اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی بدروم

بدروم شهری ساحلی در کناره دریای اژه است که در استان موغله واقع شده است. این شهر خوش آب و هوا و زیبا مقصدی توریستی مخصوصا در تابستان‌‌ها است که مردم زیادی را از سراسر منطقه و داخل کشور به سمت خود می‌کشاند. در تور بدروم شما می‌توانید از گردش در شهر و بازارها لذت ببرید و با اعضای خانواده و یا دوستان روزی شاد را با انجام ورزش‌های جذاب آبی در سواحل بدروم تجربه کنید. بهترین هتل‌های ساحلی نیز آماده هستند تا سفری فراموش نشدنی برایتان رقم بزنند.

 

Mandarin Oriental

هتل ماندارین آرینتال بدروم که در منطقه  Golturkbuku واقع شده از بهترین هتل‌های لاکچری این شهر است که منطقه ساحلی با امکانات متنوع چشمگیر از جمله استخر روباز و سرپوشیده ارائه می‌دهد. با این وجود اتصال به اینترنت آن نیازمند پرداخت هزینه اضافی است. اتاق‌ها بسیار لوکس هستند و امکاناتی همچون سیستم تهویه هوا، منطقه ناهارخوری، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و دستگاه قهوه ساز در دسترس قرار می‌دهند. به علاوه حمام خصوصی مجهز به وان یا دوش و سشوار نیز به سبکی کاملا لوکس در دسترس است. هر روز صبح در این هتل با صبحانه‌ای مفصل و دلخواه شروع می‌شود و رستوران آن برای ناهار و شام غذاهای جذاب و متنوعی ارائه می‌دهد. همچنین هتل دارای اسپا و خدمات درمانی و سلامتی هم هست که اگر بخواهید استراحت کنید می‌توانید به آن بروید. برای خانواده‌های دارای فرزند خبر خوب اینکه در اینجا باشگاه تفریحی کودکان هم وجود دارد.

 

تجربه ماه عسلی رویایی در شهر ساحلی بدروم

آدرس: Cennet Koyu Comca Mevkii Göltürkbükü, 48400 Golturkbuku, Turkey

 

Lujo Hotel A`la Carte All Inclusive

این هتل لوکس در شهر ساحلی بدروم، همان‌طور که از نامش پیداست تمام امکانات رفاهی لاکچری و ممکن را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در اینجا شما به ۳ ساحل اختصاصی، ۴ استخر شنای روباز و خدمات اسپا، و همچنین پارک آبی دسترسی خواهید داشت. تمامی اتاق‌ها دارای دکوراسیونی زیبا و مجلل همراه با تراس یا بالکن هستند. همچنین ویلاها دارای استخرهای اختصاصی و باغ هستند. اتاق‌های جنگلی نیز با چشم‌اندازی زیبا از دریا و در زیر درختان کاج واقع شده‌اند. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای بوده و برخی از واحدها دارای کمد لباس مخصوص و یک مکان نشیمن هستند که می‌توانید در آن لم بدهید و استراحت کنید. به علاوه همه اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و برخی سینک دو قلو در دسترس قرار می‌دهند. با داشتن چندین گزینه عالی ناهارخوری، می‌توانید از ۹ کورس غذای مختلف عصرانه در رستوران اصلی با سرویس a'la carte که ۲۴ ساعته باز است، لذت ببرید. برای یک تجربه ناهارخوری آرام، تپانیاکی نمونه گوشت‌های خوشمزه و غذاهای دریایی تازه را همراه با کوکتل و انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌کند. از امکانات هتل می‌توان به ورزش‌های آبی، دوچرخه سواری و ماهیگیری، اسپا و خدمات ماساژ و همچنین مرکز تناسب اندام مدرن اشاره کرد. برای کودکان نیز سرسره‌های آبی کودکان، کلاس‌های موسیقی خصوصی، اتاق هنر، اتاق لگو، لیزر تگ، کارگاه‌های آموزشی و سرگرم کننده و برنامه‌های شبانه مناسب کودکان اشاره کرد.

آدرس: Çomça Sokak, 48450 Guvercinlik, Turkey

 

Allium Villas Resort Bodrum

هتل فوق‌العاده Allium Villas Resort Bodrum یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید با اقامت در آن در سفر با تور ترکیه تعطیلات به یادماندنی‌ای را تجربه کنید. این هتل با ارائه یک استخر روباز فصلی، باغ، مرکز تناسب اندام و بار، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق به همراه اینترنت رایگان از مهمانان خود استقبال می‌کند. در اینجا تمامی اتاق‌های هتل دارای اتاق نشیمن، منظره دریا، تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، حمام اختصاصی با دوش و منظره دریا هستند. صبح‌ها صبحانه قاره‌ای یا بوفه ارائه می‌شود و دکه روزنامه فروشی دیجیتالی نیز در داخل هتل وجود دارد. برای اوقات فراغت شما می‌توانید از مرکز اسپا و سلامت استفاده کنید و یا با کرایه ماشین به گشت و گذار خاطره‌انگیز در بدروم بروید.

 

بهترین مراکز خرید در سفر با تور بدروم

آدرس: Yalıkavak mh. Çökertme Cd. No 68 Bodrum, 48990 Yalıkavak, Turkey

 

The Bodrum EDITION

این هتل منحصر به فرد با طیفی از انواع درمان‌ها و امکانات رفاهی پیشرفته همچون یک مرکز آبگرم فوق‌العاده و پیشرفته شامل حمام ترکی، اتاق درمان نمک، سونا، اتاق بخار، استخر و ۱۴ اتاق درمان و سلامت اقامتی خاطره‌انگیز برای مهمانان خود رقم می‌زند. اتاق‌ها و سوئیت‌ها همگی به زیبایی و با رنگ‌های روشن تزئین شده‌اند، و دارای بالکن، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند. حمام‌های خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی نیز در دسترس قرار داده شده‌اند. در حالی که سوئیت‌ها دارای اتاق بخار هستند برخی اتاق‌ها نیز دارای حمام ترکی هستند. همچنین در کیچم شما می‌توانید از خوردن غذاهای مدیترانه‌ای لذت ببرید و در BRAVA غذاهای سبک آمریکای لاتین را با الهام از طعم‌های مدیترانه‌ای و آسیایی را امتحان کنید. DISCETTO هم تجارب ناهار خوری و سرگرمی ترکی و غیر ترکی را فراهم آورده است.

آدرس: Dirmil Mahallesi, Balyek Cd. No 5A, 48990 Bodrum/Muğla, Turkey

۳۰ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران