بهترین هتل های ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان

ایروان یکی از شهرهای محبوب در منطقه قفقاز است و با توجه به تعداد بالای گردشگرانی که از این شهر بازدید می‌کنند و تعداد آن‌ها نیز هر ساله رو به رشد است، هتل‌های با کیفیت و متنوعی نیز در آن‌جا ساخته شده است. در نوشته‌ای که امروز برایتان تدارک دیده‌ایم، به سراغ بهترین هتل های ایروان رفته و در رنج‌های قیمتی متفاوت، اقامتگاه‌هایی بسیار خوب را به شما معرفی کرده‌ایم.

 

کدام منطقه از ایروان برای اقامت بهتر هستند؟

قبل از این که به معرفی بهترین هتل های ایروان بپردازیم، نکته مهمی وجود دارد که پیش از شرکت در تور ارمنستان باید آن را مد نظر داشته باشید. با توجه به این که بسیاری از جاهای دیدنی ایروان در مرکز شهر و نزدیکی میدان جمهوری هستند، پیشنهاد می‌کنیم، هتل خود را در همان حوالی انتخاب نمایید تا خیلی راحت به جاهایی همچون سالن اپرا، کاسکاد یا چند کلیسای معروف دسترسی داشته باشید. اگر هم می‌خواهید، خارج از مرکز شهر هتلی را انتخاب کنید، حتما سعی کنید تا نزدیک به مترو باشد تا هزینه‌های جا به جایی در شهر را برایتان کاهش دهد.

عکس : kayak.com

 

بهترین هتل های ایروان: اقامتگاه‌های مجلل

بدون شک بهترین اقامتگاه‌ها، هتل‌های ۵ ستاره شیک با امکانات حداکثری هستند. چندین هتل ۵ ستاره عالی در ایروان وجود دارد که در زیر، به بعضی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

هتل الکساندر ایروان

این هتل با نام کامل The Alexander, a Luxury Collection Hotel یکی از لاکچری‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین هتل‌های ایروان است که با طراحی مجلل و بی‌نظیر خود و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، سفری فراموش نشدنی را در سفر به ایروان برایتان خواهد ساخت. هتل الکاسندر دارای یک رستوران فوق‌العاده در طبقه دوازدهم بوده که بخشی از میزهایش روی تراسی بزرگ به شهر قرار دارد، اتاق‌هایی بزرگ و شیک دارد و همچنین دارای یک مرکز اسپا و سلامتی، استخر سرپوشیده و بار نیز هست. همچنین از نظر موقعیت مکانی، تنها چند دقیقه پیاده از جاهایی مثل میدان جمهوری، سالن اپرا و باله ایروان و مراکزی در همان حوالی فاصله دارد.

  • آدرس: 3, 4 street Abovyan St
  • شماره تماس: 0037411206000

 

معرفی مدیان هتل سیتی سنتر ایروان

 

عکس 02: visityerevan.am

 

هتل گلدن پالاس ایروان

اینجا یکی ازبهترین هتل های ایروان است که تنها ۳ دقیقه پیاده با میدان جمهوری ایروان فاصله دارد و از دیگر اقامتگاه‌های لاکچری ایروان است که به واسطه طراحی داخلی کلاسیک و چشم‌گیر خود، محبوبیتی بالا پیدا کرده است. در اتاق‌های هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Hotel Yerevan) ، سرویس بهداشتی و حمام شیک با سنگ مرمر، مبلمان ایتالیایی و امکانات کامل رفاهی را تجربه خواهید کرد. از امکانات این هتل می‌توان به مرکز اسپا و سلامتی مجلل ماندالا در طبقه اول، رستوران روفتاپ فوق‌العاده در طبقه یازدهم و کافه/رستوران/ بار جذاب اونیو 11 اشاره کرد که آخری در طبقه همکف قرار داشته و میزهایی در فضای بیرونی هتل نیز دارد.

  • آدرس: 11 Northern Ave
  • شماره تماس: 0037412220000

عکس : remotelands.com

 

هتل نشنال ایروان

این هتل ۵ ستاره بزرگ نیز در نزدیکی ایستگاه مترو میدان جمهوری قرار گرفته و در چند قدمی موزه ملی و پارک فواره قرار دارد. طراحی داخلی هنرمندانه و البته مجلل این هتل، در همان ابتدای ورود به لابی، چشمان شما را به خود معطوف خواهد کرد. البته این تجمل تا تک تک اتاق‌ها، فضاهای عمومی و رستوران‌ها لحاظ شده است و استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و سالن ورزشی نیز از آن بی‌بهره نیستند. هتل نشنال ایروان (National Hotel) نه تنها از بهترین هتل های ایروان، بلکه از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های این شهر در بین گردشگران خارجی نیز هست.

  • آدرس: 4, 3 Amiryan St
  • شماره تماس: 0037410574000

 

لوکس‌ترین هتل‌های ایروان در سال ۲۰۲۲

عکس : hotelnational.am

 

ماریوت ارمنیا ایروان

هتل ماریون ارمنیا ایروان (Marriott Armenia Yerevan) در یک ساختمان فوق‌العاده زیبا در میدان جمهوری قرار گرفته و اگر چه یک هتل ۴ ستاره به حساب می‌آید، اما از نظر قیمت، ظاهر و امکانات، کاملا به بهترین هتل های ایروان که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، شباهت دارد. این هتل نیز دارای امکاناتی مثل رستوران‌های شیک، مرکز اسپا و همچنین چند بار بوده و از طراحی داخلی شیک، یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده بهره می‌برد. همچنین از پنجره‌ی اتاق‌های هتل، تراس مربوط به رستوران و تراس بعضی از سوییت‌ها، منظره‌ی میدان جمهوری کاملا پیدا خواهد بود.

  • آدرس: 1 Amiryan St
  • شماره تماس: 0037410599000

عکس : marriott.com

 

بهترین هتل های ایروان: اقامتگاه‌های با قیمت متوسط

البته برای تجربه اقامتی شیک در یک هتل جذاب و با امکانات، حتما نباید هزینه‌ی سنگین هتل‌های ۵ ستاره لاکچری را پرداخت نمایید. هتل‌های پایین از گزینه‌های عالی در میان هتل‌های با قیمت مناسب در ایروان به حساب می‌آیند.

هتل آنی سنترال آی‌ان‌ان ایروان

آنی سنترال آی‌ان‌ان (Ani Central Inn) یک هتل چهار ستاره با قیمت پایین و امکانات و خدمات عالی است و حتما جزو بهترین هتل های ایروان، باید اسمی از این مکان نیز باید می‌بردیم. آنی سنترال دارای اتاق‌های شیک و مدرن است و همچنین یک رستوران بزرگ، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا به همراه سالن بزرگ همایش در خود دارد.  شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی و ارائه اینترنت پر سرعت بی‌سیم، از دیگر ویژگی‌های این هتل به حساب می‌آید.

  • آدرس: 20/3 Tigran Mets Ave
  • شماره تماس: 0037410540708

عکس : kayak.com

 

هتل ایروان پلیس

هتل ایروان پلیس (Yerevan Place) به اندازه اقامتگاه قبلی که معرفی کردیم، ارزان نیست اما از طرف، مکانی شیک با اتاق‌های جذاب‌تری برای اقامت است. این هتل با ساختمان بزرگ و زیبایش تنها چند قدم با میدان جمهوری فاصله داشته و یکی از بهترین رستوران‌های شهر و همچنین یک بار عالی را در خود میزبانی می‌کند. اتاق‌ها همگی دارای تلوزیون بزرگ همراه کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی، میز کار، مبلمان و طراحی مینیمالیستی اما مدرن بوده و سالن ورزش، پارکینگ رایگان و همچنین اتاق‌های خانوادگی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: 26, 1 Vazgen Sargsyan St
  • شماره تماس: 0037411221234

 

اقامت در ۷ هتل نزدیک به میدان آزادی ایروان

 عکس: yerevanplace.com

 

هتل الیسیوم گالری ایروان

و اما به یک هتل ۳ ستاره اما شیک هم اشاره کنیم که اقامت در آن‌جا نه تنها هزینه‌ی زیادی روی دستتان نمی‌گذارد، بلکه به خاطر امکانات و فضای جالب توجهی که دارد، بسیار لذت بخش هم خواهد بود. بوتیک هتل الیسیوم گالری (Elysium Gallery Boutique Hotel) تنها ۸۰۰ متر با مترو میدان جمهوری فاصله داشته و از نظر موقعیت مکانی عالی‌ست، اتاق‌هایش شیک بوده و امکانات رفاهی کامل را در خود دارند و همچنین اتاق‌های بزرگ خانوادگی نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده است. فقط باید در نظر بگیرید که در این هتل نسبتا کوچک، خبری از سالن ورزش و استخر نیست، اما هر روز صبح یک صبحانه ارمنی فوق‌العاده عالی و کامل سرو می‌شود و از نظر مسافران جز بهترین هتل های ایروان محسوب می‌شود.

  • آدرس: 5, 75 0002, Yeznik Koghbatsi St
  • شماره تماس: 0037494997794

عکس: elysium-gallery-hotel-yerevan.hotelmix.co.uk

 

بهترین هتل های ایروان: اقامتگاه‌های ارزان

و اما اگر قرار است، در تور ارمنستان، در هتلی ارزان اقامت داشته باشید، بد نیست نگاهی به دو هتلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، بندازید:

هتل ویلا دلندا ایروان

ویلا دلندا (Villa Delenda) یک بوتیک هتل کوچک در خانه‌ای قدیمی است که فضایی گرم و دوست داشتنی و البته شیک دارد. این هتل حدودا ۴ دقیقه پیاده از میدان جمهوری دور بوده و حتی شاتل فرودگاهی را نیز برای آن‌ها که هزینه‌ای جداگانه برایش پرداخت کنند، ارائه می‌کند. این هتل ارزان و دنج، دارای اینترت رایگان بی‌سیم بوده و البته به واسطه‌ی قیمت مناسب و خدمات دهی‌اش، از تمامی مشتریان خود، امتیازات بسیار بالایی گرفته است.

  • آدرس: 22 Yeznik Koghbatsi St
  • شماره تماس: 0037410561156

 

هتل چهار ستاره سنترال در ایروان

عکس: kayak.ie

 

هتل شیراک ایروان

هتل شیراک (Shirak Hotel) از جمله انتخاب‌های ارزان از بهترین هتل های ایروان بوده که در نزدیکی کلیسای جامع نیکولای قرار دارد و از پنجره‌ها و تراس آن‌جا، نمای زیبایی از کوه آرارات را مشاهده خواهید کرد. اتاق‌های این هتل بزرگ و تمیز هستند و امکاناتی نظیر تلوزیون بزرگ، کانال‌های کابلی، سرویس بهداشتی بسیار خوب، کتری برقی و .. برایش در نظر گرفته‌اند. این هتل دارای یک بار، رستورانی با غذاهای محلی و بین‌المللی، شاتل فرودگاهی و اینترنت رایگان بی‌سیم است و اتاق‌های خانوادگی نیز در خود دارد.

  • آدرس: 13a Movses Khorenatsi Street
  • شماره تماس: 0037410529915

عکس: hostelz.com

 

۲۸ تیر ۱۴۰۰