معرفی بهترین اسپاهتل‌های ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی بهترین اسپاهتل‌های ایروان

ایروان پایتخت ارمنستان از شهرهای توریستی محبوب و جذاب در همسایگی ما است که همیشه بین مسافران ایرانی محبوب بوده است. هیچ عجیب نیست که تور ارمنستان همیشه در فاصله کمی پر می‌شود. هر چه گردشگری رونق گرفت و ایران امروزی‌تر شد ویژگی‌های لوکس و گران قیمت هم در آن بیشتر شد. به طوری که حالا هتل‌های جهانی و فوق‌العاده لوکس با امکانات درجه یکشان دل هر گردشگری را می‌برند. ما در این مقاله بهترین و لوکس‌ترین اسپا هتل‌های ایروان را معرفی می‌کنیم.

 

Grand Hotel Yerevan

در این هتل شما می‌توانید تجربه اقامتی کاملا لوکس را داشته باشید و از بهترین خدمات استفاده کنید. اتاق‌ها لوکس با کلیه امکانات لازم هستند. اما چیزی که در اینجا به شدت مورد توجه است، خدمات گسترده اسپا و درمان‌های متنوع‌شان است. شما در اینجا می‌توانید از استخر شنا استفاده کنید و در سالن بدن‌سازی به تمرین بپردازی. اگر به دنبال مرکز ماساژ حرفه ای در ایراوان هستید و یا هر زمان که نیاز به ماساژ و درمان داشتند از بین انواع مختلف ماساژ مناسب‌تان را دریافت کنید. در اینجا ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ گردن، پا و پشت به صورت جداگانه ارائه داده می‌شود. به علاوه پکیج‌هایی هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. خدمات اسپا، اتاق بخار و اسکراب بدن هم در دسترس وجود دارد. در واقع اگر رو راست باشیم هر چیزی که بخواهید مثل حمام ترکی، سولاریوم و سونا همگی با کمی شارژ اضافه به شما ارائه داده خواهد شد.

آدرس: 14 Abovyan St, Yerevan 0001, Armenia

 

Golden Palace Hotel Yerevan

اتاق‌های این هتل آنقدر شاهانه و لوکس هستند که فکر می‌کنید وارد قصر شده‌اید. تخت‌های بزرگ و راحت با پنجره‌های بزرگ و نورگیر بیش از آن که تصورش را بکنید محشر هستند. با این همه چیزی که باعث  می‌شود در این فهرست نامی از آن برده شود، خدمات درمانی و اسپای آن است. خدمات هتل درجه یک و در فضایی لوکس ارائه داده می‌شود. در اینجا خبری از استخر نیست اما باز هم وان آب داغ، جکوزی و حمام ترکی در دسترس هستند. با این که ویژگی‌های قبلی رایگان هستند اما برای ماساژ و استفاده از مرکز درمان و اسپا باید هزینه اضافی بپردازید. شما می‌توانید اول در مرکز تناسب اندام ورزش کنید و بعد ماساژ بگیرید و حس سبکی و خمیری شدن را حس کنید. سونا نیز به صورت رایگان و بدون شارژ ارائه داده شده است.

 

۱۰ هاستل برتر ایروان برای اقامتی ارزان اما باکیفیت

آدرس: 11 Northern Ave, Yerevan 0010, Armenia

 

Multi Grand Pharaon Hotel

اگر به فهرست خدمات درمانی و اسپای این هتل نگاهی بیاندازید با لیستی بلند بالا روبرو می‌شوید و امکان انتخاب را برای شما سخت می‌کند. در این هتل دو استخر، مرکز تناسب اندام همراه با کلاس‌های تناسب اندام، و انواعی از ماساژها مثل ماساژ دست، سر، پا و گردن ارائه داده می‌شود. زوج‌های جوان می‌توانند درخواست ماساژ زوج کنند و تجربه‌ای آرام و عاشقانه را کسب کنند. به جز این‌ها در این هتل پکیج‌های درمان و اسپا هم وجود دارد. سالن اسپا، اتاق بخار، و امکانات اسپا هم موجود است. در جکوزی یا سونا احساس خستگی کنید و بعد با گرفتن یک ماساژ سطح جهانی و عالی همه حس‌ها و گرفتی‌ها بدن‌تان را به دست فراموشی بسپارید. در کنار تمام این‌ها اگر لازم بود جایی بیرون و مهمونی بروید در اینجا خدمات زیبایی پوست، مو و ناخن ارائه داده می‌شود.

 

هتل الکساندر، لوکس‌ترین اقامت ممکن در ایروان

آدرس: Yerevan-Abovyan Highway 5, 0010 Yerevan, Armenia

 

Aghababyan's Hotel

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ایروان است. این هتل بسیار مجلل از نمای بیرونی هم دیدگاهی کلی از آن چه در داخل می‌گذرد ارائه می‌دهد. شما در این هتل می‌توانید از ویژگی‌ها و امکانات زیادی مثل سالن تناسب اندام، سونا، استخر و جکوزی استفاده کنید. در حالی که ماساژ کامل بدن با پرداخت هزینه همراه است می‌توانید محلی که گرفتگی دارد را انتخاب کرده و ماساژ همان محل را درخواست کنید. ماساژهایی مثل دست، پا، گردن، و پشت همگی از مبالغ مختلفی ارائه داده می‌شوند. به علاوه می‌توانید با رفتن به سونا کاملا بدن‌تان را نرم و خمیری کنید.

آدرس: Nazarbekyan 25/5, 0057 Yerevan, Armenia

 

Liberal Guest House

شاید انتظار یک مهمانخانه معمولی را در این فهرست نداشته باشید. شاید این مهمانسرا لوکس و آنچنانی نباشد، اما سطح کیفی کارها به شدت بالا است. تنها نقطه کاملا چشمگیر و برجسته در اینجا همان مرکز اسپا و تناسب اندام است. پس به همین راضی باشید و با رفتن به مرکز اسپا و درمان‌شان از بهترین ماساژهای شهر زیر دستان ماسور مجربی لذت ببرید. گرچه که به نظر نمی‌رسد اما ماساژ دست، پا و بدن انجام می‌دهند. ماساژ، خدمات درمان و حتی ورزش‌هایی مثل اسکی نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارد.

 

معرفی هتل لاکچری Golden Palace در ایروان

آدرس: 62 Hanrapetutyan Street, flat 120, 0010 Yerevan, Armenia

۲۰ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران