معرفی مدیان هتل سیتی سنتر ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی مدیان هتل سیتی سنتر ایروان

قبلا در مقتدرسیر تابان، چندین هتل مختلف برای تور ارمنستان و سفر به ایروان معرفی کرده‌ایم. یکی از مولفه‌های مهمی که همیشه در سفر به ایروان باید مد نظر داشته باشید، انتخاب هتلی در مرکز شهر است که دسترسی شما به جاذبه‌های پایتخت آسان باشد و خب، یکی از ویژگی‌های مهم هتلی که امروز قصد معرفی آن به شما را داریم، موقعیت جغرافیایی بسیار خوبش است:

 

کوتاه درباره مدیان هتل سیتی سنتر ایروان

مجموعه مدیان در سال ۲۰۱۹ و با اسم یونیک (Unique) آغاز به کار کرد تا این که در سال ۲۰۲۲ به نام کنونی، تغییر پیدا کرد. هتل در یکی از بهترین و شلوغ‌ترین جاهای شهر و در مرکز جاذبه‌های تاریخی قرار دارد و به بسیاری از مراکز توریستی نزدیکاست. همچنین طراحی شیک و مدرن و امکانات خیلی خوبی که برایش در نظر گرفته شده، آن‌جا را به انتخابی عالی در سفر به ارمنستان بدل می‌کند.

مجموعا، ۷۱ اتاق‌ در این هتل گنجانده شده که اگر چه از نظر امکانات و فضا، تفاوت‌هایی دارند، اما از نظر طراحی، بسیار به هم شبیه هستند. در این هتل صبحانه رایگان و با کیفت به صورت بوفه باز سرو شده اما رستوران یا بار اختصاصی در آن‌جا پیدا نخواهید کرد. با این حال، کافی‌ست از درب هتل کمی دور شوید تا چندین رستوران، کافه و بار معروف ایروان را در نزدیکی خود ببینید. در کل، فضای گرم و دوست داشتنی مدیان و همچنین امکانات رفاهی خیلی خوبش، از جمله دلایل انتخاب آن‌جا بوده و همین خدمات و امکانات باعث شده تا امتیازات خیلی خوبی در سایت‌های مختلف دریافت کند.

عکس: booking

 

اتاق‌های متنوع و امکانات عالی

از جمله خوبی‌های هتل سیتی سنتر ایروان این است که اتاق‌های متنوع با قیمت‌های متفاوت داشته و هر کس بر حسب سلیقه و نیاز خود، امکان انتخاب دارد و در لیست اقامتگاه‌ها از اتاق‌های یک نفره تا واحدهای خانوادگی را مشاهده خواهید کرد.

 

دیدنی‌ترین کلیساهای ایروان

عکس: booking

 

  • اتاق سینگل: این اتاق‌ها دارای ۱۴ متر مربع فضا بوده که شامل یک تخت یک نفره، کمد لباس، میزی کوچک و سرویس بهداشتی و حمام شیک می‌شود. تمامی امکاناتی که در اتاق‌های دو نفره و بزرگ‌تر وجود دارد در این واحد نیز گنجانده شده و تنها فضایی کوچک‌تر به آن اختصاص داده شده است.
  • اتاق‌ استاندارد: برای این واحدهای دو نفره (امکان اقامت یک نفر اضافه) ۱۸ متر مربع فضا اختصاص داده شده و شرایط کلی آن، شبیه به واحد قبلی است. تخت دو نفره، تلوزیون بزرگ، میزی کوچک و پنجر‌ه‌هایی که محله‌ی شلوغ آن اطراف را به نمایش می‌گذارد. این واحدها برای زوج‌هایی که قصد هزینه‌ای سنگین برای اقامت در هتلی شیک را ندارند، بهترین گزینه است.
  • اتاق سوپریور: این اتاق‌های ۲۰ متر مربعی یک تفاوت کوچک با واحدهای ۱۸ متری دارند و آن هم اضافه شدن یک نیم ست مبلمان در آن‌جاست. غیر از این، تمامی گزینه‌هایی که درباره اتاق استاندارد گفتیم، در مورد آن‌جا نیز صدق می‌کند. همین تفاوت در بزرگ و کوچکی اتاق، قیمت این واحدها را چیزی نزدیک به ۱۵ دلار در هر شب، گران‌تر کرده است.
  • اتاق استاندارد به همراه بالکن: اگر چه اسم این اتاق‌ها استاندارد بوده و آن‌ها هم دارای ۱۸ متر مربع بزرگی هستند، اما نقشه‌ی نسبتا متفاوتی داشته و همچینین بالکن بزرگی برایشان در نظر گرفته شده که لذت اقامت در آن‌جا را دوچندان می‌کند. مخصوصا اگر در یک فصل خوش آب و هوا به تور ارمنستان رفته باشید و بعضی اوقات، بخواهید در این بالکن هوا خورده و به منظره‌ی شهری ایروان نگاه بندازید.
  • اتاق تریپل: اتاق‌های ۳۰ متری که شبیه به اتاق‌های سوپریور بوده اما دارای سه تخت یک نفره است. همچنین به جای یک نیم ست مبلمان، دو صندلی و یک میز کوچک در نظر گرتفه شده که برای صرف غذا هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اتاق‌ دلوکس: واحدهای گران‌تر هتل سیتی‌ سنتر ایروان که فضایی به بزرگی ۳۰ متر مربع داشته، اتاق خواب آن تقریبا جدا از بخش پذیرایی‌ست، مبلمانی کامل دارد و به طور کلی، اقامتی دلچسب را برای مهمانان به همراه خواهد داشت. همچنین برای این اتاق‌های بزرگ یک میز نهار خوری کوچک و دو نفره نیز در نظر گرفته شده است.
  • اتاق خانوادگی: و نهایتا، اتاق خانوادگی که یکی از دلایل انتخاب این هتل ۴ ستاره به حساب می‌آید. واحدهای ۴۰ متر مربعی که دارای دو اتاق جداگانه، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره بوده و همچنین امکان پذیرش یک نفر اضافه نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده است. این واحدهای بزرگ، فارغ از تجملات بوده و فضایی شیک اما ساده دارند.

عکس: booking

از امکانات اتاق‌های این هتل برایتان بگوییم که شامل تلوزیون بزرگ هوشمند به همراه کانال‌های کابلی، اینترنت رایگان و بی‌سیم پر سرعت، گاو صندوق اختصاصی کوچک، امکانات لازم در حمام از جمله سشوار، سیستم تهویه هوای مطبوع که کنترل هر واحد به صورت مجزا توسط مهمان انجام می‌شود، آب آشامیدنی، کتری برقی، دستگاه چای و قهوه ساز و ... می‌شود.

 

موقعیت مکانی هتل سیتی‌ سنتر ایروان

هتل در نزدیکی خیابان ماشتوتس (Mashtots) قرار گرفته و از خانه اپرا ایروان که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان است، تنها چند قدم فاصله دارد. در واقع همین توضیح کوتاه مشخص می‌کند که از نظر موقعیت مکانی، هتل مدیان در جایی ایده‌آل واقع شده و تا دریاچه قو، خیابان شمالی، کسکید یا میدان جمهوری، بسیار نزدیک است و قدم زنان، به همه‌ی این ‌جاها می‌توانید رفته و نیازی نیست، هزینه‌ای اضافی برای حمل و نقل پرداخت نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که فرودگاه ایروان نیز چیزی نزدیک به ۱۰ کیلومتر از درب هتل دور است.

 

مهم‌ترین پارک‌ها و فضاهای طبیعی در ایروان

عکس: booking

 

خدمات مجموعه مدیان

همان‌طور که قبلا گفتیم، هتل سیتی‌ سنتر ایروان، یک صبحانه تکمیل به صورت بوفه باز را در محل مشخص شده‌ی هتل، ارائه می‌شود که در کنار موارد معمول مثل مربا، انواع پنیر و ...، شامل میوه‌های فصل و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز می‌شود. این صبحانه هر روز ساعت ۸ تا ۱۱ صبح سرو می‌شود. اما یکی از نکات بسیار خوب در مورد هتل مدیان، ترانسفر فرودگاهی است که باعث می‌شود، مسیر فرودگاه تا هتل و برعکس را به راحتی و بدون دغدغه فکری طی کنید و البته، هزینه‌ای هم در ارتباط با آن پرداخت نکنید.

عکس: booking

 

اگر می‌خواهید از نقاط مختلف ارمنستان دیدن کرده و به دیدن جاذبه‌های اطراف ایروان بروید یا در تورهای یک روزه از ایروان شرکت کنید، این هتل خدمات رزرو چنین تورهایی را برای شما انجام می‌دهد و برای این کار، نیازی به شرکت‌های خصوصی نخواهید داشت. البته اگر می‌خواهید در خود ایروان بگردید نیز، امکان شرکت در تورهای پیاده روی را داشته و برای این منظور نیز، رزرو خود را از خود هتل انجا می‌دهید.

 

هزینه اقامت و سفری ارزان به ارمنستان

عکس: booking

 

هتل سیتی سنتر ایروان برای چه افرادی مناسب است؟

این هتل را هم می‌توان به افرادی که جهت کسب و کار به ایروان می‌روند پیشنهاد کرد هم آن‌هایی که قصد گردش و تفریح در تور ارمنستان دارند، می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. در واقع وجود اتاق‌های متنوع و قرار گیری در مرکز شهر، دسترسی به مراکز اداری، تجاری و تفریحی را ممکن کرده و همه چیز را برای اقامت اغلب گردشگران مهیا کرده است.

عکس:  booking

 

همچنین با وجود اتاق‌های خانوادگی و بزرگ، جمع‌های ۴ یا ۵ نفره نیز، امکاناتی مناسب برای اقامت در آن‌جا خواهند داشت. با این حال، اگر اهل امکانات وسیع تفریحی و رفاهی در هتل هستید، یا این که وجود رستوران اختصاصی در هتل برایتان مهم است، این هتل مناسب شما نیست و تنها محل اقامت بوده و جدا از امکانات کامل در خود اتاق‌ها، امکاناتی اضافی در مجموعه را برای مهمانان خود در نظر نگرفته است.

 

نکات پایانی درباره هتل سیتی سنتر ایروان

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • اقامت افراد زیر سه ۷ هزار درهم به ازای هر شب بوده و تخت مخصوص به صورت رایگان داده می‌شود
  • کنسلی رزور ۴۸ سال قبل از اقامت رایگان بوده اما بعد از آن، باید هزینه‌ی یک شب اقامت را برای جریمه پرداخت کنید
  • سرویس خشک شویی در هتل ارائه می‌شود که هزینه‌ی اضافی برای آن باید پرداخت کنید
  • خدمات هتل به سه زبان انگلیسی، ارمنی و روسی ارائه می‌شود
  • هتل دارای پارکینگ اختصاصی نیست

 

معرفی آنی گرند هتل در ایروان

عکس: booking

 

آدرس: Yeznik Koghbatsi 75, Yerevan

شماره تماس: 0037477550557

منبع ۱

منبع ۲

۱۵ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران