۵ مرکز خرید محبوب بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۵ مرکز خرید محبوب بدروم

بدروم همیشه جزو انتخاب‌های اول در سفرهای تابستانی به ترکیه به حساب می‌آید. شهری که چندین ساحل جذاب در خود داشته و مسافرانی که به آن‌جا می‌روند، روزهای خود را به انواع تفریحات آبی، استراحت و بازی در ساحل و لذت بردن از تفریحات شبانه مختلف می‌گذرانند. تور بدروم البته گزینه‌های بسیار خوبی برای خرید نیز پیش پای شما می‌گذارد تا در طول سفر، بتوانید از بهترین برندهای بین‌المللی و ترک خرید کنید. ۵ مرکز خرید در این شهر هستند که بیش از هر جای دیگری بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت دارند که در نوشته‌ی امروز، می‌خواهیم به سراغ این ۵ مرکز برویم.

 

مرکز خرید اواسیس بدروم (Oasis Shopping Centre)

محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید بدروم، بدون شک اواسیس است که مجموعه‌ای بزرگ از برندهای بین‌المللی و ترک را میزبانی می‌کند. اواسیس طراحی خاصی داشته و یک فضای تقریبا روباز دارد که فروشگاه‌های بزرگ را در خیابان‌ها قرار داده است و شما می‌توانید، آزادانه و در میانشان گردش کنید. مرکز خرید اواسیس فضای شیک و مجللی دارد اما همین فضای باز بودن آن در روزهای گرم سال، کمی کار را مشکل می‌کند که باعث می‌شود، بخواهید بیشتر بعد از غروب خورشید به سراغ آن‌جا بروید یا صبح زود برای خرید به این مکان مراجعه نمایید.

به لیست فروشگاه‌های مرکز خرید اواسیس که نگه بندازید، لیستی بلندبالا از برندهای مطرح را مشاهده خواهید کرد. از لاکوسته، لویز، لافت، نوا و پنتی تا برندهای ترکی همچون ماوی، ال سی واکیکی و ... در آن‌‌جا حضور دارند و البته تنوع محصولات نیز بالاست و از پوشاک تا لوازم خانگی و لوازم الکترونیک، همه چیز در این محل برای خرید پیدا خواهید کرد.  همچنین اگر قصد خرید اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان را دارید، به تویز شاپ مراجعه کنید که مملو از بازی‌های مختلف از برندهای متنوع است.

یکی از امتیازات این مرکز خرید، وجود بهترین رستوران‌های بدروم، فست‌‌فودها و کافه‌های متعدد است. در میان گزینه‌های مختلف، نام‌های آشنایی مثل برگر کینگ و استارباکس را مشاهده خواهید کرد که در کنار انواع رستوران‌ها و کافه‌های ترک مشغول فعالیت هستند. همچینین یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی و سوشی بار آنکارا یعنی یوتو نیز در این محل قرار دارد. دیگر موهبت مرکز خرید اواسیس، مجموعه سینمایی بزرگ آن است که دارای ۵ سالن مجهز بوده و به پخش فیلم‌های روز دنیا و همچنین آثار انیمیشن و سینمای ترکیه می‌پردازد. مهم‌ترین فیلم‌های روی پرده هالیوودی در این سینما پخش می‌شوند و اگر علاقه مند به سینمای ترکیه باشید، حتما بهترین فیلم‌ها را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. همچنین در محوطه مرکز خرید نیز یک پارک کوچک برای بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

 

آب و هوای بدروم در فصل‌های مختلف سال

آدرس: Emin Anter Bulvarı,Kıbrıs Şehitleri Caddesi

 

میلتا مارینا بدروم (Milta Marina)

میلتا مارینا که در بندر زیبا بدروم واقع شده، گزینه‌ای عالی برای آن‌هاست که به دنبال خرید لباس از طراحان لباس برتر هستند و می‌خواهند بهترین‌ها را در سفر به بدروم تهیه کنند. این مکان در شرق قلعه قرار گرفته و یک مجموعه بزرگ است که شامل بندرگاه و فری‌های مختلف، بخش‌های تفریحی و آموزشی و همچنین مرکز خرید می‌شود. میلتا مارینا جزو جاهای لوکس و گران‌قیمت برای خرید به حساب آمده و اگرب به دنبال خرید ارزان هستید، بهتر است جای دیگری را برای خرید در بدروم انتخاب نمایید.

از جمله برندهایی که در میلتا مارینا مشاهده خواهید کرد، می‌توان به تامی هایلفیگر، پولو، سوئن، پائول اند شارک و ... اشاره کرد. در واقع بخش اعظمی از فروشگاه‌های یاد شده مربوط به لباس هستند و در کنار آن‌ها، فروشگاه‌هایی در زمینه عینک و زیورآلات، لوازم شخصی و تک و توک فروشگاه الکترونیک نیز می‌بینید.  از جمله برندهای لباس ترک در این محل نیز ماوی بوده که انتخاب مناسبی برای خرید لباس‌های با کیفیت با قیمت مناسب خواهد بود.

مجموعه بدروم مارینا دارای چندین رستوران و کافه‌ی بسیار خوب نیز هست که در کنار مرکز خرید قرار گرفته و می‌تنوانید به آن‌ها مراجعه کنید. اکثر این مکان‌ها همچون دیوان یا کافه دِل کورسو، جاهایی شیک برای صرف غذا و نوشیدنی بوده و به کلیات این محل می‌آیند. برپایی برنامه‌های مختلف تفریحی، امکانات مناسب تفریحی و وجود کشتی‌های تفریحی و امکان شرکت در تورهای دریایی از دیگر امتیازات مجموعه بدروم مارینا است که مرکز خرید میلتا مارینا نیز بخشی از آن به حساب می‌آید.

 

بهترین فعالیت‌های خانوادگی در بدروم

آدرس: 5, Neyzen Tevfik Caddesi

 

مرکز خرید میدتاون بدروم (Midtown Shopping Center)

میدتاون یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و مجهز بدروم است که با ظاهر شیک و زیبا و فروشگاه‌های متعدد از برندهای مختلف، محبوبیت فراوانی در بین گردشگران تور بدروم و مردم محلی دارد. این مجموعه نیز همچون دیگر مراکز خرید بدروم، در بیشتر فضای اختصاص داده به آن‌جا، یک طبقه بوده و فضای روباز زیادی دارد اما یک بنای اصلی هم دارد که دو طبقه ساخته شده و شما می‌توانید برای خرید به آن‌جا نیز مراجعه کنید. از نظر ظاهری بدون شک میدتاون در بدروم بهتر است و از طراحی داخلی فوق‌العاده شیک و جذابی بهره می‌برد و فضای بیرونی آن نیز سرسبز و زیباست. فضایی که بزرگی ۹۰ هزار متر مربع است.

میدتاون مجموعه‌ای بزرگ از فروشگاه‌های مختلف در دسته‌بندی‌های متفاوت را در خود میزبانی می‌کند و در کنار چندین برند بین‌المللی گران‌قیمت، فروشگاه‌های مقرون به صرفه متنوعی نیز میزبانی می‌کند. گپ، فلو، دیفکتو، ال سی واکیکی، مادام کوکو، ماوی، پنتی و پولو برخی از برندهای معروف در میدتاون به شمار می‌آیند. از طرفی، اگر می‌خواهید محصولات الکترونیک تهیه کنید، هم سامسونگ یک فروشگاه رسمی در این محل دارد و هم چند فروشگاه بزرگ با محصولات متنوع برای مراجعین در نظر گرفته شده است. در کل از نظر خرید، میدتاون به شدت متنوع بوده و برای همه‌ی اعضای خانواده و سلایق مختلف، محصولات خوبی ارائه می‌کند.

غیر از خرید هم کارهای زیادی هست که در میدتاون می‌توانید انجام دهید. اگر اهل نوشیدنی و خوراکی باشید، بیش از ۳۰ رستوران و کافه در آن‌جا پیدا می‌کنید که البته بخش زیادی از آن‌ها، برندهای زنجیره‌ای بین‌‌المللی هستند. البته جای غذاهای ترکی و فست فودهای محلی نیز خالی نیست و همه چیز برای یک روز خوشمزه آماده است. کودکان و نوجوانان یک سالن بازی مخصوص به نام مجیک ورد دارند که با بازی‌های متنوع، برای ساعتی آن‌ها را سرگرم خواهد کرد و باقی اعضای خانواده نیز می‌توانند برای تماشای فیلم، به مجموعه‌ی سینمایی بروند. مجموعه سینمایی پاریبو سینه ورس (Paribu Cineverse) در این محل شعبه‌ای دارد که برند جدیدی برای نام قدیمی سینه ماکسیموم به شمار می‌آید. چندین سالن دو بعدی و سه بعدی برای این مجموعه در نظر گرفته شده و فیلم‌های روز دنیا در کنار آثار سینمای ترکیه در آن‌جا به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

معرفی بهترین تورهای روزانه بدروم

آدرس: 6, Cumhuriyet Cad

 

یالیکاواک مارینا بدروم (Yalikavak Marina)

یکی دیگر از انتخاب‌های لاکچری و گران قیمت در بدروم که بعضی از برندهای خاص که در هیچ کجای این شهر نمی‌بینید را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. از آرمانی و مادام کوکو تا فیلیپ پلیم، دیور، پرادا، میسونی، لوییس ویلتون و خیلی‌های دیگر، برندهای خاص در این محل اصلا کم نیستند.

البته یالیکاواک مارینا تنها به مرکز خرید ختم نشده و بخش‌های متنوعی دارد و همچون ملیتا مارینا، یک مجموعه بزرگ است. بندرهایی که این مجموعه را شکل می‌دهند تا بیش از ۱۰۰ یات مجلل را میزبانی می‌کنند و همین باعث شده تا قشر مفرح در تور بدروم، بیشتر به این منطقه بروند و از همین رو، مرکز خرید آن‌جا نیز بیشتر، مختص به برندهای گران‌قیمت است.

اگر به دیگر بخش‌های یالیکاواک مارینا غیر از فروشگاه‌ها علاقه دارید، اول از همه باید از مجموعه رستوران‌های فوق‌العاده عالی آن صحبت کنیم. یکی از شعبه‌های رستوران معروف نصرت در این محل قرار گرفته و چند رستوران مجلل دیگر نیز هستند که برای صرف غذا می‌توانید انتخاب کنید. در مجموع تعداد رستوران‌هایی که در یالیکاواک مارینا پیدا می‌کنید، بیش از ۳۰ عدد است و غذاهای متنوع از جاهای مختلف دنیا را پوشش می‌دهند. باقی بخش‌های این مجموعه بیشتر به تدارکات سفرهای دریایی و تجهیزات مربوط به این امور اختصاص دارد و اگر اهل سفرهای دریایی باشید، می‌توانید از آن‌جا و سوار بر یات‌های لوکس و جذاب، در آب‌های بدروم چرخی بزنید.

 

اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی بدروم

آدرس: B/147, Çökertme Cad

 

اونیو بدروم (Avenue Bodrum)

اونیو بدروم مرکز خریدی نسبتا بزرگ است که بخشی از آن به صورت روباز طراحی شده و اغلب مغازه‌ها در محیطی سربسته واقع شده‌اند. طراحی کلی اونیو بدروم شبیه به اواسیس است با این تفاوت که این مرکز خرید اصلا به اندازه اواسیس محبوب نیست و جمعیت کم‌تری برای خرید به آن‌جا می‌روند.

برندهای مطرح زیادی در این محل حضور دارند که شامل نام‌های بین‌المللی و بسیاری برندهای ترک می‌شود. این مکان هم برای خرید با قیمت مناسب و هم برای خرید کالاهای نسبتا گران پیشنهاد می‌شود. تنوع محصولات از جمله ویژگی‌های مهم در اونیو بدروم است که باعث می‌شود، بخواهید برای خرید به این مرکز مراجعه نمایید. از جمله برندهای مطرح که در اونیو بدروم با آن مواجه خواهید شد، پنتی، پولو، و مودو هستند.

در این محل خبری از سینما و بخش‌های تفریحی نیست اما چندین کافه و رستوران برایش در نظر گرفته شده که می‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید. یکی از مواردی که باعث می‌شود، گردشگران متعددی به این مرکز خرید بروند، وجود یکی از شعب آیکیا در اونیو بدروم است. در کل این محل با وجود داشتن برندهای مختلف، آن شور و حرارت و شلوغی که در مراکز خرید دیگر بدروم می‌بینید را ندارد.

 

راهنمای سفر انفرادی به بدروم

آدرس: 25, Çarşı, Atatürk Cd

منبع

 

۰۵ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران