بهترین هتل‌های ۴ ستاره در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
بهترین هتل‌های ۴ ستاره در ایروان

هتل‌های ۵ ستاره با تمام امکانات لوکس و چشم گیری که دارند، تجملی در آن‌هاست که باعث می‌شود قیمت اقامت در آن‌ها بسیار بالا باشد. اما هتل‌های ۴ ستاره عموما همان امکانات عالی را با تجمل کم‌تر و البته قیمت بسیار پایین‌تر در اختیارتان قرار می‌دهند و از جمله بهترین گزینه‌ها مخصوصا در مقاصدی همچون ایروان خواهند بود. در ادامه همراه ما باشید تا برخی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی ایروان را به شما معرفی کنیم تا در سفر با تور ارمنستان ، بتوانید یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.


Ani Grand Hotel Yerevan

این هتل با فاصله‌ی بسیار کم از میدان جمهوری ایروان از موقعیتی بسیار عالی در شهر برخوردار است و با داشتن یک ساختمان بسیار زیبا، حیاطی سبز و امکاناتی بسیار خوب، از جمله بهترین انتخاب در سفر به ایروان محسوب می‌شود. این هتل اتاق‌های مختلفی دارد و برای هر سلیقه‌ای چیزی تدارک دیده است و حتی می‌توانید سوییت‌هایی برای ۵ نفر با اماکات بسیار خوب و مساحتی بالا اجاره کنید. Ani Grand Hotel Yerevan دارای استخر، سالن ورزش، رستوران‌های مختلف و امکاناتی کامل است.

 

فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان

Ani Grand Hotel


آدرس: ۶۵ Hanrapetutyan Street


Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan

هتل Ramada یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار خوب در زمینه هتل‌های ۴ ستاره است که می‌توانید در ایروان به دنبالش باشید. این هتل هم به میدان جمهوری نزدیک است و با اتاق‌های شیکی که دارد، جایی عالی برای اقامت در سفر شما به ارمنستان خواهد بود. این هتل دارای چند رستوران و مرکز نوشیدنی بوده و صبحانه‌ی عالی آن برای تمامی مسافران رایگان است. اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها در دسترس خواهد بود اما خبری از استخر و امکانات این چنینی در Ramada نیست.

 

معرفی هتل ۵ ستاره نشنال ایروان یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان

 Ramada Hotel


آدرس: ۱۵ Pavstos Busand St


Hotel Alpha

هتل آلفا نیز از آن دست هتل‌های چهار ستاره‌ای است که در آن نمی‌توانید استخر یا امکاناتی از این دست پیدا کنید، در عوض همه از فضای گرم، امکانات رفاهی بسیار خوب و خدمه‌ی عالی این هتل یاد می‌کنند. هتل آلفا را باید یک جای مدرن و جوان پسند در نظر گرفت که یک رستوران جمع و جور هم دارد که غذای خوبی در آن پخت می‌شود. از طرفی صبحانه‌ی رایگان هتل عالی است و برای تمامی مسافران در نظر گرفته می‌شود. اینترنت رایگان هم که در اختیار همه قرار می‌گیرد و سالنی نیز برای گردهمایی در محیط هتل در نظر گرفته شده است.

 

  Hotel Alpha


آدرس: ۵/۳ Koryun Street


4Room Hotel

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره و بسیار خود ایروان که به نقاط گردشگرپذیر شهر هچون سالن اوپرا و باله نزدیک است. اتاق‌های این هتل مدرن و شیک است و با امکاناتی که برای مسافران در نظر گرفته شده، اقامتی راحت را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این هتل دارای اتاق‌های خانودگی هم هست و همچنین اینترنت رایگان در دسترس همه‌ی مسافران قرار دارد.

 

۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر

  4Room Hotel


آدرس: Charents Street 113/1


Apricot Hotel Yerevan

Apricot هتلی بسیار شیک است که بعضی از اتاق‌های آن دارای بالکن بوده و رو به منظره‌ی زیبای شهر باز می‌شود. این هتل دارای رستوران نیست، اما صبحانه‌ی بسیار خوبی را در اتاق خودتان سرو می‌کند که برای شروع یک صبح، عالی است. طراحی اتاق‌های بسیار شیک، بزرگ و دلباز هستند و اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره‌ای و امکانات کامل رفاهی برای مسافران فراهم شده است.

 

۵ مکان زیبا و کمتر دیده‌شده در ارمنستان

  Apricot Hotel Yerevan


آدرس: ۱۵/۳ Paronyan str


Holiday Inn Express

این هتل معروف زنجیره‌ای، شعبه‌ی بسیار شیک و زیبایی در ایروان دارد که با از اتاق‌های زیبا و مدرن و امکانات خیلی خوب پر شده است. Holiday Inn Express دارای یک رستوران بسیار خوب است و شما می‌توانید غذا را سفارش داده و در خود اتاق نیز میل کنید. صبحانه‌ی بسیار خوب رایگان هر روز صبح برای مسافران سرو می‌شود و اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان، امکانات رفاهی کامل و تلوزیون ماهواره‌ای هستند. از خود هتل تا مراکزی همچون موزه‌ی تاریخ ایروان، مسیر کوتاهی را باید طی کنید و پیاده نیز می‌توانید به خیلی از این نقاط گردشگرپذیر مراجعه نمایید.

 

 Holiday Inn Express 


آدرس: Buzand ۹۷/۲, ۲


L'image Art Hotel

"هنر"ی که اسمش در هتل آمده، در تار و پود این مکان وجود دارد. از کاتالوگ‌های هتل گرفته تا جزء به جزء این هتل از آثار هنری پر شده است. غیر از اتاق‌های شیک و جذابی که L'image Art Hotel دارد و امکانات خوبی که در آن تعبیه شده، هتل دارای یک رستوران خیلی خوب هم هست که جدا از هتل، خود بسیار معروف است. غذاهای بسیار خوبی در آن سرو می‌شود و دیوارهایش مملو از آثار هنری هستند.

 

۶ سوغاتی ویژه که در سفر به ایروان می‌توانید تهیه کنید

  L'image Art Hotel


آدرس: Pavstos Buzandi St

۲۶ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران