راهنمای خرید در سفر با تور کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
راهنمای خرید در سفر با تور کوش آداسی

کوش آداسی شهری پر جنب و جوش و بسیار زیباست که مسافران برای قدم زدن در سواحل زیبا و آبتنی در آب شفاف و جذابش به این شهر سفر می‌کنند. اما خرید همیشه بخش مهمی از سفر بوده و اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به خرید کردن در حین سفر خیلی اهمیت می‌دهید، بهتر است مطلب امروز ما را بخوانید تا در تور کوش آداسی بهترین‌ها را برای خود تهیه نمایید.

 

بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

یکی از اولین انتخاب‌هایی که همیشه گردشگران به دنبالش هستند، مراکز خریدی است که در شهرهای توریستی ساخته می‌شوند. کوش آداسی در مجموع وسعت زیادی ندارد، با این حال چند مرکز خرید جالب در آن وجود دارد که می‌توانید برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید:

Scala Nuova: این مرکز خرید را باید از نظر اجناس، لوکس‌ترین جا در کوش آداسی به حساب آورد. برندهای معتبر بین‌المللی فروشگاه‌هایی در این محل دارند و شما می‌توانید اجناسی با کیفیت عالی و البته برندهای اصل را در آن‌جا پیدا کنید. البته پر واضح است که این اجناس قیمت بالایی نیز دارند.

 

۶ تفریح ماجراجویانه در سفر به کوش آداسی

Kusadasi AVM: این مکان یک مرکز خرید بسیار جذاب و شبیه به مراکز خریدی است که در آنتالیا می‌بینید. مکانی که هم می‌توانید در میان فروشگاه‌های بسیار خوب و پرتعدادش خرید کنید، هم در رستوران‌ها و کافه‌های آن‌جا چیزی برای خود سفارش دهید و هم در بخش‌های تفریحی آن همراه خانواده ساعاتی را به خوبی سر کنید. برندهای مطرحی همچون مانگو، کوتون، لوفیان، ماوی و ... در این محل حاضر هستند که Kusadasi AVM به جایی عالی برای خرید بدل کرده‌اند.

Hacivat Shop:Hacivat جایی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند بدانند از کوش آداسی چه سوغاتی بگیریم؟ نمایشگاهی از محصولات رنگارنگ و زیبا در قیمت‌های مختلف که از دیرباز در این بخش از کوش آداسی به فعالیت مشغول است و هر چند سال یک بار نوسازی می‌شود. صنایع دستی و کارهای هنری بخش زیادی از این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند، با این حال شما می‌توانید برندهای ترک زیادی را نیز ببینید که در Hacivat به فروش محصولات خود مشغولند.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

بازارهای محلی

اگر به تور ترکیه می‌روید، همیشه باید در نظر داشته باشید که بازارهای محلی در همه‌ی شهرهای این کشور فعالیت دارند و جایی عالی برای خرید به حساب می‌آیند. این موضوع برای کوش آداسی نیز صدق می‌کند و بازارهای این شهر چیزهای زیادی برای عرضه دارند. بازار بزرگ کوش آداسی یکی از این جاهاست که طرفداران زیادی هم میان محلی‌ها دارد و هم گردشگرانی که به سفر کوش آداسی می‌آیند. برای معرفی بازار بزرگ کوش آداسی باید گفت که بیش از ۵ هزار مغازه در این بازار فعالیت دارند که از خوراکی و ادویه جات تا پوشاک و حتی طلا و نقره به فروش می‌رسانند. بازارهای کوش آداسی برای خرید مقرون به صرفه عالی هستند اما باید با فروشنده‌ها چانه بزنید تا قیمت واقعی اجناس را پیدا کنید.

مغازه‌ها و پاساژهای کوش آداسی

تجربه خرید در کوش آداسی تنها به بازارها و مراکز خرید ختم نمی‌شود و شما در این شهر همچون دیگر شهرهای گردشگرپذیر دنیا، می‌توانید مغازه‌ها و پاساژهای زیادی پیدا کنید. این مغازه‌ها از اجناس گران قیمت و برندهای اصل تا مغازه‌هایی که جنس‌های تقلبی چینی به فروش می‌رسانند متفاوت هستند.

همچنین فروشگاه‌های زیادی هستند که به فروش شیرینی‌ها و دیگر خوراکی‌های ترکی مشغولند که خرید از آن‌ها بسیار لذت بخش است. Tuğba Kuruyemiş یکی از معروف‌تری فروشگاه‌های این چنین محصولات در کوش آداسی است که محبوبیت فراوانی دارد. همچنین شما می‌توانید فروشگاه‌های محصولات چرمی خوبی نیز در کوش آداسی پیدا کنید که محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. پس از قدم زدن در خیابان‌ها و رفتن به مغازه‌های مختلف به هیچ وجه غافل نشوید و خود را محدود به بازارها نکنید.

 

تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

نکاتی در مورد خرید در کوش آداسی

  • اگر قصد خرید برندهای معتبر را دارید، حتما به مراکز خرید و فروشگاه‌هایی که مختص این برندهاست بروید زیرا در بازارها و مغازه‌ها، محصولات تقلبی زیادی پیدا خواهید کرد.
  • چانه زنی در مغازه‌های ارزان قیمت و بازارها را فراموش نکنید، اما در مراکز خرید لوکس شهر این کار را نکنید.
  • تا حد امکان از خرید طلا در کوش آداسی پرهیز کنید، مگر این که قصد خرید از برندهای مشهور زیورآلات و از فروشگاه‌های رسمی آن‌ها را دارید.

۱۶ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران