در بهترین مراکز خرید تفلیس خرید درمانی کنید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
در بهترین مراکز خرید تفلیس خرید درمانی کنید

با وجود فرهنگ‌های متنوع آسیایی و اروپایی در تفلیس، تنها چند مرکز خرید بین‌المللی وجود دارد. البته این اصلا بدان معنا نیست که شما در این شهر هیچ موقعیت گردش و خرید نخواهید داشت. بالعکس تفلیس با داشتن بازارهای مجلل، مغازه‌های مدرن محلی، صنایع دستی دست‌ساز، همراه با مارک‌های لوکس گران‌قیمت و یا مقرون به صرفه، صحنه خریدهای پر جنب و جوش است. شما می‌توانید در سفر با تور گرجستان به این شهر بین انواع بازارها بگردید و خریدهای فوق‌العاده‌ای انجام دهید. بیایید نگاهی به بهترین موقعیت‌های خرید در این شهر بیاندازیم.

 

 

مرکز خرید تفلیس

مرکز خرید تفلیس اولین ساختمان مخصوص خرید در تفلیس بود که ساخته شد. این مرکز خرید شیک و مدرن که در قسمت غربی شهر واقع گردیده با اتوبوس‌های حمل و نقل شهری به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد. در این مرکز خرید جدید و تازه ساخت بیش از ۱۳۰ برند داخلی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. به لحاظ امکانات و ویژگی‌ها این مجتمع دارای داروخانه، سالن سینما، کافی نت، رستوران‌ها و کافی شاپ، کتابفروشی، دفاتر بانکی و ادارات است. شما می‌توانید برای خرید بین فروشگاه‌های آن سرگردان شوید و برای رفع خستگی و گشنگی به یکی از رستوران‌ها پناه ببرید. به علاوه اگر دوست داشتید می‌توانید جدیدترین فیلم‌های روز در سالن سینمایش به تماشا بنشینید.

 

 در تفلیس از کجا خرید کنیم؟ 

 

 

مرکز خرید تفلیس

 

 

آدرس: Tbilisi Mall, 16th km Davit Aghmashenebeli Ave, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995 322 50 55 56

 

 

East Point

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ شهر که در قسمت خروجی شرقی ساخته شده East Point است که مفهومی جدید و متفاوت از مرکز خرید سنتی را ارائه داده است. این مرکز خرید طوری طراحی شده که به نظر بازار شهری و کوچک کنار خیابانی به نظر برسد. با این حال تمام چیزهایی که در این مرکز ارائه می‌شود معطوف به خریدن هم نیست. اِست پوینت جایی برای استراحت و وقت گذرانی هم هست. این مرکز خرید میزبان بیش از ۱۵۹ برند داخلی و خارجی، کافی نت، فروشگاه‌های سخت‌افزاری، کافه، سینمای  IMAX و سالن بولینگ یکی از محبوب‌ترین نقاط برای مردم محلی است. شما می‌توانید یک روز کاملتان را در این مرکز بگذرانید و بین نقاط مختلف آن کاوش کنید بدون آن که احساس خستگی بر شما چیره شود.

 

 

East Point

 

 

آدرس: East Point, 2 Aleksandre Tvalchrelidze St, Tbilisi, Georgia

 

 

گالریا تفلیس

گالریا تفلیس جدیدترین مرکز خرید مدرن الحاقی به این شهر است که در مرکز شهر و در نزدیکی میدان آزادی واقع گردیده. این مرکز خرید بزرگ و جدید ۶ طبقه که تمامی امکانات مورد نیاز مردم را در خودش جمع کرده، نه تنها محلی برای تجمع انواع برندهای داخلی و خارجی‌ست بلکه چندین کافه‌، رستوران و مکان‌های تفریحی، و همچنین سایر خدمات مانند دفاتر بانکی، سالن زیبایی و خشکشویی را در خودش جای داده است. به این ترتیب شما شانس این را دارید که هم خرید کنید و هم تفریح، و از روزتان به نحو احسنت بهره‌مند شوید بدون آن که زمانی را برای جا به جایی بین نقاط مختلف شهر هدر بدهید.

 

 راهنمای سفری ۴ روزه به تفلیس؛ شهر تاریخی و دیدنی

 

 

گالریا تفلیس

 

 

آدرس: Galleria Tbilisi, 2/4 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995 322 50 00 40

 

 

بازار دست فروشان

اگر می‌خواهید صحنه تبادلات سنتی مردم را شاهد باشید و لوازم ارزان و دست‌سازی را سوغاتی و خرید پیدا کنید، یکی از بهترین موقعیت‌های این شهر را می‌توانید در پارک دِدا انا و در روزهای یکشنبه ببینید. از آن جایی که این بازار در پارک برگزار می‌شود پس در یکشنبه‌ای آفتابی به این پارک بروید و با گشتن بین دست فروشان و اجناس‌شان چیزهایی برای خرید پیدا کنید. بیشترین و مهم‌ترین اقلامی که با آن‌ها برخورد می‌کنید شامل لباس‌های دست دوم، جواهرات دست‌ساز، کیف، صابون دست‌ساز و کفش و دیگر لوازم روزانه ضروری  است. به هر ترتیبی اگر احساس گشنگی و یا تشنگی کردید می‌توانید از همین بازار غذاهای خانگی خوشمزه، انواع ساندویچ‌ها و نوشیدنی‌ها را به قیمت واقعا ارزانی بخرید و بخورید. به طور کلی بازار دست فروشان عرصه حضور جوانان تفلیسی و معاشرت آنان با یکدیگر می‌باشد.

 

 

بازار دست فروشان

 

 

آدرس: Deda Ena Park, Tbilisi, Georgia

 

 

فابریکا تفلیس

شاید به جرات بتوان گفت تنها مرکز خرید چندمظوره این شهر که حتی بخشی از آن را هتل فابریکا تشکیل می‌دهد. این مرکز خرید پر از دست فروشان مواد غذایی و فضاهای همکاری، فروشگاه‌های لوازم روزانه‌ی متنوع مثل سوغاتی‌های سرامیکی، اسباب بازی و کتاب بوده و برای مردم بومی، یکی از اصلی‌ترین نقاط خرید به حساب می‌آید. شما می‌توانید از فروشگاه Flying Painter لباس‌های داخلی بخرید، برای خرید سوغاتی‌های سرامیکی به Ceramic Studio ۱۳۰۰  بروید و یا برای خرید دیگر سوغاتی‌ها و کتاب‌ها از فروشگاه Black Dog دیدن کنید.

 

 

فابریکا تفلیس

 

 

آدرس: Fabrika, 8 Egnate Ninoshvili St, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995 322 02 03 99

۱۶ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران