معرفی مرکز خرید Oasis در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی مرکز خرید Oasis در بدروم

Oasis محلی عالی برای کسانی است که می‌خواهند در سفر با تور بدروم به یک مکان متنوع و شیک برای خرید بروند. یک مرکز خرید بزرگ که بخش زیادی از آن به صورت روباز درست شده و بخش‌های تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی دارد. Oasis یک مکان بسیار خوب و جذاب برای یک روز خانوادگی به حساب می‌آید و با توجه به انتخاب‌های متنوعی که پیش پایتان می‌گذارد، روزی شاد و مفرح را نیز برایتان خواهد ساخت.

 

کوتاه در مورد مرکز خرید Oasis

طراحی مرکز خرید Oasis که بیش از ۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد، به گونه‌ای بوده که نمایانگر آب و هوای مدیترانه‌ای بدروم باشد. در طراحی آن از نخل، سازه‌های رنگ روشن، آبنماها و حوضچه‌های متعدد و درختان زیتون استفاده شده و در مجموع، حال و هوایی شاد و جذاب دارد. در مجموع تنوع فروشگاه‌ها و برندهای مختلفی که در این مرکز خرید حضور دارند بسیار خوب بوده و با توجه به مسیرهای دلباز و زیبای Oasis، قدم زدن میان آن‌ها نیز لذت بخش است. اما اگر بخواهید بیشتر با Oasis آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا جزییات بیشتری از این مرکز خرید را برای شما بازگو کنیم.

 

 بهترین مراکز خرید در سفر با تور بدروم 

 مرکز خرید Oasis

 

فروشگاه‌ها و برندهایی که در این مرکز حضور دارند

در مجموع بیش از ۲۵۰ فروشگاه مختلف در Oasis وجود دارد که اگر چه در دسته‌بندی‌های شما فروشگاه‌های متنوعی در زمینه اسبابا بازی، کتاب فروشی، دکور، ورزشی، تکنولوژی و ... روبرو هستید، اما این مرکز خرید نیز از آن جاهایی است که تعداد فروشگاه‌های لباس، زیورآلات و لوازم شخصی‌اش بسیار بیشتر از دیگر فروشگاه‌هاست.

 

مرکز خرید Oasis

 

بخش زیادی از برندهای بین‌المللی در زمینه‌ی لباس حضور دارند. برندهایی از جمله Polo، Lacoste،  Mango و ... . در کنار این‌ها می‌توانید چندین برند خوب ترک را هم پیدا کنید که از طراحی‌های زیبایی استفاده کرده و قیمت‌های معقول‌تری نیز دارند. ۵ فروشگاه بسیار خوب برای اسباب‌بازی و همچنین چندین فروشگاه لباس بچه نیز در این مرکز خرید وجود دارد که بتوانید برای کودکان و نوجوانان نیز خرید کنید. در ادامه می‌توانید به چندین فروشگاه کیف و کفش عالی در Oasis رفته یا از فروشگاه‌های متعدد ساعت و زیورآلات آن دیدن کنید. در مجموع تنوع خوبی در فروشگاه‌ها حاکم است و به طور کلی Oasis جایی لاکچری محسوب نشده، اما جای ارزان قیمتی نیز برای خرید نیست.

 

سینماها و مراکز تفریحی

بخش‌های تفریحی زیادی در مرکز خرید Oasis وجود دارد تا تمامی اعضای خانواده ساعاتی شاد و مفرح را در آن سپری کنند. اولین چیزی که چشم شما را به خود معطوف خواهد کرد، مجموعه‌ی سینمایی بسیار خوب این مکان با 5 سالن مختلف است. در این سینماها هم فیلم‌های روز دنیا به نمایش گذاشته می‌شودو هم فیلم‌های سینمای ترکیه. همچنین همیشه یکی از سینماها به فیلم‌های انیمیشن و مخصوص کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

 

 ۷ نقطه‌ی گردشگری در بدروم برای خرید بهترین و متفاوت‌ترین سوغاتی‌های سفر

مرکز خرید Oasis

 

اما بخش‌های تفریحی مرکز خرید Oasis به همین جا ختم نمی‌شود. اول از یکی زمین بازی در نظر گرفته شده با نام Action Time که در آن بازی‌های مختلفی برای سنین کودک و نوجوان همچون ترامپولین و سواری‌های مختلف که در محیطی عالی و امن تعبیه شده‌اند. دو سالن مجزا برای بیلیارد و بولینگ وجود دارد که هر دو گنجایش بالایی داشته و تجهیزات به روز خوبی دارند. یکی از بخش‌های جذاب برای جوانان، کافه پلی‌اسیشن است که جایی برای بازی با انواع کنسول‌ها به حساب می‌آید و شما می‌توانید در کنار سفارش نوشیدنی، چندین بازی مختلف کامپیوتری را نیز تجربه کنید. در نهایت چند جایگاه بازی دیگر نیز وجود دارد که هر کدامشان در بخشی از مرکز خرید واقع شده‌اند.

 

 ۶ تفریح خانوادگی که در سفر به بدروم 

 مرکز خرید Oasis

 

برنامه‌های فرهنگی و تفریحی که در Oasis برگزار می‌شوند

یکی از مزیت‌های مرکز خرید Oasis، برنامه‌های فرهنگی مختلفی است که در این مکان برگزار می‌‌شود. اساسا بخشی در این مکان وجود دارد با نام خیابان فرهنگ که در آن یک گالری هنری و همچنین یک سن مخصوص اجراهای زنده در نظر گرفته شده است. برنامه‌های متنوع موسیقیایی همیشه در این مکان برپاست و در روزهایی از سال بسته به مناسب‌های مختلف، برنامه‌های نمایشی یا دیگر کارهای فرهنگی نیز در Oasis برپا می‌شود.

۲۱ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران