بهترین هتل‌های دارای اسپا در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
بهترین هتل‌های دارای اسپا در ایروان

برای بسیاری از گردشگران، داشتن یک مرکز اسپا و سلامتی، یک گزینه‌ی مهم میان خدمات هتل به حساب می‌آید. در تور ارمنستان نیز، هتل‌های متنوعی هستند که چنین امکاناتی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. در زیر، لیستی از این هتل‌ها را گردآوری کرده‌ایم که بهترین مراکز اسپا را در خود دارند و امتیازات مناسبی از مسافران خود گرفته‌اند.

 

کراس هلس اسپا سنتر  |  Cross Health Spa Center

این مجموعه یکی از هتل‌های خاص ایروان است که در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر قرار داشته و نمایی زیبا از کوه آرارات را در پیش رو دارد. کراس هلس اسپا سنتر دارای مجموعه‌ی اسپا و سلامتی عالی، یک استخر سرپوشیده‌ی بزرگ و فضایی شیک است و خدمات خیلی خوبی نیز در آن‌جا ارائه می‌شود. خدماتی همچون لیزر تراپی، خدمات درمانی برای آسیب دیدگی ورزشی، طب سوزنی، رفلکسولوژی، الکترو تراپی و خیلی موارد دیگر هستند که می‌توانید در لیست بلند بالای کراس هلس اسپا سنتر  انتخاب کنید.

سالن بزرگ فیتنس، سونا، باشگاه ورزشی مجهز، سالن بازی‌های میزی، زمین تنیس، کلاس‌های یوگا و امکاناتی اینچنینی، این مجموعه بزرگ را به جایی برای کسب آرامش مجدد و سلامتی تبدیل کرده. در مورد خود هتل بگوییم که یک اقامتگاه ۴ ستاره تمیز و مجهز بوده که استخری روباز و اتاق‌های خانوادگی را نیز ارائه می‌کند، اتاق‌هایش دارای گاو صندوق اختصاصی بوده و امکانات رفاهی خیلی خوبی برایشان در نظر گرفته شده.

 

هتل ۴ ستاره Grand Resort Jermuk

آدرس:  Ashtaraki Highway 50-1, 0088 Jerewan, Armenien – Tolle Lage – Karte anzeigen

 

ریزورت و اسپا آکواتک  |  Aquatek Resort & Spa

یکی از ریزورت‌های بسیار محبوب در ایروان که دارای یک پارک آبی بزرگ روباز و مجموعه تفریحات آبی کوچک سرپوشیده بوده که برای تفریح در آن‌جا، نیاز نیست، ملبغی اضافی را پرداخت کنید. پارک آبی واتر ورد دارای استخرهای متعدد، چندین سرسره آبی و بازی‌های مختلف است. مجموعه آکواتک بزرگ است و از ساختمان اصلی هتل تا این پارک که مرکز اسپا و سلامتی نیز در آن‌جا قرار گرفته ، دو دقیقه پیاده فاصله است.

مرکز اسپا و سلامتی این هتل دارای امکانات بسیار خوب و خدمات متنوعی است و البته مشتریان پرتعدادی حتی خارج از هتل دارد. خود هتل نیز اتاق‌هایی شیک و زیبا داشته و امکانات خیلی خوبی از جمله بالکن اختصاصی، گاو صندوق، سرویس حمام و دستشویی خیلی خوب، تلوزیون بزرگ و ... را برای مشتریان خود ارائه می‌کند. فراموش نکنید که ریزورت و اسپا آکواتک، مکانی بسیار مفرح است که جدا از پارک آبی، زمین‌های تنیس و برنامه‌های تفریحی مختلف را نیز در اختیارتان می‌گذارد.

آدرس: Miasnikyan Avenue 40/2, 0025 Jerewan, Armenien – Tolle Lage – Karte anzeigen

 

هتل گرین پالاس |  Green Palace Hotel

گرین پالاس در یکی از آرام‌ترین بخش‌های شهر قرار گرفته و اینترنت رایگان، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده و البته یک مرکز اسپا و سلامتی همراه با حمام ترکی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بعضی از واحدهای این مجموعه نیز دارای بالکن اختصاصی و جکوزی هستند.

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره ایروان و جایی جذاب و شیک و در عین حال مفرح برای اقامت است. از طرفی، مرکز اسپای آن خدمات خیلی خوبی را ارائه می‌کند و از طرف دیگر، سالن بازی‌های رومیز، آلاچیق‌های بزرگ، رستوران، فضای سبز و چیزهایی از این دست را در خود دارد. در مجموع، هتل گرین پالای جایی کامل و زیباست و انتخابی عالی برای اقامت در سفر به ایروان محسوب می‌شود.

 

بهترین هتل‌های جرموک ارمنستان

آدرس: Myasnikyan Avenue 57

 

هالیدی آی‌ان‌ان ایروان  |  Holiday Inn Yerevan

یکی از شیک‌ترین هتل‌های چهار ستاره ایروان که در یکی بهترین جاهای شهر -میدان جمهوری- قرار گرفته و به خیلی از نقاط مهم و گردشگرپذیر پایتخت، دسترسی دارد. این هتل نوساز، کار خود را در اواسط سال ۲۰۲۰ آغاز کرده و یک مرکز اسپا و سلامتی عالی دارد که در میان هتل‌های مرکز شهر، نمونه است.

هالیدی آی‌ان‌ان دارای اتاق‌های متعدد و متنوع است که همگی از طراحی داخلی شیک و امکانات کامل بهره برده و بعضی‌هایشان دارای بالکن نیز هستند. اینترنت رایگان، امکان بردن حیوانات خانگی به داخل هتل، تلوزیون بزرگ و کانال‌های ماهواره‌ای، خدمات دهی عالی و طراحی زیبایی که در چند سالن عمومی آن انجام شده، این هتل را در بین با‌ ارزش‌ترین اقامتگاه‌های ایروان نسبت به قیمتش قرار خواهد داد.

آدرس: Amiryan Str.,2

 

هتل مِسیِر 53  |  Messier 53

این هتل قدیمی به تازگی نوسازی شده و تبدیل اقامتگاه چهار ستاره‌ای زیبا و جذاب شده است. هتل مسیر ۵۳ حدودا ۱۵ دقیقه پیاده از میدان جمهوری فاصله دارد و به این ترتیب، دسترسی خیلی خوبی به جاهای مختلف ایروان خواهد داشت. هتل دارای مرکز اسپا و سلامتی شیک و عالی، باشگاه ورزشی مجهز، زمین بازی کودکان، رستوران و بار بوده و فضای داخلی بخش‌های مختلف آن به شکلی شیک و زیبا طراحی و اجرا شده است. مخصوصا داخل مرکز اسپا که بعد از نوسازی، جایی متفاوت به شمار آمده و از جمله بهترین اسپاهای مرکز شهر را شکل داده است.

فضای سبز جلوی هتل و اتاق‌های شیک و زیبای آن، مجموعه‌ای بسیار جذاب و نزدیک به هتل‌های ۵ ستاره ایروان را ساخته. تنوع واحدهای اقامتی نیز در کل خوب است و سوییت‌های زیبا  مجلل برای آن‌جا در نظر گرفته شده‌. تمامی اتقا‌های مسیر ۵۳ دارای تلوزیون بزرگ و سیستم تهویه هوا هستند و تقریبا طراحی داخلی همه‌ اتاق‌ها به هم شبیه است.

 

معرفی هتل ۴ ستاره آرارات ایروان

آدرس: Vardanants Street 15/4

 

هتل مولتی گرند فارائون  |  Multi Grand Pharaon

در ادامه نگاهی به هتل‌های ۵ ستاره ایروان که دارای مرکز اسپا هستند نیز، بندازیم و اول از همه به سراغ هتل لاکچری مولتی گرند فارائون برویم. هتلی بزرگ و باشکوه که از فضای سبز و استخر بزرگ روبازش که بگذرید و وارد لابی شوید، طراحی داخلی آن شما را شیفته خود خواهد کرد. این طراحی مجلل و لوکس، در تمامی بخش‌های هتل از جمله اتاق‌ها نیز به کار گرفته شده و واحدهای اقامتی مولتی گرند فارائون، همگی شیک، بزرگ و مجلل ساخته شده‌اند.

مرکز اسپا و سلامتی هتل دارای ظاهری شیک و بسیار زیباست و اتاق‌های خصوصی ماساژ، سونا،سالن ورزشی و خیلی چیزهای دیگر برای آن‌جا در نظر گرفته شده است. از نظر خدمات نیز شرایط مناسبی داشته و منوی بلندبالایی را جلوی شما می‌گذارد. هتل دارای چند رستوران و بار بوده و یک مکان عالی برای باربیکیو نیز در حیاط هتل در نظر گرفته شده. غیر از سالن‌های بازی و زمین‌های ورزشی، کلاب کودکان، ساعاتی شاد را برای بچه‌ها رقم می‌زند. در کل هتل مولتی گرند فارائون یکی از بهترین‌ اقامتگاه‌های ایروان و البته از جمله گران‌ترین‌ها به حساب می‌آید.

آدرس: Yerevan-Abovyan Highway 5

 

هتل رادیسون بلو  |  Radisson BLU

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره‌ی عالی و دارای اسپا در ایروان، شعبه‌ای از برند شناخته شده رادیسون بلو است. این هتل از انتخاب‌های لاکچری در ایروان به حساب می‌آید که استخر بزرگ سرپوشیده و زیبایی دارد و مرکز اسپا و سلامتی آن نیز لوکس و جذاب است.  

 این هتل دارای اتاق‌های بسیار زیبا و مدرن است و اگر حیوان خانگی‌تان را در سفر همراه دارید، می‌توانید آن را با خود به رادیسون بلو ببرید. این هتل ۵ ستاره حدودا ۵ دقیقه با ماشین از مرکز شهر دور است و از نظر موقعیت مکانی در جایی عالی واقع شده. دارای یک باغ بزرگ و سرسبز بوده و جایی برای باربیکیو نیز در اختیارتان می‌گذارد. رستوران‌بار روفتاپ معروف "بامبو" و چندین رستوران و بار مختلف، از دیگر امتیازات اقامت در این هتل به شمار می‌رود. اما شاید رستوران ژاپنی رادیسون بلو، جالب‌ترین مکان در این هتل برای صرف غذا باشد. بهترین رستوران ژاپنی ایروان، انواع غذاهای این کشور و سوشی‌های مختلف را به روی میز می‌برد.

 

بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

آدرس: Azatutyan Avenue 2/2

 

گرند هتل ایروان  |  Grand Hotel Yerevan

گرند هتل، مکانی خاص و زیبا برای اقامت در ایروان به حساب می‌آید. هتلی پنج ستاره که در ۲۰۰ متری گالری ملی و ۵۰۰ متری اپرای معروف ایروان واقع شده و دارای ساختمانی نمادین با یک حیاط مرکزی زیبا و رستوران‌های و کافه‌های بر خیابان است. اتاق‌های این هتل همگی دارای بالکن هستند و یک استخر بزرگ رو باز برای آن‌جا در نظر گرفته شده که تنها در فصول گرم سال در اختیار شما خواهد بود.

این مجموعه بزرگ و زیبا دارای یک روفتاپ بزرگ و مجلل بوده و از طرفی مرکز اسپا و سلامتی شیک و مجهزی نیز دارد که خدمات متنوعی از جمله ماساژهای مختلف در اتاق‌های خصوصی را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها نیز بزرگ و شکیل هستند و دکوری کلاسیک دارند. با این حال امکانات مدرنی همچون تلوزیون هوشمند، گاو صندوق دیجیتال و چای و قهوه و ساز در این واحدها وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. پارکینگ و اینترنت رایگان و همچنین چند رستوران و بار نیز از جمله دیگر خدمات هتل به حساب می‌آیند.

آدرس: Abovian Street 14

 

هتل الکسنادر  |  The Alexander

در آخر، به یک هتل ۵ ستاره‌ی معروف دیگر در ایروان بپردازیم که دارای مرکز اسپا و سلامتی است. این هتل که در واقع زیر مجموعه‌ی هتل‌های ماریوت به حساب می‌آید، اتفاقا یک مرکز اسپای بسیار شیک بوده که امکانات خیلی خوبی در خود دارد. همه‌ جای هتل الکساندر زیبا و مجلل طراحی شده که شامل چند کافه و رستوران و بار می‌شود.

اتاق‌های هتل واقعا زیباست و برخی از محیط‌های عمومی این مجموعه نیز در تراس‌های بزرگ قرار دارند و همه چیز به شکلی باورنکردنی، شکیل و دوست داشتنی است. حتی یک استخر بزرگ سرپوشیده نیز در هتل الکساندر وجود دارد که در تمام طول فصل می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید.

 

اقامت در ۷ هتل نزدیک به میدان آزادی ایروان

آدرس: Abovyan Street 3/4 , 0001 Jerewan

۲۵ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران