معرفی ۸ تا کلاب شبانه عالی در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی ۸ تا کلاب شبانه عالی در بدروم

بدروم یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی ترکیه از نظر تفریحات شبانه است. زیبایی طبیعی و آرامش روز با صدای پر از هیجان موسیقی‌های شبانه در بدروم تغییر می‌کند. به طوری که همه گردشگران تور بدروم تعطیلات فوق‌العاده شاد و سرگرم‌کننده‌ای را می‌توانند در شب‌های بدروم تجربه کنند. اما تنوع بالای کلاب‌های شبانه در این شهر توریستی و ساحلی ترکیه می‌تواند شما را کمی سردرگم کند. پس اگر برنامه‌ی سفر به بدروم را دارید و اکنون به دنبال بهترین کلاب‌های شبانه آن هستید، حتما در خواندن مطالب این مقاله ما را همراهی کنید. چرا که در ادامه چند مورد از معروف‌ترین و بهترین کلاب‌های شبانه بدروم را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

 

کلاب شبانه کاتاماران (Marine Club Catamaran)

اولین نامی که در بین کلاب‌های شبانه بدروم می‌درخشد، کاتاماران است. کاتاماران یک کلوپ شبانه بزرگ با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر می‌باشد. اگر به دنبال سرگرمی‌های شبانه با شادترین آهنگ‌ها بر روی دریا هستید، کاتاماران گزینه‌ای فوق‌العاده برای شما خواهد بود. این کلاب هر شب از اسکله خصوصی خود به وسط دریا حرکت کرده و در میان‌ آب‌ها و به دور از خشکی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. کلوپ شبانه کاتاماران دارای ۵ بار مختلف با نام‌های Ahtapot Bar ،Sandal Bar ،Istiridye Bar ،VIP Bar و یک بار در ساحل دارد.

 

بازارهای هفتگی بدروم برای خرید سوغاتی

آدرس: Cumhuriyet Str. No: 178, Bodrum

 

کلاب شبانه یاچت (Bodrum Marina Yacht Club)

کلاب شبانه یاتچ از بهترین مکان‌ها برای رقص و تفریح با منظره‌ای منحصر به فرد در بدروم است؛ چرا که این مکان مشرف به بندر و قلعه تاریخی بدروم می‌باشد. این کلاب شبانه در ۱۲ ماه سال باز بوده و در اصل تنها مکان در بدروم است که در تمامی روزهای تابستان و زمستان اجرای موسیقی زنده ارائه می‌دهد. این مکان دارای ۳ رستوران و ۴ بار اختصاصی بوده و مکانی بسیار ایده‌آل را برای مسافران خود تعبیه می‌کند.

آدرس: Marina Yacht Club, Milta Bodrum Marina Neyzen Tevfik Str. No:5, Bodrum

 

کلاب شبانه بوش (Club Posh)

یکی دیگر از بهترین کلاب‌های شبانه بدروم Club Posh  است. این کلاب مکانی بسیار معروف است که در خیابان معروف بدروم به نام گومبت بار قرار دارد. گومبت بار شلوغ‌ترین خیابان بدروم بوده و در هر ساعت از شبانه روز می‌توان جریان زندگی را در این مکان احساس کرد. کلاب شبانه بوش دارای ظرفیتی در حدود ۱۰۰۰ نفر بوده که جدیدترین موسیقی‌های ترکی و خارجی در آن پخش می‌شود. اگر دوست دارید تا طلوع آفتاب با هنرنمایی بهترین دی جی‌های ترکیه شبی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید، کلاب بوش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

معرفی سایت‌‌های غواصی بدروم برای گردشگران

آدرس: Adnan Menderes Street, Gumbet Bar Street, Gumbet, Bodrum

 

کلاب شبانه مود (Club Mood)

از دیگر کلاب‌های شبانه مطرح بدروم که در خیابان گومبت قرار گرفته می‌توان به Club Mood اشاره کرد. هر شب در این مکان شاهد اجرای موسیقی و هنرنمایی بهترین دی جی‌ها خواهید بود. حتی اگر قصد رفتن به یک کلاب شبانه را در سر نداشته باشید در گذر از خیابان گومبت و شنیدن صدای موسیقی نمی‌توانید از رفتن به این مکان جذاب و شاد خودداری کنید.

آدرس: Yarbay Sabri Ergüden Str., Gumbet, Bodrum

 

دیسکو هالیکارناس (Halikarnas Disco)

دیسکو هالیکارناس به قدری در بدروم معروف است که اگر عاشق تفریحات شبانه هستید ولی هنوز به این مکان نرفته‌اید نباید سفر خود را با تور بدروم به اتمام برسانید. دیسکو هالیکارناس قدیمی‌ترین و مشهورترین کلوپ شبانه بدروم است. این مکان در کنار سیستم صدا و نورپردازی فوق‌العاده و پیشرفته‌ای که دارد با طراحی و سبک معماری خود نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این مکان در برخی از روزهای سال میزبان برگزاری برنامه‌های خاص، کنسرت و اجرای دی جی‌های معروف داخلی و بین‌المللی می‌باشد. هالیکارناس تنها بهترین کلاب شبانه بدروم نبوده و در سطح جهانی نیز شهرت بالایی دارد.

 

۱۰ حقیقت جذاب درباره شهر ساحلی بدروم

آدرس: Kumbahce District. Cumhuriyet Str. NO: 132

 

کلاب شبانه ماندالین ساند (Mandalin Sound)

بر خلاف بسیاری از کلاب‌های شبانه که در زمستان فعالیت خود را تعطیل می‌کنند، ماندالین ساند در فصل زمستان نیز آماده پذیرایی از مهمان‌های خود می‌باشد. علاوه بر تفریحات شاد و موسیقی‌های باکیفیتی که در این کلاب پخش می‌شوند، چشم‌انداز فوق‌العاده آن نیز دلیلی بر محبوبیت بالای آن در بین بومیان و البته مسافران تور بدروم است. ماندالین بیشتر از هر چیزی به خاطر موسیقی‌های زنده خود مشهور است و پیدا کردن جای خالی برای رزرو در روزهای تعطیل سال، به خصوص تعطیلات آخر هفته بسیار دشوار است.

آدرس: Çarşı District. Dr. Alimbey Str.

 

کلاب شبانه فینک (Fink Club)

وقتی صحبت از بهترین کلاب‌های شبانه بدروم می‌شود فراموش کردن نام فینک غیر ممکن است. کلاب شبانه فینک علاوه بر موسیقی‌ زنده و رقص‌های شادی که دارد با جنبه تاریخی خود نیز توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین کلاب‌های شبانه بدروم به دست آورد؛ چرا که بنای این مکان در مرکز شهر بدروم قرار گرفته و دارای قدمتی در حدود ۱۳۰ سال است. امروزه این کلاب دارای ساحلی اختصاصی است که به تازگی افتتاح شده است.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

آدرس: Neyzen Tevfik Str., No:32, Bodrum 48400, Turkey

 

کلاب شبانه بیلیونر (Billionaire Club Bodrum)

بیلیونر نه تنها در بدروم بلکه در سطح جهان جز مشهورترین کلاب‌های شبانه برای تفریح علاقه‌مندان محسوب می‌شود. شما می‌توانید شعبه‌ دیگر این کلاب را در شهر استانبول ترکیه نیز مشاهده کنید. البته این کلاب مکانی بسیار لوکس بوده و رفتن به آن را برای کسانی که در تور ترکیه و در بدروم به دنبال یک کلاب شبانه لاکچری هستند توصیه می‌کنیم. پس اگر علاوه بر تفریح به فکر جیب خود نیز هستید رفتن به کلاب شبانه بیلیونر را فراموش کنید چرا که منو نوشیدنی‌های آن در مقایسه با دیگر مکان‌ها واقعا گران است.

آدرس: Yalıkavak, Yatch Pier Çökertme Str. Palmarina Bodrum

۰۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران