خوشمزه‌ترین دسرها و بستنی‌ها را در تفلیس امتحان کنید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
خوشمزه‌ترین دسرها و بستنی‌ها را در تفلیس امتحان کنید

گرجستان علاوه بر غذاهای خوشمزه، به دسرها و شیرینی‌های منحصربه فردش هم معروف است. هرچند که در سال‌های اخیر تفلیس میزبان فرهنگ‌های گوناگون از کشورهای مختلف شده است و برای همین هم می‌توانید انواع بستنی ایتالیایی و طعم‌های جدید را امتحان کنید. اگر با تور گرجستان نوروز 98 به تفلیس آمده‌اید و اگر عاشق بستنی و شیرینی‌های متفاوت و عجیب و غریب هستید و اگر می‌خواهید یک خاطره شیرین از تفلیس داشته باشید، حتما بستنی‌های خوشمزه را امتحان کنید. در ادامه با محبوب‌ترین بستنی فروشی‌های تفلیس آشنا می‌شویم.

 

 

 ۱- Luca Polare بهشت وگان‌ها

لوکا پولارا یکی از معروفترین بستنی‌های ایتالیایی را در تفلیس ارایه می‌کند. این فروشگاه که در سال ۲۰۰۸ در تفلیس افتتاح شده است، هنوز هم به خاطر کیفیت محصول و خدماتش شهرت دارد.این بستنی فروشی از ساعت ۸ صبح کار خود را آغاز می‌کند و درهای آن تا اواخر شب به روی مشتری‌ها باز است. در این فروشگاه بستنی‌هایی با ۲۶ طعم مختلف ارائه می‌شود که بر اساس دستورالعمل‌های ایتالیایی تهیه می‌شوند بدون آنکه ا رنگ‌ها و یا طعم‌دهنده‌های مصنوعی استفاده کنند.

 

کافه‌های هنری تفلیس؛ با نوای موسیقی در فضای کافه غرق شوید

 

 

Luca Polare

 

 

اینجا یک بهشت برای وگان‌هاست. چراکه در تهیه این بستنی‌ها از محصولات حیوانی و شیر استفاده نشده است. علاوه بر این می‌توانید از انواع دیگر نوشیدنی‌های گرم و سر، کوکی‌ها، کیک‌ها و آبمیوه تازه لذت ببرید.

 

 

۲- Angelato بستنی ایتالیایی برای رژیمی‌ها

انژلاتو یک بستنی فروشی معروف و پرطرفدار ایتالیایی در تفلیس است. نام انژلاتو تلفیقی از دو کلمه انجل به معنی فرشته و ژلاتو یک سبک تهیه بستنی است. انژلاتو را به راحتی می‌توانید آن را در تفلیس مال پیدا کنید. در این بستنی ۲۴ طعم بستنی ایتالیایی به سبک ژلاتو ارائه می‌شود. شما همچنین می‌توانید از انواع شیرینی‌ها، دسر، وافل بلژیکی و نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

 

 

Angelato

 

 

اگر دوست دارید وزن اضافه کنید حتما شیرینی‌هایی که به این منظور تهیه شده اند را امتحان کنید. البته دسرهای رژیمی هم برای کسانی که نگران اضافه وزن‌شان هستند، وجود دارد. اگر با کودکان خود به این سفر آمده‌اید، انژلاتو یک موقعیت غافلگیرکننده برای آن‌هاست. اگر اهل بستنی نیستید و فقط دوستان‌تان را همراهی می‌کنید، می‌توانید از قهوه‌های بی‌نظیر انژلاتو لذت ببرید.

 

 

۳- آب‌نبات چوبی بستنی‌های رنگارنگ و کم کالری در Lolly

آب‌نبات چوبی نام یکی دیگر از خوشمزه‌ترین جاهایی است که در سفر با تور گرجستان می‌توانید آن را تجربه کنید. آب‌نبات چوبی به خاطر بستنی‌های مخصوصی که از ترکیب ماست یخ‌زده و با میوه و خوراکی‌های طبیعی دیگر مشهور شده است.آب‌نبات چوبی میزبان خوبی برای افرادی است که در رژیم به سر می‌برند. این بستنی کالری بسیار اندکی دارید و شما می‌توانید با خاطر آسوده از طعم آن لذت ببرید. نکته دیگر آنکه قیمت بستنی‌های آب نبات چوبی، بسیار مناسب و منطقی تعیین شده است. آب نبات چوبی از اول صبح تا ساعت ۱۱ شب میزبان مشتریان است.

 

بهترین کافه‌های تابستانی تفلیس، خنک شوید و استراحت کنید

 

 

Lolly

 

 

۴- کافه Dolcelato از بستنی تا قهوه‌

کافه دوچلاتو یک کافه پرطرفدار است که به خاطر بستنی‌های خوشمزه‌اش معروف شده است. اگر به دنبال جایی در مرکز تفلیس هستید تا دوباره انرژی بگیرید و به گردشگری‌تان ادامه دهید، کافه دوچلاتو، یک میزبان خوب برای شماست. فضای دوست‌داشتنی و پذیرایی صمیمانه کاری می‌کند که خستگی‌تان را فراموش کنید.

 

 

Dolcelato

 

 

در این جا انتخاب‌های زیادی دارید. بستنی با طعم‌های مختلف و متفاوت مثل بستنی بلوبری، بستنی وانیلی، بستنی توت‌فرنگی، بستنی نعنایی، کاپوچینو و انواع وافل و تیرامیسو در این کافه منتظر شما هستند. همانطور که از نام آن پیداست در این کافه، علاوه بر بستنی‌های خوشمزه هیچ محدودیتی برای سفارش انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم ندارید.

 

 

۵- رستوران Amra با دسر و بستنی‌های معروف

اگر به دنبال یک رستوران هستید که علاوه بر غذاهای خوشمزه، دسرهای فوق‌العاده‌ای هم سرو کند، رستوران آمرا یک گزینه مناسب برای شماست. این رستوران در خیابان ساندرو تفلیس واقع شده است.علاوه بر بستنی پیشنهادهای هیجان انگیز دیگری هم وجود دارد به خصوص برای کسانی که بعد از خوردن  یک وعده غذایی کامل، هوس خوردن شیرینی به سرشان می‌زد. انواع مارمالاد و دسرها شیرین در این رستوران سرو می‌شود.

 

لذیذترین صبحانه‌های تفلیس را در این کافه‌ها نوش جان کنید

 

 

 Amra

۲۹ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران