معرفی هتل Suhan360 در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی هتل Suhan360 در کوش آداسی

برای سفر با تور ترکیه، همیشه باید به دنبال بهترین و خاص‌ترین هتل باشید. اقامتگاهی که به جذاب‌تر شدن سفر شما کمک کند و امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را در اختیارتان بگذارد. یکی از بهترین انتخاب‌هایی که شما می‌توانید در این شهر داشته باشید، هتل و اسپا Suhan360 است که امروز ما می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم.

 

درباره هتل و اسپا Suhan360 کوش آداسی

Suhan360 یک هتل ۵ ستاره و لاکچری بسیار بزرگ است که با طراحی زیبا در بخش‌های مختلف، یک اقامت فوق‌العاده را در کوش آدسی برایتان به همراه خواهد داشت. این هتل که برای خانواده‌ها مناسب است، با اتاق‌ها و سوییت‌های بزرگ، به خوبی می‌تواند از جمع‌ها مختلف میزبانی کرده و با امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارد، راحتی را در محیطی دلچسب برایتان مهیا کرده است.

این هتل درون خود چندین مکان تفریحی و ورزشی داشته و با ساحل اختصاصی و چندین استخر و همچنین محیط بازی برای کودکان، روزهای مفرح و دلچسبی را در تور کوش آداسی برایتان رقم خواهد زد.

 

۸ تفریح آبی کوش آداسی در روزهای تابستانی

اتاق‌ها و سوییت‌های Suhan360

ارزان‌ترین انتخاب شما در Suhan360 اتاق‌های استاندارد است که ۳۵ متر مربع بزرگی داشته و امکان میزبانی از ۲ بزرگسال و یک کودک را دارد. نمای زیبای دریا، دکور بسیار جذاب با رنگ‌های آرامش بخش، تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین گاو صندوق و تجهیزات لازم برای تهیه نوشیدنی، در تمامی اتاق‌ها در نظر گرفته شده و اینترنت رایگان نیز در دسترستان خواهد بود.

البته اتاق‌های استاندارد و دیگر اتاق‌ها و سوییت‌ها در دو حالت با نمای دریا یا نمای استخر ارائه می‌شوند که قیمت‌های متفاوتی دارند. اتاق‌های دلوکس نیز دیگر انتخاب شماست که مساحت آن‌ها ۴۰ متر رمربع بوده و در کنار منظره‌ی دریا، منظره‌ی باغ را نیز از تراسش می‌بینید. غیر از اتاق‌های خانوادگی، سه نوع سوییت هم برای این مکان در نظر گرفته شده که سوییت‌های سوپریور با تراس‌های بسیار بزرگ، امکانات رفاهی عالی و همچنین جکوزی اختصاصی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در Suhan360 خواهند بود.

در نهایت سوییت‌های کینگ با ۹۰ متر مربع بزرگی، مبلمان سلطنتی، دکور بسیار مجلل، بالکن بسیار بزرگ و امکانات عالی، گران‌ترین انتخابی خواهد بود که شما در این مکان می‌توانید داشته باشید.

 

معرفی ۵ بوتیک هتل برتر کوش آداسی

اسپا و مرکز سلامتی

اسپا AuraSpa، یکی دیگر از دلایل مهمی است که شما می‌توانید برای آن Suhan360 را برای تور کوش آداسی خود انتخاب نمایید. این اسپای بسیار لوکس و جذاب، از بهترین‌ها در کوش آداسی به حساب آمده که در کنار محیط آرامش بخش و طراحی بسیار زیبایش، امکاناتی عالی و همچنین سرویس دهی بسیار خوب را برایتان به همراه داشته و انواع ماساژ‌ها از نقاط مختلف دنیا را به شما ارئه می‌کند.

در کنار اسپا و ماساژ، شما می‌توانید از خدمات پوست و زیبایی این مکان نیز بهره برده و همچنین از سالن ورزش بزرگ و عالی آن استفاده کنید که امکاناتی کامل و جامع دارد و برای کسانی که نمی‌خواهند از ورزش خود در سفر عقب بیفتند، عالی خواهد بود.

غذا و نوشیدنی

همچون دیگر بخش‌های این هتل زیبا و لاکچری، رستوران‌های آن نیز از کیفیت خیلی بالایی برخوردارند. رستوران اصلی به جز صبحانه کامل و بسیار با کیفیت، وعده‌های دیگر را نیز سرو می‌کند و غذاهای بین‌المللی را به روی میز می‌برد. دیگر رستوران این هتل نیز با نمای عالی از دریا و جزیره ساموس، یک مکان استثنایی و ایده‌آل برای خوردن غذایی با کیفیت و البته گران خواهد بود.

در کنار چند مکانی که می‌توانید در آن‌ها برای خود نوشیدنی سفارش دهید، یک کافه و شیرینی فروشی عالی نیز در این مکان تهیه دیده شده تا همه چیز برای اقامت در این هتل، تکمیل باشد.

 

معرفی هتل Korumar در کوش آداسی

امکانات تفریحی

یکی از خوبی‌های این هتل، امکاناتی است که در ساحل برایتان به همراه دارد و شما حتی می‌توانید در همان‌جا برای خود نوشیدنی سفارش داده یا با پرداخت هزینه اضافی، از امکانات هتل برای انجام تفریحات آبی در کوش آداسی نیز استفاده کنید. با این حال زمین تنیس و همچنین سالن بازی‌های میزی همچون بلیارد، تنیس روی میز و همچنین دارت برایتان فراهم شده تا بتوانید به صورت جمعی تفریح نمایید.

سه استخر نیز در هتل تعبیه شده که دو تا در محیط روباز هستند و یکی در محیط سرپوشیده که آخری در تمام طول سال در دسترس است. چند سرسره آبی برای کودکان و نوجوانان نیز در آن‌ها تعبیه شده تا بتوانند تفریح کنند. شب‌ها پخش موسیقی و جشن نیز در برنامه‌های هتل وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت نمایید.

 

هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله کوش آداسی

۰۴ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران