راهنمای بهترین کارها در گومبت بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
راهنمای بهترین کارها در گومبت بدروم

بدروم از زیباترین نواحی ساحلی در تور ترکیه است که می‌توانید در آن روزهای به یادماندنی و تکرارنشدنی را تجربه کنید. گومبت از جاذبه‌های توریستی و دیدنی بدروم است و در عین حال که زیبایی‌های مثال زدنی شهر بدروم را دارد اما فضای راحت‌تری برای استراحت و تفریح در تور بدروم در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه فعالیت‌های زیادی در سراسر گومبت وجود دارد که می‌توانید بدون محدودیت زمانی در طول روز انجام دهید. در اینجا شما را برای انجام بهترین کارها راهنمایی می‌کنیم.

 

یک روز ساحلی عالی

ساحل گومبت یک کیلومتر ماسه طلایی است که در اطراف خلیج مایل می‌باشد. اگر می‌خواهید در زیر نور آفتاب روی یک حوله، تخت آفتابی یا زیر چتر استراحت کنید، یا ورزش‌های هیجان انگیز را امتحان کنید ساحل گومبت جایی عالی برای یک روز ساحلی دوست داشتنی است. همچنین برای گشت و گذاری خانوادگی، این ساحل تمامی شرایط و امکانات لازم را دارد. بچه‌ها می‌توانند شن بازی کنند و جوانان ورزش‌های مختلف هیجانی را تجربه کنند. آب‌های تمیز و ایمن و ماسه‌های نرم طلایی یک زمین بازی وسیع و دوست داشتنی برای کودکان خواهد بود.

 

بازدید از قلعه سنت پیتر بدروم

ورزش‌های آبی

ساحل زیبای گومبت به خاطر تمام ویژگی‌های مناسبی که دارد برای انجام ورزش‌های آبی جایی بی‌نظیر و غیرقابل چشم پوشی است. مجموعه فوق‌العاده‌ای از ورزش‌های آبی در گومبت شامل موج سواری، اسکی روی آب، غواصی، جت اسکی، پاراسلینگ، قایق‌های بانانا، پدالو و ماهیگیری وجود دارد که همه می‌توانند از آن‌ها استفاده کرده و ساعات شادی را در تور بدروم سپری کنند.

سفرهای روزانه با قایق

خلیج گومبت و خلیج‌های اطراف آن بسیار زیبا هستند. شرکت در سفر روزانه با قایق و کشف سواحل و خلیج‌های زیبای گومبت و بهترین سواحل بدروم و اطراف آن، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در گومبت انجام دهید. با تور قایق شما می‌توانید ضمن استفاده از نور آفتاب و فرصتی برای استراحت، از شنا کردن و تماشای زیبایی‌های طبیعی اطراف هم لذت ببرید. به علاوه می‌توانید با استفاده از تجهیزات اسنورکلینگ، زندگی دیدنی دنیای زیر آب را ببینید.

 

اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی بدروم

غواصی

مکان‌های عالی برای غواصی در اطراف گومبت وجود دارد، مانند "صخره بزرگ"، که یک صخره مرجانی بزرگ با اسفنج‌های نارنجی، خارپشت‌های دریایی، ستاره ماهی‌ها و دیگر سخت پوستان است و توسط تعداد زیادی ماهی گرمسیری احاطه شده است. مثلا شما می‌توانید در اینجا ماهی طوطی باراکودا و پاروت رنگی را از نزدیک مشاهده کنید. به علاوه اگر از غواصی چیزی نمی‌دانید هم ناراحت نباشید در اینجا هر کسی با هر سطحی از توانایی می‌تواند در کلاس‌های آموزشی غواصی شرکت کند.

یک روز سرگرم کننده در پارک آبی بدروم

امکان ندارد به این خطه ساحلی نزدیک شوید و از پارک آبی بدروم دیدن نکنید. اصلا فرقی نمی‌کند به کدام از قسمت‌های خطه بدروم سفر کنید در نهایت باید سری به پارک آبی بدروم بزنید. این پارک دارای ۲۳ سرسره آبی بزرگ، یک رودخانه ۳۵۰ متری با امواج مصنوعی، استخرهای متنوع، استخر موج و بسیاری از رستوران‌های سرگرم کننده با غذاهای عالی و خوشمزه ترکی است. همه این ویژگی‌ها و امکانات در مساحت ۶۵ هزار متر مربعی گردآوری شده‌اند. این پارک در حومه بدروم و در همسایگی گومبت قرار گرفته و از طریق اتوبوس به راحتی قابل دسترسی است.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغاتی در بدروم

از محیط گومبت لذت ببرید

شما می‌توانید با دوچرخه سواری، پیاده روی یا اجاره ماشین در اطراف تپه‌ها و کوه‌های منطقه حرکت کرده و از مناظر نفس‌گیر جاهای جنگلی و سرسبز ترکیه دیدن کنید. همچنین شما می‌توانید برای بازدید از جزایر بکر در نزدیکی خود قایقی اجاره کنید و از برخی روستاهای ترکیه که از مسیر غیرقابل توقف صنعت گردشگری جا مانده‌اند هم دیدن کنید. این جزایر تمام سبک جذاب و سنتی خود را حفظ کرده و همچنین بسیار آرام‌تر هستند.

سافاری آفرود ۴ × ۴

تورهای سافاری آفرود ۴ × ۴ در امتداد شبه جزیره بدروم از گومبت نیز یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌ها و گردش‌های روزانه از گومبت و بدروم است که می‌توانید انجام دهید و از ترشح آدرنالین فراوان در خونتان لذت ببرید. به علاوه می‌توانید در اینجا راندن در مسیرهای خاکی پوشیده با گرد و غبار را تجربه کرده و مناظر زیبای طبیعی را بررسی کنید.

 

بهترین کافه رستوران‌های بدروم برای نوش جان کردن صبحانه ترکی

سافاری اسب سواری

برای کسانی که عاشق اسب سواری در طبیعتی زیبا هستند، توصیه می‌کنیم در مسیرهای نفس‌گیری که از کنار جنگل‌های کاج در مناطق اطراف گومبت و شبه جزیره بدروم عبور می‌کنند بگذرید. شما می‌توانید در تعطیلات خود به گومبت در تور سافاری اسب سواری شرکت کرده و لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید.

۱۲ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران