معرفی هتل متروپول ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی هتل متروپول ایروان

تور ارمنستان، شما را به شهری بسیار زیبا و تاریخی در منطقه قفقاز می‌برد. ایروان که با جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود، از جمله محبوب‌ترین مقاصد در میان ایرنیان به حساب آمده و هر ساله، تعداد زیادی از مردم کشورمان، به آن‌جا می‌روند. برای راحتی بیشتر در سفر به ایروان و دسترسی آسان به این نقاط دیدنی، بهتر است هتل خود را در محلی مناسب از شهر انتخاب کنید. هتل متروپل ایروان که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، جدا از امکاناتی که از آن‌ها خواهیم گفت، در مکانی عالی قرار گرفته و چنین دسترسی را برایتان ممکن خواهد کرد. همراه ما باشید تا از این هتل جذاب در ایروان برایتان بگوییم.

 

کوتاه درباره هتل ۴ ستاره متروپول ایروان (METROPOL HOTEL Yerevan)

این مجموعه شیک، کار خود را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرده و با ساختمانی بزرگ، طراحی داخلی زیبا و اتاق‌های متنوعش، از همان ابتدا به یکی از برترین هتل‌های ایروان بدل شده و هنوز هم جزو هتل‌های برتر شهر به حساب می‌آید. یکی از اولین چیزهایی که هتل متروپول بر سر آن تبلیغ می‌کند، محل قرار گیری آن است که در میدان مسروپ ماشوتز (Mesrop Mashtots) واقع شده و با پای پیاده هم به بسیاری از مراکز خرید، مکان‌های فرهنگی و خیابان‌های معروف شهر دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب، نه تنها در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد، بلکه هزینه‌های کم‌تری را هم در سفر متقبل می‌شوید.

کافی‌ست در نظر بگیرید که مراکز زیر، بین ۲ تا ۵ دقیقه پیاده از هتل دور هستند:

  • کلیسای سنت سرگیس (Saint Sargis Church)
  • موزه تاریخ ایروان (History museum of Yerevan)
  • ساختمان شهرداری ایروان
  • قلعه بزرگ ایروان
  • موزه تاریخ ارمنستان (History Museum of Armenia)
  • هارزدان گورگ (Hrazdan Gorge)

یکی دیگر از ویژگی‌های هتل متروپل ایروان، داشتن طراحی داخلی مدرن و کلاسیک است. ترکیبی جذاب که با رنگ‌های خاص، حس و حالی شیک و جذاب به محیط داخلی هت از جمله اتاق‌ها و سوییت‌ها داده است. استفاده از نقاشی‌های مختلف و کارهای هنری در کنار امکانات عالی رفاهی، از این هتل، انتخابی عالی برای سفر به ایروان ساخته است. این مجموعه دارای اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع، رستوران، استخر و امکاناتی دیگر است که یک به یک در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل متروپول ایروان

از خوبی‌های هتل متروپل ایروان، انتخاب‌های متفاوتی هستند که در میان اتاق‌ها و سوییت‌های آن‌جا خواهید داشت و به این ترتیب می‌توانید به نسبت بودجه و ویژگی‌های مد نظرتان، مورد مناسب خود را انتخاب نمایید.

  • اتاق‌های اکونومی: این اتاق‌ها ارزان‌ترین مورد در هتل متروپول هستند که با ۳۰ متر مربع وسعت، تنها به صورت دو تخت یک نفره ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها در طبقات سوم و چهارم مجموعه واقع شده‌اند و در کنار دو تخت یک نفره، تلوزیون بزرگ، دو مبل، میز و میز تحریر نیز دارند.
  • اتاق‌های استاندارد: اتاق‌های استاندارد به دو صورت تخت‌های دو نفره و دو تخت یک نفره ارائه شده و ۳۳ متر مربع وسعت دارند. به طور کلی این اتاق‌ها شبیه به اتاق‌های اکونومی هستند با این تفاوت که از دکور به نسبت شیک‌تر و پنجره‌های بزرگ‌تری بهره می‌برند. برای همه‌ی اتاق‌ها، سرویس بهداشتی و حمام شیکی در نظر گرفته شدهو امکانات کاملی نیز در همه‌ی آن‌ها موجود است. اتاق‌های استاندارد به جای دوش، دارای وان هم هستند.
  • سوییت جونیور: سوییت‌ها به کل با اتاق‌ها متفاوت هستند. سوییت جونیور دارای فضایی ۴۵ متر مربعی است و سه نفر گنجایش داشته و در کنار تمامی ویژگی‌هایی که برای اتاق‌ها بر شمردیم، دارای میز نهار خوری، مبلمان کامل، اتاق خواب جداگانه و یک بالکن کوچک نیز هست. برای این اتاق‌ها کمد لباس، میز آرایش و چیزهایی از این قبیل نیز در نظر گرفته شده است.

  • سوییت سنیور: دو نوع سوییت سینیور در این مجموعه در نظر گرفته شده که یکی در استایل استودیو و دیگر در استایل آپارتمانی ارائه می‌شوند که هر دو دارای دو اتاق مجزا هستند. این واحدها دارای ۶۰ متر مربع وسعت بوده، بالکنی بزرگ دارند و امکاناتی کامل همچون یک آپارتمان شیک را برای مهمانان خود تدارک دیده‌اند. این واحدها هم در اتاق و هم در سالن پذیرایی دارای تلوزیون بوده و همچنین سرویس بهداشتی و حمام آن‌ها شیک‌تر از دیگر واحدها هستند.
  • سوییت‌ خانوادگی: سوییت‌های خانوادگی هم دو اتاق جداگانه داشته، ۶۵ متر مربعی هستند و در آن‌ها، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره قرار داده شده است. از ویژگی‌های این واحدها می‌توان به فضای داخلی شیک و امکانات رفاهی کامل اشاره کرد که شامل جکوزی اختصاصی در حمام، دو سرویس بهداشتی جداگانه و دو تلوزیون می‌شود.
  • سوییت با منظره کوه آرارات: این واحد تکی، یک سوییت خاص در مجموعه است که گزینه‌ای عالی برای سفر ماه عسل به حساب می‌آید. از نظر ظاهر و امکانات، این سوییت شبیه به سوییت‌های جونیور بوده با این تفاوت که بخشی از آن، شامل پنجره‌های بسیار بزرگ می‌شود که در پیش رو، نمای کوه آرارات را داشته و مبلمان آن‌جا نیز، رو به این منظره کار گذاشته شده‌اند. این سوییت‌ها در بالاترین طبقه هتل واقع شده و ۵۰ متر مربع وسعت دارند.

 

معرفی آنی گرند هتل در ایروان

غذا و نوشیدنی در هتل متروپول ایروان

همچون دیگر هتل‌های ۴ ستاره‌ی ایروان، متروپول نیز دارای رستوران و برهای خوبی بوده که در آن‌ها، غذاهای مختلفی و نوشیدنی‌های با کیفیتی سرو می‌شوند. رستوران اصلی هتل، فضایی بزرگ و شیکی دارد که به شکل کلاسیک طراحی شده و به ارائه غذاهای ارمنی و اروپایی می‌پردازد. ارائه غذاهای با کیفیت و سالم، جزو رویکردهای این مجموعه بوده و منو آن، مجموعه‌ای از غذاهای اصلی، انواع پیش غذا و سوپ، مزه، سالادهای مختلف و دسرهای متنوع را شامل شده و منو مخصوصی برای نوشیدنی نیز به صورت جداگانه عرضه می‌شود.

دو بار هم در هتل متروپل ایروان قرار داده شده که شامل بار لانج و بار لابی است که اولی پنجره‌هایی رو به خیابان دارد و دومی همان طور که از اسمش پیداست، در لابی هتل قرار گرفته است. خوشبختانه فضایی آرامی برای هر دو بارها وجود دارد و تنوع نوشیدنی‌ها نیز بالاست. مسئله دیگر این که، این هتل به ارائه سرویس کیترینگ هم می‌پردازد و شما می‌توانید، جلسات گروهی، سفرهای کاری و حتی جشنی کوچک یا بزرگ را در آن‌جا برنامه‌ریزی کرده و از این سرویس استفاده نمایید.

دیگر بخش‌های هتل متروپول ایروان

بخشی از هتل به نام کلاب سلامتی (Health Club) در نظر گرفته شده که شامل چند بخش از جمله یک استخر سرپوشیده است که مهمانان هتل، در تمامی طول سال می‌توانند از آن‌جا استفاده کنند.  این استخر نسبتا بزرگ بوده و عمقی آن تا ۱.۶ متر می‌رسد، فضای شیکی دارد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، می‌توان از آن استفاده کرد. در کنار استخر، سونا در نظر گرفته شده که استفاده از آن‌جا نیز رایگان خواهد بود. سرویس ماساژ نیز برای آن‌جا ارائه شده که البته ماساژ ۴۵ دقیقه‌‌ای برای تمام بدن، ۱۵۰۰۰ درام برایتان هزینه در پی خواهد داشت.

در کلاب سلامتی یک مکان بار مانند وجود دارد که در آن‌جا، نوشیدنی‌های گرم و سرد مثل چای، قهوه، انواع دمنوش و چیزهایی از این دست سرو می‌شوند. در نظر داشته باشید که استفاده از کلاب سلامتی برای افراد زیر دوازده سال بدون حضور والدینشان ممکن نیست. متاسفانه در کلاب سلامتی، جای خالی یک سالن ورزشی مجهز حس می‌شود و آن‌هایی که علاقه به ورزش روتین دارند، در ایام تور ارمنستان، با اقامت در این هتل باید مدتی را به خود استراحت دهند.

 

بهترین هتل‌های ایروان برای اقامتی خانوادگی

از دیگر امکانات هتل می‌توان به اتاق کنفرانس و جلسات اشاره کرد که فضای بسیار شیکی دارد و از امکانات صوتی تصویری خوبی بهره می‌برد. اتقا کنفرانس هتل متروپول ایروان، گنجایشی تا ۸۰ نفر داشته و برای سمینار، جلسات مختلف، کنفرانس و ... اجاره داده می‌شود. اگر همراه با گروه‌های کاری در سفر به ارمنستان، این هتل را انتخاب کرده‌اید، حتما در نظر بگیرید که برای استفاده از این سالن، باید از ۴۸ ساعت قبل با مسئولان هتل، هماهنگ کرده باشید.

اینترنت رایگان بی‌سیم، در این مکان نیز در دسترس بوده، سالن دارای میکروفون، بلندگوهای با کیفیت، پروژکشن، صفحه نمایش بزرگ و ... است و همچنین امکان استفاده از سرویس کیترینگ، برای این سالن نیز ممکن خواهد بود.  هتل دارای یک لابی بزرگ همراه با تلوزیون است که می‌توانید برای استراحت یا ملاقات با افراد خارج از هتل، از آن‌جا بهره ببرید. در کل هتل متروپول، مجموعه‌ای مجهز و کامل است و اگر چه ضعف‌هایی دارد اما در کل، اقامتگاهی عالی به حساب آمده و جزو بهترین هتل‌های چهار ستاره ایروان محسوب می‌شود.

نکات پایانی درباره هتل متروپول ایروان

  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را نخواهید داشت
  • محدودیت سنی برای پذیرش در هتل وجود ندارد
  • تخت مجزا برای بچه‌های تا چهار سال و پنج تا ۷ سال رایگان است
  • تخت مجزا برای بچه‌های تا ۱۱ سال ۴ هزار درام است
  • هتل دارای سرویس خشک شویی بوده که هزینه‌ای جداگانه برایتان دارد
  • اینترنت رایگان بی سیم‌ در اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل در دسترس هستند
  • امکان کشیدن سیگار در اتاق‌ها را ندارید
  • صبحانه رایگان به صورت بوفه باز به مهمانان هتل ارائه می‌شود
  • ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در اطراف هتل و در فاصله‌ی بسیار کم قرار دارند
  • غیر از رستوران هتل، چندین بار، کافه و رستوران بسیار خوب و معروف شهر در فاصله‌ی چند قدمی از هتل هستند
  • مجموعه هتل متروپل ایروان تا فرودگاه حدود ۹.۵ کیلومتر فاصله دارد

آدرس: Mashtots Avenue 2, Bldg 2, 0015 Yerevan

شماره تماس: 0037410543701

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۵ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران