۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

بدروم یکی از شهرهای ساحلی بی‌نظیر ترکیه است که به مانند کوش آداسی و آنتالیا مسافران خاص خودش را دارد. شهری با بهترین طلوع‌ها و غروب‌های آفتاب در تمامی فصول سال. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و همینطور بهترین تفریحات ساحلی و دریایی. در سفرتان با تور بدروم به این شهر اگر به فکر یک اقامت درجه یک هستید همراه ما باشید تا ۹ هتل برتر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- El Vino hotel & Suites


یک هتل لاکچری بی‌نظیر که چشم‌اندازی پانارامیک از دریا و ساحل به مهمانانش ارائه می‌دهد. هتلی ارزنده با اتاق‌هایی شیک. هتلی که هم یک استخر سرباز دارد و هم یک استخر سربسته. هتلی که در رستورانش بهترین غذاهای ترکی را برای مسافرانش تهیه می‌کند. غذاهایی باب میل ایرانی‌ها و همینطور اکثر گردشگران کشور ترکیه. هتلی که برای اقامت‌های خانوادگی نیز مناسب است. چرا که اتاق‌هایی مخصوص خانواده‌ها دارد.

 

۶ مکان عالی در بدروم برای خوردن بهترین صبحانه‌ با چشم‌اندازی عالی از شهر

 

 

El Vino hotel

 


۲- Grand yazici bodrum


یک هتل عالی که رنگمایه‌ی اصلی دکور اتاق‌هایش رنگ آبی و سفید است. هتلی که مرکز ماساژ آن یکی از معروف‌ترین مراکز ماساژ بدروم به حساب می‌آید. هتلی که اقامت در آن چندان ارزان نیست اما ارزشش را دارد که برای چند روز ماندن در بدروم آن را انتخاب کنید. زیرا جدای از یک اقامت امن و آرام در بسیاری از تفریحات این شهر می‌توانید شرکت کنید و لذت ببرید. هتلی که رستورانش بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را برای مسافرانش طبخ می‌کند و چندین استخر متنوع دارد.

 

 

Grand yazici bodrum

 


۳- Cape bodrum beach resort


یک اقامتگاه ساحلی بی‌نظیر که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است و امروز یکی از رویایی‌ترین نقاط بدروم برای اقامت به حساب می‌آید. طراحی فضاهای عمومی و خصوصی این اقامتگاه به گونه‌ای است که آن را تبدیل به یکی از رمانتیک‌ترین نقاط بدروم کرده است. مرکز ماساژ، استخرهای این هتل، کافه‌ی شبانه‌ و رستورانش همگی آن را به یکی از بهترین مکان‌ها برای کسانیکه ماه عسل خودشان را می‌خواهند در بدروم بگذرانند تبدیل کرده است. برخی اتاق‌های این اقامتگاه مخصوص افراد سیگاری طراحی شده است.

 

 

Cape bodrum beach

 


۴- The Marmara


یک هتل عالی که به سبک قرون وسطی ساخته شده است و تعداد زیادی از مسافران بدروم را به خودش می‌کشاند. هتلی با بهترین و لوکس‌ترین امکانات از جمله استخر و اسپا و باشگاه. هتلی که حیوانات خانگی‌تان را نیز می‌توانید با خودتان به آن ببرید. هتلی که یک زمین تنیس بی‌نظیر دارد و برای کسانیکه معلولیت جسمی دارند یک مکان پر امکانات و مناسب به حساب می‌آید. با رفتن به رستوران این هتل می‌توانید بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی بدروم را نوش جان کنید.

 

۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر

 

 

The Marmara

 


۵- Bodrium hotel


یک هتل عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک جای جادویی و رویایی اقامت کنند. هتلی جالب توجه برای خانواده‌ها. هتلی که مرکز ماساژش یکی از مراکز معروف بدروم به حساب می‌آید و اقامت در آن با توجه به امکاناتی که به مهمانانش ارائه می‌دهد هزینه‌ی چندان زیادی ندارد. هتلی که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز یکی از مهمترین هتل‌های بدرم به حساب می‌آید.

 

 

Bodrium hotel

 


۶- Vogue hotel


یک هتل ساحلی بی‌نظیر که بهترین تصویرهای طلوع و غروب خورشید بدروم را به مهمانانش ارائه می‌دهد. هتلی منحصر به فرد که برای اقامت‌های خانوادگی بسیار مناسب است. چرا که مرکزی برای بازی و نگهداری از کودکان دارد و جدای از آن امکاناتش فقط محدود و منحصر به بزرگسالان نمی‌شود. هتلی که دکورش از اجسام به رنگ‌های زرد و بنفش تشکیل شده است. زمین تنیس، مرکز ماساژ، استخرهای آب سرد و گرم و فضای ساحلی اختصاصی از امتیازهای ویژه‌ی این هتل است.

 

 

Vogue hotel

 


۷- Royal asarlik


در فاصله‌ی ۳ کیلومتری از مرکز شهر بدروم و در فاصله‌ی ۳۰ کیلومتری از فرودگاه این شهر هتلی واقع شده است شیک و تازه‌ساز. هتلی که جدای از امکانات رفاهی، امکانات تفریحی فراوانی نیز برای مسافرانش دارد. هتلی زنده و جاندار که شور و هیجان را به مهمانانش تزریق می‌کند. داشتن مرکز نگهداری و بازی با کودکان از امتیازات ویژه‌ی این هتل به حساب می‌آید.

 

 

Royal asarlik

 


۸- Swissotel resort


یک هتل عالی که خارج از مرکز شهر بدروم ساخته شده است. هتلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند ورزش‌های آبی و دریایی را تجربه می‌کنن. هتلی بی‌نظیر برای آنهایی که عاشق شلوغی و هیجان هستند و نمی‌خواهند روزهای حضورشان در بدروم به سکوت و خلوتی بگذرد.

 

۷ رستوران درجه یک ساحلی در بدروم

 

 

Swissotel

 


۹- Costa sariyaz


یک هتل مدرن که از مجموعه‌ای سوئیت با فضای عمومی مشترک ساخته شده است. هتلی عالی برای خانواده‌ها و همینطور آنهایی که برای یک سفر عاشقانه به بدروم رفته‌اند. هتلی زیبا برای آنهایی که می‌خواهند بیشتر روزهای حضور خود در بدروم را در هتل بگذرانند.

 

 

Costa sariyaz

۰۶ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران

تاتا حمیدیان

توضیحات شما خوب است ، ایا ممکن است در باره ریزورت هائی مثل وو کافالوکا کمپینسکی هم بنویسید .ضمنا قیمت و مشخصات تو بدروم را هم بفرمایید .ممنون .

مدیر سایت مقتدر سیر

با سلام

حتما در آینده در مورد سایر هتل‌ها و ریزورت‌ها خواهیم نوشت. در این فصل تور بدروم به دلیل برودت هوا در آن منطقه کمتر برگزار می‌شود و در عید نوروز اولین تورها برگزار خواهند شد. جزئیات و قیمت آن‌ها نیز در بهمن ماه ارائه خواهد شد که با بررسی سایت می‌توانید از آن مطلع شوید.

موفق باشید.