آشنایی با پارک آبی واتر ورلد ایروان یکی از برترین پارک‌های آبی ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
آشنایی با پارک آبی واتر ورلد ایروان یکی از برترین پارک‌های آبی ارمنستان

ایروان پایتخت کشور ارمنستان یکی از بهترین نقاط این کشور برای گشت و گذار است. شهری که پناهگاه کلیساها و کنیسه‌هاست. شهری که بیشترین تعداد گردشگران ارمنستان را هرساله در برترین هتل‌ها و هاستل‌ها میزبانی می‌کند. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها که می‌شود غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه در آنها نوش جان کرد. شهری که مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز دارد و شب‌ها نیز به مانند روزها پر از رویداد و دروهمی است. در سفرتان با تور ارمنستان به ایروان در روزهای گرم تابستانی اگر به دنبال یک مرکز عالی برای تفریحات آبی می‌گردید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را با پارک آبی واتر ورلد این کشور آشنا کنیم.

 


پارک آبی دنیا آب (Water World)


در زمینی به مساحت ۵/۲ هکتار در شهر ایروان پارکی واقع شده است که دنیای شنا کردن و آب بازی است. پارکی که هم برای یک تفریح خانوادگی مناسب است و هم برای یک تفریح مجردی. پارکی که امکانات تفریحی درجه یکی دارد و در کنار این امکانات با برترین رستوران‌ها از بازدیدکنندگانش میزبانی می‌کند. پارکی که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است و در سال ۲۰۰۸ نیز بخش مهمی به مجموعه‌ی آن اضافه شده است. بخشی سرپوشیده به مساحت نیم هکتار تا این مجموعه قادر باشد در فصل زمستان نیز از بازدیدکنندگانش میزبانی کند. این پارک در مجاورت باغ وحش و همینطور باغ گیاه‌شناسی ایروان قرار دارد تا با رفتن به آن امکان این امر را نیز برایتان مهیا باشد که از باغ وحش و باغ گیاه‌شناسی نیز دیدن کنید. اگر می‌خواهید با بخش‌های بیشتری از این پارک آشنا شوید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

۶ استخر هیجان‌انگیز ایروان که در سفر به این شهر می‌توانید به درون آنها شیرجه بزنید

 

 

Water World

 


۱- استخرهای پارک آبی واتر ورلد


این پارک در مجموع ۴ استخر را در خود جای داده است. چهار استخری که یکی از آنها مخصوص کودکان است و سه تای دیگر را بزرگسالان استفاده می‌کنند. استخرهایی که دو تا از آنها بزرگ و مخصوص شنا کردن است و یک استخر آن نیز VIP است. استخرهای این مجموعه از پرطرفدارترین بخش‌های آن به حساب می‌آیند حالا چه بخواهید شنا کنید و چه نخواهید. چرا که جدای از شنا کردن می‌توانید دور و اطراف آن زیر سایبان‌ها دراز بکشید و یا بیرون از سایه‌بان‌ها آفتاب بگیرید.

 

 

Water World

 


۲- مرکز ماساژ و اسپا


اسپای این مجموعه یکی از برترین اسپاهای ایروان است که کیفیت آن از اسپاهای هتل‌های ۵ ستاره‌ی این شهر نیز بیشتر است. اسپایی که با رفتن به آن می‌توانید بدن خود را به دست بهترین ماساژدهندگان شهر ایروان بسپارید و خستگی و کوفتگی را از بدن‌تان بیرون کنید. همچنین در کنار مرکز ماساژ این مجموعه اتاق‌های مختلف سونای بخار و خشک نیز موجود است تا اگر خواستید از امکانات آنها نیز بهره ببرید.

 

۸ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی که در سفر به ایروان می‌توانید به آنها مراجعه کنید

 

 

Water World

 


۳- سرسره مارپیچ فضای باز


یکی از بهترین وسیله‌های بازی این پارک سرسره‌ی مارپیچ آن است. سرسره‌ای طویل که شما را از ارتفاع سر می‌دهد و می‌چرخاند تا به یک استخر پر آب برساند. سرسره‌ای که می‌توانید تنهایی یا دو نفره از آن سر بخورید و پایین بیایید. سرسره‌ای که سرعتش زیاد نیست اما به دلیل مسیر طولانی و فرم چرخانش برای شما هیجان می‌آفریند و آدرنالین خونتان را بالا می‌برد.

 

Water World

 


۴- زیپ‌لاین روی استخر


یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز که در این پارک می‌توانید انجام بدهید زیپ‌لاین است. راپید کردن روی سیم و سر خوردن با سرعت زیاد تا رسیدن به یک استخر پر آب یکی از عالی‌ترین بازی‌های این پارک برای بزرگسالان است.

 

۱۲ تفریح هیجان‌انگیز و رایگانی که در سفر به ایروان می‌توانید انجام بدهید

 

 

Water World

 


۵- استخر کودکان


استخر کودکان این پارک هم تمیز است و هم ایمن. به قدری که بدون داشتن دلشوره می‌توانید فرزندان‌تان را به آنها ببرید و در انجام بازی‌ها همراهی‌شان کنید. سرسره‌های کوچک و فواره‌های آب ساده‌ترین امکانات استخر کودکان این پارک به حساب می‌آیند.

 

 

Water World

 


۶- رستوران و کافه


یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها در انجام تفریحات آبی نوشیدن و نوش جان کردن است. این پارک در خود یک رستوران و کافه‌ی عالی دارد که با رفتن به آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش بدهید و نوش جان کنید. در کنار نوشیدنی‌ها نیز برترین فست‌فودها و برگرها برای شما سرخ می‌شوند تا در کنار سیب‌زمینی‌ها و سس‌های فراوان آنها را نوش جان کنید. اگر به صورت خانوادگی به این پارک آبی رفته‌اید نگران گرسنه شدن فرزندان‌تان نباشید. چرا که رستوران این پارک دغدغه‌ی شما را در این زمینه برطرف می‌کند.

 

۵ تفریح هیجان آور در سفر به ارمنستان

 

 

Water World

 

 

درهای این پارک در تمای روزهای هفته به روی بازدیدکنندگانش باز است و در تمامی فصول سال می‌توانید به آن مراجعه کنید. البته روزهای گرم تابستانی رفتن به این پارک یک حال و هوای دیگر دارد و برای شما خاطره‌هایی ماندگار می‌سازد اما در روزهای سرد سال نیز می‌توانید به قسمت سرپوشیده‌ی پارک بروید. درهای این پارک همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی شهروندان و گردشگران ایروان باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران