برترین هتل‌های لاکچری در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
برترین هتل‌های لاکچری در بدروم

بدروم یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. گردشگرانی که همه به دنبال یک سفر مقرون به صرفه نیستند و خیلی‌هایشان دوست دارند سفری لاکچری و مملو از امکانات و تجملات را تجربه کنند. مسلما برای چنین سفری باید به دنبال یک هتل جذاب، ۵ ستاره و لوکس نیز باشند که توقعاتشان را برطرف کند و البته که بدروم آنقدر هتل لاکچری خوب دارد که حتما این دسته افراد، می‌توانند در سفر با تور بدروم هتل مدنظر خود را پیدا کنند.

در نوشته‌ی امروز ما به سراغ برترین هتل‌های لاکچری در بدروم رفته‌ایم و قصد معرفی آن‌ها را به شما داریم. البته از گفتن جزییاتی که همه درباره هتل‌های ۵ ستاره می‌دانیم و امکانات اولیه خودداری کرده و به ویژگی‌های خاص این هتل‌ها خواهیم پرداخت.

 

Caresse, a Luxury Collection Resort & Spa

اولین گزینه‌ای که در لیستمان به آن می‌پردازیم، هتل فوق‌العاده جذاب Caresse است که ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث شده تا این هتل را در صدر لیست قرار دهیم. محوطه‌ی این هتل بزرگ بوده و فضای بسیار زیبایی برایش تهیه دیده شده است، شامل یک استخر بدون لبه رو به دریا، محل‌های مختلف برای استراحت و آفتاب گرفتن، استخرها‌ی کوچک و همچنین باغی بزرگ. در نهایت یک ساحل زیبا و کوچک و یک اسکله اختصاصی نیز برای این هتل در نظر گرفته شده که در مجموع، محیطی فوق‌العاده شیک و در عین حال آرامش‌بخش را در آن‌جا پدید آورده است.

 

آشنایی با تفریحات بدروم در نوروز ۱۴۰۱

این هتل با تمام بزرگی خود، جزو هتل‌های شلوغ بدروم به حساب نیامده و ۶۷ اتاق و ۹ سوییت در کنار چند ویلا دارد که همگی از فضایی وسیع، طراحی بسیار شیک و همچنین امکانات کامل بهره می‌برند. این را هم باید در نظر بگیرید که Caresse زیر مجموعه هتل‌های Marriott بوده و بسیاری ویژگی‌های این برند را می‌توانید در آن‌جا نیز مشاهده کنید.

آدرس: Adnan Menderes Cad. No: 89 Asarlik Mevkii

شماره تماس: 00902523113636

 

Kaya Palazzo Resort & Residences Le Chic

مجموعه بسیار بزرگ Kaya Palazzo تنها ۹ دقیقه از ساحل معروف گومبت در بدروم فاصله داشته و البته خود نیز دارای ساحلی اختصاصی و فوق‌العاده زیباست. ساحلی که سرتاسر آن تخت‌ و آفتابگیر نصب شده و جدا از یک اسکله کوچک چوبی برای شنا کردن، اسکله‌ای بزرگ نیز دارد که بخشی از آن رستوران و بخشی دیگر برای نشستن و لذت بردن از منظره درست شده است. در مجموع Kaya Palazzo با ساحل زیبایی که آبی بسیار شفاف و کریستالی در جلوی خود دارد، کاملا شما را از دیگر سواحل شلوغ بدروم، بی‌نیاز خواهد کرد.

 

تجربه خریدی لذت‌بخش در تور بدروم

Kaya Palazzo از جمله هتل‌های تازه تاسیس در بدروم بوده و کار خود را در سال ۲۰۲۰ در این شهر آغاز کرده است. فضای بزرگ این مجموعه و ساختمان‌های جدا از هم باعث شده تا در جاهای مختلف، استخرهای روفتاپ درست شده باشد و واحدهای اقامتی نیز همگی بزرگ و جادار باشند. اتاق‌ها طراحی بسیار شیکی دارند و در کنار آن‌ها ویلاهایی در نظر گرفته شده که درهایشان رو به استخر باز شده و نمایی فوق‌العاده از دریا را نیز پیش رو دارند. این هتل دارای رستوران‌ها و بارهایی عالی بوده و همچنین مرکز اسپا و سلامت خیلی شیکی نیز در اختیار مهمانانش در تور بدروم قرار می‌دهد.

آدرس: Gümbet, Yakamoz Sk., 48400

شماره تماس: 00902523194400

 

Mandarin Oriental

یکی دیگر ازهتل‌هایی که طراحی آن هوش از سر شما می‌برد، Mandarin Oriental به گونه‌ای ساخته شده که زیبایی در آن حرف اول را بزند و همه چیز تجملات ویژه‌ای داشته باشد. شما می‌توانید در اسپای مخصوص مجموعه، رو به نمای دریا ماساژ بگیرید یا بر روفتاپ‌هایی استراحت کنید که در مقابل تصویری زیبا از ساحل باشد و دور تا دور شما را یک استخر فرا گرفته. Mandarin Oriental واقعا در تمام بخش‌ها منحصر به فرد است، دارای استخرهای متعدد رو باز و سر پوشیده بوده و ساحلی اختصاصی و بزرگ دارد که در یک سمت برای تفریحات آبی در بدروم در نظر گرفته شده و سمتی دیگر دارای امکاناتی برای استراحت است و در نهایت یک اسکله چوبی بزرگ و یک رستوران چسبیده به آب نیز دارد.

 

آب و هوای بدروم در فصل‌های مختلف سال

Mandarin Oriental آنقدر جذاب است که گفتن از آن، به هیچ وجه در قالب چند جمله نمی‌گنجد. جایی که برای تمامی اعضای خانواده عالی بوده و هم کلاب شبانه و تفریحات مخصوص بزرگسالان دارد و هم کلاب کودکان و بازی‌های مخصوص آن‌ها. اتاق‌های آن بزرگ و زیباست و ویلاها و سوییت‌هایش، می‌تواند اقامتی فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند. البته این هتل که در "خلیج بهشت" واقع شده عالی به نظر می‌آید اما نباید فراموش کرد که Mandarin Oriental از جمله گران‌ترین‌ هتل‌های شهر بوده و به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند تور بدروم را به بهترین شکل تجربه کنند.

آدرس: Cennet Koyu Comca Mevkii Göltürkbükü, 48400 Golturkbuku

شماره تماس: 00902523111888

 

The Bodrum EDITION

این هتل برای افرادی با سلیقه خاص مناسب بوده و طراحی منحصر به فردی دارد. در ساخت این مجموعه، سعی شده همه چیز مدرن، زیبا و با رنگ‌ها روشن تهیه شود و این را می‌توان در طراحی‌های زیبای اتاق‌ها که همگی پنجره‌هایی بزرگ رو به دریا دارند، مشاهده کنید. این محل برای کسانی مناسب است که به دنبال یک هتل آرامش‌بخش و مجلل هستند که هم ساحل اختصاصی داشته باشد، هم اتاق‌های مدرن با امکانات کامل و همچنین فضای آن آرام بوده و شلوغی‌های هتل‌هایی که دارای پارک آبی و این‌ها هستند، در آن‌جا خبری نباشد.

 

راهنمای فعالیت‌های شبانه در بدروم

یکی از بخش‌های بسیار خوب این هتل، مجموعه اسپا و سلامتی آن بوده، که اتاق‌های مجزا برای ماساژ با فضایی فوق‌العاده عالی و استخر سرپوشیده و حمام ترکی در خود دارد. همچنین در کنار رستوران‌های عالی، بار فوق‌العاده خوب و امکانات مناسب در ساحل، اگر از آرامش هتل خسته شدید، می‌توانید شب‌ها به سراغ دیسکو اختصاصی مجموعه The Bodrum EDITION رفته و در آن‌جا چند ساعتی را خوش بگذرانید.

آدرس: Dirmil Mahallesi, Balyek Caddesi No 5A Bodrum, 48990 Yalıkavak

شماره تماس: 00902523113131

 

Le Méridien Bodrum Beach Resort

ریزورت ساحلی Le Méridien یکی دیگر از انتخاب‌های لاکچری عالی در تور بدروم بوده که بر خلاف هتل قبلی، اتفاقا فضایی شاد و دوست داشتنی دارد و امکانات لازم برای انجام انواع تفریحات آبی و ورزش‌های ساحلی در آن‌جا فراهم شده است. هتل در فضایی به بزرگی ۳۵ هکتار ساخته شده و به همین دلیل دارای چندین باغ مختلف، فضای بازی کودکان، چند استخر، ویلاهای بزرگ و همچنین زمین‌های ورزشی متعدد است.

 

۷ نقطه تاریخی جذاب در تور بدروم

طراحی داخلی اتاق‌ها و محیط‌های عمومی در این هتل عالی بوده و چندین کابانا بر روی اسکله چوبی هتل بنا شده تا بتوانید ساعتی را کنار ساحل به استراحت بپردازید و از منظره‌ی دریا لذت ببرید. اینترنت پرسرعت بسیار عالی که در تمام هتل در دسترس شما خواهد بود، فعالیت‌های جمعی همچون ورزش صبحگاهی یا یوگا، رستوران‌های خیلی عالی، بار ساحلی و خیلی چیزهای دیگر هستند که می‌توانند دلیلی برای انتخاب Le Méridien در تور بدروم باشند. البته اگر می‌خواهید، بهترین تجربه ممکن در این هتل را داشته باشید، بهتر است ویلاهای گران قیمت هتل را انتخاب کنید که دارای استخر اختصاصی نیز هستند.

آدرس: Bogazici Mahallesi, Yazlik Siteler Sokak No 60 Adabuku, 48670 Bogazici

شماره تماس: 00902523110505

 

Voyage Bodrum Hotel

بر خلاف هتل‌های دیگری که در لیست امروزمان به شما معرفی کردیم، این هتل تنها مختص به افراد بالای ۱۶ سال بوده و کلا پذیرش افراد کم سن و سال در آن‌جا انجام نمی‌شود. این هتل ۵ ستاره و لوکس، هر چیزی که برای تعطیلاتی لذت بخش و شاد بخواهید را در خود دارد. از برگزاری انواع برنامه‌های موسیقی زنده تا کلاب بزرگ و عالی، ساحل اختصاصی با امکانات متنوع و تجهیزات لازم برای انجام ورزش‌های آبی، چندین استخر و باری که در کنار استخر اصلی بنا شده و البته یک مرکز اسپا و سلامتی برای کسب آرامش بعد از تمامی این فعالیت‌ها.

 

آشنایی با موزه باستان شناسی زیر آب بدروم

البته این را هم باید مد نظر قرار داد که اگر چه واحدهای اقامتی Voyage لوکس و زیبا هستند اما شاید تجملی که در انتخاب‌های دیگر ما مشاهده می‌کنید را در آن‌جا نبینید. اتاق شکیل و ساده بوده و از رنگ‌های شاد در آن‌ها استفاده شده است. تمامی واحدها دارای بالکن بوده و دارای تمامی امکانات رفاهی هستند.

آدرس: Bardakçı Koyu

شماره تماس:  00902523164443

 

Lujo Hotel A`la Carte

آخرین گزینه‌ی لیست ما بدون شک جزو زیباترین هتل‌های بدروم است. این مجموعه دارای یک ساحل ماسه‌ای به رنگ روشن بوده که آبی شفاف و فوق‌العاده تمیز را در جلوی خود می‌بیند. این ساحل با کابانا و تخت‌های مختلف پر شده و یک اسکله‌ی زیبا به شکل گل نیلوفر آبی در آن‌جا تهیه دیده شده است. زیبایی‌های هتل تنها مختص به فضای بیرونی آن نبوده و در ساخت جزء به جزء فضاهای آن دقت و وسواس ویژه به خرج داده شده است. از اتاق‌های شیک و زیبا با سرویس بهداشتی و حمام عالی تا رستوران‌های مجلل و حتی فضای استراحت که در دل یک استخر بدون لبه با باغ‌های کوچک ساخته شده‌اند.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغاتی در بدروم

هتل در زمینه‌ی امکانات رفاهی فوق‌العاده و اساسا یک مکان آرامش‌بخش است تا اقامتی لاکچری و خاص را برای شما پدید بیاورد اما در عین حال می‌توانید انواع تفریحات آبی را در ساحل آن‌جا به انجام برسانید، در برنامه‌های یوگا شرکت کنید، به سراغ مجموعه‌ی اسپای لاکچری Lujo رفته و البته بچه‌ها را به محل مخصوصی که برای بازی در نظر گرفته شده ببرید. حتی سالن لیزر تگ، کلاس‌های رقص و کارهایی از این دست نیز در هتل برگزار می‌شود.

آدرس: Çomça Sokak, 48450 Guvercinlik

شماره تماس: 00902523115555

۲۰ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران