اقامت در بهترین هتل‌های یالیکاواک، بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
اقامت در بهترین هتل‌های یالیکاواک، بدروم

یالیکاواک یکی از شهرهای بسیار جذاب و توریستی در شبه جزیره بدروم است که در فاصله ۱۸ کیلومتری از شمال شهر تور بدروم واقع شده که در تابستان‌ها میزبان خیل زیاد گردشگران ماجراجو می‌شود. از آنجایی که یالکاواک فرودگاه ندارد نزدیک‌ترین فرودگاه به آن، فرودگاه بدروم است که می‌توانید به راحتی با دلموش یا تاکسی از آنجا خودتان را به یالیکاواک برسانید. از آنجایی که شهرستان یالیکاواک در امتداد سواحل دریای اژه واقع شده زمینه صنعت توریست پذیری در آن فراهم بوده و به این ترتیب سرمایه‌های کلان و هتل‌های لاکچری به آن راه یافتند. وجود هتل‌های لوکس و راحت، و همچنین معماری سبک یونانی با خانه‌های سفید توریست‌ها را عاشق این شهر و حال و هوایش کرده، شما نیز می‌توانید در بهترین هتل‌های آن اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنید.

 

G Beyond Residences & Villas, Yalıkavak, Bodrum

این هتل لوکس پلکانی با منظره زیبایی از دریا در یالیاواک واقع شده و اقامتی لوکس و به شدت جذاب را برای مهمانان خود تدارک می‌بیند. هر واحد دارای مبل، یک قسمت نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه‌ای مجهز با فضای ناهار خوری، گاوصندوق و حمام اختصاصی با حوله است. ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال و کتری و قهوه ساز نیز در این مجموعه وجود دارد. در واقع شما به همه چیزی که در طول اقامت به آن نیاز پیدا می‌کنید دسترسی خواهید داشت انگار که در منزل خودتان هستید. شما می‌توانید صبح را در این هتل با خوردن صبحانه آغاز کنید. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته، بار، باغ، استخر روباز و تراس آفتابگیر بوده و هم وای فای و هم پارکینگ خصوصی در آپارتمان رایگان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از سالن ورزشی استفاده کنید و یا برای رفع خستگی به مرکز آبگرم و سلامتی شامل حمام و سونا روید. همچنین در این هتل خدمات کرایه اتومبیل هم ارائه می‌شود.

 

آشنایی با موزه هالیکارناسوس بدروم

آدرس: Yalıkavak Mah. 51.Sokak No:17 Bodrum, 48990 Yalıkavak, Turkey

 

The Bodrum EDITION

این ریزورت ۵ ستاره لوکس یکی از بهترین هتل‌هایی است که در کل بدروم می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. هتل بدروم ادیشن که در خلیج یالیکاواک مشرف به ریویرای ترکیه قرار دارد، با داشتن خدمات عالی و معماری و دکوراسیون مدرن اقامتی راحت، دل‌انگیز و لوکس را برای مهمانان خود رقم می‌زند. در این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌ها با رنگ‌های روشن تزئین شده‌اند و دارای بالکن، تلویزیون صفحه‌تخت، و مینی‌بار هستند. حمام خصوصی با حمام یا دوش بوده و سوئیت‌ها اتاق بخار ارائه می‌دهند. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای حمام ترکی هستند. رستوران کیچن نیز با غذاهای سبک مدیترانه‌ای و نوآورانه در فضایی صمیمی، انتخاب‌های لذیذ و وسوسه‌انگیزی در دسترس مهمانان خود برای امتحان کردن قرار می‌دهد. رستوران براوا غذاهای لاتین را با الهام از غذاهای مدیترانه‌ای و دریای اژه در محیطی خانوادگی ارائه می‌دهد و DISCETTO نیز تلفیقی از غذاهای داخلی و خارجی را به همراه با محیطی سرگرم کننده ارائه می‌دهد.

همچنین برای تجربه‌ای آرامشبخش‌تر و دلچسب‌تر در این هتل خدمات لوکس دیگری همچون مرکز آبگرم منحصر به فرد و پیشرفته با حمام ترکی، اتاق نمک درمانی، سونا، اتاق بخار، استخر غوطه وری و ۱۴ اتاق درمانی آرام که خدمات درمانی در کلاس جهانی ارائه می دهد نیز در دسترس قرار دارد که رفاه و راحتی بیشتری برای شما و عزیزان‌تان فراهم می‌آورد.

آدرس: Dirmil Mahallesi, Balyek Caddesi No 5A Bodrum, 48990 Yalıkavak, Turkey

 

Allium Bodrum Resort & Spa

این ریزورت ۵ ستاره شیک یکی دیگر از جاهای بی‌نظیر برای تجربه اقامتی رویارویی در بدروم است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و کمد هستند و حمام خصوصی و منظره دریا هم دارند. همه واحدهای آلیوم بدروم ریزورت و اسپا دارای قسمت نشیمن بوده و نمایی دیدنی به بیرون هتل ارائه می‌دهند. صبح را در این این اقامتگاه با صبحانه کانتیننتال یا بوفه شروع کنید و از دکه روزنامه فروشی دیجیتال در محل روزنامه بخرید. امکانات رفاهی و تفریحی داخل هتل شامل استخر فصلی در فضای باز، باغ، مرکز تناسب اندام و بار می‌شود و رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان هم ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از مرکز آبگرم و سلامتی لذت ببرند، سفرهایی را در میز تور سازماندهی کنند، یا برای گشت و گذار در اطراف، ماشین کرایه کنند به هر حال هر چیزی که بخواهید را آن‌ها در دسترس شما قرار می‌دهند. مخصوصا زوج‌های جوان عاشق اقامت در این هتل رویایی هستند.

 

گردشی جذاب در یالیکاواک مارینا، بدروم

آدرس: Yalıkavak mh. Çökertme Cd. No 68 Bodrum, 48990 Yalıkavak, Turkey

 

Cactus Fleur Beach

این هتل ۴ ستاره در امتداد سواحل دریای اژه واقع شده و دارای یک منطقه ساحلی خصوصی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی رایگان است و استخر روباز، حمام ترکی و سونا، به‌علاوه امکانات ورزش‌های آبی در دسترس قرار می‌دهد. اتاق‌های دنج در ساحل کاکتوس فلور دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و قسمت نشیمن هستند و گاوصندوق و حمام اختصاصی با دوش ارائه می‌دهند. رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه با طیف وسیعی از انتخاب‌ها سرو می کند و یک رستوران الاکارته نیز در ساحل واقع شده است. بار استخر برای نوشیدنی‌های با طراوت و کمی استراحت ایده آل است. شما در اینجا می‌توانید از امکانات رفاهی کامل و آرامشی که دارد نهایت استفاده را ببرید.

آدرس: Tilkicik Koyu , 48430 Yalıkavak, Turkey

 

Sirene Luxury Hotel Bodrum

این هتل ساحلی با ترکیبی متمایز از جذابیت سنتی و امکانات رفاهی معاصر در یالیکاواک، بر روی تپه‌ای در یکی از زیباترین خلیج‌ها در مقابل پس زمینه درخشان شبه جزیره بدروم قرار دارد. اتاق‌های بزرگ با منظره دریا شامل سوئیت‌ها و ویلاهای لوکس، مهمانان را برای استراحتی عالی پذیرا می‌شوند. اتاق‌های مدرن سلیقه به مساحت ۷۰ متر مربع، هر کدام دارای تراس رو به دریای اژه، اتاق‌های دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند که یک مینی بار، گاوصندوق و یک میز نیز ارائه می‌دهند. همچنین این هتل در ساحل خصوصی ماسه سفید قرار دارد و یک اسکله برای مهمانانی که با قایق وارد می شوند، یک استخر سرپوشیده، دو استخر روباز شامل استخر بی نهایت، یک آبگرم بسیار مدرن به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با ۲۴ اتاق درمان شامل اتاق نمک، کودکان ارائه می‌دهد. همچنین خدمات خدمات باشگاه و آلاچیق نیز در سراسر استراحتگاه در دسترس قرار داده شده است.

 

گشت و گذار در بیتز بدروم

هتل لوکس Sirene بدروم تجربه‌های غذاخوری را در مجموعه‌ای از رستوران‌ها و بارها از جمله رستوران و بار جید اراده می‌دهد. این رستوران در تمام طول روز غذا سرو می‌کند، اما برای صبحانه ایده‌آل است زیرا امواج ملایم خلیج و نسیم ملایم بهترین زنگ بیداری طبیعت است. Beach Hill Kitchen، یک رستوران آلاکارته است که با غروب خورشید، غذاهای خاص و با ذوق هنری سرو می‌کند. این هتل به تعدادی از مناظر فرهنگی و فعالیت‌های ماجراجویی از جمله مارینا معروف جهانی یالیکاواک، دریانوردی در دریای مدیترانه، مکان‌های غواصی در بدروم برای کاوش در صخره‌ها و قلعه تاریخی بدروم، نزدیک بوده و تجربه‌ای فراموش نشدنی ارائه می‌دهد.

آدرس: Geris Mahallesi , 48400 Yalıkavak, Turkey

 

Golden Age Bodrum Hotel All Inclusive

این هتل ۴ ستاره لوکس در فاصله تنها ۴ دقیقه پیاده روی از ساحل واقع شده و در کنار سواحل خلیج یالیکاواک قرار دارد، و دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. یک مرکز اسپا با حمام ترکی و وای فای رایگان نیز در مناطق عمومی وجود دارد. اتاق‌های مجهز به تهویه هوا در هتل گلدن ایج بدروم دارای تلویزیون، یخچال کوچک و بالکن یا پاسیو هستند و حمام خصوصی مجهز به دوش و توالت در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای منظره دریا هستند. رستوران هتل غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین المللی را سرو می‌کند و برای دسترسی به نوشیدنی‌های گوارا می‌توانید  بار بروید. مهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و در سونا یا اتاق ماساژ استراحت کنند. شما می‌توانید برای تفریح و سرگرمی در کنار عزیزانتان از بازی تنیس یا مینی گلف در عصری طلایی لذت ببرید و یا در صندلی‌هایی که در کنار استخر و ساحل قرار گرفته‌اند، آفتاب بگیرید.

 

برترین هتل‌های لاکچری در بدروم

آدرس: Gökçebel Mh. 48990 Bodrum/Yalıkavak/Muğla, 48990 Yalıkavak, Turkey

 

Delta Beach Resort Bodrum

برای طرفداران اقامتی ساحلی هتل ۵ ستاره دلتا یک ساحل خصوصی در خلیج یالیکاواک و امکانات اسپا و منظره خیره کننده دریا را ارائه می‌دهد. اتاق‌های دلتا بیچ ریزورت دارای دکوراسیونی لوکس و جذاب با سیستم تهویه مطبوع بوده و منظره‌ای زیبا از دریا یا محوطه زیبای هتل ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید در این اتاق‌ها ایمیل را با استفاده از دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان بررسی کنید. یک بوفه رایگان خوشمزه در اتاق غذاخوری اصلی وجود دارد که غذاهای عالی سرو می‌کند همچنین شما می توانید در تراس بیرونی، با مناظر زیبای خلیج یالیکاواک، ناهار بخورید. امکانات تفریحی اینجا شامل سرگرمی برای بچه‌ها هم می‌شود بنابراین شما می‌توانید در حالی که کودکان روی سرسره آبی بازی می‌کنند، استراحت کنید و یا از ساعت‌ها سرگرمی و بازی در استخر لذت ببرید، خانواده و دوستان را برای والیبال در ساحل به چالش بکشید، برای مدتی از یک ماساژ آرامش بخش لذت ببرید یا در سونا یا حمام ترکی خستگی به در کنید به هر حال در اینجا طیفی از خدمات برای سلیقه‌ها و انتظارات مختلف تهیه و تدارک دیده شده است.

آدرس: Sanatçı Evleri cad. No: 29 Yalıkavak, Bodrum / Muğla - TURKEY, 48990 Yalıkavak, Turkey

۱۶ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران