معرفی بهترین رستوران‌های بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی بهترین رستوران‌های بدروم

پیدا کردن رستورانی با کیفیت یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران در طول سفر است. به خصوص اگر مقصد گردشگری خارجی را انتخاب کنید که هیچ گونه آشنایی با آن ندارید این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از آنجایی که یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای سفر گردشگران ایرانی شهر بدروم واقع در جنوب ترکیه است در یان مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران‌های بدروم آشنا کنیم. اگر شما نیز علاقه زیادی به رستوران گردی داشته و برنامه سفر با تور بدروم را در سر دارید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را در این مقاله برای انتخاب یک رستوران خوب و باکیفیت برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاها آشنا کنیم.

 

رستوران لیمون (Limon Restaurant)

بهترین انتخاب برای خوردن غذاهای دریایی خوشمزه در بدروم، رستوران لیمون است. این رستوران در منطقه گوموشلوک (Gümüşlük) قرار داشته و دسترسی به آن برای توریست‌ها آسان است. لیمون دارای حالتی سنتی و روستایی بوده و دارای تراس‌های باغ با مناظر خیره‌کننده از حمام رومی ویران‌شده و ویرانه‌های کلیسای بیزانسی به سمت دریای درخشان اژه است. اگر این رستوران را برای سیر کردن شکم خود انتخاب کردید می‌توانید طعم واقعی غذاهای اصیل دریایی و ترکی را در آن بچشید. علاوه بر غذا این رستوران دارای منو غنی از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه است. برخی از روزهای هفته در رستوران لیمون موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

 

کارهایی که باید در بدروم انجام دهید

 

رستوران لا پاسیون (La Pasión Restaurant)

اگر دوست دارید تا در فضایی خاص از طعم غذاهای اسپانیایی در شهر بدروم لذت ببرید، توصیه می‌کنیم رستوران لا پاسیون را امتحان کنید. این رستوران اسپانیایی شیک در یک خیابان فرعی سنگ ‌فرش‌شده، با فضایی دوست‌ داشتنی قرار گرفته است. بنای این رستوران در حقیقت یک خانه قدیمی سنگی یونانی است که میزهای آن در زیر درختان انجیر چیده شده است. منو غذای این رستوران به صورت هفتگی تغییر می‌کند. هزینه متوسط غذا خوردن در رستوران لا پاسیون تقریبا ۱۲۰ الی ۱۸۰ دلار به ازای دو نفر است.

 

رستوران ایکی صندل (Iki Sandal Restaurant)

بهترین انتخاب برای خوردن غذاهای خوشمزه ترکی در بدروم، رستوران ایکی صندل است. این مکان که یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های بدروم است، یک خانه سنگی قدیمی و دوست داشتنی بوده و دارای یک تراس جلویی با چشم انداز رو به دریا است. منوی غذایی این رستوران با نهایت دقت طراحی شده و شما می‌توانید انواع غذاهای سالم و خوشمزه را در آن پیدا کنید. برخی از غذاهای این رستوران به سبک عثمانی طبخ و سرو می‌شوند.

 

رستوران اوتانیک اوجاک‌باشی (Otantik Ocakbaşı Restaurant)

از دیگر گزینه‌ها در میان بهترین رستوران‌های بدروم برای خوردن انواع غذاهای خوشمزه ترکی اوتانیک اوجاک‌باشی است. این رستوران بیش از هر چیز دیگری به دلیل کباب‌های سنتی خود معروف است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما اسکندر کباب یا کوفته را در آن امتحان کنید. قیمت غذاها در این رستوران کاملا معقول بوده و کارکنان آن بسیار مهربان و با اخلاق هستند. اگر به خوردن انواع کباب‌ها و غذاهای گوشتی علاقه دارید این رستوران بهترین انتخاب برای شما در بدروم خواهد بود.

 

تجربه هیجان در پارک‌های آبی بدروم

 

رستوران اورفوز (Orfoz Restaurant)

بهترین انتخاب برای خوردن غذاهای دریایی در شهر بدروم، رستوران اورفوز نام دارد. این مکان از نظر بسیاری از مشتریان به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها برای خوردن انواع ماهی‌های خوشمزه شناخته می‌شود، تراس این رستوران چشم‌اندازی بر ساحل شرقی بدروم داشته و لذت خوردن غذا را چندین برابر خواهد کرد. علاقه‌متدان به غذاهای دریایی می‌توانند غذاهایی مثل صدف با پارمزان، مارماهی دودی، حلزون‌های دریایی با سس شراب، صدف، گوش ماهی، خارپشت دریایی، خرچنگ آبی و ... را در آن سفارش داده و مزه کنند.

 

رستوران بیستروت 4 (Bistrot 4 Restaurant)

اگر به خوردن غذاهای مدیترانه‌ای علاقه دارید در سفر به بدروم حتما سری به رستوران بیستروت ۴ بزنید. این رستوران در منطقه یالیکاواک و در تپه‌های پشت شهر قرار دارد. این رستوران دارای محیطی دوست‌داشتنی بوده و فرصتی بی‌نظیر برتی خوردن یک وعده غذایی به یاد ماندنی در بدروم است. در منوی غذایی آن تنوع بالایی از انواع پیش غذاهای خوشمزه مثل ماهی قزل آلای دودی با آرگولا، لیمو، پیاز قرمز و کیپر به چشم می‌خورند. همچنین غذاهای اصلی خوشمزه بسیاری که شما را شیفته خود خواهند کرد در منو غذایی این رستوران به چشم می‌خورند.

 

رستوران درخت لیمو (Lemon Tree Restaurant)

درست در تفرجگاه ساحلی در کنار مسجد کوچک یالی، این رستوران محبوب که با دکورهای سفید و سبز مشخص شده، قرار گرفته است. این رستوران به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا بر روی میزهای سایه‌دار بر روی شن‌های ساحل نشسته و غذا بخورند. در منو غذایی این رستوران با انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای روبرو خواهید شد. بنابراین اغلب افراد با هر ذائقه‌ای می‌توانند به این رستوران رفته و از خوردن غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. این رستوران به قدری در بدروم محبوب است که اغلب مردم محلی نیز آن را برای خوردن وعده‌های غذایی خود انتخاب می‌کنند.

 

معرفی ۸ تا کلاب شبانه عالی در بدروم

 

رستوران میموزا (Mimoza Restaurant)

از جمله بهترین رستوران‌های بدروم برای خوردن غذاهای دریایی، رستوران میموزا است. این رستوران نیز در منطقه گوموشلوک قرار گرفته و از سبک معماری ساده‌ای برخوردار است. همین سبک معماری سبب شده تا این رستوران از جذابیت بالایی برخوردار شود. همان طور که گفته شد این مکان به دلیل سادگی خیره کننده است و با داشتن میزهای شیک سفید که درست در لبه آب قرار گرفته‌اند و دکورهای هنری زیادی دارد توانسته محبوبیت بالایی پیدا کند. اغلب غذاها در منو این رستوران گران بوده اما به دلیل کیفیت بالا قطعا ارزش پرداخت دارند.

 

رستوران اسمعلی بیتز میهانه (Asmali Bitez Meyhane Restaurant)

این مکان خوش ذوق نسبت به دیگر رستوران‌ها توریستی بدروم، غذاهای خوش طعم متفاوتی را در منو غذایی خود دارد. در روزهای خوش آب و هوای سال و به خصوص تابستان‌ها از میز و صندلی در هوای آزاد برای پذیرایی از مشتریان در رستوران اسمعلی بیتز میهانه استفاده می‌شود. سه شب در هفته این رستوران میزبان اجرای موسیقی زنده ترکی عالی است.

 

رستوران له من کولتور (Le Man Kültür Restaurant)

له من کولتور از جمله رستوران‌های زنجیره‌ای در ترکیه است که در شهر بدروم قرار گرفته و موفق شده تا به یکی از بهترین‌های آن تبدیل شود. این رستوران بی‌نظیر با کتاب‌های مصور و هنر‌های خیابانی تزئین شده است. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها برای علاقه‌مندان به  هنر در بدرون به حساب می‌‌آید. علاوه بر غذاهای خوشمزه در له من کولتور می‌توانید انواع اسموتی‌ها، قهوه‌ها، کوکتل‌ها و ... را نوش جان کنید. همچنین در آن میان وعده‌های خوشمزه‌ای از جمله ساندویچ، برگر، پیتزا و ... سرو می‌گردند.

 

تفریحاتی که در تور بدروم می‌توان تجربه کرد

 

رستوران نازیک آنا (Nazik Ana Restaurant)

مورد بعدی از بهترین رستوران‌های بدروم برای خوردن انواع غذاهای ترکی، رستوران نازیک آنا است. این مکان ساده در میان کوچه پس کوچه‌های بدروم قرار داشته و از سبک معماری خاصی برخوردار است. به طوری که دارای دیوارهای سنگی بوده و این حس و حالی متفاوت به آن بخشیده است. از نظر بسیاری از افراد این مکان یکی از مناسب‌ترین و دوستانه‌ترین رستوران‌ها برای خوردن غذاهای خوشمزه در بدروم است.

 

رستوران کالاماره (Kalamare Restaurant)

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید و هنوز در سفر به بدروم موفق به پیدا کردن رستوران مورد علاقه‌ خود نشده‌اید، ما به شما رستوران کالاماره را پیشنهاد می دهیم. این رستوران نقلی و دوست داشتنی دارای میزهای سفید و دیوارهای پاستلی رنگ بوده و مطمئناً شما را شیفته خود خواهد کرد. کالاماره در فصل توریستی بدروم همواره مملو از مشتری بوده و در آن اختاپوس، کالاماری، باس دریایی و حتی دیگر غذاهای گوشتی به خوشمزه‌ترین شکل به فروش می‌رسند.

 

رستوران آولو (Avlu Restaurant)

یکی از بهترین رستوران‌های بدروم برای چشیدن طعم واقعی غذاهای ترکی، رستوران آولو است. این رستوران در خانه‌ای سنگی و قدیمی در مسیری سنگ‌فرش‌شده قرار دارد که امکان خوردن غذا در فضای باز در آن فراهم شده است. فضای این رستوران بسیار صمیمی بوده و گردشگران می‌توانند غذای دلخواه خود را به همراه نوشیدنی مورد علاقه خود میل کنند. در کنار غذاهای ترکی می‌توان در منو غذایی آولو برخی از غذاهای بین المللی مانند باس دریایی ترد با سس گواکامول را نیز مشاهده کرد.

 

اطلاعات ضروری که درباره بدروم نمی‌دانید 

 

رستوران فلام (Flamm Restaurant)

فلام یک رستوران هتل محبوب در میان گردشگران است که در منطقه گولترکبوتو (Göltürkbükü) قرار دارد. این رستوران هتل به سبک ایبیزا با زمینی عالی در کنار ساحل، میزهای شیک برای صرف غذا و مناطق استراحت برای نوشیدن کوکتل مورد علاقه آماده پذیرایی از مشتریان خود است. توجه داشته باشید که قیمت غذاها به خصوص غذاهای دریایی در این رستوران کمی بالا است. البته کیفیت بالای غذاها قطعا ارزش یک بار امتحان کردن را خواهند داشت.

 

کافه رستوران پلاژ (Plaj Cafe Restaurant)

کافه رستوران پلاژ توسط یک خانواده ماهیگیری در بدروم اداره می‌شود و طیف گسترده‌ای از انواع غذاهای دریایی و پیش غذاهای خوشمزه را ارائه می‌دهد. در فضای این رستوران می‌توانید در کنار خوردن غذاهای خوشمزه از صدای باد و پرندگان و صدای امواج دریا نهایت لذت را ببرید. اگر در انتخاب غذا بر سر دو راهی قرار گرفتید ما به شما ماهی کبابی را که غذای مخصوص این رستوران است پیشنهاد می‌دهیم. مردم محلی این رستوران را با نام‌های کافه ساحل یا محل مصطفی خیاط نیز می‌شناسند.

 

رستوران بلک کت (Black Cat Restaurant)

بلک کت رستورانی صمیمی و دوست داشتنی است که دیوارهای آن با عکس‌هایی از گربه‌های تزئین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با رفتن به این رستوران از خوردن غذاهای خوشمزه در وعده‌های ناهار و شام لذت برده و شکم خود را سیر کنند. از جمله غذای پیشنهادی در این رستوران می‌توان به کباب مخصوص که اوزل کباب نامیده می‌شود اشاره کرد.

 

رستوران اوکس (Ox Restaurant)

اگر به دنبال یک برگر فروشی بی‌نظیر در بین بهترین رستوران‌های بدروم هستید، رستوران اوکس گزینه پیشنهادی ما به شما عزیزان خواهد بود. در منو غذایی این رستوران می‌توانید برگرهای لذیذ ۱۲۰ تا ۱۸۰ گرمی را سفارش داده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. این برگرها به همراه بیکن و پنیرهای مخصوص سرو می‌شوند.

 

کافه رستوران لو (Le Café & Restaurant)

اگر به خوردن غذاهای ایتالیایی علاقه دارید در سفر به بدروم حتما سری به کافه رستوران لو بزنید. این رستوران در منطقه یالیکاواک قرار گرفته و انواع غذاهای ایتالیایی از قبیل پیتزا، ماکارونی، مرغ پارمیجیانا و ... را سرو می‌کند. غذاهای این رستوران توسط بهترین سرآشپزها طبخ می‌شود و آن چه که لذت خوردن غذا در آن را افزایش می‌دهد موقعیت ساحلی عالی آن است.

 

راهنمای فعالیت‌های شبانه در بدروم

۲۲ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران