معرفی هتل ۵ ستاره وویج بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی هتل ۵ ستاره وویج بدروم

هتل‌های مفرح و بزرگ که هر چه بخواهید را یک‌جا در اختیارتان بگذارند، همیشه اولین انتخاب در تور بدروم به حساب می‌آیند. انتخاب‌های شما در این شهر نیز متنوع است و می‌توانید، هتل‌ها و ریزورت‌های مختلفی را برای اقامت انتخاب نمایید. مجموعه‌ای هم که امروز به سراغش رفته‌ایم، یکی از هتل‌های ۵ ستاره و جذاب این چنینی است که از هر نظر مناسب این سفر خواهد بود. همراه ما باشید تا برایتان از هتل وویج بدروم بگوییم.

 

کوتاه درباره هتل بزرگ وویج بدروم (Voyage Bodrum Hotel)

قبل از هر چیز باید بدانید که این هتل مخصوص بزرگسالان بوده و افراد زیر ۱۶ سال درآن‌جا پذیرش نمی‌شوند. پس خبری از کلاب کودکان و امکانات مخصوص کودکان و نوجوانان در آن‌جا نیست. این مجموعه بزرگ و جذاب، از جمله هتل‌های لوکس شهر به حساب می‌آید که امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و متنوعی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. البته این مجموعه تنها هتل برند وویج نیست و از همین نام چهار هتل در ترکیه پیدا می‌کنید که دو تای آن‌ها در بدروم و دو تای دیگر در آنتالیا قرار گرفته‌اند.

 

۵ مرکز خرید محبوب بدروم

وویج بدروم دارای اتاق‌های متنوعی نیست و در یک نوع اتاق استاندارد دارد و یک نوع سوییت که امکان انتخاب از میان آن‌ها را دارید. اما در زمینه رستوران انتخاب‌های درخشانی پیش پای شما گذاشته و در بخش‌های تفریحی و رفاهی از جمله مرکز اسپا و سلامتی نیز سرآمد است. هتل دارای ساحل اختصاصی هست اما این ساحل شنی نبوده و در واقع یک تراس بزرگ چوبی چسبیده به آب است و اسکله‌ای کوچک نیز برای شنا و شرکت در تفریحات آبی برایش در نظر گرفته‌اند.

امکانات متنوع برای انجام تفریحات آبی درون هتل، پارتی‌های بزرگ، پکیج‌های ماه عسل و خیلی ویژگی‌های دیگر در رابطه با وویج بدروم هستند که باعث می‌شوند، آن‌جا را در رسته بهترین هتل‌های شهر قرار دهیم.

هتل وویج بدروم در کجا قرار دارد؟

هتل وویج بدروم کمی کم‌تر از یک کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و به همین دلیل فضای خیلی بزرگی به آن‌جا اختصاص داده نشده و ساحل نسبتا بزرگ، استخر و چند رستوران و ... برای هتلی که در نزدیکی شهر است، بسیار خوب خواهد بود. بر خلاف خیلی هتل‌های این چنینی که چند کیلومتر از شهر دور هستند، با اقامت در هتل وویج، می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری بدروم، مراکز خرید و سواحل اصلی بدروم دسترسی داشته باشید.

 

اینستاگرامی‌ترین مکان‌های بدروم: بخش اول

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل وویج بدروم

همان‌طور که گفتیم، انتخاب‌های زیادی در زمینه اقامتگاه در این هتل ندارید، اما خب اتاق‌های استاندارد خود به سه دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه تفاوت‌هایشان را برایتان ذکر می‌کنیم:

  • اتاق‌های استاندارد هتل وویج بدروم

اتاق‌های استاندارد خود سه دسته هستند. اتاق‌هایی که در طبقه همکف رو به حیاط بوده، اتاق‌های طبقات بالاتر که رو به حیاط هتل قرار گرفته‌اند و اتاق‌های رو به دریا که دارای بالکن بوده و خب منظره‌ی دریا را پیش رو دارند. این اتاق‌ها از نظر نقشه و ظاهر همه شبیه به همند و دارای ۱۹ متر مربع وسعت بوده و تا ۳ نفر بزرگسال می‌توانند در آن‌جا اقامت داشته باشند. این واحدها همگی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، دیوارهای لمینت، مینی‌بار، گاو صندوق کوچک اختصاصی، تلویزیون بزرگ به همراه کانال‌های ماهواری و کانال‌های موسیقی، دستگاه اسپرسو ساز، سرویس بهداشتی و حمام شیک و ... هستند.

از نظر ظاهر نیز چیز خاصی برای گفتن درباره آن‌ها وجود ندارد. برای طراحی تمامی واحدها از ترکیب سفید و قرمز استفاده شده و کف پوش چوبی دارند. ظاهر اتاق‌ها در عین سادگی شیک و مدرن است اما خبری از تجمل یا دکور آنچنانی در آن‌جا وجود ندارد.

  • سوییت‌های هتل وویج بدروم

سوییت‌های در اصل تنها از نظر وسعت متفاوت بوده و ۳۵ متر مربعی هستند. این واحدها دارای یک اتاق پذیرایی و یک اتاق خواب بوده اما گنجایش آن‌ها هم ۲ و نهایتا ۳ نفر است. سوییت‌های هتل وویج بهترین گزینه برای سفرهای ماه عسل در بدروم هم به حساب می‌آید. فضای باز، منظره‌ دریا، بالکن بزرگ و ... از جمله ویژگی‌های متفاوت این واحدها نسبت به اتاق‌های استاندارد به حساب می‌آید.

حتی از نظر ظاهر هم این سوییت‌ها، تفاوتی با اتاق‌های استاندارد ندارد و تنها دارای مبلمان‌ کامل‌تر، بالکن بزرگ‌تر و سرویس خواب کمی شیک‌تر است.

 

معرفی بهترین رستوران‌های بدروم

غذا و نوشیدنی در هتل وویج بدروم

یکی از بهترین ویژگی‌های این مجموعه، رستوران اصلی بزرگ آن‌جاست که بر روی یک تراس بزرگ سرپوشیده رو به دریا قرار گرفته و در عین شیک بودن و داشتن منویی متنوع، غذاهایی بسیار خوشمزه و با کیفیت نیز ارائه می‌کند. صبحانه بوفه باز و کامل هتل وویج بدروم نیز در همین رستوران سرو می‌شود.

رستوران آرتیمیسیا (Artemisia) دیگر گزینه شما در هتل خواهد بود که جای به مراتب شیک‌تری بوده و رستورانی محبوب در منطقه به حساب می‌آید و مشتریان زیادی خارج از هتل هم دارد. در این رستوران نیز غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود و در کنار غذا، مجموعه‌ای بزرگ از انواع نوشیدنی‌ها را نیز برای انتخاب شما آماده کرده است.

در کنار این دو رستوران، سه بار بسیار خوب یکی در ساحل، یکی در لابی و یکی در کنار استخر در نظر گرفته شده که همه محیطی روباز و شیک دارند. بار لابی به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند و با توجه به یک بار اختصاصی در ساحل، موقع آفتاب گرفتن هم می‌توانید هر نوشیدنی که مد نظر داشتید را سفارش دهید. در کنار این موارد یک بستنی و شیرینی فروشی در این مجموعه در نظر گرفته شده که انواع شیرینی‌های خوشمزه، دسرهای متنوع و بستنی‌های مختلف را ارائه می‌کند. همچنین در کنار ساحل یک رستوران برای سفارش میان وعده و غذاهای سبک وجود دارد که انواع آبمیوه‌های خوشمزه را نیز سرو می‌کند.

 

تجربه هیجان در پارک‌های آبی بدروم

استخرها‌ و ساحل اختصاصی هتل وویج بدروم

در اول نوشته گفتیم که این هتل دارای یک ساحل ماسه‌ای نیست و یک تراس چوبی بزرگ چسبیده به آب دارد که در کنار آن تخت‌های پرتعداد و آفتاب گیر در نظر گرفته شده. همچنین اسکله چوبی و دو پلکان نیز در کنار این ساحل قرار گرفته تا بتوانید، برای شنا و انجام تفریحات آبی در بدروم از آن‌ها استفاده کنید. این نکته هم حائز اهمیت است که پشت تراس چوبی، یک باغ سرسبز و عالی قرار گرفته که خود به جذابیت این ساحل اضافه می‌کند.

با توجه به فضای محدود بیرونی هتل، غیر از استخر کوچکی که در مرکز اسپا قرار گرفته، تنها یک استخر اصلی نسبتا بزرگ برای آبتنی وجود دارد که دور آن‌جا نیز تخت‌های شیک چرمی قرار داده‌اند. یکی از مزیت‌های بودن در این هتل، تفریحات آبی است که امکانات آن را خود مجموعه برای شما در نظر گرفته. شما در این محل می‌توانید ویک بورد، اسکی روی آب و جت اسکی را انجام دهید و البته فضای امن برای شنا و آبتنی نیز برایتان وجود دارد.

مرکز اسپا و سلامتی هتل وویج بدروم

مرکز اسپا و سلامتی بسیار شیک هتل وویج بدروم، دارای بخش‌های مختلف از جمله حمام ترکی جمع و جور اما بسیار زیبا، سونا، جکوزی، سالن‌های ماساژ خصوص و ... است. این مرکز دارای محیط لوکسی بوده و پکیج‌های مختلف برای ماساژ و سلامت پوست و مو ارائه می‌دهد. همچنین سرویس‌های ماساژ زوج‌ها نیز در این اسپا مهیاست.

 

معرفی ۸ تا کلاب شبانه عالی در بدروم

ماه عسل در هتل وویج بدروم

این هتل می‌تواند، انتخابی مناسب برای سفر ماه عسل هم باشد. پکیج ماه عسل یک سری امتیازات ویژه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ۳۰ درصد تخفیف در مرکز اسپا، یک بار سرو صبحانه در اتاق، نوشیدنی مخصوص و شکلات در روز ورود، دکور ویژه اتاق اشاره کرد. قبلا گفتیم که برای ماه عسل، بهتر است از سوییت‌های این مجموعه انتخاب کنید که هم فضایی بزرگ دارند و هم هر روز با منظره‌ی دریا از خواب بیدار می‌شوید.

دیگر بخش‌های هتل وویج بدروم

برای ورزشکارانی که سفر خود را در این هتل سر خواهند کرد، یک سالن فیتنس مجهز تعبیه شده که تمامی امکانات مورد نیازشان را در خود دارد. همچنین اگر اهل تفریح و خوشگذرانی باشید، برنامه‌های زیادی در این هتل برگزار می‌شود که می‌تواند شب‌هایی درخشان را برایتان رقم بزند. جدا از این که این هتل برگزار کننده کنسرت‌های مختلفی در طول سال است، شب‌ها پارتی‌های بزرگی نیز به پا می‌کند. در واقع کلاب شبانه هتل هر شب مملو از توریست‌های داخل و خارج از هتل می‌شود و فضایی شاد و دوست داشتنی دارد.

یک سالن بازی هم برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده که در آن‌جا، بازی‌هایی از جمله دارت، تنیس روی میز، بیلیارد و ... وجود دارد. در نهایت فضای کلی هتل دارای باغ‌های کوچک و بزرگ خیلی خوب و اطراف هتل نیز مراکز تفریحی و سواحل دیگری دارد که می‌توانید به آن‌جاها نیز سر بزنید.

 

ریزورت ساحلی ۵ ستاره کایا پالازو در بدروم

نکات پایانی درباره هتل وویج بدروم

  • بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است
  • اینترنت رایگان بی‌سیم پرسرعت در تمامی بخش‌های هتل در اختیار شما قرار می‌دهد
  • این مجموعه دارای پارکینگ رایگان است
  • تمامی امکانات هتل غیر اسپا و سلامتی، سه ورزش آبی و همچنین سرویس‌های خشکشویی رایگان هستند
  • یک فروشگاه کوچک مواد غذایی در خود هتل در نظر گرفته شده
  • امکانات لازم برای افراد با معمولیت جسمی در هتل وجود دارد
  • مراکز دیدنی شهر از جمله آسیاب‌های بادی بدروم، دروازه میندوس، پارک دریایی چوکوک، قلعه بدروم، برج فرانسوی و ... در فاصله‌ی کم‌تر از یک کیلومتر از هتل قرار گرفته‌اند

 

آدرس: Eskiçeşme, Bardakçı Koyu, Salmakis Cd. No:9, 48400 Bodrum
شماره تماس: 00902523164443

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۶ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران