بهترین بوتیک هتل‌های مالزی برای سفرهای نوروزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین بوتیک هتل‌های مالزی برای سفرهای نوروزی

مالزی مملو از فرصت‌هایی است که در آن‌جا می‌توانید مناظر زیبا، شهرهای سرسبز و جنگل‌های بارانی گرمسیری بی‌نظیری را کشف کنید. از طبیعت زیبا و آب و هوای منحصر به فرد مالزی که بگذریم، در سفر با تور مالزی به این سرزمین جاذبه‌های فرهنگی و غافلگیری‌های زیادی در انتظار شما است.

این سرزمین آن‌قدر اعجاب‌انگیز هست که حتی محل اقامت شما می‌تواند بخشی از تفریح و ماجراجویی سفرتان را به خود اختصاص دهد. از آسمان‌خراش‌ها و هتل‌های دوستدار محیط زیست گرفته تا بوتیک هتل‌های جذاب و متنوع. در ادامه این مطلب، با بهترین بوتیک هتل های مالزی آشنا می‌شویم تا شما هم بتوانید از میان این بوتیک هتل ها و گزینه‌های بسیار دیگر، در سفر نورزی به مالزی، محل اقامت خود را انتخاب کنید.

 

Heeren Boutique Hotel, Melaka

سبک اقامتگاه: هتل بوتیک، هتل

هتل هیرن بوتیک در شهر باستانی ملاکای مالزی (heritage town of Melaka) واقع شده است. البته این اقامتگاه اگرچه در یک شهر باستانی است، اما کمی از مکان‌های گردشگری فاصله دارد و نمی‌توانید با پیاده‌روی به جاذبه‌های گردشگری شهر برسید. با این حال، تردید نداشته باشید که اقامت در این هتل بوتیک جذاب، ارزش کمی وقت گذاشتن دارد. این هتل در یک ساختمان میراث نوسازی شده در یک منطقه مرفه با تزئینات سنتی و امکانات مدرن ساخته شده است. البته قیمت‌های این هتل، نسبت به بسیاری از هتل‌های مشابه بالاتر است.

 

بهترین هتل‌های محله بوکیت بینتانگ

Heeren Boutique Hotel 

 

The Blue Mansion, George Town

سبک اقامتگاه: بوتیک هتل، موزه

این بوتیک هتل در بخشی از منطقه میراث جهانی یونسکو در پنانگ مالزی واقع شده است. عمارت آبی یکی از زیباترین میراث‌های به جای مانده چینی درجورج تاون است و اکنون بخشی از آن به عنوان موزه و بخشی دیگر به عنوان بوتیک هتل فعالیت می‌کند. در سفر به مالزی، با اقامت در یکی از اتاق‌های بازسازی شده قرن نوزدهمی این هتل بوتیک، می‌توانید با تجملات اشرافی تاریخی زندگی کنید. نگران این ساختمان که بخشی از میراث تاریخی مالزی است، نباشید، چراکه برنامه‌های حفاظتی و مرمتی به خوبی در اینجا اجرا شده است و نظارت مستمری بر عملکرد این مجموعه وجود دارد. این بنا در یک موقعیت بسیار خوب واقع شده است در محله‌ای بسیار قدیمی، که به شما فرصت می‌دهد دریک فضای سنتی غوطه‌ور شوید.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

 The Blue Mansion

 

The Settlement Hotel, Melaka

سبک اقامتگاه: بوتیک هتل

این بوتیک هتل، برای گردشگرانی مناسب است که دوست دارند در فضایی شبیه به خانه و به دور از ویژگی‌های هتل و مهمان‌خانه اقامت کنند. با انتخاب این بوتیک هتل، در یک منطقه شهری آرام ساکن خواهید شد اما اتاق‌های این بوتیک هتل یک ویژگی منحصر به فرد دارند و آن هم امکان تماشای شهر از یک چشم‌انداز فوق‌العاده است. علاوه بر این نمای بیرونی بوتیک هتل، زیبایی بی حد و حصری دارد که هوش از سرتان خواهد برد. این هتل، در یک خیابان مسکونی و در کنار رودخانه شهر ساخته شده است.

 

۷ هتل زیبای لنکاوی، جزیره‌ی رازها و رمزها

 The Settlement Hotel

 

Hotel Maison Boutique, Kuala Lumpur

سبک اقامتگاه: بوتیک هتل

این بوتیک هتل، در شهر کوالالامپور واقع شده است و اتاق‌های آن با سبک سرگرم‌ کننده طراحی و دکور شده‌اند. به عنوان مثال اتاق‌هایی که با آیکون‌های پرطرفدار جهانی تزئین شده‌اند و یک حال و هوای نوستالژی برای‌تان به ارمغان آورده‌اند.

اگرچه این بوتیک هتل در شهر شلوغ کوالالامپور ساخته شده است اما در محله‌ای آرام قرار دارد. با این حال، این بوتیک هتل، از ایستگاه قطار و مناطق گردشگری دیگر شهر فاصله زیادی ندارد و با پای پیاده می‌توانید خودتان را به آن‌جا برسانید.

 

آشنایی با معروف‌ترین بناهای مذهبی کوالالامپور

 Hotel Maison Boutique

 

Jawi Peranakan Mansion, George Town

سبک اقامتگاه: هتل بوتیک، هتل مستقل

این  هتل بوتیک در عمارت بازسازی شده جاوی پراناکان در پنانگ (Jawi Peranakan mansion in Penang) ساخته شده است. این ساختمان، ویژگی‌های معماری و طراحی عجیب و غریبی دارد و در آن‌جا می‌توانید نمادهایی از فرهنگ سنتی آسیای جنوبی را قوی‌تر از هر جای دیگری در مالزی ببینید. این هتل، خدمات لوکسی به شما ارایه خواهد داد و این یعنی در یک فضای کاملا سنتی، امکانات مدرنی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، آن هم با یک پذیرایی مجلل و به یاد ماندنی.

 

 Jawi Peranakan Mansion

 

Le Dream Boutique Hotel, George Town

سبک اقامتگاه: هتل بوتیک

این هتل بوتیک در جورج تاون پنانگ واقع شده است و نسبت به امکاناتی که به گردشگران ارایه می‌دهد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد. موقعیت مکانی این هتل بوتیک، آن را به یک پایگاه عالی برای گشت و گذار تبدیل کرده است. به خاطر داشته باشید که در سفر به پنانگ با تور مالزی، اگر گذرتان به این هتل افتاد، حتما صبحانه‌های مشهور و عالی این هتل را امتحان کنید.

 

  سفر زمینی از سنگاپور به مالزی 

 Le Dream Boutique Hotel

 

Hotel Eden54, Kota Kinabalu

سبک اقامتگاه: بوتیک هتل

این هتل بوتیک در شهر ساحلی کوتا کینابالو واقع شده است. یک شهر ساحلی حیرت‌انگیز که یکی از بهترین مناطق کوهستانی جنوب شرقی آسیا را در خود جای داده است. این هتل بوتیک مدرن، یکی از اقامتگاه‌های محبوب برای کسانی است که برای کوهنوردی یک روزه به این شهر سفر می‌کنند. قیمت خدمات این هتل کاملا مقرون به صرفه است و به خاطر موقعیت جغرافیایی آن، شما به آسانی به بازارهای محلی، رستوران‌ها و مرکز خرید بندرگاه دسترسی خواهید داشت.

 

 Hotel Eden54

 

The Ranee Boutique Suites

سبک اقامتگاه: بوتیک هتل و هتل تجاری

این هتل بوتیک در یک ساختمان مرمت شده و مدرن شده قرن نوزدهم میلادی مشرف به رودخانه زیبای ساراواک (Sarawak River) بنا شده است. بسیاری از ساختمان‌های اداری و تجاری بی‌نظیر شهر و نقاط دیدنی تاریخی درنزدیکی همین هتل قرار دارند. البته به خاطر داشته باشید که برای سفرهای خانوادگی نمی‌توانید روی این هتل حساب کنید چراکه ورود کودکان زیر ۱۲ سال به این هتل ممنوع است.

 

زیباترین شهرهای مالزی که کمتر با آنها آشنا هستید

The Ranee Boutique Suites

 

۱۳ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران