بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در بدروم

بدروم، در پر جنب و جوش‌ترین ساحل فیروزه‌ای ترکیه واقع شده است. این مقصد تعطیلات تابستانی بی‌خطر، به ‌خاطر اسکله‌ای پر از قایق‌های بادبانی‌ شهرت دارد که آماده هستند گردشگران تور بدروم را به گشت و گذار در دریای اژه ببرند. این شهر، مملو از خانه‌های سفید رنگ و قدیمی است و تعداد انگشت شماری از جاذبه‌های تاریخی را در خود جای داده است. اینجا در اواخر دوران عثمانی تنها یک دهکده ماهیگیری ساده بود، اما همه چیز در اواسط قرن بیستم و با رونق صنعت توریسم در این منطقه تغییر کرد. مقاله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بدروم، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار دهد.

در حال حاضر در طول تابستان، این شهر یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر به تور ترکیه و بهره مندی از آفتاب و دریاست و البته اقامتگاه‌های متنوعی را نیز، می‌توانید در این محدوده شاهد باشید. اما اگر به دنبال فضایی دنج و کم رفت و آمد و قیمت‌هایی مقرون به صرفه تر از هتل هستید، بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در بدروم شما را به سوی خود فرا می‌خوانند.

 

Lucia Junior Suite

این آپارتمان دارای تراس، بالکن، باغ  و استخر بوده و مهمانانش را به مناظر بی بدیل اطراف دعوت می‌کند. این ملک  که حدود ۲.۲ کیلومتری ساحل گوموسکایا، ۱۵ کیلومتری مرکز خرید Oasis Mall و ۱۵ کیلومتری دروازه میندوس واقع شده، در عین حال از فرودگاه میلاس بدروم ۴۳ کیلومتر فاصله دارد. در ضمن قلعه بدروم در ۱۷ کیلومتری و کلوپ قایق بادبانی مارینا بدروم، در ۱۶ کیلومتری این آپارتمان قرار دارند.

در اینجا واحدهایی یک خوابه را خواهید یافت که با کلیه امکانات رفاهی از جمله تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و آشپزخانه مجهز از مخاطبانشان پذیرایی می‌کنند.

 

آدرس: Otuz Ağustos Sokak, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Begonville

این آپارتمان، در قلب بدروم واقع شده و خیابان بار استریت بدروم در ۵۰۰ متری و فرودگاه میلاس بدروم، در ۳۶.۵ کیلومتری ملک قرار دارد.

این بنای ساحلی، دارای دکوراسیونی به رنگ روشن با مبلمان رنگی ملایم است. بعلاوه، وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس است. واحدهای این اقامتگاه نیز دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، بالکن، حمام خصوصی با دوش و سشوار و همچنین آشپزخانه کامل با ماشین ظرفشویی و اجاق گاز هستند. بنابراین می‌توانید غذاهای خود را به راحتی در اینجا آماده کرده و در فضای غذاخوری میل نمایید. بعلاوه این واحدها، چشم اندازی باشکوه به منظره شهر وطبیعت اطراف دارند.

 

گشت و گذار در بیتز بدروم

آدرس: Umurça Mahallesi Rasattepe Sokak 10A-3 Bodrum, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Townhouse

این ملک که در ۵۰۰ متری ساحل آکان و ۳۲ کیلومتری فرودگاه میلاس واقع شده، در عین حال دسترسی عالی به جاذبه‌هایی همچون ساحل خلیج بارداکچی، قلعه بدروم و کلوپ قایق‌های بادبانی مارینا بدروم دارد.

این ملک با رستوران، بار، تراس، ساحل اختصاصی و واحدهایی راحت و جادار همراه با تهویه مطبوع، بالکن و وای‌فای رایگان به استقبال مسافران تور بدروم می‌آید. بعلاوه هر واحد دارای گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو، کمد لباس، فضای نشیمن مبله و آشپزخانه کوچک با یخچال است. همچنین مهمانان می‌توانند از وان آب گرم استفاده کنند و در هر واحد حمام اختصاصی با دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان وجود دارد.

آدرس: Cumhuriyet Caddesi No : 108, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Flat in Bodrum

این آپارتمان با یک باغ زیبا، تهویه مطبوع و واحدهایی ۲ خوابه همراه با حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره باغ به مهمانانش خوشامد می‌گوید.

گفتنی است این آپارتمان در مرکز شهر بدروم، در ۱ کیلومتری ساحل خلیج بارداکچی و ۱۹ دقیقه پیاده روی تا ساحل آکان واقع شده و به ساحل گامبت، قلعه بدروم و باشگاه قایق‌های بادبانی مارینا بدروم بسیار نزدیک است. بعلاوه، فرودگاه میلاس بدروم در ۳۲ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد. همچنین این آپارتمان، ۹۰ متر تا مقبره هالیکارناسوس و ۴۰۰ متر تا آمفی تئاتر باستانی فاصله دارد.

 

برترین هتل‌های لاکچری در بدروم

آدرس: Saray Sokak No:6/2, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Stone House

این هتل آپارتمان با چشم اندازهایی زیبا از یک باغ، استخر فصلی در فضای باز، بار، سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان و تراس به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه علاقمندان می‌توانند هر روز، از طعم لذیذ صبحانه حلال این اقامتگاه لذت ببرند.

گفته می‌شود که واحدهای مبله این ملک دارای تهویه مطبوع، کف پوش پارکت، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز، اتاق نشیمن، آشپزخانه مجهز، بالکن و چشم اندازی به منظره استخر هستند. در ضمن از نقاط محبوب در نزدیکی هتل آپارتمان می‌توان به ساحل خلیج بارداکچی، ساحل آکان و ساحل گامبت اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه میلاس بدروم است که ۳۲ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Tepecik, Osman Kızıldereli Sk. No:5, 48400 Bodrum/Muğla, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Helis Suites Bitez

مهمانان این هتل آپارتمان به رستوران، رزرواسیون ۲۴ ساعته، بار، باغ، استخر فصلی در فضای باز و تراس دسترسی دارند. بعلاوه هر واحد دارای مبلمان، فضای نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه مجهز با فضای غذاخوری، مینی بار و کتری، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی است. همچنین هر روز، صبحانه قاره‌ای یا آلاکارت در این اقامتگاه دنج و راحت سرو می‌شود. و برای رفاه حال مهمانان جهت گشت و گذار در این منطقه، خدمات کرایه خودرو نیز مهیاست.

 به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این ملک در فاصله نزدیکی از ساحل بیتز، ساحل گامبت و پلاژ مور واقع شده است.  همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بدروم است که در ۳۵ کیلومتری این هتل آپارتمان قرار دارد.

 

تجربه غذا خوردن در بهترین نقاط بدروم

آدرس: 17,1313Sokak, 48470 Bodrum City, Turkey

 

ALA

این ملک در ۲۰۰ متری ساحل گامبت واقع شده و اقامتی خاطره انگیز را با امکاناتی جذاب نظیر استخر شنای فصلی در فضای باز، باغ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، تراس، خدمات کرایه خودرو و پارکینگ خصوصی رایگان رقم می‌زند. بعلاوه تمامی واحدها دارای تهویه مطبوع، اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی با دمپایی و سشوار، فضای غذاخوری، پاسیو و همچنین آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند.

آدرس: 7Mister Hadi Sokak, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Begonvilli Ev

این ملک با چشم اندازی زیبا از باغ و کوهستان، در ۷ کیلومتری کلوپ قایق‌های بادبانی مارینا بدروم و ۶ کیلومتری بار استریت بدروم واقع شده است. بعلاوه ۶ کیلومتر از قلعه بدروم، ۶ کیلومتر از برج فرانسوی و ۲۸ کیلومتر از فرودگاه میلاس بدروم فاصله دارد.

تمامی واحدهای این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای ۲ اتاق خواب، ۱ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره باغ هستند. بعلاوه این ملک پارکینگ اختصاصی، تراس و وای فای رایگان را نیز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

آدرس: Yalı Belediyesi, 48401 Bodrum City, Turkey

 

Dream house

این ملک رویایی که در کنار ساحل قرار دارد، دارای یک بار، یک باغ و یک منطقه ساحلی خصوصی است. همچنین واحدهایی یک خوابه همراه با  تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن، حمام اختصاصی و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال و سایر وسایل موردنیاز را در خود جای داده است.

مهمانان در این ملک می‌توانند از وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و تراس برخوردار شوند. به لحاظ دسترسی‌ها نیز باید بگوییم ساحل Kucukbuk در ۵۵۰ متری و ساحل Gundogan  در ۱.۱ کیلومتری اقامتگاه قرار دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بدروم است که در ۳۱ کیلومتری Dream House واقع شده است.

 

هتل ۵ ستاره و مجلل هیلستون بدروم

آدرس: Küçükbük mh. Buruncuk sk.12 ev sitesi gündoğan bodrum-Muğla, 48965 Bodrum City, Turkey

 

Kaya

این هتل آپارتمان و پانسیون، در قلب بدروم و در ۲۰۰ متری قلعه بدروم و دریای زیبای اژه قرار دارد. همچنین ۲ دقیقه پیاده تا مارینا بدروم، ۱.۵ کیلومتر تا تاتر باستانی و ۳۵ کیلومتر تا فرودگاه میلاس فاصله دارد. گفتنی است رستوران‌ها و بارهای متعددی را می‌توانید در حوالی این ملک بیابید و شکم گردی‌های خاطره انگیزی را تجربه کنید.

و اما به لحاظ امکانات باید بگوییم تمام واحدهای این ملک دارای دیوارهای سفیدکاری شده بوده و مجهز به تهویه مطبوع،  فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌، گاوصندوق شخصی، حمام خصوصی با دوش و سشوار و همچنین آشپزخانه همراه با یخچال، اجاق گاز و سایر لوازم موردنیاز می‌باشند. همچنین اتاق‌ها، از بالکن و چشم اندازی بی نظیر به مناظر اطراف برخوردارند.

آدرس: Çarşı mahallesi Eski hükümet sokak no 10, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Degirmenburnu

این هتل آپارتمان که نزدیک به ساحل و در ۱.۴ کیلومتری قلعه بدروم قرار دارد، از فضایی بزرگ، تمیز و همراه با پارکینگ اختصاصی رایگان، تهویه مطبوع و وای فای رایگان برخوردار است. در اینجا واحدهایی را خواهید یافت که همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن، فضای نشیمن، حمام خصوصی با سشوار و آشپزخانه کوچک همراه با ماشین ظرفشویی و اجاق گاز هستند. گفتنی است کلوپ قایق‌های بادبانی مارینا بدروم در ۹۰۰ متری و فرودگاه میلاس، در ۴۵ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند.

 

بازدید از آسیاب‌های بادی در تور بدروم

آدرس: Osman Nuri Bilgin Caddesi No:48, 48400 Bodrum City, Turkey

 

K Studio

این ملک، در ۱.۳ کیلومتری ساحل آکان و ۲.۲ کیلومتری ساحل خلیج بارداکچی واقع شده و ۲.۹ کیلومتر تا ساحل گامبت و ۱.۳ کیلومتر تا قلعه بدروم فاصله دارد. این اقامتگاه، واحدهایی یک خوابه را در خود جای داده که از کلیه امکانات رفاهی برخوردارند از جمله: تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن، حمام اختصاصی، حوله و ملحفه، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و آشپزخانه کامل همراه با ماشین ظرفشویی و یخچال.

در ضمن مهمانان می‌توانند از اتاقشان، به چشم اندازهایی جذاب از شهر دسترسی داشته باشند. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به باشگاه قایق‌های بادبانی مارینا بدروم و خیابان بار استریت بدروم اشاره کرد. همچنین فرودگاه میلاس، در فاصله ۳۱ کیلومتری از این ملک راحت و دنج واقع شده است.

آدرس: 129Cevat Şakir Caddesi, 48400 Bodrum City, Turke

 

Central

این آپارتمان دنج و راحت، در ۱.۵ کیلومتری ساحل آکان واقع شده و با امکاناتی کامل از جمله پارکینگ رایگان، وای فای رایگان پرسرعت، رزرواسیون ۲۴ ساعته، انباری چمدان، تراس، تهویه مطبوع، خدمات کرایه خودرو و صبحانه حلال از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 این ملک که در سال ۲۰۰۴ ساخته شد، واحدهایی ‍۱ خوابه را در خود جای داده که دارای حمام اختصاصی، بالکن، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با چشم اندازی به باغ هستند.

در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید از تفریحات آبی خصوصا غواصی در حوالی ملک لذت ببرید. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این آپارتمان می‌توان به ساحل خلیج بارداکچی، قلعه بدروم و کلوپ قایق‌های بادبانی مارینا بدروم اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه میلاس بدروم است که در ۳۱ کیلومتری آپارتمان قرار دارد و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

بهترین فعالیت‌های خانوادگی در بدروم

آدرس: 4,3158Sokak 4/3, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Merve Apartments

این هتل آپارتمان خانوادگی، در دامنه تپه‌ ای آرام که توسط درختان کاج و زیتون احاطه شده، در فاصله ۷۵۰ متری مرکز بدروم و ۳ کیلومتری ساحل گامبت قرار دارد. این ملک اقامتی جذاب با کلیه امکانات از جمله یک استخر روباز مفرح و بزرگ و اسنک بار تمام روز کنار استخر، همراه با تنقلات و نوشیدنی‌های خنک را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.

و در ضمن این آپارتمان اتاق‌هایی راحت با تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن، حمام و آشپزخانه کوچک با کتری برقی و یخچال را در خود جای داده است. مهمانان می‌توانند از قلعه بدروم که در ۲ کیلومتری ملک واقع شده است بازدید کنند و همچنین به خیابان‌های پرجنب‌وجوش بدروم همراه با بارها و رستوران‌های متعدد در چند قدمی آپارتمان دسترسی داشته باشند. در ضمن باید گفت فرودگاه بدروم میلاس، ۳۴ کیلومتر با ملک فاصله دارد.

آدرس: Haci Ahmet Sokak No 10, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Myndos

و در آخر به این آپارتمان زیبا و سرسبز می‌رسیم که درست روبروی ساحل واقع شده و در بدو امر با تراس، باغ، استخر روباز فصلی و امکانات باربیکیو به استقبال مهمانانش می‌آید. این ملک دوست داشتنی بسیار تمیز، در ۱.۴ کیلومتری قلعه بدروم و ۷۰۰ متری کلوپ قایق‌های بادبانی مارینا بدروم واقع شده و از باشگاه هالیکارناس ۲ کیلومتر، از دروازه میندوس ۲۰۰ متر و از فرودگاه میلاس ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

تمام واحدهای این اقامتگاه خاطره انگیز دارای بالکن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حوله و ملحفه، حمام اختصاصی با وان و دوش و دمپایی و آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی، توستر، یخچال، اجاق گاز و کتری هستند. بعلاوه این ملک، خدمات تحویل مواد غذایی و رستوران را نیز ارائه می‌دهد. در نهایت می‌توانید در اینجا، تنیس روی میز بازی کنید و البته این منطقه، برای گلف و پیاده‌ روی بسیار محبوبیت دارد.

 

بهترین نقاط بدروم برای خوردن برانچ

آدرس: Eskicesme Mah. Myndos Cad. No:1 Mugla, 48400 Bodrum City, Turkey

۰۶ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران