بوتیک هتل زیبای LaVista در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بوتیک هتل زیبای LaVista در کوش آداسی

بوتیک‌ هتل‌ها، همیشه برای کسانی که طالب اقامتگاه‌های خاص و در عین حال خلوت هستند، انتخابی بهتر است. این گونه هتل‌ها، اتاق‌های کم‌تر و طراحی متفاوتی داشته و تا جای ممکن سعی می‌شود تا فضایی گرم را برای مهمانانش پدید بیاورد.

با توجه به این که کوش آداسی یک مقصد ساحلی زیباست، بودن در یک بوتیک هتل ساحلی جذاب، می‌تواند کیفیت سفر با تور ترکیه را برای شما دو چندان کند. به همین دلیل است که امروز ما می‌خواهیم یکی از بهترین بوتیک هتل‌های کوش آداسی بانام LaVista را به شما معرفی کنیم.

 

نگاهی کلی به بوتیک هتل LaVista

یکی از ویژگی‌هایی که در تور کوش آداسی از آن بهره خواهید برد، نمای زیبای دریای اژه است، چیزی که وقتی در بوتیک هتل LaVista باشید، هر روز صبح با آن از خواب بیدار خواهید شد. این هتل در یکی از زیباترین بخش‌های ساحلی واقع شده و با طراحی چشم نواز بیرونی و داخلی و امکانات متنوع، اقامتگاهی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

هتل LaVista یک مکان لاکچری و نسبتا گران قیمت به حساب می‌آید که با داشتن استخر زیبا، امکانات رفاهی بسیار خوب و همچنین فضاهای عمومی دلنشین، در بیش از یک دهه فعالیتش، طرفداران خوبی برای خود دست و پا کرده است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل LaVista

در مجموع ۳۹ اتاق و ۳۰ سوییت برای هتل در نظر گرفته شده که هر دسته خصوصیات مخصوص به خود را دارند. اتاق‌های این هتل عموما ۳۰ متر مربع مساحت داشته و همگی دارای یک بالکن اختصاصی، سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب، مینی بار، تلویزیون بزرگ و شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت پر سرعت رایگان  و ... بوده و همگی نمای دریا را خواهند داشت. طراحی داخلی و مبلمان استفاده شده در این اتاق‌ها، کاملا مجلل و زیبا بوده و نشان دهنده لوکس بودن هتل است.

تمامی سوییت‌های این هتل ۴۰ متری، دو خوابه و تا گنجایش ۳ نفر ارائه می‌شود به جز سوییت ماه عسل که کمی بزرگ‌تر و دکور کاملا متفاوتی دارد. بسیاری از امکاناتی که در اتاق‌ها وجود داشته در این سوییت‌ها نیز هستند و البته شما یک تراس بزرگ‌تر، مبلمان بهتر و خدمات متفاوت‌تری را با بودن در این سوییت‌ها در اختیار خواهید داشت.

 

از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید

رستوران‌ اختصاصی هتل LaVista

دیگر از ویژگی‌های جذاب این هتل، رستوران فوق‌العاده عالی آن است که در کنار فضای داخلی زیبایی که دارد، یک تراس بزرگ نیز داشته که میزها روی آن کار گذاشته شده‌اند و می‌توانید روزهای گرم سال، با تماشای نمای فوق‌العاده غروب خورشید در این محل، به خوردن غذا مشغول شوید.

تخصص اصلی این رستوران غذاهای بسیار عالی دریایی است، اما در منوی آن غذاهای دیگری نیز پیدا خواهید کرد تا چیزی مطابق به سلیقه خود سفارش دهید. در این رستوران از مواد اولیه اورگانیک و تازه استفاده می‌شود که کیفیت غذاها را نیز بهتر می‌کند. همچنین برای سفارش نوشیدنی نیز یک محل در هتل در نظر گرفته شده که در آن می‌توانید، نوشیدنی‌هایی از کشورهای مختلف و با قیمت‌های متنوع را سفارش دهید.

دیگر امکانات هتل

همانطور که پیش‌تر گفتیم، از دیگر امکانات هتل می‌توان به فضاهای عمومی بسیار خوب آن اشاره کرد که شامل استخر بزرگ و باغی اطرافش و همچنین یک استخر بدون لبه کوچک اشاره کرد. در اطراف این استخر که کاملا رو به دریا ساخته شده، امکاناتی برای استراحت در نظر گرفته شده است و همچنین شما می‌توانید در ساحل پیش روی هتل که البته ساحلی اختصاصی نیست نیز، به آبتنی بپردازید.

مضاف بر تمام این‌ها، یک اسپای لاکچری نیز در این محل تعبیه شده که جزو اسپاهای برتر کوش آداسی است. البته برای استفاده از امکانات اسپا باید مبلغی اضافی را پرداخت کنید، اما می‌توانید از تخفیف ویژه‌ی مهمانان هتل بهره ببرید. این اسپا بسیار شیک و زیباست و در کنار امکانات خیلی خوب، سرویس‌دهی متنوعی نیز دارد.

 

معرفی مرکز خرید سوکه در نزدیکی کوش آداسی

دیگر نکات مهم درباره بوتیک هتل LaVista

  • این هتل نزدیک به کلاب ساحلی Jade، بازار بزرگ کوش آداسی و قلعه کوش آداسی است و پیاده به این مکان‌ها می‌توانید مراجعه کنید. همچنین از ساحل بانوان نیز تنها یک کیلومتر فاصله دارد.
  • مهمانان اجازه‌ی آوردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارند.
  • پارکینگ هتل رایگان است.
  • اتاق‌ها دارای گاو صندوق کوچک در ابعاد لپتاپ هستند.
  • خدمات شاتل فرودگاهی با مبلغی اضافه ارائه می‌شود.
  • امکان استعمال دخانیات در داخل اتاق‌ها وجود ندارد.

۰۲ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران