۷ کار خاطره‌انگیز که در سفر به آگرا باید انجام بدهید

جاذبه‌های گردشگری آگرا
۷ کار خاطره‌انگیز که در سفر به آگرا باید انجام بدهید

آگرا یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین شهرهای جهان است که در تمامی روزهای سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران جهان است. شهری که بنای عشق یعنی تاج محل را در خود جای داده است. شهری که مردمانی مهربان دارد و از امنیت مناسبی برخوردار است. شهری که یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید و یکی از جذاب‌ترین‌ها برای گشت و گذارهای تاریخی. در سفرتان با تور هند به این شهر که امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی مناسبی دارد اگر به دنبال انجام کارهای خاطره‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۷ کاری که این شهر را در خاطرتان برای همیشه ثبت می‌کند خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- گشت و گذار در بازار ادویه


یکی از شلوغ‌ترین و بومی‌ترین بازارهای این شهر بازار ادویه آن است. بازاری که با قدم زدن در آن نه تنها شانه به شانه‌ی مردمان آگرا قدم می‌زنید بلکه شاهد زیست روزمره‌ی آنها نیز می‌شوید. این بازار و تصاویری که به شما ارائه می‌دهد اگر برای همیشه در خاطرتان نماند بدون شک بوهایی که در این بازار می‌شنوید برای همیشه آگرا را در ذهن‌تان ثبت می‌کند. هند شهر ادویه‌هاست و این بازار مختص به آنها. بنابراین در سفر به آگرا حتما از این بازار دیدن کنید.

 

راهنمای خرید در آگرا ؛ شهر تاج‌محل نماد عشق در دنیا

 

 

سفر به آگرا

 


۲- شکم گردی


در جای‌جای آگرا اگر قدم بگذارید می‎توانید مکان‌هایی را ببینید مختص غذاهای خیابانی. در این مکان‌ها می‌توانید خاص‌ترین غذاهای هندی را نوش جان کنید و آگرا را با مزه‌هایش در خاطرتان ضبط کنید. در سفرتان به آگرا به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر معده‌های حساسی ندارید حتما غذاهای خیابانی آن را نوش جان کنید.

 

خوراکی‌های سنتی آگرا؛ شهر افسانه‌ها و افسون‌ها

 

 

سفر به آگرا

 


۳- با دوچرخه آگرا را کشف کنید


به آگرا که بروید بدون شک ذهن جستجوگر شما که به دنبال کشف هرچه بیشتر این شهر است می‌رود دنبال ماجراجویی‌ها. این شهر نیز با تاریخ و فضاهایی که دارد حس کنجکاوی شما را بیشتر از همیشه تحریک می‌کند. بنابراین قدم زدن و سرک کشیدن به مکان‌های عمومی این شهر یکی از کارهای روزانه‌ی شما خواهد بود اما پیشنهاد ما به شما چیز دیگریست. در سفرتان با تور مثلث طلایی هند به آگرا اگر می‎خواهید متفاوت و لذت‌بخش‌تر این شهر را کشف کنید دوچرخه کرایه کنید و با رکاب زدن این شهر را پیدا کنید. در جای‌جای این شهر هستند واحدهایی تجاری که دوچرخه با تجهیزات کامل به شما ارائه می‌دهند تا این شهر را جستجو کنید.

 

 

سفر به آگرا

 


۴- تجربه یوگا در تاج محل


تاج محل یکی از عاشقانه‌ترین مکان‌های دنیاست که بسیار لحظات رمانتیک و پر انرژی در خود دیده است و می‌بیند. در بازدیدتان از این بنا چه چیزی می‌تواند جالب تر از تجربه‌ی یوگا باشد. این تجربه نه تنها تاج محل را به گونه‌ا‌ی دیگر به شما می‌نمایاند بلکه تلقی شما را نیز از این مکان دگرگون می‌کند. در جای‌جای فضاهای عمومی و بیرونی این بنا می‌توانید این تجربه را از سر بگذرانید و پیشنهاد ما به شما این است اگر اهل یوگا هستید حتما این کار را انجام بدهید. شما که شروع کنید احتمالا خیلی‌های دیگر نیز پشت سر شما شروع می‌کنند.

 

دیدنی‌های آگرا جز تاج محل کدام‌ها هستند؟

 

 

سفر به آگرا

 


۵- بازدید از بخش‌های استعمارزده شهر


هند سال‌ها در انحصار کشور انگلستان بوده است و مستعمره‌ی بریتانیا به حساب می‌آمده است. از همین روست که هنوز تعداد زیادی از مردمان این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند. در جای‌جای شهرهای مهم هند اگر قدم بزنید آثاری از این استعمار را می‌توانید ببینید که امروزه جزو بخش‌های دیدنی‌ این شهرها به حساب می‌آیند. در سفرتان به آگرا نیز پیشنهاد ما به شما این است از بخش‌های استعمارزده این شهر مانند کلیسای کاتدرال، آرامستان، بانگالو و ... دیدن کنید.

 

راهنمای گردش در قلعه آگرا، در سفر تور مثلث طلایی هند

 

 

سفر به آگرا

 


۶- بازدید از بازار سبزی فروشان


بازار سبزی فروشان این شهر یکی دیگر از بازاراهای بومی و عالی آگراست. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید تازه ترین میوه‌ها و سبزیجات را خریداری و نوش جان کنید. جاییکه با فضا و بوهایش شما را مجذوب خودش می‌کند. جاییکه می‌توانید در آن با مردمان بومی اندکی هم کلام شوید و زندگی روزمره‌ی آنان را ببینید. بازدید از این بازار بدون شک جزو خاطره‌های فراموش ناشدنی شما خواهد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از این بازار حتما عکس‌های زیادی از خودتان و از این مکان بیندازید و حتما خرید کنید.

 

 

سفر به آگرا

 


۷- در آگرا آشپزی یاد بگیرید


اگر عاشق ادویه‌ها و غذاهای تند هستید بدون شک دیوانه‌ی غذاهای هندی می‌شوید. حالا اگر دوست دارید روش طبخ این غذاها را بیاموزید می‌توانید در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید و حداقل روش طبخ دو تا سه غذای معروف این کشور را بیاموزید. در سفرتان به آگرا می‌توانید در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید و جدای از آنکه می‌آموزید، یکی از تفریحات لذت‌بخش سفر به این شهر را نیز انجام بدهید. تفریحی که این شهر را در خاطرتان ماندگار می‌کند.

 

۸ رستوران خوشمزه و دیدنی آگرا؛ شهر بنای عشق و زیبایی‌ها

 

 

سفر به آگرا

۱۴ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران