بهترین مکان‌های تفریحات شبانه در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
بهترین مکان‌های تفریحات شبانه در بدروم

تفریحات شبانه بخش اصلی سرگرمی‌هایی است که گردشگران ایرانی دوست دارند در طول سفرهای خارجی از آن‌ها بهره ببرند. به خصوص اگر در فصل‌های بهار و تابستان سفر می‌کنید، شاهد تفریحات شبانه با شکوه بیشتری خواهید بود. یکی از بهترین مقاصد برای این منظور همراه شدن با تور بدروم است. چرا که بدروم به عنوان شهری ساحلی و همچنین توریستی دارای کلاب‌ها، بارها و همچنین خیابان‌های شاد و زنده متعددی است که علاقه‌مندان می‌توانند تا طلوع خورشید در آن به تفریح و سرگرمی بپردازند. پس اگر شما نیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر با تور ترکیه به بدروم هستید و در عین حال دوست دارید تا علاوه بر روز از ساعات شب خود نیز نهایت استفاده را بکنید تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید. چرا که این بار سعی کرده‌ایم تا به معرفی چند مورد از بهترین مکان‌های تفریحات شبانه در بدروم بپردازیم.

 

خیابان بار بدروم، ترکیه (Bodrum Bar Street, Turkey)

در شهر زیبای بدروم محدوده‌ای به نام خیابان بار وجود دارد که تا دیروقت مردم محلی و گردشگران تور ترکیه در آن به تفریحات شبانه مشغول هستند. این مکان به خاطر تفریحات شبانه‌ پرجنب و جوش و همچنین مکان‌های تفریحی متنوع خود با نام خیابان بار شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که خیابان بار بدروم نام مستعار خیابان جمهوریت است که از میدان روبروی قلعه بدروم شروع شده و در امتداد ساحل به سمت شرق ادامه دارد. این خیابان سرتاسر پر از مکان‌های تفریحی شبانه بوده و افراد با هر علاقه و سلیقه‌ای در آن می‌توانند گزینه مورد پسند خود را پیدا کرده و تا سپیده‌های صبح به تفریح بپردازند. ناگفته نماند که قیمت‌ها در این خیابان بسیار متفاوت بوده و از نوشیدنی‌های ارزان در مکان‌های ساده تا کوکتل‌های گران در محیط‌های لوکس در انتظار شما خواهند بود. از جمله پرطرفدارترین مکان‌ها در خیابان بار بدروم برای لذت بردن از تفریحات شبانه می‌توان به کلاب شبانه هالیکارناس، بار کوله راک سیتی و بار ساحلی ریف اشاره کرد.

 

آشنایی با تفریحات آبی بدروم

  • آدرس: Cumhuriyet Cd. 48400 Bodrum, Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: به صورت ۲۴ ساعته

 

مارینا یاچت کلاب بدروم، ترکیه (Marina Yacht Club Bodrum, Turkey)

چنانچه هدف شما از تفریحات شبانه در بدروم پیدا کردن مکانی برای لذت بردن از غذا و نوشیدنی‌های با کیفیت آن در محلی شلوغ در کنار اسکله شهر است، Marina Yacht Club جایی است که هرگز رفتن به آن را نباید فراموش کرد. این مجموعه مکانی شیک برای خوردن، نوشیدن و البته لذت بردن از موسیقی و رقص است. چنانچه رفتن به مارینا یاچت کلاب بدروم را در طول روز انتخاب کنید، فرصت لذت بردن از فضای آرام و غذاهای خوشمزه ترکی و مدیترانه‌ای را در آن خواهید داشت. در حالی که با نزدیک شدن به ساعات شب فضا کمی شلوغ شده و می‌توانید شامی خوشمزه را در آن نوش جان کنید. از دیگر مزایای این مکان می‌توان به موقعیت استراتژیک آن در وسط مارینا بدروم اشاره کرد که به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا در حین لذت بردن از فضای اطراف به تماشای مناظر گسترده از قلعه بدروم نیز بپردازند. بهترین زمان برای لذت بردن از حال و هوای متفاوت و اجرای گروه‌های موسیقی زنده یا دی‌جی‌های محلی در این مکان بعد از ساعت ۱۰:۳۰ شب است.

  • آدرس:Marina Yacht Club, Milta Bodrum Marina Neyzen Tevfik Caddesi No.5, 48400 Bodrum, Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا نیمه‌های شب (یکشنبه‌ها بسته است)

 

گومبت بار استریت بدروم، ترکیه (Gumbet Bar Street Bodrum, Turkey)

برای کسانی که حتی دوست ندارند لحظه‌ای استراحت کرده و به دنبال مکانی برای لذت بردن از لحظه به لحظه خود در شب‌های بدروم هستند، هیچ مکانی بهتر از Gumbet Bar Street نخواهد بود. این از دیگر خیابان‌های شب زنده‌دار بدروم است که به خصوص در میان قشر جوان و خستگی ناپذیر از شهرت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های خیابان گومبت بار بدروم می‌توان به قیمت‌های ارزان، نوشیدنی‌های متنوع و همچنین تزیینات نئونی پرزرق و برق آن اشاره کرد. اگر در انتخاب مکان مناسب خود برای تفریح در این مکان دچار سردرگمی شدید Chico’s Cocktail Bar  و No Name Bar بهترین مکان‌ها برای خوردن نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه هستند. همچنین اگر به دنبال مکان‌هایی برای رقص و لذت بردن از پرجنب و جوش‌ترین موسیقی‌ها هستید، Club Posh Bodrum و Club Mood Bodrum را توصیه می‌کنیم.

 

آب و هوای بدروم در فصل‌های مختلف سال

  • آدرس: Erguvan Sk, Gümbet, 48400 Bodrum, Turkey
  • ساعات کاری: ۲۴ ساعته

 

کوله راک سیتی بار بدروم، ترکیه (Kule Rock City Bar Bodrum, Turkey)

بهترین گزینه شما برای لذت بردن از راک اند رول در شهر بدروم، بدون شک جایی جز Kule Rock City Bar نخواهد بود. پس اگر از عاشقان گوش دادن به موسیقی زنده راک هستید، آماده شده و وارد این مکان بی‌نظیر شوید. توجه داشته باشید که در ساعات اولیه شب موسیقی‌های راک ملایم در آن پخش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی می‌توانید از آهنگ‌های هارد راک به صورت زنده در آن لذت ببرید. علاوه بر حضور خوانندگان راک مطرح کشور و پخش موسیقی‌های عالی راک این مجموعه دارای دکوراسیونی زیبا و همچنین نورپردازی‌های بی‌نظیر نیز است که نقش به سزایی در خلق لحظات به یادماندنی در تور بدروم برای شما خواهند داشت.

  • آدرس: Çarşı, Çarşı Mh Cumhuriyet Caddesi, Barlar Sokağı No.55, 48400 Bodrum, Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ شب تا ۵ صبح

 

ماندالین بدروم، ترکیه (Mandalin Bodrum, Turkey)

اولین گزینه‌ای که در بین بهترین مکان‌های تفریحات شبانه بدروم به منظور گوش دادن به موسیقی زنده به ذهن می‌رسد، Mandalin بدروم است. به طوری که نوازندگان با استعداد و مطرح هر شب در هفته یک کنسرت پر انرژی در آنجا برگزار می‌کنند. البته توجه داشته باشید که در این مکان اغلب آهنگ‌های قدیمی ترکی پخش می‌شود. پس اگر از طرفداران آهنگ‌های معاصر و جدید ترکی هستید، شاید ماندالین بدروم مکان مناسبی برای شما نباشد. این مکان از موقعیت مکانی عالی در ساحل برخوردار بوده و قیمت‌ها در آن کمی بالا است. به طوری که می‌توان آن را جز مکان‌های لوکس بدروم برای داشتن شبی به یادماندنی و متفاوت دانست.

 

۵ مرکز خرید محبوب بدروم

  • آدرس: Çarşı Mahallesi Dr. Alimbey Caddesi, 1025. Sk., 48400 Bodrum, Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۴ صبح

 

مونلایت بار بدروم، ترکیه (Moonlight Bar Bodrum, Turkey)

یکی دیگر از مکان‌های عالی بدروم به منظور داشتن شبی خاطره‌انگیز و به یادماندنی در تور ترکیه، Moonlight Bar Bodrum است. این یک مکان فوق‌العاده خنک در کنار ساحل بدروم بوده و از همین رو در شب‌های گرم تابستان در بین گردشگران و البته مردم محلی محبوبیت بالایی پیدا می‌کند. مونلایت بار بر خلاف دیگر بارهای بدروم که فضایی شلوغ و پر سر و صدا دارند، یکی از آرام‌ترین بارهای ساحلی آن است. شما می‌توانید ساعت‌ها بر روی مبل‌های راحت ساحلی نشسته و در فضایی آرام از خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید. این مجموعه از صبح ارائه خدمات به مشتریان را آغاز کرده و شما می‌توانید علاوه بر شب در طول روز نیز در آنجا حضور داشته و از دراز کشیدن در زیر نور آفتاب بر روی تخت‌های تعبیه شده نیز لذت ببرید. جدای از محیط آرام ساحلی، جذابیت اصلی اینجا مناظر باشکوه آن است که چشم‌اندازی از قلعه بدروم، تفرجگاه و خلیج را ارائه می‌دهد.

  • آدرس: Çarşı, Dr. Alim Bey Cd., 48400 Bodrum, Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۴ بامداد

 

ماوی بار بدروم، ترکیه (Mavi Bar Bodrum, Turkey)

Mavi Bar یکی از مکان‌های ایده‌آل شبانه برای یک قرار عاشقانه در بدروم است. چرا که این مکان در محدوده نوار ساحلی قرار گرفته و دارای فضایی آرام و صمیمی است که می‌تواند مورد پسند زوج‌های عاشق قرار بگیرد. توجه داشته باشید که ماوی بار دارای فضایی کوچک بوده و ظرفیت پذیرش آن چیزی در حدود ۳۰ نفر است. از همین رو به مکانی پرطرفدار در بین زوج‌هایی که دوست دارند شبی آرام و به دور از شلوغی داشته باشند، تبدیل شده است. فضای داخلی این مکان با آجر‌ و سنگ‌های سفید به سبکی کاملا امروزی و شیک طراحی شده و این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا در صندلی‌های فضای باز نشسته و از تماشای چشم‌انداز دریا لذت ببرند. همچنین این مکان شب‌ها میزبان گروه‌های موسیقی زنده می‌شود که همین موضوع محبوبیت آن را در بین مشتریان دوچندان کرده است.

 

اینستاگرامی‌ترین مکان‌های بدروم: بخش اول

  • آدرس: Kumbahçe, Cumhuriyet Cd. No. 175, 48400 Bodrum, Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۶عصر تا ۵ صبح

 

او کونورز بار بدروم، ترکیه (O'Connors Bar Bodrum, Turkey)

از دیگر مکان‌های برتر بدروم برای لذت بردن از شب‌های این شهر زیبای ساحلی می‌توان به O'Connors Bar اشاره کرد. این مکان که به گفته مردم محلی و همچنین گردشگران بهترین بار ایرلندی بدروم است دارای فضایی دوستانه و آرام با ترکیبی از دکوراسیون سنتی و مدرن است. به طوری که اغلب مشتریان به خاطر فضای خانگی و صمیمی آن این مکان را برای تفریح در شب‌های بدروم انتخاب می‌کنند. نکته جالب اینکه حتی اگر تنها به این مکان بیایید احتمال پیدا کردن هم صحبت در فضای دوستانه و صمیمی آن برای شما وجود خواهد داشت. مشتریان این مکان صرفا افراد جوان نبوده و شما می‌توانید تعداد زیادی از خانواده‌ها و مشتریان مسن را نیز در آنجا ببینید. آهنگ‌های ایرلندی و دیگر آثار غربی از اصلی‌ترین موسیقی‌هایی هستند که به صورت زنده در این مکان در ساعات شب به اجرا در می‌آیند.

  • آدرس: Gümbet, Adnan Menderes Cd. No:26-B-2, 48400 Bodrum, Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: همه روزه از ۱۲ظهر تا ۴صبح

 

منبع

۳۰ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران