معرفی هتل ۴ ستاره ساحلی جازمین یکی از بهترین هتل‌های بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی هتل ۴ ستاره ساحلی جازمین یکی از بهترین هتل‌های بدروم

بدروم یکی از زیباترین جزیره‌های کشور ترکیه به حساب می‌آید که بعد از استانبول و برخی جزیره‌های دیگر مانند کوش آداسی و آنتالیا از پرطرفدارترین نقاط این کشور برای گردشگری است. جزیره‌ای سرشار از زیبایی‌های ساحلی که در آن می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید و بهترین تفریحات آبی را انجام بدهید. جزیره‌ای شگفت‌انگیز که جاذبه‌های تاریخی مانند بقایای مقبره ماسولوس از عجایب هفتگانه‌ی جهان را در خود جای داده است. در سفرتان با تور بدروم به این جزیره اگر به دنبال یک هتل عالی برای اقامت هستید همراه ما باشید تا هتل ۴ ستاره‌ی جازمین این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


هتل ساحلی یاسمین (Jasmin beach hotel)


در فاصله‌ی ۳ کیلومتری از مرکز شهر بدروم یکی از هتل‌های ۴ ستاره‌ی این شهر واقع شده است که امکاناتش نظیر هتل‌های فوق لوکس و ۵ ستاره است. هتلی که کارمندانش به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با بهترین برخوردها از مهمانانشان پذیرایی می‌کنند. هتلی که در خود یک ساحل اختصاصی دارد و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مسافر انجام می‌دهد. هتلی که تحویل گرفتن اتاق در آن ساعت ۱۴ انجام می‌شود و تحویل دادن ساعت ۱۲. آرایشگاه مردانه و زنانه، فروشگاه خرید سوغات، پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس، اینترنت پرسرعت رایگان، دستگاه فکس و کپی و یک مغازه‌ی کوچک خرید خوراکی از امکانات عمومی آن به حساب می‌آیند. هتلی که برای اقامت انواع مسافرانش ۳ گونه اتاق در خود به شرح زیر دارد:

 

۵ بوتیک هتل بدروم برای اقامتی استثنایی در این شهر زیبا

 

 

Jasmin beach hotel

 

 


- اتاق کلاب: اتاق‌هایی به مساحت ۲۶ متر مربع که با یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره پر شده است. اتاقی که در خود یک کاناپه نیز دارد و اگر تعدادتان بیشتر از دو نفر باشد و بخواهید به آن تخت اضافه کنید این امکان برای شما فراهم است.
- اتاق استاندارد: اتاق‌هایی به مساحت ۳۳ متر مربع که یک تخت دو نفره کینگ و یک مبل راحتی تختخواب‌شو در خود دارد.
- سوئیت کلاب فامیلی: سوئیت‌هایی به مساحت ۳۵ متر مربع که با توجه به تعدادتان در سفر می‌توانید از مسئولان هتل بخواهید برایتان تخت در آن قرار بدهند. سوئیت‌هایی که یک فضای عمومی و یک اتاق خواب در خود دارند.

 

معرفی هتل رویال آسارلیک بیچ؛ هتل ۵ ستاره و لوکس بدروم

 

 

Jasmin beach hotel

 


به اقامت در هرکدام از اتاق‌های این هتل درآیید باید بدانید تمامی آنها دارای یک بالکن هستند که چشم‌انداز زیبایی به شما ارائه می‌دهند. اتاق‌هایی مجهز به گاوصندوق، تلوزیون، وسایل بهداشتی، یخچال و بطری‌های رایگان آب. اگر به صورت خانوادگی به بدروم سفر کرده‌اید و نوزاد همراه خود دارید باید بدانید این هتل با اضافه کردن تخت نوزاد در اتاق‌ شما هزینه‌ای ازتان دریافت نمی‌کند. در این هتل نظافت اتاق‌ها به صورت رایگان و روزانه انجام می‌شود.

 


امکانات تفریحی هتل ساحلی جازمین


جازمین بیچ در خود یک ساحل اختصاصی دارد که به زیباترین صورت آن را آراسته و یک فضای ناب برایش ساخته است. جدای از ساحل اما این هتل سه استخر رو باز برای کودکان و بزرگسالان دارد که در کنار آنها سرسره‌های آبی نیز قرار دارد. سونای بخار و خشک از دیگر امکانات تفریحی این هتل به حساب می‌آید و همینطور حمام ترکی که می‌توانید به آن تشریف ببرید و یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی از حضورتان در بدروم در خاطر ثبت کنید. میزهای پینگ پونگ و یک فضای سبز بی‌نظیر برای قدم‌زنی و یا نشستن دورهمی از امکانات تفرحی پرطرفدار این هتل محسوب می‌شوند که به به شما توصیه می‌کنیم حتما از آنها استفاده کنید.

 

معرفی هتل رویایی‌ ارسان بدروم برای اقامتی خاطره‌انگیز

 

 

Jasmin beach hotel

 


رستوران هتل ساحلی جازمین


رستوران این هتل یکی از معروف‌ترین رستوران‌های بدورم است که با مراجعه به آن علاوه بر آنکه می‌توانید خوشمزه‌ترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید، می‌توانید غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای را وقتی در بهترین حالت‌شان طبخ می‌شوند سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

 

 

Jasmin beach hotel

 


فاصله‌ی هتل ساحلی جازمین تا جاذبه‌های دیدنی پرطرفدار بدروم


- آسیاب بادی‌های بدروم: این جاذبه در ۱ کیلومتری هتل قرار دارد که هم می‌توانید پیاده و هم با تاکسی به آن مراجعه کنید.
- مرکز خرید اوسیس: در فاصله‌ی یک و نیم کیلومتری از هتل این مرکزخرید واقع شده است که با گرفتن یک تاکسی در زمانی به اندازه‌ی ۵ دقیقه به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 

۶ دلیلی که شما را علاقه‌مند سفر به بدروم می‌کند

 

 

Jasmin beach hotel

 


- آرامگاه هالیکارناسوس: این آرامگاه در فاصله‌ی ۷ کیلومتری از هتل قرار دارد که اگر بخواهید پیاده به آن بروید باید نزدیک به ۳۰ دقیقه قدم بزنید و اگر بخواهید با تاکسی بروید نزدیک به ده دقیقه زمان برای رسیدن لازم است.
- دروازه میندوس بدروم: این جاذبه نیز در فاصله‌ی ۱ کیلومتری از هتل قرار دارد که با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
- آمفی تئاتر یونانی بدروم: این سالن در فاصله‌ی یک و نیم کیلومتری از هتل قرار دارد و به راحتی پیاده و یا با تاکسی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 

 

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران