معرفی بهترین مراکز خانوادگی تفلیس که به همراه کودکان خود می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی بهترین مراکز خانوادگی تفلیس که به همراه کودکان خود می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید

سفر با کودکان سختی‌های خاص به خودش را دارد، اما مهم‌ترین چیزی که باید در چنین سفری در نظر داشته باشیم، پیدا کردن مراکز تفریحی یا دیدنی‌ست که بتوان به همراه کودکان و نوجوانان به آن مراجعه کرد تا همه‌ی اعضای خانواده بتوانند از بودن در آن محل لذت ببرند.در سفر با تور گرجستان به شهر زیبای تفلیس به همراه فرزندان خود به این مکان‌ها بروید.


هیپوودرم و دریاچه لیسی


دریاچه لیسی در شمال غربی تفلیس واقع شده و به راحتی می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی به آنجا بروید. هزینه تاکسی از میدان آزادی تا آنجا حدود ۵ دلار خواهد بود. این محل یکی از آرامش‌بخش‌ترین نقاط شهر است و در روزهای تعطیل خانواده‌های زیادی را خواهید دید که در این نقطه از هوای عالی و محیط درخشان حول محور دریاچه لذت می‌برند. محل‌هایی در این محوطه برای پیکنیک وجود دارد و چندین کافه‌ی کوچک و بزرگ نیز در اطراف واقع شده است. کرایه دوچرخه برای بزرگسالان یا اسکیت بورد برای کودکان را به هیچ وجه از یاد نبرید.

 

 ۸ کاری که سفر به تفلیس را به یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی تبدیل می‌کند 

 

 

  دریاچه لیسی

 


از دریاچه لیسی، تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید تا به هیپوودرم برسید تا با هزینه‌ای حدود ۳۰ دلار برای یک ساعت اسب سواری در پیستی زیبا را به همراه خانواده تجربه نمایید.

 


پارک متاتسمیندا


متاتسمیندا نام تپه‌ای است که برج تلوزیون در کنارش واقع شده و تقریبا از همه جای تفلیس می‌توان آن را مشاهده کرد. یک تم پارک بسیار خوب در این محل قرار دارد که به راحتی به وسیله اتوبوس یا تاکسی می‌توانید به آن مراجعه کنید. ورودی پارک به همراه کارت بازی که باید آن را شارژ کنید ۲ دلار برایتان هزینه بر می‌دارد که بچه‌های زیر ۶ سال نیازی به پرداخت آن ندارند. یک تور کامل برای دو بزرگسال و یک کودک برای کل روز ۳۰ دلار خواهد بود.
به جز تعداد زیادی بازی مختلف، چند رستوران خوب نیز در این محل واقع شده است که برای صرف یک شام یا ناهار خوشمزه انتخاب بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

 

 

پارک متاتسمیندا

 


برکه لاکپشت و موزه مردم شناسی


شاید ابتدا برایتان کمی عجیب یا حوصله سر بر به نظر برسد، اما موزه مردم شناسی بیشتر شبیه یک نمایشگاه مملو از عروسک‌های جالب در محیطی سر سبز و زیباست، که در همین قالب مفرح، پیام خود مبنی بر شکل زندگی و پوشش قدیم مردم کشور را به شما می‌رساند. برکه لاکپشت نیز از مناطق بسیار زیبای تفلیس است که حالت پارکی عالی را دارد که می‌توانید به همراه خانواده ساعات خوشی را در آن سر کنید. متاسفانه اتوبوس به این سمت حرکت نمی‌کند و حتی باید به ازای ۲ دلار، برای رفتن به این محل تاکسی بگیرید.

 

 ۱۰ بنای دیدنی تفلیس؛ پایتخت زیبایی‌های باشکوه گرجستان

 

 

موزه مردم شناسی

 


بهشت جینو


چه جایی بهتر از یک پارک آبی خوب و یک استخر عالی می‌تواند ساعات خوشی را برای خانواده‌ای که کودک همراه دارد بسازد؟ بهشت جینو از پارک‌های آبی معروف تفلیس است که البته تنها برای ایام تابستان در دسترس خواهد بود. ساحل مصنوعی جذاب، چندین و چند سرسره و تونل آبی و چند استخر کوچ و بزرگ و محوطه بازی آبی برای کودکان از امکانات بهشت جینو به شمار می‌آید. این مکان در بین مناطق تکما و وارکیتیلی قرار گرفته و از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز است. ورودی خانوادگی برای یک زوج و دو فرزند ۴۵ دلار خواهد بود.

 

 

بهشت جینو

 


پارک آستارا


یکی از محبوب‌ترین پارک‌ها در بین نوجوانان تفلیس. این پارک دارای یک پیست کارتینگ عالی، یک منطقه تیر اندازی با اسلحه و کمان و البته یک سینمای ۷ بعدی عالی است که مجموعه‌ی همه‌ی آن‌ها یک تجربه عالی را برای فرزندانتان به ارمغان خواهد آورد. این پارک حدودا با تاکسی ۲۰ دقیقه از میدان آزادی فاصله دارد و تنها با همین ماشین‌ها می‌توان به آن‌جا مراجعه کرد. در نظر داشته باشید که این پارک تنها برای بچه‌های بالای ۷ سال تدارک دیده شده و پایین‌تر از این سن نمی‌توانند سوار وسایل بازی شوند.

 

 ۱۱ مکان فوق‌العاده در تفلیس که شب‌ها تا دیرهنگام می‌توانید در آنها بمانید و تفریح کنید 

 

 

پارک آستارا

 


Culinary Studio Caramel


این محل جایی خاص است که کودکان و نوجوانان می‌توانند در محیطی عالی، به آشپزی پرداخته و در کنار یادگیری کلی تفریح کنند. نکته جالب در مورد این محل این است که بچه‌هایی که ۵ سال را رد کرده باشند می‌توانند در این تجربه دلنشین شرکت کنند و تنها با پرداخت ۱۰ دلار برای ۲ ساعت زمانی مفرح و عالی را بگذرانند. نگران مسئله زبان هم نباشید، معلم‌های انگلیسی زبان هستند که به کمک شما می‌تواند با بچه ارتباط برقرار نمایند.

 

 

Culinary Studio

 


East Point


این مکان که در کنار جاده‌ی منتهی به فرودگاه قرار دارد، جایی عالی برای روزهای بارانی به حساب می‌آید. پارکی که اغلب در مراکز خرید ساخته می‌شود اما در این محل خاص، این مغازه‌ها هستند که بعد از محبوبیت بسیار زیاد این پارک نزد محلی‌ها، حول محورش شکل گرفتند. East Point دارای چند سالن سینما، سالن بولینگ، سالن بیلیارد و یک سالن بزرگ تفریحی برای صخره نوردی تفریحی حتی برای کودکان است. چند هزار توی جذاب، چندین و چند بازی تخته‌ای و کارهایی از این دست در این پارک وجود دارد که می‌تواند تا ساعت‌ها کل خانواده را سرگرم کند. همه‌ی این‌ها جدا از انواع بازی‌های دیجیتال و کامپیوتری است که در East Point گرد آوری شده است.

 

 

 East Point

۱۰ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران