معرفی ۵ بوتیک هتل برتر کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی ۵ بوتیک هتل برتر کوش آداسی

بوتیک هتل‌ها، همیشه انتخاب‌هایی ویژه در سفر به هر شهری در دنیا هستند. مخصوصا اگر مقصد شما تور کوش آداسی باشد که مقصدی ساحلی و بسیار زیباست. بوتیک‌هتل‌ها عموما هتل‌های نسبتا کوچکی هستند و فضای آرام‌تری در مقایسه با هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی دارند. ظاهر زیبا و محیط صمیمی این گونه هتل‌هاست که باعث می‌شود ما این گونه اقامتگاه‌ها را به شما پیشنهاد دهیم.

خوشبختانه کوش آداسی بوتیک‌ هتل‌های عالی کم ندارد و ما در این نوشته، ۵ تا از بهترین‌هایشان را به شما معرفی میکنیم.

 

LaVista Boutique Hotel & SPA

این بوتیک هتل تقریبا در تمامی سایت‌هایی که گردشگران می‌توانند در آن‌ها نظر خود را اعلام کنند، در صدر بهترین‌ها قرار می‌گیرد. مکانی بسیار زیبا با معماری بیرونی فوق‌العاده و طراحی داخلی جذاب و مجلل که استخر باغی رو به دریای اژه برایتان به ارمغان می‌آورد. همچنین وجود بالکن‌های اختصاصی برای اتاق‌ها باعث می‌شود شما در یک فضای خصوصی و آرام، بتوانید در ساعت‌های مختلف از منظره‌ی دلچسب دریا بهره ببرید.

 

از کوش آداسی چه سوغاتی بگیریم؟

LaVista امکانات جامع و بسیار خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. از اسپای اختصاصی لوکس تا اینترنت رایگان، تلویزیون بزرگ با شبکه‌های ماهواره‌ای و دستگاه‌ اسپرسوساز برای هر اتاق و البته حمام‌هایی مدرن، بزرگ و زیبا که باعث می‌شوند اقامت شما در سفر با تور ترکیه به کوش آداسی، بسیار لذت بخش باشد. شما می‌توانید در LaVista غروب آفتاب را در استخر تماشا کنید، در رستوران هتل انواع غذاهای دریایی خوشمزه را میل کنید و شب‌ها با صدای موسیقی همراه دیگر مسافرانی که در هتل اقامت دارند به رقص و تفریح مشغول شوید.

آدرس: Mahmut Esat Bozkurt Cad. No 41 Yilanciburnu Mevkii

Efe Hotel

Efe یکی دیگر از بوتیک‌های جذاب کوش آداسی است که در خط ساحلی قرار گرفته و منظره‌ای فوق‌العاده زیبا از دریای اژه پیش چشمتان به تصویر می‌کشد. این اقامتگاه زیبا در جایی بسیار عالی بین Guvercinada و بندرگاه واقع شده و شما به راحتی می‌توانید به تفریح‌گاه‌های شبانه آن اطراف بروید. در خود هتل اینترنت رایگان بی سیم و امکانات رفاهی کامل برایتان مهیا خواهد بود و شب‌ها نیز می‌توانید رایگان به کلاب ساحلی خصوصی  Efe بروید و تفریح کنید.

 

۱۰ تفریح خاص که در کوش آداسی می‌توانید انجام بدهید

از نظر ظاهری، کلیت بنا و اتاق‌ها در عین سادگی و مینیمالیستی بودن، زیبا، مجلل و البته مدرن هستند. برای اتاق‌ها بالکن‌های بزرگی طراحی شده تا هر موقع که بخواهید بتوانید در آرامش از منظره‌ی دریا بهره ببرید. حمام‌های زیبا و عالی اتاق‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وان حمام در کنار پنجره‌ای رو به دریا باشد. البته در این هتل خبری از استخر نیست، ما در کنار رستوران و اسپا، یک ساحل اختصاصی و بسیار خوب دارد.

آدرس: Guvercinada Cad. No:37

Ponz Hotel

این بوتیک هتل نسبتا ارزان هم یکی از انتخاب‌های بسیار خوب برای کسانی است که می‌خواهند یک اقامت ایده‌آل با هزینه‌ای معقول در کوش آداسی داشته باشند. Ponz در عین این که گنجایش کمی دارد و محیط آن خیلی شلوغ نخواهد شد، امکانات تفریحی بسیار خوبی را نیز برایتان مهیا کرده که برای هتلی با این قیمت عالی‌ست. از جمله استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت رایگان بی سیم و ...

اتاق‌ها طراحی شیک و زیبایی داشته و فضای بازی نیز دارند. همچنین همه دارای تراس هستند و می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. از نظر مکانی Ponz در Kadınlar Denizi واقع شده که اگر چه خیلی مرکز شهر به حساب نمی‌آید، اما آن‌قدرها نیز دور نیست.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. Celal Atik Sok No:15

Old Town Boutique Hotel

این هتل زیبا و البته کوچک تنها ۱۱ دقیقه پیاده از کلاب ساحلی و بسیار معروف Jade و یک ربع از ساحل محبوب Kusadası Sahil فاصله دارد. بنای این هتل نسبتا قدیمی به تازگی نوسازی شده و این بوتیک هتل را به جایی مدرن و زیبا بدل کرده که هم پارکینگ خصوصی رایگان و هم اینترنت بی‌سیم رایگان برای مشتریانش به همراه دارد.

تعداد اتاق‌های این هتل همچون دیگر بوتیک‌ هتل‌ها محدود است، اما در همین حین شما می‌توانید هم اتاق‌های دو نفره بسیار شیک را در اختیار بگیرید و هم اتاق‌های خانوادگی را که گنجایش آن‌ها ۳ تا ۴ نفر است. هتل زیبا، شیک و با جوی بسیار صمیمی است اما در آن خبری از استخر و اسپا یا منظره‌ی دریا نیست و در محیط شهری واقع شده است.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

آدرس: Aslanlar Caddesi camiatik mahallesi no:7

۰۸ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران