بهترین هتل‌های ایروان برای اقامتی خانوادگی

جاذبه‌های گردشگری ایروان
بهترین هتل‌های ایروان برای اقامتی خانوادگی

تور ارمنستان یکی از مقاصد محبوب مقرون به صرفه در شمال غربی ایران است که از سال‌ها پیش بین مردم محبوبیت زیادی داشته است. اگرچه ایروان شهری نه چندان بزرگ و با حس و حالی قالبا سنتی است اما همچنان برای سفری صمیمانه به شدت توصیه می‌شود. ایروان با پارک‌ها، فضاهای سبز و طبیعتی کوهستانی در افق شهر، مقصدی عالی برای زوج‌ها و خانواده‌های دارای فرزند است. در ادامه می‌خواهیم لوکس‌ترین هتل‌های ایروان با اتاق‌های خانوادگی را بررسی کنیم.

 

Radisson BLU Hotel Yerevan

این هتل ۵ ستاره که در ۱۰ دقیقه پیاده روی از پارک پیروزی قرار دارد، در ساختمانی کاملا بازسازی شده واقع شده و چشم اندازهای باشکوهی از پارک و کوه آرارات ارائه می‌دهد. این هتل با موقعیت جغرافیایی عالی فقط ۵ دقیقه از مرکز شهر فاصله داشته و اصلی‌ترین جاها را در دسترس شما قرار داده است. به علاوه در هتل پارکینگ رایگان در محل و وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه شده است. اتاق‌های بزرگ هتل رادیسون بلو ایروان دارای دکور روشن، مبلمان با کیفیت بالا و فرش نفیس هستند و تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی، کمد و گاوصندوق ارائه می‌دهند. رستوران لاردر تجربه آشپزی خانگی ارمنی را با رنگ اروپایی ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین می‌توانند در بار و رستوران Bamboo Rooftop که در آن غذاهای بین المللی، سالاد، ساندویچ و برگر سرو می‌شود، استراحت کنند. همچنین اگر ار طرفداران سوشی و غذاهای ژاپنی هستید می‌توانید در اینجا با بهترین مواد و بالاترین کیفیت نوش جان کنید. همچنین پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه است و شامل خدمات بلیط و میز تور می‌شود. اگر حوصله‌تان سر رفت می‌توانید در باشگاه ورزشی پیشرفته هتل ورزش کنید به به استخر سرپوشیده بروید.

 

بهترین هتل‌های دارای اسپا در ایروان

آدرس: Azatutyan Avenue 2/2, 0037 Yerevan, Armenia

 

Caucasus Hotel

هتل قفقاز اقامتگاهی ۵ ستاره است که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با ماشین از مرکز شهر ایروان واقع شده و با یک استخر روباز و سرپوشیده، وای‌فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هر اتاق در هتل قفقاز که به سبک قفقازی الهام گرفته شده دارای لوازم طراحی شده نفیس و زیبا، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است و حمام خصوصی دارای حوله و دمپایی نیز ارائه می‌دهد. به لطف موقعیت جغرافیایی خود، هتل قفقاز به بازدیدکنندگان خود فرصتی بی‌نظیر می‌دهد تا از یک طرف کوه آراگاتس با ارتفاع ۴۰۹۱ متر و از طرف دیگر آرارات اسرارآمیز با ارتفاع ۵۱۶۶ متر را تماشا کنند. شما می‌توانید غذاهای متنوع ارمنی و قفقازی را در رستوران «روبینیانتس» بچشید که دارای ارزش تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی است. برای اوقات فراغت‌تان می‌توانید در یکی از دو استخر و خدمات اسپا استراحت کنید.

 

اقامت در هتل نورث اونیو ایروان

آدرس: Ashtarak Highway next to Vahakni Resident, 2413 Yerevan, Armenia

 

Golden Palace Hotel Yerevan

هتل گلدن پالاس ایروان واقع در ایروان، هتلی لوکس و ۵ ستاره است که  ۳ دقیقه پیاده تا میدان جمهوری ایروان فاصله داشته و دارای مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان است. این ملک در فاصله کمی از جاذبه‌هایی مانند تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه تاریخ ارمنستان واقع شده و موقعیت خوبی برای گشت و گذار برای شما فراهم می‌آورد. میهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی خود در رستوران پشت بام لذت ببرند و در بار نوشیدنی بنوشند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز موجود است. این هتل در داخل با حمام های مرمر و مبلمان کلاسیک ایتالیایی دکوراسیون شده و تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دستگه قوه‌ساز، تهویه مطبوع و میز هستند و تعدادی اتاق دارد که دارای بالکن هستند. هتل دارای جکوزی است و منظره‌ای از خیابان‌های مدرن و باستانی ارمنستان را ارائه می‌دهد که اقامت در آن را دلپذیر می‌کند. هر روز صبح در این هتل صبحانه قاره ای و آمریکایی سرو می‌شود، کمک ۲۴ ساعته در پذیرش در دسترس است، اجاره ماشین و بسته‌های تور را در صورت درخواست ارائه می‌دهد.

آدرس: 11 Northern Avenue, 0010 Yerevan, Armenia

 

Grand Hotel Yerevan - Small Luxury Hotels of the World

این هتل ۵ ستاره که فقط ۲۰۰ متر از گالری هنر ملی ارمنستان و ۵۰۰ متر از تئاتر اپرا ایروان فاصله دارد، یک اسپای شیک با جکوزی و دسترسی به یک استخر روباز فصلی در پشت بام، یک رستوران ارمنی تازه افتتاح شده با منظره پانوراما از میدان شارل آزناوور و وای فای رایگان ارائه می‌دهد که اقامتی به شدت جذاب را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل گراند ایروان که نمای بزرگی دارد، اتاق‌هایی به سبک کلاسیک با تلویزیون هوشمند، صندوق امانات، و چای/قهوه ساز در دسترس قرار داده و همچنین سونا، سولاریوم، و سالن بدنسازی را می‌توانید در محوطه اسپای بزرگ هتل گرند پیدا کنید که طیف گسترده‌ای از ماساژ و درمان‌های زیبایی را ارائه می‌دهد. رستوران نایری غذاهای سنتی ارمنی سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند در بار و چایخانه ۲۴ ساعته Dolce Vita که در هنرستان زیبا واقع شده است استراحت کنند و هر شب می‌توانید از موسیقی زنده در باغ زمستانی ملک لذت ببرید.

 

اقامت در ۷ هتل نزدیک به میدان آزادی ایروان

آدرس: Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia

 

Multi Grand Pharaon Hotel

هتل Multi Grand Pharaon واقع در بزرگراه H1 در مسیر ایروان به ابوویان، وای‌فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می‌دهد، و دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی و مرکز آبگرم و سلامتی است. همه اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت، یخچال و کتری برقی هستند و حمام خصوصی شامل حوله، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان است. میهمانان می‌توانند در رستوران‌های ملک با غذاهای قاره‌ای و منوی غذایی متنوع، غذا بخورند یا سرویس اتاق سفارش دهند به علاوه امکانات باربیکیو در دسترس است. یک فروشگاه زیبایی، یک بار جاز و فروشگاه‌های هدیه در هتل در اختیار مهمانان گذاشته شده و کودکان می‌توانند در زمین بازی بازی کنند یا زمانی را در باشگاه کودکان بگذرانند و سرگرم شوند.

آدرس: Yerevan-Abovyan Highway 5, 0010 Yerevan, Armenia

 

The Alexander, a Luxury Collection Hotel, Yerevan

هتل ۵ ستاره الکساندر، یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ایروان است که اتاق‌های لاکچری ارائه می‌دهد و با ۴ سالن غذاخوری معتبر، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، و یک اسپا منحصر به فرد به استقبال مهمانان خود می‌رود. میدان جمهوری و تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله در ۵ دقیقه پیاده روی این هتل قرار دارند. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل، به سبک مدرن با ظرافت ارمنی تزئین شده‌اند. هر اتاق دارای یک فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و ناهار خوری است. رستوران Italiano Ristorante یکی از غذاخوری‌های  شگفت انگیز هتل با آشپزخانه اوپن است که در طبقه یازدهم قرار دارد و منظره‌ای پانوراما به ایروان و ایوانی زیبا دارد تا از شب‌های خود لذت ببرید. در اسپای بی‌نظیر الکساندر، که انواع تجربیات استثنایی را ارائه می‌دهد استراحت کنید، خود را در سالن زیبایی با کمک آرایشگران مجرب زیبا کنید، که به شما احساس شیکی و برازندگی می‌دهند.

 

بهترین هتل‌های نزدیک مرکز شهر ایروان

آدرس: Abovyan Street 3/4 , 0001 Yerevan, Armenia

 

Aghababyan's Hotel

هتل آقابابیان واقع در ایروان، در ۸ کیلومتری میدان جمهوری، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار است. این هتل ۵ ستاره دارای یک باشگاه کودکان و یک سالن استراحت مشترک، پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک بوده و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد، چای خوری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش و ملحفه و حوله را ارائه می‌دهد. به علاوه هر روز صبح در این اقامتگاه با صبحانه قاره‌ای یا بوفه آغاز می‌شود. این هتل با ارائه مجموعه‌ای از بهترین امکانات اقامتی راحت برای همه و مخصوصا خانواده‌های دارای فرزند ارائه می‌دهد.

آدرس: Nazarbekyan 25/5, 0057 Yerevan, Armenia

 

Latar Hotel Yerevan

لاتار واقع در ایروان، در ۸ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و مرکز تناسب اندام است. از جمله امکانات مختلف هتل می‌توان به بار و سالن مشترک، و همچنین باغی زیبا اشاره کرد. این ملک دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک است و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، چای خوری برقی، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. به علاوه همه اتاق‌ها دارای کمد دیواری هستند. این هتل دارای اقامتگاه‌های ۵ ستاره با سونا و تراس آفتابگیر است و شما می‌توانید در محل اقامتتان در استخر شنا کرده، پینگ پنگ و تنیس بازی کنید و از امکان کرایه ماشین بهره‌مند شوید. به علاوه برخی امکنات اضافی مثل خدمات خشکشویی و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌دهد که با پرداخت هزینه کمی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

هتل چهار ستاره سنترال در ایروان

آدرس: Силикянский район, 5-я ул., д.58 , 0029 Yerevan, Armenia

 

Yerevan Resident Hotel

هتل ۵ ستاره رزیدنت ایروان واقع در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از میدان جمهوری، دارای اقامتگاه‌هایی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و تراس است. این هتل همچنین ۵ ستاره دارای دستگاه خودپرداز و خدمات دربان، یک استخر سرپوشیده و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل همگی مجهز به تهویه‌ی مطبوع، کمد، چای‌خوری برقی، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش هستند و ملحفه و حوله ارائه می‌دهند. هر روز صبح در هتل صبحانه بوفه یا آمریکایی سرو می‌شود و از نقاط محبوب در نزدیکی هتل رزیدنت ایروان می‌توان به تئاتر اپرا و باله ارمنستان، مسجد آبی و موزه تاریخ ارمنستان اشاره کرد.

آدرس: Khorenatsi13/1, 0010 Yerevan, Armenia

۱۲ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران