معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره در ایروان

داشتن یک اقامت راحت در محیطی لوکس و زیبا با تمامی امکانات تفریحی و رفاهی مورد نیاز از جمله نکات مهم در هر سفری است. از آنجایی که سفر به ارمنستان یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بین گردشگران ایرانی است در این مقاله سعی کرده‌ایم تا لیستی از بهترین هتل‌هایی که در تور ارمنستان می‌توانید اقامت داشته باشید را معرفی کنیم. برای آشنایی با هتل‌های ۵ ستاره در ایروان شما را به همراهی ما در این مقاله دعوت می‌کنیم.

 

هتل ۵ ستاره اسکندر (The Alexander 5 Star Hotel)

هتل اسکندر هتلی لوکس، مجلل و با طراحی داخلی زیبا در شهر ایروان است که تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره استاندارد را می‌توانید در آن پیدا کنید. این هتل جز اقامتگاه‌های جدید ایروان بوده و در مارس ۲۰۱۸ افتتاح شد. هتل الکساندر، یک هتل لاکچری با اتاق‌های لوکس است که امکاناتی نظیر ۴ سالن غذاخوری، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و یک اسپا منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. میدان جمهوری و تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله که از جاذبه‌های گردشگری ایروان به حساب می‌آیند در فاصله ۵ دقیقه‌ای این هتل قرار گرفته‌اند.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای حلال ایروان را در این رستوران‌ها میل کنید

تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل اسکندر، به سبک مدرن با طراحی ارمنی تزئین شده‌اند. هر اتاق دارای یک فضای نشیمن با تلویزیون ال سی دی و یک قسمت غذاخوری است. یکی از رستوران‌های این هتل در طبقه یازدهم قرار گرفته و منظره‌ای پانوراما از شهر ایروان را حین غذا خوردن در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل ۵ ستاره اسکندر، در فاصله ۱۲ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس قرار داشته و خدمات حمل و نقل با لیموزین را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل ۵ ستاره مولتی گرند فالون (Multi Grand Pharaon Hotel 5 Star Hotel)

هتل لوکس مولتی گرند فالون واقع در بزرگراه H1 در مسیر ایروان به ابوویان، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گردشگرانی است که در تور ارمنستان اقامتی راحت و لوکس را ترجیح می‌دهند. این هتل دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی و مرکز آبگرم و بسیاری خدمات رفاهی و تفریحی متنوع است. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون، یخچال و کتری برقی هستند. حمام خصوصی شامل حوله، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان می‌باشد. میهمانان می‌توانند در رستوران‌های شیک و لوکس هتل شکم خود را با غذاهای متنوع ارمنی و بین‌المللی سیر کنند.

از دیگر امکانات محبوب این هتل می‌توان به باربیکیو و یک فروشگاه زیبا برای خرید انواع هدایا و سوغاتی‌های ارمنستان اشاره کرد. اگر به همراه کودکان خود سفر کرده‌اید در این هتل زمین بازی و باشگاهی مخصوص تفریح آن‌ها تعبیه شده که شما را در داشتن سفری آسوده کمک می‌کند. فرودگاه بین المللی Zvartnots در ۲۴ کیلومتری هتل قرار دارد و در صورت درخواست خدمات شاتل رایگان ارائه می‌شود.

 

۱۰ هاستل برتر ایروان برای اقامتی ارزان اما باکیفیت

هتل ۵ ستاره گلدن پالاس ایروان (Golden Palace 5 Star Hotel Yerevan)

گلدن پالاس از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره در ایروان است که از چشم‌اندازی زیبا برخوردار می‌باشد. این اقامتگاه در دسته بوتیک هتل‌های ارمنستان قرار داشته و امکانات رفاهی رضایت‌بخشی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. از جمله مزایای این هتل می‌توان به مسافت کم آن با برخی از جاذبه‌های گردشگری ایروان اشاره کرد. به عنوان مثال گلدن پالاس تنها به اندازه ۳ دقیقه پیاده‌روی با میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. علاوه بر آن علاقه‌مندان می‌توانند دسترسی آسانی به تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه تاریخ ارمنستان داشته باشند. مسجد آبی ایروان در فاصله ۸۰۰ متری و فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در فاصله ۱۲ کیلومتری از این اقامتگاه واقع شده است.

با اقامت در هتل ۵ ستاره گلدن پالاس ایروان، مهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی خود در رستوران پشت بام لذت ببرند و در بار اختصاصی آن نوشیدنی بنوشند. این هتل لوکس دارای طراحی بی‌نظیری از حمام‌های مرمر و مبلمان کلاسیک ایتالیایی است که شما را در حین ورود به لابی مجذوب خود خواهد کرد. هتل گلدن پالاس ایروان از اتاق‌هایی با بالکن اختصاصی برخوردار بوده و منظره‌ای از خیابان‌های مدرن و باستانی ارمنستان را به نمایش می‌گذارند. یکی از لذت‌های اقامت در این هتل ۵ ستاره خوردن صبحانه آسیایی و آمریکایی در آن است.

 

خیابان‌گردی، بهترین تفریح در ایروان

گراند هتل ایروان (Grand Hotel Yerevan)

بوتیک هتل گراند با داشتن صبحانه عالی گزینه‌ای پرطرفدار در بین هتل‌های ۵ ستاره ایروان است. این هتل تنها ۲۰۰ متر از گالری هنر ملی و ۵۰۰ متر از تئاتر اپرا فاصله دارد. با اقامت در آن می‌توانید از یک اسپای شیک با جکوزی و استخر روباز فصلی در پشت بام و رستوران ارمنی تازه افتتاح شده با چشم‌اندازهای پانوراما از میدان شارل آزناوور اقامتی منحصر به فرد و خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید. اتاق‌های طراحی شده به سبک کلاسیک با امکانات رفاهی از قبیل چای و قهوه ساز از دیگر امکانات این هتل لوکس هستند. اگر سالی پر از تنش و استرس را داشته‌اید در هتل گراند ایروان شما این فرصت را خواهید داشت تا به سونا، سولاریوم و سالن بدنسازی آن رفته و آرامش را تجربه کنید.

هتل ۵ ستاره گراند ایروان دارای یک بار و چایخانه ۲۴ ساعته است که هر شب در آن موسیقی زنده برای تفریح مسافران اجرا می‌گردد. فرودگاه بین المللی زوارتنوس در ۱۰ کیلومتری آن قرار داشته و مسافران می‌توانند بدون استرس در کمترین زمان خود را به پرواز برگشت برسانند.

هتل ۵ ستاره آقابابیان (Aghababyan's 5 Star Hotel)

هتل لوکس آقابابیان در نوامبر ۲۰۱۸ افتتاح شد و از همان سال‌ها به دلیل ارائه اقامتی راحت به مسافران توانست به محبوبیت بالایی بین توریست‌ها دست یابد. هتل آقابابیان در ایروان و در فاصله ۸ کیلومتری میدان جمهوری قرار داشته و دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار است. علاوه بر آن این هتل ۵ ستاره دارای یک باشگاه کودکان و یک سالن استراحت مشترک با پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها می‌باشد.

 

بهترین سفرهای یک روزه از ایروان برای لذت بردن از دیدنی‌های اطراف شهر

هتل آقابابیان هر روز صبح با صبحانه سلف سرویف مجلل از مسافران خود پذیرایی می‌کند. همچنین در این هتل ۵ ستاره مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله استخر سرپوشیده و سونا ارائه می‌گردد که علاقه‌مندان می‌توانند با رفتن به آن‌ها آرامش را تجربه کنند. تئاتر اپرا و باله ارمنستان در فاصله ۸ کیلومتری هتل و کارخانه براندی ایروان در ۷ کیلومتری آن قرار داشته و تنها ۸ کیلومتر از فرودگاه بین المللی زوارتنوتس فاصله دارد. از نظر بسیاری از توریست‌ها این هتل به عنوان یکی از زیباترین و شیک‌ترین هتل‌های لوکس ایروان شناخته می‌شود.

هتل ۵ ستاره نشنال (National 5 Star Hotel)

اگر به دنبال هتلی لوکس با موقعیت مکانی عالی و محیطی آرام و رمانتیک هستید، هتل ۵ ستاره نشنال می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این هتل لاکچری در مرکز شهر ایروان قرار گرفته و تنها ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و پارک فواره‌ها فاصله دارد. این هتل به سبک آرت دکو طراحی شده و دارای استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، اسپا و حمام ترکی است. هتل نشنال دارای سقف‌های بلند و قرنیزکاری شده، پنجره‌های بزرگ با پرده‌های مجلل، شومینه و کاشی‌کاری‌های رنگارنگ می‌باشد که همه آن‌ها رد کنار هم جلوه‌ای فوق‌العاده به هتل بخشیده است.

 

راهنمای خرید در ایروان؛ بازارها و مرکزخریدها

همه اتاق‌های هتل نشنال ایروان دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون و حمام خصوصی با حوله و لوازم آرایش رایگان هستند. رستوران آلاکارته با سرو غذاهای بین‌المللی در این رستوران قرار داشته و مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس تنها ۲۰ متر از هتل فاصله دارد و شما می‌توانید در عرض ۲۰ دقیقه به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس برسید.

هتل ۵ ستاره قفقاز (Caucasus 5 Star Hotel)

هتل ۵ ستاره قفقاز هتلی ۵ ستاره و لوکس در مرکز شهر ایروان است. همه اتاق‌های این هتل به سبک قفقازی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید در اتاق‌ها نهایت رفاه را با در اختیار داشتن امکانات مختلفی از جمله تهویه مطبوع و تلویزیون، حمام خصوصی دارای لوازم بهداشتی و ... را تجربه کنید. اقامت در هتل قفقاز این فرصت را به مسافران خود می‌دهد تا از منظره بی‌نظیر کوه آراگاتس با ارتفاع ۴۰۹۰ متر و از سوی دیگر کوه‌های آرارات با ارتفاع ۵۱۶۵ متر لذت ببرند. شما می توانید غذاهای متنوع ارمنی و قفقازی را در رستوران هتل به نام رستوران روبینیانتس بچشید که ارزش تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی دارد.

 

تجربه چشیدن طعم قهوه‌هایی عالی در ایروان

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)

هتل رادیسون بلو از دیگر هتل‌های ۵ ستاره ایروان بوده که فضایی لوکس و آرامش بخش را به گردشگران خود ارائه می‌دهد. این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از پارک پیروزی واقع شده است. آنچه این هتل را بی‌نظیر کرده، بافت قدیمی و اما بازسازی شده آن است. هتل رادیسون بلو چشم‌اندازهای باشکوهی از پارک و کوه آرارات ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و دارای تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند. در کنار تمامی این موارد رستوران لاردر تجربه آشپزی خانگی ارمنی را با رنگ اروپایی ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین می توانند در رستوران Ad Astra Rooftop استراحت کرده و غذاهای بین‌المللی متنوعی را در آن میل کنند. علاوه بر تمامی این موارد هتل رادیسون بلو دارای رستوران ژاپنی است که غذاهای بسیار خوشمزه ژاپنی و به خصوص سوشی را سرو می‌کند. از نظر اغلب گردشگران رادیسون بلو ایروان آرامش بخش‌ترین هتل لوکس ایروان است.

هتل رزیدنت ایروان (Yerevan Resident Hotel)

آخرین مورد از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ایروان، هتل رزیدنت نام دارد. این هتل به تازگی و در آوریل ۲۰۲۱ افتتاح شده است. بنابراین دارای بافتی کاملا مدرن و جدید است. هتل رزیدنت ایروان، ۴۰۰ متر از میدان جمهوری ایروان فاصله داشته و گردشگران تور ارمنستان می‌توانند دسترسی آسانی به بخش‌های مختلف و دیدنی شهر داشته باشند. استخر سرپوشیده و خدمات کرایه اتومبیل برای مهمانان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل از دیگر امتیازهای این اقامتگاه برای مسافران محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل راحت بوده و از تراس اختصاصی برخوردار هستند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان تئاتر اپرا و باله ارمنستان، مسجد آبی و موزه تاریخ ارمنستان را نام برد.

 

لذیذترین غذاهای ارمنی در رستوران دولماما ایروان

۰۷ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران