین رستوران، کافه و بار و محیط‌های متفاوت را پدید آورده است. با اقامت در این هتل، تقریبا از دیگر جاهای کوش آداسی بی‌نیاز خواهید شد و اگر هم بخواهید از نقاط تاریخی بازدید کنید، افسوس و جاذبه‌های باستانی‌اش، در نزدیکی شما واقع شده‌اند.

 

رستوران‌های اطراف ساحل بانوان در کوش آداسی

اتاق‌ها و سوییت‌های لابراندا افسوس پرنسس

فضای اقامتی هتل لابراندا افسوس پرنسس بسیار بزرگ بوده و اتاق‌ها و سوییت‌های آن در ساختمان‌های مختلفی پراکنده هستند و به همین دلیل هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. اتاق‌های استاندارد و خانوادگی این هتل فضای ۲۵ و ۳۰ متری دارند و اتاق‌های خانوادگی بزرگ‌تری هم هستند که ۴۱ متری هستند.

غیر از این‌ها چند مورد سوییت‌های زیبا نیز برای هتل در نظر گرفته شده است که فضای زیبا و بالکن‌های بزرگی دارند و در مجموع لوکس و مجلل‌تر هستند. تمامی موارد نیز عموما منظره‌ی دریا دارند به غیر از بعضی از اتاق‌های استاندارد که منظره‌شان رو به باغ هتل است که قیمت آن‌ها به نسبت پایین‌تر است.

اما از امکاناتی که در این اتاق‌ها در نظر گرفته شده بگوییم؛ در این اتاق‌ها امکانات رفاهی پایه به صورت کامل وجود دارد، تلوزیون بزرگ با تلوزیون ماهواره‌ای و همچنین اینترنت پر سرعت بی‌سیم برایشان در نظر گرفته شده و شما می‌توانید از قهوه جوش یا چای ساز برای دم کردن نوشیدنی مورد نظر خود استفاده کنید. سیستم تهویه هوا مطبوع، گاو صندوق کوچک، مینی‌بار و ... نیز از دیگر امکانات هتل هستند.

 

شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

خوراکی و نوشیدنی

چندین رستوران و بار برای لابراندا افسوس پرنسس ساخته شده تا تمامی سلایق را پوشش دهند. البته باید در نظر بگیرید که غیر از صبحانه رایگان بوفه باز، برای رفتن به هر کدام از این رستوران‌ها، باید از قبل جایی برای خود رزرو کنید.

از نظر بار و نوشیدنی نیز، تقریبا در هر جایی از هتل که بخواهید، چیزی برای نوشیدنی پیدا می‌کنید. همچنین در خود ساحل و در لابی نیز امکان سفارش نوشیدنی را دارید. تنوع نوشیدنی‌ها بسیار خوب بوده اما از نظر قیمتی، گران‌تر از دیگر جاهای شهر است. در مجموع ۶ بار و کافه و همچنین  رستوران در هتل وجود دارند.

تفریح و سرگرمی در هتل لابراندا افسوس پرنسس

لابراندا افسوس پرنسس نه تنها منظره‌ای زیبا از دریا و امکانات رفاهی را برای شما فراهم آورده، بلکه از نظر تفریحی نیز همه چیز برای شما در این هتل مهیاست. دو استخر بزرگ در مرکز هتل واقع شده که شما می‌توانیددر آن‌ها شنا کنید و از نمای دریا لذت ببرید و همچنین یک استخر سرپوشیده وجود دارد که تنها بین ماه‌های جون تا آگست که هوا کمی خنک است و امکان شنا در دریا وجود ندارد، برای استفاده باز خواهد بود. استخر دیگری با سرسره‌های آبی و امکانات بازی کودکان و نوجوانان نیز در لابراندا افسوس پرنسس وجود دارد تا همه چیز از این نظر کامل باشد.

از نظر زمین‌های ورزشی، شما می‌توانیددر زمین‌های تنیس به بازی مشغول شوید، به زمین مینی گلف بروید، فوتبال بازی کنید، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد و چندین ورزش دیگر را نیز انجام دهید. تازه این‌ها تنها بخشی از سرگرمی‌هایی است که در هتل لابراندا افسوس پرنسس انتظار شما را می‌کشد و در ساحل نیز تمامی امکانات برای انجام تفریحات آبی نیز برای شما تدارک دیده شده است.

کودکان و نوجوانان نیز کلاب مخصوص خود را دارند و زمین‌های بازی اختصاصی برایشان در نظر گرفته شده است.

 

گشت و گذاری فرهنگی در کوش آداسی

نکات پایانی درباره هتل لابراندا افسوس پرنسس

  • این هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامت بزرگ و لوکس است که در کنارش سالن ورزشی با تجهیزات کامل وجود دارد
  • کنسرت‌های زنده، برنامه‌های تفریحی شبانه، انواع نمایش‌ها برای بزرگسالان و کودکان و برنامه‌های تفریحی بسیار زیادی به صورت سه روز در هفته برگزار می‌شود
  • ساحل اختصاصی این هتل ۲۵۰ متر طول دارد و امکانات رفاهی آن به صورت رایگان در اختیار مهمانان گذاشته خواهد شد
  • بسته‌های ماه عسل برای اقامت در این هتل وجود دارد که از قبل باید آن را رزرو کنید

۲۰ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران