بهترین اقامتگاه‌های مالزی برای ماه عسلی به یادماندنی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین اقامتگاه‌های مالزی برای ماه عسلی به یادماندنی

آیا در حال برنامه ریزی برای سفر ماه عسل هستید؟ یا دلتان می‌خواهد به کشوری شرقی و گرمسیری بروید اما انتخاب برای شما سخت است؟ تور مالزی به عنوان کشوری چند فرهنگی و گرمسیری با طبیعتی زیبا و تاریخی کهن می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در فهرست شما باشد. در این کشور شما می‌توانید ترکیبی از زندگی مدرن و سنتی را در کنار هم تجربه کرده و بین بیش از ۲۷۰ هتل ساحلی شگفت‌انگیز مناسب‌ترین را انتخاب کنید. ما در اینجا بهترین اقامتگاه‌های مالزی را معرفی خواهیم کرد.

 

 

Gaya Island Resort

جزیره گایا یکی از نقاط بسیار زیبای مالزی با مناظری از صخره‌های مرجانی، اقیانوسی و جنگل‌های بارانی است که برای ماه عسل و دور بودن از هیاهوی زندگی روزمره جایی بی‌نظیر و محبوب محسوب می‌شود. اقامتگاه جزیره گایا در بین جنگل‌های مانگرو و جنگل‌های بارانی ساخته است. به علاوه در ساخت این اقامتگاه از مواد بومی استفاده شده است. شما می‌توانید شامی عاشقانه را بر ساحل فیشرمن بخورید و برای ناهاری دلچسب به خلیج خصوص تاواجون بروید که در فاصله ۵ دقیقه قایق‌ سواری از اقامتگاه قرار دارد. به علاوه آن‌ها غذاهای جذابی برای زوج‌های در ماه عسل ارائه می‌دهند. شما در این اقامتگاه ساحلی لاکچری می‌توانید از ساحل خصوصی، باغ، استخر شنا، کلاس یوگا، ماساژ کامل بدن، ماساژ زوجین، خدمات اسپا، مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده استفاده کنید. همچنین فعالیت‌های سرگرم‌کننده دو نفره ههچون ماهیگیری، شنا، غواصی، و ورزش‌های آبی نیز در دسترس هستند.

 

 معرفی هتل‌های تاریخی فوق‌‌العاده‌ای که در سفر به مالزی می‌توانید مهمانشان شوید

 

 

 Gaya Island Resort

 

 

آدرس: Malohom Bay, Pulau Gaya, Tunku Abdul Rahman Park, 88000 Gaya Island, Malaysia

تلفن: +60 18-933 1260

 

 

Pangkor Laut Resort

اگر دوست دارید نهایت سفری گرمسیری را تجربه کنید پانگکور لئوت جاییست که باید به آن بروید. این اقامتگاه یکی از بهترین نقاط برای ماه عسل در مالزی است. شما می‌توانید در جزیره پانگکور لئوت و در کنار جنگل‌های دو میلیون ساله و اقیانوس آبی اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید. اگر پکیج Treasured Moments را رزرو کنید از برنامه‌هایی مثل آلاچیق‌های درمانی خصوصی، کروز غروب آفتاب، حمام عاشقانه گل‌های سرخ، و شامی آرام و رومانتیک روی ساحل بهره ببرید. برای اوقاتی عاشقانه در باغ قدم بزنید و یا به فعالیت‌هایی همچون شنا و غواصی، قایق سواری، ماهیگیری و یا تنیس بپردازید. اگر خیلی اهل ورزش نیستید می‌توانید وقت‌تان را در کتابخانه و یا سالن بازی بگذرانید.

 

 

Pangkor Laut Resort

 

 

آدرس: Pangkor Laut Island Pangkor Laut, 32200 Lumut, Negeri Perak, Malaysia

تلفن: +60 5-699 1100

 

 

Tanjong Jara Resort

این اقامتگاه زیبا که در محوطه گرمسیری بی‌نظیری قرار دارد برای سفر در ماه‌های گرم انتخابی به حق شایسته است. شما می‌توانید با رفتن به این اقامتگاه ماه عسل‌تان را به قرن ۱۸ام همراه با طبیعتی چشمگیر و بی‌نظیر پرتاب کنید. اتاق‌های این اقامتگاه دارای امکانات لوکس، حمام روباز و منظره زیبای طبیعت هستند. شما می‌توانید به جنگل‌گردی بروید و یا اگر اهل تفریحات ساحلی هستید برای شنا و غواصی برنامه ریزی کنید. ساحل خصوصی، محوطه باغ، ماساژ، خدمات درمانی، مرکز تناسب اندام، دوچرخه سواری، زمین تنیس و اتاق بازی از عمده فعالیت‌هایی است که این اقامتگاه ارائه می‌دهد.

 

 معرفی بهترین هتل‌های ارزان قیمت در لنکاوری 

 

 

 Tanjong Jara

 

 

آدرس: Batu 8, Off Jalan Dungun, 23000 Kuala Dungun, Terengganu, Malaysia

تلفن: +60 9-845 1100

 

 

Thistle Port Dickson Resort

این هتل فوق‌العاده تنها در فاصله نیم ساعتی از کوالالامپور و در ۳۶ هکتار زمین‌های سرسبز تلومک کمانگ قرار گرفته است. سواحل ماسه پودری، جنگل‌های گرمسیری و زندگی لوکس در این اقامتگاه تمام ویژگی‌های برجسته برای ماه عسلی رمانتیک و فراموش نشدنی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هر روز از بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها میل کنید و روزتان را با نمای دل‌انگیز دریا آغاز کنید. به علاوه شما می‌توانید اوقات‌تان را به تفریح و فعالیت‌هایی مثل ورزش‌های آبی، تنیس، بیلیارد، زمین گلف، سالن بازی و یا کارائوکه بپردازید. غروب‌دم در ساحل قدم بزنید و یا از ماساژ و اسپا استفاده کنید.

 

 

Thistle Port Dickson

 

 

آدرس: KM16 Jalan Pantai , Teluk Kemang, 71050 Port Dickson, Negeri Sembilan, Malaysia

تلفن: +60 6-648 2828

 

 

Four Seasons Resort

این اقامتگاه که در لنکاوی مالزی و در بین باغ‌های سرسبز و یک پارک ساحلی قرار گرفته است روستای لوکس مالایی را برای ماه عسلی فراموش نشدنی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید زندگی روستایی مالایی را در محیط لوکس و سرسبز تجربه کنید. شما می‌توانید زیر نور ماه و روی ساحل خلوت کنید و یا در چادری خصوصی روی ساحل با گل‌های سرخ و ناموس‌های زیبا غذایی عاشقانه را میل کنید. به علاوه شما امکاناتی مثل منطقه پیک‌نیک، محل باربیکیو، استخر شنا، صندلی ماساژ، ماساژ کامل بدن، اسپا و خدمات درمانی، خدمات زیبایی، وان و جکوزی، سونا و مرکز تناسب اندام را هم در دسترس دارید.

 

 ۶ اقامتگاه عاشقانه در کوالالامپور برای گذراندن ماه عسلی رویایی و خاطره‌انگیز 

 

 

 Four Seasons Resort

 

 

آدرس: Jalan Tanjung Rhu, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 4-950 8888

۰۱ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران