معرفی هتل ۵ ستاره نشنال ایروان یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی هتل ۵ ستاره نشنال ایروان یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان

ایروان پایتخت کشور ارمنستان، شهر کلیساها و کنیسه‌ها، شهر جاذبه‌های گردشگری مدرن مثل پارک آبی‌ها، شهر کافه‌ها و رستوران‌ها، شهر شب‌های پر شور و حال، شهر روزهای پر گشت و گذار و شهر مردمان گرم و مهمان‌نواز یکی از بهترین پایتخت‌های ارزان جهان برای سفرهای خانوادگی و یا مجردی است. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر به دنبال یک مکان عالی برای اقامت هستید همراه ما باشید تا یک هتل ۵ ستاره‌ی لوکس این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


هتل نشنال ایروان یکی از بین‌المللی‌ترین هتل‌های ایروان


در فاصله‌ی ۲۰۰ متری از میدان جمهوری ایروان و در مرکزیت این شهر یک هتلِ آپارتمانی واقع شده است که دسترسی مناسبی به تمام نقاط دیدنی این شهر دارد. هتلی که در خود به اندازه‌ی هتل‌های ۵ ستاره‌ی جهان امکانات رفاهی و تفریحی مطلوب دارد و یکی از پر مسافرترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. هتلی که اتاق‌هایش هرکدام مجهز به دستگاه تهویه مناسب، گاوصندوق، دستگاه چای‌ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند حوله و صابون، سشوار، یخچال کوچک و مواردی از این دسته است. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و کارکنانش به دو زبان گرجی و انگلیسی مسلط هستند. هتلی که در خود خشکشویی دارد و اگر شما برای لباس‌هایتان به اتو احتیاج داشته باشید به طور رایگان اتو در اختیارتان قرار می‌دهد. هتلی که به ازای اضافه کردن تخت نوزاد در اتاق‌هایش از شما پولی دریافت نمی‌کند. انواع اتاق‌های این هتل به شرح زیر هستند:

 

۱۰ هاستل برتر ایروان برای اقامتی ارزان اما باکیفیت

 

 

هتل نشنال ایروان

 


- سوئیت جونیور: این سوئیت‌ها هرکدام وسعتی به اندازه ۴۷ متر مربع دارند که داخل هرکدامشان یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تختخواب‌شو قرار دارد.
- سوئیت سینیور: این سوئیت‌ها هرکدام وسعتی به اندازه ۷۰ متر مربع دارند که داخل هرکدامشان یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تختخواب‌شو قرار دارد.
- اتاق دولوکس دبل: اتاق‌هایی به مساحت ۲۸ متر مربع که یا یک تختخواب دو نفره کینگ در خود دارند و یا دو تختخواب تکنفره.
- اتاق استودیو: اتاق‌هایی به مساحت ۴۱ متر مربع که یک تختخواب دونفره کینگ و یک مبل تختخواب‌شو در آنها قرار داده شده است.
- اتاق سوپریر: اتاق‌هایی به مساحت ۳۷ متر مربع که یک تختخواب دونفره کینگ و یا دو تختخواب تک‌ نفره در آنها قرار دارد.

 

معرفی هتل Lata ؛ مجموعه‌ای لاکچری در قلب ایروان

 

 

هتل نشنال ایروان

 


امکانات تفریحی نشنال ایروان


این هتل در خود یک استخر سرپوشیده‌ی عالی جای داده است تا در هر ساعتی که بخواهید بتوانید برای شنا کردن به آن مراجعه کنید. استخری که در مجموعه‌اش یک سونای دلچسب نیز قرار دارد. با رفتن به این مجموعه، جدای از شنا کردن می‌توانید تن‌ خود را به دست بهترین ماساژورهای این شهر بسپارید تا خستگی‌های خود را از تن بیرون ببرید. همچنین یک حمام سنتی نیز در این مجموعه واقع شده است تا تجربه‌ی شسته شدن به دست دلاک‌های حرفه‌ای را اگر دوست داشتید به تجربیات خود اضافه کنید. سالن بدنسازی این هتل از دیگر امکانات تفریحی آن به حساب می‌آید که در آن می‌توانید در حضور مربی ورزش‌های هوازی و بی‌هوازی انجام بدهید.

 

هتل الکساندر، لوکس‌ترین اقامت ممکن در ایروان

 

 

هتل نشنال ایروان

 


رستوران‌ و کافه‌ی نشنال ایروان


این هتل در خود یکی از رستوران‌های بین‌المللی ایروان را جای داده است که صبحانه‌ی منو بازش همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح برای مسافرانش سرو می‌شود. همچنین اگر قصد نوش جان کردن غذاهای بین‌المللی خوشمزه را در ایروان داشتید باید بدانید می‌توانید برای هر دو وعده‌ی اصلی ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنید. کافه‌ی نشنال ایروان نیز که در لابی آن واقع شده است به طور ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کند. خدماتی از جمله سرو برترین نوشیدنی‌های سرد و گرم ایروان در کنار انواع دسرها و همینطور میان‌وعده‌های سبک.

 

۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر

 

 

هتل نشنال ایروان

 


نکات ویژه درباره نشنال ایروان


- اگر در یک سفر کاری به ایروان رفته‌اید شاید برایتان مفید و جالب باشد بدانید این هتل ۲۲۱ متر سالن کنفرانس دارد که می‌توانید برای استفاده کردن از آنها اقدام نمایید.
- ساعت پذیرش مهمان در این هتل همه‌روزه ۲ ظهر است و ساعت تحویل اتاق ۱۲.
- برای انجام کارهای اداری این هتل دستگاه فکس و کپی دارد که برای آنهایی که در یک سفر کاری به ایروان رفته‌اند بسیار کارآمد است.
- اگر قصد گشت و گذار درون شهری دارید باید بدانید این هتل می‌تواند برای شما تاکسی‌های ارزان قیمت بگیرد.
- برای اتاق‌های این هتل می‌توانید تخت اضافه کنید و در مقابل پول کمتری نسبت به اجاره یک اتاق بپردازید.
- اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی اتاق‌ها و فضاهای عمومی این هتل از امکانات ویژه‌ی آن به حساب می‌آیند.
- فاصله‌ی این هتل با بیشتر جاذبه‌های تفریحی ایروان زیر دو کیلومتر است و همین امر یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به حساب می‌آید.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران