در تور تفلیس لباس عروس رویایی خود را خریداری کنید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
در تور تفلیس لباس عروس رویایی خود را خریداری کنید

خرید یکی از بخش‌های جدانشدنی سفر است. این خرید ممکن است منحصر به سوغاتی و صنایع دستی یک کشور باشد و یا برای تامین نیازهای شخصی‌تان از بازارهای کفش و کیف و لباس یا بازارهای تکنولوژی بازدید کنید. اما نظرتان درباره خرید لباس عروس رویایی در تور گرجستان چیست؟

اگر در کودکی‌تان از آن دختربچه‌هایی بودید که خودتان را در لباس عروسی باشکوهی مانند سیندرلا تصور کرده‌اید، اما حالا که زمان ازدواج شما رسیده است، نمی‌توانید لباس رویایی خود را پیدا کنید. اگر اهل گشت و گذار هستید، می توانید تور تفلیس را برای خریدهای جشن عروسی خود انتخاب کنید تا هم از زیبایی های گرجستان لذت ببرید و هم وسایل مورد نیاز خودتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

ماری گلد

اگر می‌خواهید یک لباس عروس باشکوه و مدروز داشته باشید، سری به فروشگاه ماری‌گلد (Marigold) بزنید. اگر در این سفر، خانواده و دوستان‌تان هم با شما همراهی می‌کنند، می‌توانید برای خرید لباس‌های منحصربه فرد مجلسی روی این فروشگاه حساب باز کنید.

فروشگاه ماری‌گلد در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد و حالا بیشتر از ده سال است که به یکی از برندها و فروشگاه‌های بی رقیب لباس تبدیل شده است. هرچند که تخصص اصلی ماری‌گلد طراحی و دوخت لباس عروس است، اما برای کامل کردن مجموعه‌شان، در حال حاضر لباس‌های مجلسی و لباس شب هم در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

 

تجربه خریدی لذت‌بخش در مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

 

 

 ماری گلد

 

 

محبوب در سراسر جهان

لباس های طراحی و دوخته شده در خانه مد یا همان فروشگاه ماری‌گلد تنها در گرجستان پرطرفدار نیستند. خانم ماری گلد صاحب این برند هر سال با آخرین مدل‌های لباس خاص در نمایشگاه‌هایی در آمریکا، لندن، سوییس و مسکو حضور پیدا می‌کند تا طرفداران خود را در سراسر جهان، از آخرین خلاقیت‌هایش باخبر کند.

 

 

 ماری گلد

 

 

لباس عروس‌های پوشیده

اگر به دنبال لباس عروس‌هایی هستید که در عین زیبایی و شکوه، کاملا پوشیده و اسلامی هستند، هم می توانید روی این خانه مد حساب کنید. در این فروشگاه علاوه بر لباس عروس‌های کاملا سنتی گرجستان، لباس عروس‌هایی را مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهید دید که کاملا پوشیده هستند.

 

مرکزخرید گالریا یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای تفلیس

 

 

ماری گلد

 

 

خلاقیت‌های کارآمد

جالب است بدانید برخی از این لباس‌های پوشیده دارای بخش‌هایی هستند که در صورت تمایل‌ می‌توانید آن ها را از لباس خود به طور کامل جدا کنید. مثلا آستین‌های کاملا بلندی که قابل جدا شدن هستند و لباس را از حالت پوشیده خارج می‌کنند. یا کت‌ها و بالاتنه‌هایی که به راحتی و با چند دکمه یا بند قابل نصب و یا برداشتته شدن هستند.

 

 

 ماری گلد

 

 

مشتری‌های خاورمیانه‌ای

این لباس‌ها در خاورمیانه طرفداران زیادی دارند. یعنی تنها مسافران ایرانی که با تور گرجستان به تفلیس آمده‌اند، مشتری‌های بین المللی ماری گلد نیستند. بسیاری از زنانی که در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس زندگی می‌کنند هم طرفداران پر و پا قرص این خانه مد هستند.

 

از کجا صنایع دستی و سوغاتی مخصوص تفلیس را بخریم؟

 

 

 ماری گلد

 

 

تنوع لباس‌ها

تنوع این لباس‌ها آنقدر فراوان است که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کنید و این یعنی هیچ‌کس دست خالی از این فروشگاه بیرون نخواهد آمد. علاوه بر لباس عروس، ماری گلد برخی اکسسوری های مورد نیاز عروس و لباس های مجلسی را هم عرضه می کند.

 

 

 ماری گلد

 

 

فعالیت‌های خیریه

علاوه بر کیفیت و طراحی خاص لباس‌ها، احتمالا یکی دیگر از دلایلی که سبب شده است این برند در سراسر دنیا شناخته شود، مشارکت در فعالیت‌های خیریه و انسان دوستانه است. از این پروژه ها می توان به پروژه ما یکی هستیم (WE ARE ONE) و یا ما همه جا هستیم (WE ARE EVERYWHERE) نام برد.

 

 آشنایی با مرکزخرید مجلل‌ تفلیس مال 

 

 

 ماری گلد

 

 

قیمت تقریبی لباس‌ها

فروشگاه ماری گلد یکی از فروشگاه‌هایی است که لباس‌هایی از قیمت متوسط و مناسب تا قیمت‌های بالا ارائه می‌دهد. به طور متوسط برای خرید یک لباس عروس از این فروشگاه باید ۱۵۰ تا ۵۰۰ لاری گرجستان بپردازید که به نظر قیمتی منطقی می‌رسد.

 

زیباترین نقطه‌های تفلیس برای عکس‌های جذاب اینستاگرامی

 

 

 ماری گلد

 

 

ساعت و روزهای فعالیت:

  • همه روزهای هفته
  • از ساعت ۱۱ ظهر تا هشت بعدازظهر

آدرس فروشگاه

  • تفلیس، خیابان پکینی (Pekini) شماره ۹

وب سایت

  • https://marigold.ge/
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران