۲ تور سافاری هیجان‌انگیز در سفر به کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۲ تور سافاری هیجان‌انگیز در سفر به کوش آداسی

کوش آداسی یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های کشور ترکیه به حساب می‎‌آید که هر ساله مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای تاریخی که پیش از میلاد مسیح قدمت دارد و رگه‌هایی از معماری و تاریخ یونان باستان در آن وجود دارد. جزیره‌ای که یکی از نقاط عالی برای پشت سر گذاشتن روزهای عاشقانه‌ی عمر به حساب می‌آید. بنابراین انتخاب آن برای ماه عسل می‌توان یک انتخاب خاطر‌ه‌انگیز عالی باشد. جزیره‌ای که رمانتیک‌ترین هتل‌های ترکیه را در خود دارد و در بهترین رستوران‌های این کشور از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور کوش آداسی به این جزیره اگر به دنبال دو تور سافاری هیجان‌انگیز برای خوش گذرانی هستید همراه ما باشید تا این دو تور معروف را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- تور سافاری با جیپ


اگر قصد دارید در سفر به کوش آداسی از فضای توریستی جزیره بزنید بیرون و به طبیعت حاشیه‌ی آن پناه ببرید باید در این تور ثبت نام کنید. توری که غالبا ۶ تا ۷ ساعت به درازا می‌کشد و یک روز شما از سفر به کوش آداسی را به خودش اختصاص می‌دهد. توری که طی آن سوار جیپ‌های بدون سقف می‌شوید تا بزنید به کوهستانی که بیش از هزار سال قدمت دارد و در این کوهستان با سرعت و هیجان زیباترین مناظر را ببینید و دوستان تازه پیدا کنید. در این مسیر شما به دریاچه نیز برای شنا کردن برده می‌شوید. بنابراین این تور تنها در صورتی برگزار می‌شود که آب و هوا مساعد باشد. این تور در منطقه داولتار برگزار می‌شود که غار زئوس نیز در آن قرار دارد و شما به دیدن غار اساطیری زئوس نیز برده می‌شوید. از امکانات این تور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  برجسته‌ترین مکان‌ها برای گردش در کوش آداسی 

 

سفر به کوش آداسی

 

 

  1.  یک لیدری که به زبان انگلیسی مسلط است در این تور شما را همراهی می‌کند و اطلاعات تاریخی مربوط به مکان‌های دیدنی در طول این سافاری را به بهترین صورت به شما عرض می‌کند.
  2.  در طول این سافاری یک وعده ناهار لذیذ مهمان برگزارکنندگان تور هستید.
  3.  سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در کوش آداسی از سوی برگزارکنندگان تور فراهم آمده است.

در این تور برگزارکنندگان آن ساعت ۹ صبح به دنبال شما در محل اقامتتان می‌آیند تا از همین ساعت سافاری شما آغاز شود و ۴ بعد از ظهر با پایان یافتن سافاری شما را به محل اقامتتان در کوش آداسی بازمی‌گردانند.

 

 

سفر به کوش آداسی

 


نکات ویژه درباره تور سافاری جیپ کوش آداسی

  1.  تمامی مسافران کوش آداسی مجازند در این تور شرکت کنند اما به خانم‌های باردار شرکت در این تور توصیه نمی‌شود.
  2.  کودکان زیر پانزده سال باید با همراهی بزرگسالان خود در این تور شرکت کنند.
  3.  حداقل تعداد شرکت کنندگان برای برگزار شدن این تور ۳۰ نفر است.
  4.  برای شرکت در این تور ابتدا باید با پرداخت هزینه بلیت رزرو کنید و اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور انصراف بدهید هزینه‌ی تور به طور کامل به شما عودت داده خواهد شد.

 

 

۲- تور اسب سواری


اگر علاقه‌مند به سوارکاری هستید این تور در کوش آداسی بسیار می‌تواند برای شما جذاب باشد. توری که ۳ ساعت به درازا می‌کشد و طی آن اتفاق‌های خوشایند برای شما می‌افتد. از جمله‌ی این اتفاق‌ها می‌توان به دیدن زیباترین مناظر ساحلی درحالیکه مشغول به تاختن روی اسب هستید اشاره کرد. این تور در باشگاه سوارکاری کوش آداسی که در طول ساحل این جزیره واقع شده است برگزار می‌شود. ساعت شروع آن نیز ۱۰ صبح است. زمانیکه سرویس سوارکاری به دنبال شما در محل اقامتتان در کوش آداسی می‌آید. پس از این ساعت شما تا حدود ساعت ۱ ظهر به همراه یک مربی مجرب و دیگر شرکت کنندگان در این تور یک سوارکاری لذت‌ بخش انجام می‌دهید.

 

  گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

 

تور اسب سواری

 


نکات ویژه درباره تور سوارکاری کوش آداسی

  1.  شرکت در این تور به کسانیکه ناراحتی ستون فقرات و کمر دارند توصیه نمی‌شود.
  2.  شرکت در این تور به خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.
  3.  کودکان زیر هشت سال اجازه شرکت در این تور را ندارند.
  4.  رعایت موارد ایمنی از جمله گذاشتن کلاه سوارکاری بر سر از جمله مهمترین قوانین این تور به حساب می‌آید.
  5.  برای شرکت در این تور قبل از برگزاری آن باید بلیت تهیه کنید و درصورتیکه ۲۴ ساعت قبل از برگزاری شرکتتان در تور را لغو کنید تمامی هزینه تور به شما عودت داده خواهد شد.
  6.  انتخاب اسب در این باشگاه با مشورت مربی سوارکاری و به انتخاب شرکت کننده است. بنابراین می‌توانید هر اسبی را که بیشتر از آن خوشتان می‌آید برای سوار کاری انتخاب کنید.
  7.  مربی سوارکاری این باشگاه به زبان انگلیسی مسلط است و باید به نکاتی که او می‌گوید خوب گوش کنید.
۰۷ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران