هتل های ۳ ستاره بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
هتل های ۳ ستاره بدروم

بدروم، در جنوبی‌ترین نقطه سواحل دریای اژه قرار دارد و فضایی جذاب برای ترک‌های ثروتمند، مشهور و زیبا و همچنین میلیون‌ها گردشگری است که هر تابستان به این خطه سفر می‌کنند. این منطقه، در دهه‌های اخیر تجاری‌سازی شده و هتل‌های بزرگ و دیگر اقامتگاه‌های جذاب در آن متولد شده‌اند. با اینحال بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم، ضمن فراهم آوردن امکانات کامل برای استراحت و تفریح، رعایت جیب مسافران را کرده و قیمت‌هایی مقرون به صرفه را بابت خدماتشان پیشنهاد می‌دهند.

 

هتل آر هاوس

در ابتدای سفر با تور ترکیه به بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم، سری می‌زنیم به R House که تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل آکان فاصله دارد.

تمامی اتاق‌های هتل راحت و جادار بوده و دارای کفپوش چوبی یا پارکت، سوکت نزدیک تخت، پشه بند، ملحفه، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. اتاق‌های ویژه نیز بالکن دارند و سایر اتاق‌ها از پنجره، چشم‌اندازی جالب توجه به دریا ارائه می‌دهند.

از دیگر امکانات مهم هتل که در شمار بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم است می‌توان به تراس، خدمات دربان، فکس و فتوکپی، خدمات خشکشویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات شاتل اشاره کرد. در ضمن ورود حیوانات خانگی، به صورت رایگان مجاز است.

در نهایتت از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به قلعه بدروم، کلوپ قایق‌های بادبانی مارینا بدروم و بار استریت بدروم اشاره کرد. ضمن اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بدروم است که ۲۵ مایل از اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: Kumbahçe Mahallesi Ortanca Sokak No:7 Bodrum/Muğla, 48400 Bodrum City, Turkey

عکس: booking.com

 

هتل آتریوم

از دیگر بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم، می‌توان به هتل Atrium اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ بازسازی شده و به سبک ویلای رومی قدیمی ساخته شده است. این اقامتگاه، اتاق‌های ساده و استخری جذاب را در فاصله ۲ دقیقه پیاده‌روی از مرکز شهر بدروم و ساحل ارائه می‌کند. میهمانان می‌توانند از محیط آرام همراه با درختان نخل، لیمو و نارنگی این هتل لذت ببرند.

این فضای مفرح با امکاناتی نظیر تراس، باغ، مبلمان فضای باز، استخر فنس کشی شده در فضای باز، چترهای آفتابگیر و صندلی‌های ساحل و کنار استخر، اسپا، رستوران و وای فای رایگان به استقبال مسافران تور بدروم می‌آید. و در ادامه، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، خدمات کرایه خودرو و شاتل فرودگاه را فراهم می‌کند. در ضمن پرسنل این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و از این رهگذر، تعاملی صمیمی و کارآمد با مهمانان دارند.

از طرفی اتاق‌های خانوادگی و راحت این اقامتگاه که جزو محبوب‌ترین هتل های ۳ ستاره بدروم است، با سلیقه با مبلمان چوبی پر شده‌اند. این اتاق‌ها به خوبی مجهز به تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی و چشم اندازی به منظره باغ هستند و از حمام ‌ای خصوصی و مدرن همراه با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. بعلاوه امکانات آسایش از جمله سوکت نزدیک تخت، ملحفه، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و آشپزخانه را ارائه می‌دهند.

به لحاظ امکانات خورد و خوراک هر روز صبح، رستوران اتریوم صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند. نوشیدنی‌های گوارا و تنقلات سبک، در بارهای کنار استخر و تراس در دسترسند و همزمان، می‌توان از تماشای چشم‌انداز پانورامای بدروم نیز لذت برد.

از نظر موقعیت مکانی و دسترسی‌ها نیز باید گفت هتل اتریوم، در فاصله ۹۸۴ فوتی از ایستگاه اتوبوس شهرداری بدروم و ۲۵۲۶ فوتی از مارینا بدروم واقع شده است. بعلاوه این هتل، تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا مقبره هالیکارناسوس و قلعه بدروم فاصله دارد.

آدرس: Umurca mah. Üçkuyular cad. No:31, 48400 Bodrum City, Turkey

 

۵ مرکز خرید محبوب بدروم

عکس: booking.com

 

هتل بلیو بی ویکند 

در فهرست بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم، به WB Weekend برمی‌خوریم که از موقعیت مکانی عالی در شهر برخوردار بوده و در ۱.۸ مایلی ساحل Bitez و ۱.۵ مایلی کلوپ قایق‌های بادبانی واقع شده است. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به ساحل خلیج بارداکچی، آسیاب‌های بادی بدروم و دروازه میندوس اشاره کرد. ضمن اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بدروم است که ۲۷ مایلی از هتل فاصله دارد.

و اما به لحاظ امکانات باید گفت این هتل با جذابیت‌هایی نظیر تراس، استخر در فضای باز، حوله استخر و ساحل، بار استخر، چترهای آفتابگیر و صندلی‌های ساحل و استخر، اسپا، رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارکینگ عمومی رایگان و وای فای رایگان از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

بعلاوه اتاق‌های خانوادگی این اقامتگاه که در شمار بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم است، همگی دارای تهویه مطبوع، ملحفه، کمد لباس، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مینی بار، چای/قهوه ساز بوده و روزهایی آرامش بخش را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه به مهمانان هدیه می‌دهند.

آدرس: gümbet mah erguvan sokak no 49 bodrum muğla, 48400 Bodrum City, Turkey

عکس: booking.com

 

هتل اسپات 

هتل  ASPAT، یکی دیگر از بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم بوده و تنها ۴ دقیقه پیاده روی از ساحل Karaincir فاصله دارد. این اقامتگاه، روزهایی مفرح را با امکاناتی جذاب نظیر تراس آفتابگیر، باغ، ساحل خصوصی، امکانات باربیکیو، مبلمان فضای باز، بار، رستوران، بوفه مناسب کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها، استخر بزرگسالان در فضای باز، استخر کودکان، حوله استخر و ساحل، چترها و صندلی‌های ساحل و استخر و اسپا رقم می‌زند. هر چند سرگرمی‌های قابل توجهی را نیز می‌توانید در اینجا شاهد باشید از جمله: اجرای موسیقی زنده، تورهای پیاده روی، غواصی، شنا، موج سواری و ماهیگیری.

بعلاوه مهمانان به وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشک شویی، فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن و  خدمات کرایه خودرو دسترسی دارند.  ضمن اینکه صبحانه روزانه به صروت بوفه، گزینه‌های آسیایی یا حلال سرو می‌شود.

از طرفی اتاق‌های این اقامتگاه که جزو بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم است، همگی مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، بالکن، پشه بند، کف پوش سرامیک/مرمر، سوکت نزدیک تخت، ملحفه، کمد لباس، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، بالکن، آشپزخانه و حمام خصوصی با امکانات کامل هستند. ورود حیوانات خانگی نیز، به صورت رایگان به این هتل دوستدار حیوانات خانگی مجاز است.

جالب است بدانید پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و اطلاعاتی مفید برای گشت و گذار در این حوالی به مهمانان ارائه می‌دهند.

و به لحاظ موقعیت مکانی نیز باید گفت ساحل آکیارلار ۱۱ دقیقه پیاده روی، ساحل آسپات یک مایل و فرودگاه میلاس-بدروم ۳۹ مایل از هتل فاصله دارد و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Karaincir Caddesi 2/1, 48960 Bodrum City, Turkey

 

معرفی مهم‌ترین موزه‌های بدروم

عکس: booking.com

 

هتل سکین کناکلار 

در ادامه گشت و گذار در میان بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم، نمی‌توان از Seckin Konaklar غافل شد که در میان خانواده‌ها محبوبیت بالایی دارد. این هتل در موقعیت ایده آلی درست در مقابل مارینا بدروم، در فاصله چند قدمی بسیاری از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های تاریخی بدروم قرار دارد. بعلاوه کلوپ قایق‌های بادبانی در چند قدمی، قلعه بدروم در ۰.۸ مایلی و فرودگاه میلاس-بدروم، در ۲۴ مایلی هتل واقع شده‌اند.

باغ، مبلمان فضای باز، استخر بزرگسالان و استخر کودکان، حوله استخر و ساحل، بار استخر، اسپا، چترها و صندلی‌های ساحلی  و استخر، از جذاب‌ترین امکانات هتل به شمار می‌آیند. بعلاوه در اینجا می‌توانید به وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، انبار چمدان، فکس و فتوکپی، خدمات کرایه خودرو، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته و نگهبانی ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های خانوادگی این اقامتگاه در میان بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم، از تهویه مطبوع، عایق صوتی، کفپوش چوبی یا پارکت برخوردار بوده و همگی دارای ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، پشه بند، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، آشپزخانه، حمام خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

آدرس: Opposite Marina.Neyzen Tevfik Cad.186, 48400 Bodrum City, Turkey

عکس: booking.com

 

هتل فلورا

Flora، یکی دیگر از بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم بوده و مجموعه‌ای ساحلی است که توسط باغ‌های سرسبز احاطه شده و در فاصله ۳۲۸ فوتی از مرکز گامبت و ۱.۲ مایلی از مرکز شهر بدروم قرار دارد. تراس آفتابگیر، مبلمان فضای باز، ساحل اختصاصی، اسپا، استخر، حوله استخر و ساحل، چترها و صندلی‌های ساحلی و استخر و همچنین رستوران‌های آلاکارت، از جذابترین گزینه‌های موجود در هتل به شمار می‌آیند. ضمن اینکه ورود حیوانات خانگی، به صورت رایگان امکانپذیر است.

این هتل، خصوصا محبوب خانواده‌هایی است که با کودک خردسال سفر می‌کنند. زیرا خدمات و امکاناتی همچون استخر کودکان، کلوپ کودکان، زمین بازی و خدمات نگهداری از کودکان، ارائه می‌شوند.

بعلاوه تمامی اتاق‌های این اقامتگاه که در شمار بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم محسوب می‌شوند، چشم اندازی به منظره باغ و استخر داشته و از تهویه مطبوع و بالکن برخوردارند. همچنین دارای حمام خصوصی مجهز، ملحفه، کمد لباس، پشه بند، کفپوش سرامیک/مرمر، سوکت نزدیک تخت، تخت تاشو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه و مینی بار هستند.

رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی، ایستگاه شارژ خودروهای برقی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، سالن استراحت مشترک همراه با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، امکانات تنیس روی میز، خدمات کرایه خودرو و شاتل فرودگاه نیز برای مهمانان در دسترسند.

آدرس: Eskicesme Mah. Dayilar Sok. No:3, 48400 Gümbet, Turkey

 

چرا بدروم باید مقصد گردشگری بعدی شما باشد؟

عکس: booking.com

 

هتل مدرن لایف

در نهایت، هتل Modern Life در موغلا واقع شده و یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره بدروم به شمار می‌آید. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی اقامتگاه می‌توان از ساحل گامبت، ساحل خلیج بارداکچی و باشگاه قایق‌های بادبانی مارینا بدروم نام برد. ضمن اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس- بدروم است که در ۲۷ مایلی هتل واقع شده و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

در اینجا، فرصت برای انواع سرگرمی و تفریح فراهم است از جمله: پخش رویدادهای ورزشی زنده، اجرای موسیقی زنده، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، غواصی، شنا، خدمات کرایه دوچرخه و برگزاری تورهای دوچرخه سواری، کارائوکه، اسنک بار، رستوران، باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، شومینه و مبلمان در فضای باز، استخر در فضای باز، حوله استخر و ساحل، بار استخر، چترها و صندلی‌های ساحل و استخر، اسپا همراه با خدمات ماساژ و صبحانه بوفه یا آلاکارت و بازی‌های رومیزی و پازل.

بعلاوه این اقامتگاه که در لیست محبوب‌ترین هتل های ۳ ستاره بدروم جای دارد، با وجود امکاناتی نظیر بوفه مناسب کودکان، وسایل بازی در فضای باز برای کودکان، زمین بازی سرپوشیده، استخر کودکان همراه با اسباب بازی‌های استخر، از گزینه‌های اقامتی پرطرفدار در میان خانواده‌هایی است که همراه فرزند خردسالشان سفر می‌کنند.

وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، روم سرویس، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک همراه با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو و شاتل فرودگاه، از دیگر جذابیت‌های اقامت در این هتل محسوب می‌شوند.

در آخر باید گفت تمامی اتاق‌های این هتل که جزو هتل های ۳ ستاره بدروم است، از تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، بالکن با چشم اندازی به نمای استخر، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه و سایر شرایط آسایش و راحتی برخوردارند.

آدرس: Gümbet Mahallesı Büyük İskender Caddesi 30/A BODRUM, 48400 Muğla, Turkey

عکس: booking.com

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران