۵ تور جذاب یوگا در کنار تاج محل در سفر به آگرا

جاذبه‌های گردشگری آگرا
۵ تور جذاب یوگا در کنار تاج محل در سفر به آگرا

آگرا یکی از دیدنی‌ترین شهرهای هند است. چرا که خانه‌ی تاج محل میعادگاه عاشقان سراسر دنیا به حساب می‎‌آید . شهری که امکانات رفاهی و اقامتی‌اش مناسب است و با تورهای متنوعی که برگزار می‌کند توانسته است تبدیل به یک شهر دلخواه برای گردشگران شود. شهری که رستوران‎ها و کافه‌های درجه یک کم ندارد و همینطور بازارهایی که بشود از آنها بهترین سوغاتی‌ها را خرید. در سفرتان با تور هند به آگرا اگر به دنبال تورهای جذاب برای یوگا هستید همراه ما باشید تا ۵ تور جذاب برای یوگا در این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. تورهایی که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و در میان گردشگران هواخواهان زیادی پیدا کرده‌اند. لازم به ذکر است بدانید شرکت در هر کدام از این تورها نیازمند به ثبت نام از پیش تعیین شده است و اگر تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور شرکت‌تان در آن را لغو کنید هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.

 


۱- تور یوگای ۱ ساعته


این تور در تمامی روزهای هفته در ساعات ۷، ۸ ، ۹ و ۱۰ صبح و همچنین عصرها در ساعات ۱۶، ۱۷ و ۱۸ برگزار می‌شود. توری که در محوطه‌ی چمنزار تاج محل برگزار می‌شود و طی آن با همراهی یک مربی مجرب می‌توانید یوگا انجام دهید. این تور شامل موارد زیر می‌شود:

 

 ۱۰ نکته‌ای که قبل از رفتن به تاج‌محل باید از آن‌ها باخبر باشید

 

 

اگرا

 


۱- سرویس رفت و برگشت به محل اسکان شما در شهر آگرا.
۲- زیر انداز
۳- بطری آب
۴- مربی

 


۲- تور ۴ ساعته‌ی یوگا


این تور یک تور یوگای خصوصی به حساب می‌آید که طی آن شما به همراه یک مربی مجرب در فاصله‌ی ۱۵۰ متری از تاج محل و در فضایی سبز یوگا انجام می‌دهید. توری که شامل سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در شهر آگراست و ۷ صبح آغاز می‌شود. توری که در آن شما درس‌ها و تمرین‌های مختلفی از یوگا را فرامی‌گیرید و برایتان یک روز فوق‌العاده و خاطره‌انگیز در این شهر ساخته می‌شود. اگر تنها به هند سفر کرده‌اید و زیاد با دورهمی‌ها و جمع‌ها نمی‌جوشید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید.

 

 

 آگرا

 


۳- تور ۵ ساعته یوگا


یک تور خاطره‌انگیز عالی که ۵ ساعت به درازا می‌کشد و طی آن شما جدای از یوگا، با فرهنگ و تاریخ هند نیز بیشتر آشنا می‌شوید. این تور شامل سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در شهر آگراست و ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. در این تور ابتدا به همراه یک راهنما به تاج محل برده می‌شوید تا با این بنا و سرگذشتش بیشتر آشنا شوید و بعد به محوطه‌ی اطراف آن می‌آیید تا به همراه یک مربی یوگا در این محیط را تجربه کنید. پس از تجربه‌ی یوگا نیز به صورت گروهی به اطراف تاج محل می‌روید حتما غذاهای خوشمزه هندی را نوش جان می‌کنید. این تور شامل تغذیه نمی‌شود و هزینه‌ی مربوط به ناهار را باید خودتان پرداخت کنید.

 

 

آگرا

 


۴- تور ۲ ساعته‌ی یوگای خصوصی


یک تور عالی که هم به صورت خصوصی برگزار می‎شود و هم به صورت عمومی. توری که به صورت خصوصی مربی در محل اقامت شما در شهر آگرا به دنبالتان می‌آید تا با هم به تاج محل بیایید و بعد از بازدید از بنا، در سکوی رود یامونا به انجام تمرین‌های یوگا بپردازید. ساعت برگزاری این تور دقیقا مشخص نیست و از آنجا که خصوصی است خودتان می‌توانید روز و ساعت آن را مشخص کنید. این تور همچنین به صورت غیر خصوصی نیز برگزار می‌شود که شامل سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شرکت کننده در شهر آگراست. در صورت عمومی بودن این تور روز آن مشخص است اما ساعت آن نامشخص. چرا که تور در صورت به حد نصاب رسیدن نفرات برگزار می‌شود و اگر تعداد نفرات به حد نصاب برسد یک روز قبل از برگزاری ساعت آن به اطلاع شما خواهد رسید.

 

 ۷ کار خاطره‌انگیز که در سفر به آگرا باید انجام بدهید

 

 

آگرا

 


۵- کلاس یوگا در تاج محل


این کلاس یکی از معتبرترین کلاس‌های کوتاه مدت در شهر آگراست. کلاسی که یک روز از سفر خود با تور دهلی + آگرا + جیپور را باید به آن اختصاص بدهید. کلاسی که ۸ ساعت به دراز می‌کشد و طی آن شما آموزش‌های مبتدی تا پیشرفته‌ی یوگا را نزد برترین اساتید هند می‌بینید. کلاسی که شامل سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شرکت کننده در شهر آگرا نمی‌شود اما یک وهده ناهار شرکت‌کنندگان را مهمان می‌کند. اگر به یوگا علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در سفر به آگرا آن را بیاموزید به شما توصیه می‎کنیم حتما در این تور شرکت کنید. چرا که آموزشش فشرده و کوتاه مدت است، مربیان مجربی دارد و از همه مهمتر این آموزش در جایی به شما ارائه می‌شود که تا همیشه برایتان خاطره‌ساز خواهد بود.

 

 

آگرا

۳۰ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران