معرفی هتل و پارک آبی Aquatek در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی هتل و پارک آبی Aquatek در ایروان

اگر فکر می‌کنید که هتل‌های تفریحی بزرگ و با کیفیت تنها در جاهایی همچون تایلند یا آنتالیا قرار دارند، سخت در اشتباهید. کشورهایی همچون ارمنستان و گرجستان با سرعتی بی‌نظیر در صنعت گردشگری به سمت جلو می‌روند و در فرصتی این چنینی، ساخت هتل‌هایی از این دست بسیار اهمیت دارد. هتل Aquatek یکی از نمونه‌های عالی از هتل‌های تفریحی عالی در ایروان است که با داشتن یک پارک آبی اختصاصی و امکانات عالی، انتخابی مفرح برای سفر خانوادگی شما با تور ارمنستان محسوب می‌شود.

 

کوتاه درباره هتل و پارک آبی Aquatek

مهم‌ترین ویژگی هتل Aquatek، وجود پارک آبی اختصاصی این مجموعه است که قیمت ورودی آن برای مهمانان هتل کاملا رایگان بوده و هر روز می‌توانند از آن‌جا استفاده کنند. این پارک آبی پای پیاده از بخش اتاق‌های هتل، دو دقیقه پیاده فاصله دارد و امکاناتی بسیار خوب داشته که در بخشی جدا به آن خواهیم پرداخت. این هتل چهار ستاره‌ی جذاب البته امکانات رفاهی و تفریحی خیلی بیشتری دارد. محیط عالی و باغ سرسبزی که هتل را در برگرفته در کنار خدمه‌ی کاربلد و اتاق‌های زیبا و با کیفیت، از Aquatek یک مکان عالی برای اقامت در سفر به ایروان ساخته است. البته این امکانات و بزرگی هتل بهایی نیز دارد و آن هم دوری نسبی از مرکز شهر است. برای مثال فاصله‌ی این هتل تا سالن تئاتر و باله‌ی معروف ارمنستان، حدود ۴ کیلومتر است. اما اگر قصد دارید از باغ گیاه شناسی معروف ایروان دیدن کنید، تنها ۵ دقیقه پیاده باید این مسیر را طی نمایید.

 

راهنمای سفر تاریخی به ایروان پایتخت ارمنستان

Aquatek 

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

اما قبل از این که بخواهید از پارک آبی استفاده کنید، شما جایی را برای ماندن در نظر گرفته‌اید، پس ابتدا باید اتاق‌های این هتل به دلتان بنشینند. ۴ دسته اتاق برای تهیه وجود دارد که شامل اکونومی تک اتاقه و دو اتاقه، اتاق دوبلکس و اکونومی دو خوابه می‌شود. تمامی این اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی از جمله اینترت رایگان، بلیط رایگان اسپا و پارک آبی، بالکن با منظره‌ی پارک آبی، صبحانه‌ی ارمنی بوفه‌ی باز رایگان، شبکه‌های ماهواره‌ای به همراه شبکه‌های مخصوص کودکان و همچنین گاو صندوق هستند. تفاوت این اتاق‌های رنگارنگ با طراحی زیبا، بیشتر به خاطر وسعت آن‌جا بوده و بعضا در زمینه‌ی اتاق‌های دلوکس، طراحی آن نیز کمی مجلل‌تر است.

 

تجربه ۶ تفریح جمعی در سفر به ایروان

Aquatek 

پارک آبی، اسپا، سالن ورزش و دیگر امکانات تفریحی و سلامتی

قبل از هر چیز باید بگوییم که مجموعه‌ی Aquatek قبل از پارک آبی، سه استخر برای مسافران خود دارد که یکی از آن‌ها کاملا سر پوشیده بوده و در تمامی طول سال می‌توانید از آن‌ استفاده کنید. همچنین بخش اعظمی از پارک آبی که از آن صحبت می‌کنیم نیز به صورت سرپوشیده ساخته شده و به همین خاطر تنها تابستان‌ها نیست که می‌توانید Aquatek را برای سفر خود انتخاب کنید، بلکه روزهای سرد سال نیز تفریحات این‌جا به راه است. البته انتظارات خود را از بخش پارک آبی نباید خیلی بالا ببرید. این محل شامل چند استخر بزرگ و ۵ سرسره و تونل آبی است که البته برای یک هتل اینچنینی خیلی عالی نیز به نظر می‌آید. محیط آن تمیز و امکانات جانبی آن‌جا نیز کاملا ایده‌آل است.

Aquatek

Aquatek دارای یک بخش اسپا و مرکز سلامتی نیز هست که از این نظر نیز امکانات آن‌جا عالی بوده و استفاده از این امکانات برای مسافران هتل کاملا رایگان است. این مرکز اسپا دارای بخش حمام ترکی هم هست و سرویس‌های ماساژ مختلفی نیز در آن ارائه می‌گردد. همچنین اگر بخواهید می‌توانید از سالن ورزشی Aquatek نیز استفاده کنید که امکانات خوبی برای ورزش‌های هوازنی و وزنه زدن برای مشتریانش فراهم آورده است.

 

معرفی مرکز خرید مترونوم در ایروان

Aquatek

در آخر

یکی از ضعف‌های بارز هتل Aquatek نداشتن رستوران اختصاصی است. البته همانطور که گفتیم صبحانه‌ی بسیار خوب ارمنی هر روز صبح به بصورت بوفه‌ی باز ارائه می‌گردد و یک اغذیه فروشی کوچک نیز در نزدیکی پارک آبی موجود است، اما برای چنین جایی انتظار یک رستوران خوب می‌رفت. البته رستوران‌های  Drakht و Arqayadzor در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. در نظر داشته باشید که بردن هر گونه حیوان خانگی به این هتل ممنوع است، شما می‌توانید از محیط باغ اطراف هتل استفاده کنید، هر روز انواع نوشیدنی‌ها برای اتاق فراهم می‌شود و دست‌اندرکاران آن به زبان‌های انگلیسی، فارسی و روسی آشنایی دارند.

۲۶ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران