راهنمای خرید در بازارها و مرکزخریدهای تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
راهنمای خرید در بازارها و مرکزخریدهای تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان است و یکی از بهترین شهرهای این کشور برای گشت و گذار. شهری که یادگاری‌های تاریخی در خود بسیار دارد و چند سالی است که پر شده است از جاذبه‌های گردشگری مدرن. شهری که می‌شود ارزان به آن سفر کرد و چند روزی را در اوج هیجان و تفریح خوش گذراند. شهری که بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها را دارد اما در هاستل‌هایش نیز می‌شود اقامتی تمیز و عالی داشت. در سفرتان با تور تفلیس اگر قصد خرید دارید و در این رابطه می‌خواهید اطلاعات مفید کسب کنید همراه ما باشید تا شما را برای خرید از بازارهای این شهر راهنمایی کنیم.


مرکزخریدها و بازارهای شهر تفلیس

تفلیس در خود مرکزخریدهای زیادی دارد که هرکدام آنها بهترین‌هایشان را برای گردشگران این شهر فراهم می‌آورند. مرکزخریدهایی که به نوعی یک مرکز تفریحی نیز به شمار می‌آیند. چرا که در خود هم سینما دارند و هم مراکزی تفریحی مانند شهربازی‌های سرپوشیده. مرکزخریدهایی که فود کورت‌شان غذاهای عالی سرو می‌کنند و مشتریان زیادی دارند. مرکزخریدهایی که برندهای معتبری در آنها شعبه دارند. اما جدای از مرکزخریدها، این شهر در خود بازارهای سنتی و خیابانی نیز دارد که برای خریدن سوغاتی‌های متنوع می‌توانید به آنها مراجعه کنید. در سفرتان به تفلیس اگر می‌خواهید بدانید چگونه باید خرید کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا نکاتی کاربردی در ابن رابطه خدمتتان ارائه کنیم.

 

 گرجستان؛ سرزمین سوغاتی‌های خوشمزه و خوشرنگ 

مرکزخریدهای شهر تفلیس


۱- برای خریدهای اصیل به مرکزخریدها بروید

اگر می‌خواهید از پوشاک درجه یک خریداری کنید و محدودیت بودجه در این سفر ندارید به مرکزخریدهای تفلیس تشریف ببرید. در این مرکزخریدها شما می‌توانید کفش‌ها و کیف‌ها و همینطور لباس‌های اصل را با بهترین کیفیت‌ها خریداری کنید. بهترین کیفیت‎‌هایی که البته باید پولش را بپردازید.

 

 مرکزخریدهای شهر تفلیس


۲- حواستان به تخفیفات باشد

در برخی روزهای سال، برای مثال در روزهای نزدیک به سال نو میلادی در مرکزخریدهای این شهر می‌توانید تخفیفات خوبی دریافت کنید. جدای از این روزهای ویژه، هرکدام از برندهای معتبر پوشاک در سراسر جهان، در برخی روزهای سال، در شعبه‌های خود جشنواره‌های تخفیف و حراج برگزار می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید در سفر با تور گرجستان زیاد و ارزان خرید کنید باید حواستان به این موارد باشد و بهترین راه برای دانستن این موضوعات، بررسی سایت‌های فروش برندهای معتبر است.

 

 ۸ رستوران ارزان اما خوشمزه در تفلیس! 

 مرکزخریدهای شهر تفلیس


۳- اگر قصد دارید برندها را بخرید، خودتان را در فروشگاه‌ها سرگردان نکنید

دیدن ویترین‌ها و بالا پایین کردن آنها یکی از راه‌های پسند کردن محصولات است اما از آنجا که در سفر به یک کشور و شهر دیگر شما وقت‌تان محدود است می‌توانید برای خرید، سری به سایت‌های برندها بزنید و محصولات‌شان را خوب بررسی کنید و حالا بعد از این بررسی‌ها می‌توانید به فروشگاه‌ها سر بزنید و سراغ اجناسی را که از طریق عکس و یا ویدئو پسندیده‌اید را بگیرید. این شیوه علاوه براینکه در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، شما را با تنوع محصولات و رنگ‌بندی‌ها و مدل‌های گوناگون آنها نیز آشنا می‌کند.

 

 مرکزخریدهای شهر تفلیس


۴- قدرت چانه‌زنی داشته باشید

 اگر می‌خواهید اجناس مختلف را ارزان خریداری کنید باید قدرت چانه زنی داشته باشید. یعنی باید بتوانید قیمتی که به شما پیشنهاد می‌شود را بشکنید. برای این کار باید روابط عمومی خوبی داشته باشید و اندکی به زبان انگلیسی و یا گرجی نیز مسلط باشید. در بازارهای تفلیس شما می‌توانید با این مهارت تخفیفات خوبی بگیرید و خریدهای مناسبی انجام بدهید.

 

 خرید در بازار سنتی میدانی تفلیس 

 مرکزخریدهای شهر تفلیس


۵- چیزهای غیر متعارف برای خرید انتخاب کنید

در سفرتان به تفلیس اگر می‌خواهید اجناس نامتعارف مانند عتیقه‌ها را به عنوان سوغاتی خریداری کنید باید به بازار سنتی این شهر بروید. بازاری که در آن می‌توانید اجناس تزئینی زیادی بیابید. بازاری که به مدتی طولانی متروکه بوده اما مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون جدای از آنکه یک مکان جذاب برای خرید به شمار می‌آید، یک مکان گردشگری برای بازدید نیز محسوب می‌شود. در سفرتان به تفلیس به شما توصیه می‌کنیم به سراغ سوغاتی‌های نامتعارف بروید و از این بازار نیز دیدن کنید.

 

 مرکزخریدهای شهر تفلیس


۶- اجناس نسبتا لوکس را از دست فروش‌ها نخرید

اگر قصد خرید کالاهای لوکس مانند عطرها، عینک، ساعت و ... را دارید، حواستان باشد سراغ این کالاها را از دست‌فروشی‌ها و دست فروش‌ها نگیرید. در این رابطه اگر می‌خواهید سرتان کلاه نرود به مرکزخریدها و فروشگاه‌های معتبر بروید.

 

 راهنمای سفری ۴ روزه به تفلیس؛ شهر تاریخی و دیدنی

 مرکزخریدهای شهر تفلیس


۷- حواستان به ساعات کاری بازارها و مرکزخریدها باشد

هرکدام از مرکزخریدهای شهر تفلیس و بازارهایش ساعات کاری مشخصی دارند و شما برای آنکه وقت‌تان را تلف نکنید برای رفتن به این مکان‌ها باید حواستان به ساعات کاری آنها باشد. مرکزخریدهای شهر تفلیس معمولا از ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای مراجعه‌کنندگان‌شان هستند و بازارهای این شهر نیز غالبا از حوالی ظهر تا حوالی عصر انتظار مشتریان‌شان را می‌کشند.

۰۱ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران