هتل لاکچری ریچموند افسوس کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل لاکچری ریچموند افسوس کوش آداسی

کوش آداسی از آن دست شهرهای ترکیه است که سفر تابستانه به آن، بیش از هر زمان دیگری برای شما و خانواده‌تان لذت بخش خواهد بود. اما تور کوش آداسی در هتل ریچموند افسوس، تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان می‌سازد. یک هتل مجلل و بسیار بزرگ در قلب طبیعت که در کنار داشتن امکانات تفریحی و رفاهی کامل، برنامه‌های زیادی نیز در طول تعطیلات برایتان ترتیب می‌دهد. هتلی که نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کوچک‌ترها نیز انتخابی عالی به نظر می‌رسد.

 

 معرفی کوتاهی از هتل ریچموند افسوس کوش آداسی

هتل ریچموند افسوس (Richmond Ephesus Resort) با آن ساختمان زیبا و ساحل اختصاصی که فضایی جنگلی آن را احاطه کرده و تپه‌های سرسبز با فاصله‌ی کمی از آن قرار گرفته‌اند، فضایی بی‌نهایت جذاب و هوایی فوق‌العاده عالی دارد. این هتل با مجموعه‌ای بزرگ از انواع فعالیت‌های تفریحی تابستانی جذاب و مفرح را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد و بعد از بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی به شما پیشنهاد داده شده است. البته ریچموند افسوس با توجه به این که امکانات زیادی به صورت سرپوشیده نیز دارد، حتی برای ماه‌های سرد سال نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

 

جشنواره کشتی شترها در کوش آداسی

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

مجموعه‌ی هتل ریچموند افسوس چندین انتخاب برای تهیه اتاق، سوییت یا ویلا در اختیار شما می‌گذارد که مجموع همه‌ی آن‌ها ۲۶۴ مورد می‌شود. در تمامی این موارد امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، گاو صندوق، تجهیزات تهیه نوشیدنی گرم، تولزیون ماهواره‌ای و ...، کاملا موجود بوده و به دور از هر انتخابی که دارید، صبحانه برایتان رایگان خواهد بود.

  • اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها ارزان‌ترین انتخاب شما خواهند بود که امکانات کامل هتل را در قالب اتاقی نسبتا جا دار با طراحی مدرن و زیبا برایتان به ارمغان خواهد آورد. اتاق‌های استاندارد همگی دارای یک اتاق، یک بالکن و نمای طبیعت هستند.
  • اتاق سوپریور: سوپریور از هیچ نظر تفاوتی با اتاق‌های استاندارد ندارد و مهم‌ترین تفاوت آن نمای زیبای دریاست که از بالکن این اتاق می‌توانید تماشا کنید.
  • سوییت جونیور: این سوییت‌ها قیمت پایین نسبت به ویلاها و سوییت‌های دیگر هتل دارند و با فضایی باز و منظره‌ی طبیعت، به صورت خاص برای آن‌هایی تدارک دیده شده که می‌خواهند به صورت خانوادگی با تور ترکیه به کوش آداسی بروند. این سوییت‌ها دارای یک اتاق جدا گانه با سیستم بهداشتی جدا هستند.
  • سینیور سوییت: این سوییت دو برابر سوییت جونیور بوده و با فضایی بازتر و نمای دریا، از نظر قیمتی از مورد قبلی گران‌تر است.

در باقی موارد بین اتاق‌ها و سوییت‌ها، بحث مقدار فضا و منظره‌ی دریا مطرح است. در این بین ۱۰۳ ویلا وجود دارد که هر کدام در بخشی از فضای هتل قرار گرفته‌اند که می‌توانید آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. ۱ سوییت پرزدینشیال خاص و همچنین ۴ اتاق برای افراد با معلولیت جسمی نیز در نظر گرفته شده تا دایره‌ی انتخاب برای مسافران هتل ریچموند افسوس کامل شود.

 

۴ تفریح گروهی در سفر به کوش آداسی

موقعیت مکانی

هتل‌های این چنینی را هیچ وقت در مرکز شهر نمی‌سازند، این هتل نیز در منطقه Pamucak Mevkii واقع شده که حدودا ۱۸ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. این مهم در کنار دور بودن از مراکز خرید و بازارهای شهری، مزیت‌هایی زیادی برای گردشگران دارد. ابتدا باعث می‌شود که هتل زمین‌های بزرگ ورزشی بسازد، بدون این که دغدغه فضا داشته باشد، سواحل اختصاصی و امکانات تفریحی در خلوتی ساحل شما را از شلوغی سواحل معروف کوش آداسی دور می‌کند و همچنین شما می‌توانید به گردش در طبیعت اطراف هتل نیز مشغول شوید.

فعالیت‌های تفریحی

هر آن چیزی که برای تفریح در ذهن داشته باشید در هتل Richmond Ephesus Resort برای شما تهیه دیده شده است، تا حدی که این امکان وجود دارد در تمام طول سفر خود از فضای ریچموند افسوس خارج نشوید! ابتدا عنوان کنیم که دو استخر بزرگ اصلی در فضای بیرونی هتل در نظر گرفته شده و چند استخر کوچک که یک مورد آن‌ها مربوط به آکوا پارک می‌شود که با چندین بازی مختلف هم برای بزرگسالان و هم برای بچه‌ها ساعاتی شاد را می‌سازد.

یک استخر سرپوشیده و همچنین یک ساحل اختصاصی بزرگ نیز در این هتل وجود دارد تا همه چیز برای فعالیت‌های آبی تکمیل شود. همچنین شما می‌توانید از قایق‌های کانو و پدالی هتل به رایگان استفاده کنید و برای بازی‌های دیگر آبی همچون قایق‌های تندرو، پاراسیلینگ، رینگو، جت اسکی، غواصی، قایق موزی و ویکبورد می‌توانید با پرداخت مبلغ اضافه، از امکاناتی که در هتل در نظر گرفته شده، بهره ببرید.

 

معرفی بازار بزرگ کوش آداسی

البته فعالیت‌های ورزشی در هتل به همینجا ختم نمی‌شود و دو زمین بزرگ تنیس، زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، مینی فوتبال، مینی گلف، دارت، تنیس روی میز و میزهای بیلیارد نیز برای مسافران در نظر گرفته شده که تنها بیلیارد نیاز به پرداخت مبلغی اضافه دارد.

در کنار همه‌‌ی این‌ها، شما می‌توانید هر شب در برنامه‌های مختلف تفریحی همچون نمایش فیلم و انیمیشن، شرکت در جشن‌های ساحلی و نمایش‌هایی که در سالن اصلی هتل برگزار می‌شود یا در برنامه‌های رقص و دیسکو هتل نیز شرکت کنید. بچه‌ها هم برنامه‌های مخصوص خود از جمله بازی‌های استخری، آکروبات، جشن‌های کودکانه، نمایش‌های مخصوص، مینی دیسکو و زمین بازی را تجربه کنند که البته بخش زیادی از آن‌ها تنها مخصوص تابستان است.

غذا و نوشیدنی

دو رستوران، سه بار و همچنین یک کافه برای هتل ریچموند افسوس در کوش آداسی در نظر گرفته شده که بخش زیادی از غذاهای دنیا در آن‌ها به فروش می‌رسد. رستوران افسوس در فضایی سرسبز واقع شده اما آرتمیس در روی تراس با نمای زیبایی از دریا که هنگام غروب خورشید فوق‌العاده است. از نظر کیفیت غذا نیز به گفته‌ی مهمانان این هتل، غذاها کاملا لایق یک هتل ۵ ستاره هستند اما هزینه‌ نسبتا بالایی دارند. شما هم می‌توانید صبحانه‌ی رایگان را به صورت بوفه باز در دو ساعت مختلف در رستوران افسوس میل کنید. گذشته از این مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی قبلا به شما معرفی شده‌اند.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

دیگر نکاتی که باید درباره هتل ریچموند افسوس کوش آداسی بدانید

این هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامت بسیار خوب بوده و در کنار آن یک باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل نیز وجود دارند تا شما بتوانید در ایام سفر به کوش آداسی، تمرینات خود را نیز پی بگیرید. همچنین برای برگزاری انواع جشن‌ها از جمله جشن عروسی نیز امکاناتی تهیه دیده شده است. در مجموع نکات و مسائل زیادی در مورد این هتل بزرگ وجود دارد که در این نوشته نرسیدیم همه را توضیح دهیم، اما در آخر بگوییم که نمرات بالایی که هتل ریچموند افسوس در سایت‌های مختلف از طرف مسافران گرفته، کاملا نوید از هتلی استثنایی با خدمه‌ای عالی می‌دهد.

۲۰ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران