تفلیس‌گردی با تور گرجستان نوروز 99

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
تفلیس‌گردی با تور گرجستان نوروز 99

تفلیس یکی از زیباترین و پرامکانات‌ترین شهرهای گرجستان است که در تمامی روزهای سال مسافر در خود دارد. شهری تاریخی و هنری که می‌شود روزهای خاطره‌انگیزی را در آن پشت سر گذاشت. شهری با کافه‌های شبانه برای داشتن شب‌های پرخاطره. شهری که با بودجه‌های مختلف از بسیار کم تا بسیار زیاد می‌توان به آن سفر کرد و خوش گذراند. اگر روزهای نوروزی سال و تعطیلات مربوط به آن را برای سفر با تور گرجستان انتخاب کرده‌اید همراه ما باشید تا شما را برای گشت و گذار در این شهر، در روزهایی که شلوغ‌تر از روزهای دیگر سال است راهنمایی کنیم.

 

برای بازدید از مکان‌های معروف صبح‌ها زود از خواب برخیزید

اگر می‌خواهید به شلوغی‌ها و صف‌ها برخورد نکنید و با خیالی راحت بتوانید از اماکن دیدنی این شهر دیدن کنید به شما توصیه می‌کنیم در روزهایی که به این شهر سفر کرده‌اید، صبح‌ها زود از خواب برخیزید و به دیدن این مکان‌ها بروید. در طول روزهای نوروزی هرچقدر به سمت ظهر و یا بعد از ظهر نزدیک شوید و بخواهید به دیدن مکان‌های دیدنی و معروف شهر بروید، با صف‌ها و شلوغی‌ها برخورد می‌کنید و این شلوغی‌ها بخشی از زمان گردشگرانه‌ی شما را تلف می‌کنند. البته این توصیه مربوط به روزهایی است که شب قبلش را شب‌گردی نکرده‌اید.

 

 ماجراجویی‌های جذاب در سفر به تفلیس 

 گشت و گذار در تفلیس


شبگردی در کلاب‌های شبانه

یکی از تفریحات خاطره‌انگیز و خاص که در تفلیس می‌توانید انجام بدهید شب‌گردی و سر زدن به کافه‌های شبانه تفلیس است. کافه‌هایی که تا حوالی صبح درهایشان به روی مشتریان‌شان باز است و قادر هستند آنها را به شوق و شور بیاورند. باشگاه‌هایی که ورود به برخی‌هاشان گرانقیمت و ورود به برخی‌هاشان ارزان قیمت برایتان تمام می‌شود. در سفرتان با تور تفلیس اگر اهل دورهمی و هیجان هستید به شما توصیه می‌کنیم حداقل یک شب خود را بیدار و در این کافه‌های شبانه به صبح برسانید. این کافه‌ها در روزهای نوروزی و بهاری از آنجا که سیل مسافران ایرانی به این شهر زیاد می‌شود، شلوغ‌تر از همیشه هستند.

 

 گشت و گذار در تفلیس


در بازارها قدم بزنید

در بازارهای شهر تفلیس به خصوص بازار سنتی میدانی که یکی از معروف‌ترین بازارهای گرجستان است می‌توانید خریدهای خوبی به قیمت ارزان انجام بدهید. البته اگر قدرت چانه‌‎زنی داشته باشید و از این کار خجالت نکشید. در سفر نوروزی‌تان به تفلیس جدای از مرکزخریدهای خوب و عالی این شهر که بهترین برندها را به شما عرضه می‌کنند به شما توصیه می‌کنیم به بازارها نیز تشریف ببرید و خریدهای منحصر به فرد و در عین حال ارزان انجام بدهید.

 

 در بهترین مراکز خرید تفلیس خرید درمانی کنید

 گشت و گذار در تفلیس


در شهر پیاده‌روی کنید و به نقاط مختلف آن سر بزنید

یکی از تفریحات ویژه و رایگان که در این شهر می‌توانید انجام بدهید محله‌گردی و یا سر زدن به خیابان‌های مختلف است. در تفلیس شما می‌توانید به صورت گروهی از طریق فراخوان‌های مجازی در یک نقطه از شهر جمع شوید و به دیدن بخش‌های گوناگون شهر بروید. در این گشت و گذار شما می‌توانید اگر علاقه‌مند بودید به راهنمای خود هرچقدر که دوست داشتید انعام بدهید. این تفریح را در روزهای نوروزی به هیچ وجه فراموش نکنید و انجام بدهید. چرا که این فرصت را دارید گروهی تفلیس را بگردید و نیز عکس‌های فوق‌العاده‌ای از خودتان در شهر بیندازید.

 

راهنمای گشت و گذار در محله‌های تفلیس، شهر زیبایی‌های مدرن و تاریخی

 گشت و گذار در تفلیس


در دریاچه بازالتی رفتینگ انجام بدهید

اگر اهل شور و هیجان هستید و می‌خواهید یک تفریح عالی و متفاوت در روزهای بهاری تفلیس انجام بدهید به دریاچه بازالتی بروید. دریاچه‌ای واقع شده در ۶۰ کیلومتری این شهر که با مراجعه به آن می‌توانید یک تفریح گروهی خاطره‌انگیز انجام بدهید. در این دریاچه شما می‌توانید رفتینگ کنید و به شور بیایید. در روزهای بهاری هوا بسیار مطبوع است و احتمال اینکه بخواهید از انجام این تفریح سرما بخورید بسیار کم است. پس این تفریح را حتما انجام بدهید.

 

 گشت و گذار در تفلیس


از پل تفلیس در شب دیدن کنید

پل صلح تفلیس یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه‌های مدرن این شهر است که جدای از سازه‌ی جذاب و زیبایش، نورپردازی فوق‌العاده‌ای نیز دارد. این پل در سال ۲۰۱۰ بر روی رودخانه‌ی کورا قرار داده شده است. با رفتن و دیدن این پل می‌توانید عکس‌های بسیار زیبا از خودتان بیندازید. البته اگر دوست دارید این پل خلوت باشد و به دیدن آن بروید به شما توصیه می‌کنیم هرچه به اواخر شب نزدیک می‌شوید را برای بازدید از این پل انتخاب کنید. این پل ۱۵۰ متر طول و نزدیک به ۷۵۰ کیلوگرم وزن دارد و با رفتن به آن می‌توانید زیباترین مناظر شهری را مشاهده کنید.

 

۵ اپلیکیشن کاربردی در سفر به تفلیس

گشت و گذار در تفلیس

۲۸ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران