تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

کوش آداسی منطقه‌ی تاریخی کشور ترکیه، یکی از بهترین نقاط این کشور برای سفرهای کوتاه مدت به شمار می‌آید. منطقه‌ای که امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد و در لوکس‌ترین هتل‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری که برترین رستوران‌ها را در کنار برترین کافه‌ها دارد و در تمامی فصول سال میزبان گردشگران است. شهری که در آن انواع تورها و سافاری‌ها برگزار می‌شوند و گردشگران با شرکت در این تورها می‌توانند به دیدن بخش‌های تاریخی و طبیعی شهر بروند. در سفرتان با تور ترکیه به کوش آداسی اگر به دنبال یک تفریح متفاوت و هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا تور سافاری اسب سواری این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 

تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

در بیشتر روزهای سال توسط چند شرکت مختلف توری در کوش آداسی برگزار می‌شود که طی آن می‌توانید سوار اسب شوید و برای سه ساعت بتازید و لذت ببرید. توری که در آن به نقاط جذاب و زیبای کوش آداسی سر می‌زنید و این نقاط را از بالا هنگامیکه دارید سوارکاری می‌کنید می‌بینید. این تور یکی از بهترین‌ها در سفر با تور کوش آداسی است که در آن می‌توانید دوست‌های جدید پیدا کنید و نیز برای چند ساعت یک تفریح متفاوت در یک شهر توریستی انجام بدهید. این تورها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شوند و به همین دلیل شما می‌توانید متناسب با زمان‌تان یکی از اوقات را برای انجام سافاری انتخاب نمایید. این سافاری ۳ ساعت به درازا می‌کشد و در این ۳ ساعت شما فرصت دارید حتی اگر سوارکار نیستید، سوارکاری را تجربه کنید. با شرکت در این تور شما در مسیر جنگلی، در غالب یک گروه و با سرپرستی یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی اسب سواری می‌کنید تا به ساحل برسید. حالا در ساحل اگر سواکار حرفه‌ای هستید می‌توانید چهارنعل بتازانید و اگر سوارکار حرفه‌ای نیستید باز هم می‌توانید زیر نظر راهنمای تور به سوار کاری ادامه بدهید. همچنین در ساحل می‌توانید در غالب این تور آماده‌ی شنا شوید و یک آب‌تنی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

 

۴ تفریح گروهی در سفر به کوش آداسی

امکانات تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

۱- یک راهنمای تور و سوارکار حرفه‌ای مسلط به زبان انگلیسی
۲- تمامی تجهیزات لازم برای رعایت ایمنی سوارکاری
۳- بیمه: با شرکت در این تور خدایی ناکرده هر اتفاق بدی بیفتد شما تحت پوشش بیمه هستید و تمامی هزینه‌هایتان را بیمه پرداخت خواهد کرد.
۴- سرویس رفت و برگشت به محل اقامت‌تان در کوش آداسی

تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در این تور برای تمامی گردشگران مناسب است اما به شما توصیه می‌کنیم اگر برای ماه عسل و یک سفر رمانتیک به کوش آداسی رفته‌اید حتما در این تور شرکت کنید. جدای از یک سفر عاشقانه اگر می‌خواهید یک تفریح خانوادگی متفاوت با اعضای خانواده‌تان در این سفر داشته باشید نیز در این سافاری شرکت کنید. نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای شرکت در این تور نیازی نیست حتما سوارکار حرفه‌ای باشید بلکه تنها باید علاقه‌مند به سوارکاری باشید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

نکات ویژه درباره تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

۱- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید. برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه نمایید. در این وب‌سایت پس از جستجوی نام شهر کوش آداسی می‌توانید به دنبال تور سافاری اسب سواری در آن باشید.
۲- این تور در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزار می‌شود و اگر شرایط جوی نامناسب باشد برگزاری آن لغو و روز دیگری به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر بخواهید، تمامی هزینه‌ای که برای شرکت در تور پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده می‌شود.
۳- این تور در صورت رسیدن شرکت‌کنندگان به یک حدنصاب برگزار می‌شود و اگر تعداد به حدنصاب نرسد برگزاری تور لغو و روز دیگری به شما پیشنهاد داده می‌شود. در صورت وقوع چنین اتفاقی می‌توانید هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید را به طور کامل دریافت نمایید و شرکت‌تان در تور را لغو کنید.
۴- اگر بنا به هردلیل پس از ثبت‌نام شرکت در این تور برایتان مقدور نبود ۲۴ ساعت قبل از برگزاری آن فرصت دارید که حضورتان را لغو نمایید تا تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود.
۵- برای شرکت در این تور مایو به همراه داشته باشید و همچنین لباس‌های ورزشی راحت بپوشید.
۶- شرکت در این تور به افرادی که مشکلات ستون فقرات دارند و خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.
۷- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان این تور ده نفر است. بنابراین این تور جزو تورهای خلوت کوش آداسی به شمار می‌آید.

۰۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران