معرفی مرکز خرید midtown در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی مرکز خرید midtown در بدروم

بدروم به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگر پذیر ترکیه، دارای مراکز تفریحی و مراکز خرید بسیاری است که هر کدامشان از اهمیت ویژه‌ای در این شهر برخوردار هستند. در این میان ما امروز مرکز خرید midtown را برگزیده‌ام تا به شما معرفی کنیم، جایی مملو از فروشگاه‌های متنوع به همراه فرصت‌های متفاوت تفریحی و همچنین مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌هایی برای کسانی که با تور بدروم سفر کرده‌اند است. 


کوتاه در مورد مرکز خرید midtown

midtown مرکز خریدی مدرن و امروزی است که هر آن چه از آن انتظار دارید را برآورده می‌کند و محل مناسبی برای گشت و گذار در بدروم است. جایی که هم فرصت خرید از برندهای معتبر را به شما می‌دهد و هم امکان خرید‌هایی با قیمت معقول خواهید داشت. چندین بخش تفریحی داشته و در کنارش به مسائل فرهنگی و هنری نیز توجه ویژه شده است. با وجود انتخاب‌های بسیار زیادی که بین رستوران‌ها و کافه‌های این مکان خواهید داشت و همچنین وجود یکی از بهترین مجموعه‌‌های سینمایی در این مکان، به نظر همه چیز برای حضور شما در midtown فراهم است و تا جای ممکن در سفر به بدروم باید سری به این مرکز خرید بزنید.

 


بنای اصلی midtown و فروشگاه‌های آن

بنای اصلی ساختمان از دور، یک بنای مدرن و مینیمالیستی است که به صورت دوار به رنگ سفید مشکی ساخته شده است. این مکان در مجموع یک طبقه همکف و یک طبقه دیگر بالای آن دارد و فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی همه در آن جمع شده‌اند و حیاطی برای ارائه بخش‌های دیگر در آن تعبیه نشده است.

 

 ۶ دلیل برای اینکه به بدروم سفر کنید

 

در میان فروشگاه‌های midtown می‌توانید انواع مغازه‌ها را از سامسونگ و قطعات الکترونیکی تا انواع برندهای پوشاک محبوب ترک و بین‌المللی پیدا کنید. در واقع تمامی اعضای خانواده امکان خرید در این مرکز را دارند چون فروشگاه‌های لوازم ورزشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، پوشاک در سنین مختلف و ... در midtown وجود دارد و یک رنج قیمتی خوب را نیز شامل می‌شود و مکان مناسبی برای خرید سوغاتی در بدروم است. طرفداران برندهای مهم خارجی هم نگران نباشند، GAP، Mango، MARKS & SPENCER و بسیاری از برندهای معروف دنیا هم خودشان را به این مرکز خرید رسانده و هر ماه نیز به لیست آن‌ها اضافه می‌شود.

 


مجموعه سینمایی cinemaximum

Cinemaximum یک مجموعه‌ سینمایی زنجیره‌ای بسیار معروف در ترکیه است که چندین مرکز خرید معروف این کشور را به بهترین سالن‌های ممکن تجهیز کرده است و در midtown نیز شما می‌توانید در سالن‌های این مجموعه سینمایی به دیدن فیلم مشغول شوید. مثل همیشه در Cinemaximum چند سالن با مشخصه‌های مختلف وجود دارد و بهترین و جدیدترین فیلم‌های روز دنیا در آن‌ها به زبان اصلی (عموما) و با زیرنویس ترکی پخش می‌شود.

 

ده کاری که حتما در اولین سفر به بدروم باید انجام دهید

 

دو مرکز تفریحی بسیار عالی در midtown وجود دارد که یکی مختص بچه‌ها و دیگری مناسب تمام سنین است. ابتدا از مینی سیتی شروع کنیم که چیزی شبیه به کیدزانیا در دبی بوده و در واقع یک شهر مینیاتوری است که کودکان می‌توانند در آن شغل داشته و یک بازی در کنار تجربه‌ای شبیه به زندگی واقعی را از سر بگذرانند. البته جنبه‌ی تفریحی این پارک بسیار بیشتر از جنبه‌ی آموزش آن است. از طرفی شما گیم لند moa را دارید که یک مرکز بازی‌های کامپیوتری و رومیزی برای تمام سنین است. در این جا شما انواع بازی‌های تک نفره، دو نفره و گروهی را خواهید داشت که برای ساعت‌ها شما و خانواده‌تان را می‌تواند سرگرم کند.

 


غذا و نوشیدنی

خیلی نباید در این مکان به دنبال رستوران‌های گران و با کلاس باشید، اما تا جایی که بخواهید برندهای زنجیره‌ای معروفِ دنیا و ترک در این مرکز وجود دارند. برگر کینگ، KFC و مک دونالد در کنار برندهای ترک یک بهشت برای عاشقان فست فود را در midtown ساخته‌اند. در زمینه کافه هم تقریبا اوضاع به همین شکل است و کافه‌های ترک در کنار کافه‌های زنجیره‌ای معروف که به طور کلی در ترکیه زیادند و به ارائه نوشیدنی‌ها و دسرهای مختلف مشغول هستند.

 

بهترین پیتزا فروشی‌های بدروم


گالری هنری و برنامه‌های موسیقیایی

"می گالری" نام گالری هنری این مرکز خرید است که به صورت دوره‌ای آثار مختلف از هنرمندان داخلی و خارجی را در سالن اصلی خود به نمایش گذاشته و بعضی اوقات نمایشگاه‌ها و برنامه‌هایی را نیز میزبانی می‌کند. از طرفی یک سالن مخصوص کنسرت در midtown وجود دارد که همیشه برنامه‌های متفاوتی در آن برگزار می‌شود. در طبقه همکف و در وسط مرکز خرید نیز یک استیج در نظر گرفته شده که عموما گروه‌های موسیقی به رایگان برای مشتریان به نوازندگی مشغول هستند.

 

۱۴ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران