معرفی آنی گرند هتل در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی آنی گرند هتل در ایروان

ارمنستان مقصدی ایده‌آل برای سفر به حساب می‌آید. کشوری با طبیعت استثنایی و زیبا و مراکز تاریخی متعددی که برای همه، سفری جذاب را به همراه خواهد داشت. اغلب سفرها به تور ارمنستان، به مقصد ایروان برنامه ریزی می‌شود و برای چنین تورهایی، حتما باید یکی از بهترین هتل‌های ایروان را انتخاب کنید. آنی گرند هتل که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم، یکی از هتل‌های ۴ ستاره ایروان با ظاهری شیک و قیمت مناسب است که امکاناتی بسیار خوبی را در اختیارتان می‌گذارد. پس همراه ما باشید تا بیشتر از این هتل برایتان بگوییم.

 

کوتاه درباره آنی گرند هتل ایروان

این هتل زیر مجموعه برند Dali & K است که شامل چندین هتل با نام‌های آنی و آستوریا بوده و همچنین چند فروشگاه بزرگ نیز دارد که جزو مراکز لوکس برای خرید در ایروان به حساب می‌آید. آنی گرند هتل که مجموعه‌ای چهار ستاره است، از بهترین هتل‌های برند و حتی ایروان به حساب می‌آید که دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی بوده و شامل سالن‌های کنفرانس و یک استخر سرپوشیده‌ی بزرگ می‌شود که در تمام طول سال در اختیارتان گذاشته می‌شود.

بنای اصلی هتل بزرگ و باشکوه است و نمای سنگی زیبایی دارد. شب‌ها که در جلوی ورودی هتل بایستید، نورپردازی جذاب این ساختمان، واقعا دیدنی خواهد بود. البته این شکوه در داخل بنا کم‌تر دیده می‌شود و وقتی وارد اتاق‌ها و سوییت‌ها می‌شوید، همه چیز تا حد زیادی ساده است. البته این سادگی چیز بدی نیست و سعی شده تا از متریال با کیفیت در مجموعه استفاده شود و همه چیز تا حد امکان شیک باشد.

ساخت آنی گرند هتل به سال ۲۰۱۹ بر می‌گردد و این‌جا را می‌توان هتلی نوساز در یکی از بهترین نقاط ارمنستان به حساب آورد که به بسیاری از مراکز گردشگری نزدیک بوده و دسترسی شما در این محل به مراکز خرید ارمنستان نیز مهیا است. این مکان در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ارمنستان به حساب می‌آید که به خاطر محیط باز اطرافش، با این که تعداد اتاق‌های زیادی دارد، اما فضایی آرام را برای مهمانانش مهیا می‌کند.

همچنین این را هم باید در نظر داشته باشید که هتل امکانات عمومی خیلی خوبی نیز دارد. دارای رستوران، کافه در فضای روباز و بار بوده، صبحانه‌های بسیار خوب و متنوع به صورت بوفه باز در آن‌جا سرو می‌شود، دارای مجموعه اسپا و سلامتی بوده و یک سری خدمات دیگر نیز به مهمانان داده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این هتل، درباره اتاق‌ها و بخش‌های مختلف آن برایتان خواهیم گفت.

 

گشت و گذاری خانوادگی در ایروان همراه با کودکان

اتاق‌ها و سوییت‌های آنی گرند هتل ایروان

این مجموعه کلا دارای ۲۲۴ اتاق و سوییت است که در چهار دسته قرار می‌گیرند که به جز سوییت‌های گرند، تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها هم به صورت دو تخت یک نفره و هم یک تخت دو نفره ارائه می‌شوند. از نکات جذاب در مورد واحدهای اقامتی آنی گرند هتل، منظره‌ی زیبای کوهستان است که از تمامی اتاق‌ها پیداست. فضای هتل و امکانات اتاق‌ها اینجا را به یکی از بهترین هتل‌های ایروان برای اقامتی خانوادگی تبدیل است.

یک سری امکانات عمومی در تمامی واحدها در نظر گرفته شده که شامل تلوزیون بزرگ و هوشمند، کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز، گاو صندوق کوچک، سرویس بهداشتی و حمام شیک و ... می‌شود. اتاق‌های پایه هتل پریمیوم نام دارند که فضای بزرگی دارند، دکور شیکی برایشان در نظر گرفته شده و یک مبل، میز و همچنین کمد لباس دارند. اتاق‌های سوپریور کمی بزرگ‌تر بوده و دارای میز تحریر نیز هستند اما به طور کلی شبیه به واحدهای قبلی به نظر می‌آیند.

سومی سوییت‌های واحدهای نسبتا بزرگی هستند که از نظر کلی شبیه به اتاق‌ها بوده و دارای وان در حمام بوده، و به صورت دو اتاق متصل به هم ارائه می‌شوند. گران‌ترین انتخاب شما در هتل نیز، گرند سوییت بوده که بزرگ‌ترین واحدهای اقامتی هم هستند و دارای دکور زیبا و شیک، امکانات کامل، اتاق خواب مجزا و ... بوده و اقامتی مجلل را برایتان در تور ارمنستان به همراه خواهند داشت.

 

بهترین مراکز خرید ایروان کدام‌ها هستند؟

غذا و نوشیدنی در آنی گرند هتل ایروان

یکی از امتیازات هتل، رستوران بسیار خوب این محل است که جزو بهترین‌ها در میان هتل‌های ۴ ستاره ارمنستان به حساب می‌آید. رستوران اصلی این مجموعه با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت، غذاهای ارمنی و غذاهای مختلف بین‌المللی را به بهترین شکل به روی میز برده و یک منو مخصوص برای غذاهای محلی نیز دارد. از جمله این غذاها می‌توان به کباب‌هی ارمنی که به شکل کامل کلاسیک آماده می‌شوند و همچنین دلمه‌های مشهور این کشور اشاره کرد. همچنین آن‌هایی که تنها غذاهای گیاهی میل می‌کنند، انتخاب‌های متنوعی در این محل خواهند داشت.

صبحانه مجموعه به صورت بوفه باز و با تنوع بسیار خوب ارائه می‌شود. آب میوه، چای، قهوه و شیر جزو نوشیدنی‌های ارائه شده برای صبحانه بوده و در کنار انواع خوراکی‌های بین‌المللی  استاندارد و همچنین انواع پنیر و خوراکی‌های لبنی، میوه تازه نیز سرو می‌شود. جالب است بدانید که بسیاری از این محصولات، از باغ‌ها و مزارع اختصاصی مجموعه تهیه می‌شوند که در فروشگاه‌های آن‌ها نیز وجود دارند.

دیگر محلی که می‌توانید برای سفارش خوراکی و نوشیدنی به آن‌جا مراجعه کنید، کافه روباز مجموعه است که در بیشتر اوقات روز باز بوده و انواع نوشیدنی‌های برپایه قهوه، آبمیوه‌های متنوع و همچنین دسرها و بستنی‌ها مختلف را سرو می‌کند. شیرینی‌های خوشمزه‌ی این کافه، منظره‌ی زیبا و هوای خوبی که در فصل‌های گرم سال برایتان به همراه خواهد داشت، از دیگر امتیازات آن‌جا محسوب می‌شود. اگر هم اهل نوشیدنی‌های مختلف هستید، باید به سراغ لانژ بار آنی گرند هتل بروید. جایی که در کنار انواع نوشیدنی‌های مختلف، یک موسیقی آرام و کلاسیک پخش شده و فضایی لوکس و شیک دارد.

 

سفری تابستانه به ارمنستان

مجموعه اسپا و سلامتی آنی گرند هتل ایروان

سفر کردن در کنار لذت‌هایی که دارد، ممکن است کمی خسته کننده نیز باشد. به همین خاطر وجود یک اسپای با کیفیت در هتل محل اقامتتان، امتیازی بزرگ محسوب شده و شما می‌توانید با مراجعه به آن‌جا، هم به کسب آرامش پرداخته و هم این که خود را برای ادامه‌ی سفر آماده کنید. آنی گرند هتل یکی از بهترین هتل‌های دارای اسپا در ایروان است. مجموعه اسپا و سلامتی آنی گرند هتل دارای چند بخش است. اول این یک استخر ۲۰ در ۶ متری کاملا سرپوشیده دارد و شما می‌توانید در تمامی فصول سال از آن‌جا استقاده کنید. همچنین برای تمیزی این محل از سیستم‌های ماورای بنفش و تکنولوژی روز استفاده شده تا حداقل مواد شیمیایی در آب باشد. در نظر داشته باشید که برای شنا اگر موهای شما کمی هم بلند باشد، باید حتما کلاه شنا سر کنید. همچنین استخر و سونا روزهای دوشنبه برای تمیزکاری بسته خواهند بود.

سونا و سالن ماساژ بخش دیگر مجموعه هستند. سالن‌های ماساژ به صورت اتاق‌های خصوصی بوده و ماساژورهای خانم و آقا به صورت مجزا برای مهمانان فعالیت می‌کنند. بسته‌های ماساژ تنوع خوبی داشته و از روغن‌های گیاهی برای این کار استقاده می‌شود. در آخر سالن ورزشی آنی گرند هتل نیز با امکانات خیلی خوب و کامل و همچنین سیستم تهویه هوای مطبوع، برای آن‌هایی مناسب خواهد بود که ورزش روتین خود را حتی در سفر نیز ترک نخواهند کرد.

اجاره‌ی دوچرخه در آنی گرند هتل ایروان

یکی از امکانت جالب توجه مجموعه آنی گرند هتل، اجاره‌ی دوچرخه‌های با کیفیت به مهمانان هتل است. به این ترتیب شما برای گردش در اطراف هتل، بدون نیاز به ماشین، می‌توانید همراه با این دوچرخه‌ها به جاهای مختلف بروید. ناگفته پیداست که این امکان تنها برای روزهای آفتابی ارائه شده و همچنین در فصل زمستان نیز به خاطر سرمای هوا، دلیلی برای اجاره‌ی آن‌ها نخواهید داشت.

 

دیگر امکانات آنی گرند هتل ایروان:

  • سرویس فرودگاهی که البته از قبل باید آن را رزرو کنید
  • پارکینگ خصوصی، نیازی به هماهنگی از قبل ندارید
  • اینترت رایگان بی‌سیم برای اتاق‌ها و بخش‌های عمومی هتل در دسترس خواهد بود
  • امکانات خاص برای آن‌هایی که دچار معلولیت‌های جسمی هستند
  • سرویس خشک‌شویی با هزینه‌ی اضافی

 

چگونه یک آخر هفته را در ارمنستان بگذرانیم

سالن کنفرانس و اتاق جلسات آنی گرند هتل ایروان

اگر در سفر کاری به ارمنستان به سر می‌برید و نیاز به فضایی برای جلسات خود دارید یا این که همراه با جمع کاری خود به تور ارمنستان رفته‌اید، امکان در اختیار گرفتن سالن کنفرسانس و اتاق‌های جلسات که تعداد آن‌ها به سه عدد می‌رسد را دارید. برای این کار حتما باید از قبل با هتل هماهنگی به عمل آورید و یک سری خدمات نیز همراه این سالن‌ها ارائه می‌شود. ظاهر سالن کنفرانس زیباست و از صندلی‌های با کیفیت در آن استفاده شده و پروژکشن نیز در این سالن و اتاق‌های کنفرانس تعبیه شده است.

مراکز گردشگری نزدیک به آنی گرند هتل ایروان

همان طور که گفتیم، مکان قرار گیری هتل در ایروان عالی بود و جاهایی مثل موزه تاریخ ارمنستان، میدان جمهوری ارمنستان، چندین پارک شهری، باغ شاه همایون و ... همگی در فاصله‌ی چند صد متری از هتل قرار گرفته‌اند. چندین رستوران، بهترین کافه‌های ایروان و چندین بار نیز در چند قدیمی هتل قرار دارند. از جاذبه‌های بسیار معروف شهر مثل کاسکاد نیز خیلی راحت و در فاصله تنها یک کیلومتری می توان بازدید به عمل آورد. اگر اهل اسکی و تفریحات زمستانی باشید، لیفت‌های پیست اسکی تساغکادزور حدود ۴۰ کیلومتر با شما فاصله دارند و در فصل زمستان، می‌توانید تاکسی‌هایی از محل خود هتل گرفته و به این لیفت‌ها برسید.

نکات پایانی درباره آنی گرند هتل ایروان

  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را ندارید
  • افراد زیر سه سال رایگان بوده و تخت مخصوص در صورت نیاز در اختیارتان گذاشته می‌شود
  • بخش‌های عمومی و حیاط بیرونی هتل دارای دوربین‌های مدار بسته بوده
  • فاصله فرودگاه تا هتل حدود ۱۱ کیلومتر است

 

شرایط آب و هوایی کشور ارمنستان

۱۳ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران