معرفی تور ۴ روزه یوگا در تفلیس گرجستان

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی تور ۴ روزه یوگا در تفلیس گرجستان

تفلیس زیباترین شهر گرجستان است و مقصد نخست گردشگری در این کشور به شمار می‌آید. شهری که امکانات گردشگری زیادی دارد و در تمامی روزهای سال برای سفر کردن مناسب است. شهری که قادر است روزهای متفاوت برای مسافرانش بسازد و آنها را برای چند روزه هم که شده از زندگی روزمره‌شان جدا کند. شهری تاریخی که تفریحات مدرن نیز می‌توان در آن انجام داد. در سفرتان با تور تفلیس اگر به دنبال جدا شدن از زندگی شهری هستید و می‌خواهید برای چند روز متفاوت زندگی کنید. همراه ما باشید تا تور یوگای این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور ۴ روزه یوگا در تفلیس

اگر تغذیه‌تان نامناسب است، اگر خوب نمی‌توانید بخوابید، اگر استرس‌ها شما را فرا گرفته‌اند و به فکر جدا شدن از آنها هستید، اگر می‌خواهید برای چند روز هم که شده متفاوت زندگی کنید، در سفر به تفلیس به فکر شرکت در این تور باشید. توری که به مدت ۴ روز شما را از زندگی شهری پر جنب و جوش جدا می‌کند و می‌برد به آرامش و آسایش. توری که در آن می‌توانید قواهای درونی خودتان را تقویت کنید و پس از گذراندن آن با روح و تنی سالم به زندگی‌تان ادامه بدهید. توری که با شرکت در آن به توانایی‎‌هایتان پی می‌برید و اعتماد به نفس پیدا می‌کنید. توری که با بودن در آن از صداهای مخرب زندگی صنعتی دور می‌شوید و فقط گوش می‌سپارید به صدای قناری‌ها و بلبل‌ها. شرکت در این تور به شما می‌آموزد چگونه در زندگی کنش‌مند باشید و دست به کارهایی بزنید تا زندگی‌تان را دگرگون کنید. اگر می‌خواهید این تجربیات خوب را داشته باشید ۴ روز از سفر خود به تفلیس را به این تور اختصاص بدهید یا اساسا برای شرکت در این تور به تفلیس سفر کنید. اگر می‌خواهید با امکانات این تور آشنا شوید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

تورهای هیجان‌انگیز قایق سواری در روزهای گرم تفلیس

یوگا در تفلیس

امکانات تور ۴ روزه‌ یوگا در تفلیس

امکانات این تور متنوع است اما مهمترین آنها که شما برای تصمیم‌گیری در رابطه با شرکت در این تور باید بدانید موارد زیر هستند.

  1. اقامت سه روزه در هتل Shaloshvili Cellar Hotel
  2. برنامه‌ غذایی مقوی از مواد ارگانیک (غذاهای گرجستانی)
  3. مراقبه با طلوع آفتاب
  4. نشستن در سکوت صبحگاهی
  5. مراقبه پیاده‌روی اندیشناک
  6. جلسات روزانه یوگا
  7. جلسات مربیگری زندگی روزمره (روانشناسی مثبت، کارگاه‌های تحول عاطفی، هنر درمانی)
  8. عکاسی از لحظات بودن در این تور
  9. گشت و گذار در صومعه شومتا و محوطه تاریخی و باستانی Gremi

 

۸ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای تفلیس

یوگا در تفلیس

همین نه مورد کافی است تا شما با انواع رویدادها و امکاناتی که در این تور برایتان فراهم است آشنا شوید و چمدان‌تان را برای شرکت در آن ببندید.


چرا شرکت در این تور توصیه می‌شود؟

هرکس در این تور شرکت می‌کند اولین سوالی که از خود می‌پرسد این است که چرا اینجایم؟ من در جستجوی چه بوده‌ام که در این تور شرکت کرده‌ام؟ این‌ها سوالات بسیار مهمی هستند که به بخشی از آنها خودتان قبل از شرکت در تور می‌توانید پاسخ بدهید اما با شرکت در این تور نیز می‌توانید به بخش دیگری از آنها پاسخ بدهید. زمانیکه این تور تمام شد و شما با وضعیت بدنی و ذهنی جدیدتان با خودتان مواجه شدید و حالتان را با قبل از شرکت در تور مقایسه کردید. این تور به شما کمک می‌کند با خودتان مواجه شوید و تکنیک‌های کنترل و رهاسازی خودتان را بیاموزید. بنابراین در زندگی روزمره که زمان برای اندیشیدن به خود کم گیر انسان می‌آید، شرکت در این تور غنیمت بزرگی است.

 

تفریح‌های خانوادگی مهیج در تفلیس

یوگا در تفلیس

نکات مهم برای شرکت در تور ۴ روزه یوگا در تفلیس

  1. شرکت در این تور برای تمامی افراد آزاد است اما حضور در آن به خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.
  2. این تور به نحوی یک تور خصوصی به شمار می‌آید. چرا که حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان آن ۱۵ نفر است.
  3. برای شرکت در این تور تمامی هزینه‌ی آن را به هنگام رزرو کردن باید بپردازید و کنسل کردن تور باعث نمی‌شود که هزینه‌ی شرکت در آن به شما عودت داده شود. بنابراین برنامه‌ی سفرتان به تفلیس را ابتدا دقیق کنید و بعد برای حضور و ثبت‌نام در این تور برنامه‌ریزی کنید.
  4. شرکت در این تور نزدیک به ۴۰۰ دلار هزینه دارد و به همین دلیل جزو تورهای غیر ارزان سفر به تفلیس به شمار می‌آید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که با شرکت در این تور برای ۳ شب مکان اقامت و برای ۴ روز خورد و خوراک دارید.
  5. برای ثبت‌نام در این تور و شرکت در آن می‌توانید به آدرس https://www.viator.com/tours/Tbilisi مراجعه نمایید.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران